Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Heerlijke taarten en overweldigende ontbijtjes. Meerdere keren al besteld, zowel privé als zakelijk voor op mijn werk en als cadeau voor vrienden in het weekend.
Beveelt aan
24 February 2023
Tineke
Bakkum
Wij maken onze klanten altijd blij met een taart! We krijgen altijd super leuke berichtjes en dat de taart erg lekker smaakt. Super dat er een webshop is die dit op een gemakkelijke manier aanbiedt!
Beveelt aan
21 February 2023
Dylan
Heemskerk
Super delicious cakes and great service! We ordered 5 cakes for our wedding party and they were a total success! We and our guests loved them! Thank you so much for making our day extra special!!
Beveelt aan
21 August 2022
Linda
Hoorn
Na mijn klacht is het heel netjes opgelost door citybakery waardoor de nare ervaring enigszins weg is. Blijft jammer dat er zo laat werd bezorgd (daarom een mager 6-je, bij tijdige bezorging was dat een dikke 8 geweest!) maar kwaliteit van de spullen is goed dus de volgende dag hebben we heerlijk ontbeten! Dank! Commentaar van de bezorgdienst bij bezorging om 10:10u: "We zijn maar een klein beetje te laat toch ? " Want belofte is om tussen 8 en 10 te bezorgen. Als we op Texel zouden wonen is dat wellicht acceptabel. Wij wonen in Amsterdam. Hoe goed en uitgebreid het ook is, we hebben al wat anders moeten eten dus de eur 106 is weggegooid geld helaas! Ik moet nog gaan uitvinden hoe citybakery dit gaat oplossen qua customer service. Ik ben benieuwd...
Beveelt aan
29 January 2022
Arjan
Amsterdam
de klant gebeld, deze had verwacht dat het ontbijt om 900 uur uiterlijk zou komen, we hebben gezegd dat dat niet zo is gecommuniceerd met de klant. we bezorgen tussen 8-10 uur we waren te laat daar heeft hij een punt we hebben onze excuses aangeboden compensatie aangeboden en daar kon hij zich in vinden.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik doe dit nooit meer voor zoveel geld 70€ jammer dat ik geen foto kan plaatsten
Beveelt niet aan
14 January 2022
Sonja
Koog aan de Zaan
Mooi op tijd volgens afspraak, heel tevreden.
Beveelt aan
13 January 2022
mario v d voort
Zwaagdijk oost
We hebben binnen ons bedrijf een new year online breakfast voor 250 mensen georganiseerd. Citybakery heeft in opdracht van ons het project super snel opgepakt waardoor alle onze medewerkers hun ontbijt vers en netjes op tijd thuis toegestuurd kregen. Een heerlijk en compleet ontbijt. Goede/vriendelijke personeel. communiceert duidelijk en doet wat hij belooft. Alle dank voor Marco en zijn personeel voor de geweldige bijdrage aan dit project en tot volgende jaar. Alaa Aljaouni uniQure Biopharma B.V.
Beveelt aan
11 January 2022
uniQure biopharma B.V.
Amsterdam
Met het hele team een digitaal nieuwjaarsontbijt gedaan met heerlijk ontbijt van Citybakery. Bij iedereen op tijd bezorgd, topservice. Aanrader!
Beveelt aan
11 January 2022
Sander
Haarlem
Was een bestelling voor meer dan 20 ontbijtboxen tbv een overleg.Ruim op tijd bezorgd. Kwaliteit van de (Halal) pakketten waren zeer goed en kreeg erg veel complimenten. Communicatie was erg goed. Dus niet twijfelen: doen!!
Beveelt aan
11 January 2022
MLM POL
Haarlem
Oud brood. Niet luxe. Vleeswaren net nog een dag voor de houdbaarheids datum. Bonbon niet luxe maar het goedkoopste wat ze konden vinden. Melk nog een dag voor de houdbaarheids datum. Vorig jaar ook besteld toen was het wel goed. Is hard achteruit gegaan in kwaliteit.
Beveelt niet aan
29 December 2021
Harry
Oudesluis
Bestellen was geen probleem, betalen ook niet. Op tijd bezorgen was helaas niet gelukt, een ontbijt om 10:10 uur, is wel erg laat, ook omdat er geen verdere communicatie had plaatsgevonden. Naar aanleiding van mijn klacht is het allemaal goed opgelost en hebben ze hun werkwijze aangepast. Kortom, is een incident en is opgelost!
Beveelt aan
20 August 2021
Marten
Nieuw-Vennep
10 heerlijke gebakjes werden bij ons afgeleverd en waren echt Verrrukkkelijk!!! En prima op tijd bezorgd!! We hebben er geweldig van genoten en zullen het zeker aan anderen doorgeven!!
Beveelt aan
22 June 2021
Corrie kuiper
Kikkerbeet 14
keurig op tijd
Beveelt aan
10 May 2021
diny
Castricum
Na een ontbijt nu ook een high tea bezorgt gekregen.Heerlijke verrassing en zeker voor herhaling vatbaar. Dank aan de mensen van Citybakerytaart.
Beveelt aan
1 May 2021
Wilma Martina
Rijswijk
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ontbijt zag er schitterend uit. Je komt echt niets te kort. Reden om het door te geven aan anderen en het nogmaals te doen.
Beveelt aan
18 April 2021
Yvonne Zanen
Alblasserdam
Voor 1e paasdag twee ontbijten laten bezorgen. Was erg goed, producten waren echt heerlijk vers, erg uitgebreid. We hebben er van genoten ❣
Beveelt aan
9 April 2021
Annette
Hoofddorp
Keurig op tijd, aardige chauffeur, kortom voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
6 April 2021
Patrick
Egmond aan zee
Champagne ontbijt was fantastisch. Veel keuze, en meer dan genoeg!
Beveelt aan
4 April 2021
Es
Anna Paulowna
Vanmorgen mooi op tijd een super ontbijt gekregen, met allemaal verse producten. In een woord "geweldig" een echte aanrader.
Beveelt aan
22 March 2021
Will &Aad
Woerden
Het was super lekker en vers en heb er van genoten met mijn zoon. Wij konden er wel 2xvan eten zoveel . Zeker een aanrader om iemand mee te verrassen! Lekker al die verwennerij en prima op tijd bezorgd.Joke
Beveelt aan
17 March 2021
Joke
Haarlem
Leuke verrassing moest het zijn, maar zo jammer dat we tot 10.15u moesten wachten op het feestontbijt, waarbij ik aangegeven had dat we het graag om 9u geleverd zouden willen. En ook jammer dat er geen harde broodjes bij zaten. Wel ruim voldoende, en gevarieerd beleg. Elk plakje in plastic verpakt, helaas.
Beveelt niet aan
13 March 2021
Margo Kos
Alkmaar
Het was een keurig verzorgde high tea, erg lekker en precies genoeg. Alleen jammer dat er geen thee bij zat, zoals er op de website wel gemeld werd. Hierover goed contact gehad per telefoon. Hierbij werd verteld dat er geen thee bij geleverd word ....excuses werden aangeboden en er werd verteld dat het op de website gaat veranderd worden.... Maar ondanks dat ben ik blij dat ik de high tea besteld heb...
Beveelt aan
11 March 2021
Mary
Uithoorn
Alles lekker vers. En ruim voldoende. Het was heerlijk! Groetjes Elna
Beveelt aan
7 March 2021
Elna
Purmerend
Hebben op 1,5m in de natuur geluncht. Gezien reistijd moesten de pakketten voor 10:00uur geleverd zijn. Zo afgesproken, zo gedaan! Om 8:15 een zeer vriendelijke chauffeur met prachtige kartonnen dienblaadjes met verantwoorde, heerlijke lunch! Waarom geen tien? Weet niet hoe het anders moet maar naar de lunch was er wel erg veel plastic over. Leeg flesje water, bakjes, folie. Zou mooi zijn als dit anders kan.
Beveelt aan
7 March 2021
Willem Jan
Haarlem
Voor 2 personen ontbijt besteld nou dat is heel veel voor 2 mensen dus de kinderen konden ook prima mee eten. Heerlijk vers en keurig op tijd. Echt een aanrader.!!!
Beveelt aan
7 March 2021
Cor Kiekens
Alkmaar
De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland
Breede Plat 7
1721 PS Broek op langedijk
Branch
Horeca, Food
Specializations
Gebak, Bakkerij, Brood
Webshops