Top service! zowel ontbijtjes als de taarten

Heerlijke taarten en overweldigende ontbijtjes. Meerdere keren al besteld, zowel privé als zakelijk voor op mijn werk en als cadeau voor vrienden in het weekend.

Top taarten met een leuke eigen foto!

Wij maken onze klanten altijd blij met een taart! We krijgen altijd super leuke berichtjes en dat de taart erg lekker smaakt. Super dat er een webshop is die dit op een gemakkelijke manier aanbiedt!

Great cakes!

Super delicious cakes and great service! We ordered 5 cakes for our wedding party and they were a total success! We and our guests loved them! Thank you so much for making our day extra special!!

Te laat Te laat Te laat...

Na mijn klacht is het heel netjes opgelost door citybakery waardoor de nare ervaring enigszins weg is. Blijft jammer dat er zo laat werd bezorgd (daarom een mager 6-je, bij tijdige bezorging was dat een dikke 8 geweest!) maar kwaliteit van de spullen is goed dus de volgende dag hebben we heerlijk ontbeten! Dank! Commentaar van de bezorgdienst bij bezorging om 10:10u: "We zijn maar een klein beetje te laat toch ? " Want belofte is om tussen 8 en 10 te bezorgen. Als we op Texel zouden wonen is dat wellicht acceptabel. Wij wonen in Amsterdam. Hoe goed en uitgebreid het ook is, we hebben al wat anders moeten eten dus de eur 106 is weggegooid geld helaas! Ik moet nog gaan uitvinden hoe citybakery dit gaat oplossen qua customer service. Ik ben benieuwd...

de klant gebeld, deze had verwacht dat het ontbijt om 900 uur uiterlijk zou komen, we hebben gezegd dat dat niet zo is gecommuniceerd met de klant. we bezorgen tussen 8-10 uur we waren te laat daar heeft hij een punt we hebben onze excuses aangeboden compensatie aangeboden en daar kon hij zich in vinden.

Voor 70€ zo een armoedig pakket schandalig

Ik doe dit nooit meer voor zoveel geld 70€ jammer dat ik geen foto kan plaatsten

helemaal goed

Mooi op tijd volgens afspraak, heel tevreden.

Uitstekend service, heerlijk ontbijt,

We hebben binnen ons bedrijf een new year online breakfast voor 250 mensen georganiseerd. Citybakery heeft in opdracht van ons het project super snel opgepakt waardoor alle onze medewerkers hun ontbijt vers en netjes op tijd thuis toegestuurd kregen. Een heerlijk en compleet ontbijt. Goede/vriendelijke personeel. communiceert duidelijk en doet wat hij belooft. Alle dank voor Marco en zijn personeel voor de geweldige bijdrage aan dit project en tot volgende jaar. Alaa Aljaouni uniQure Biopharma B.V.

Heerlijk ontbijt

Met het hele team een digitaal nieuwjaarsontbijt gedaan met heerlijk ontbijt van Citybakery. Bij iedereen op tijd bezorgd, topservice. Aanrader!

Was een bestelling voor meer dan 20 ontbijtboxen tbv een overleg.Ruim op tijd bezorgd. Kwaliteit van de (Halal) pakketten waren zeer goed en kreeg erg veel complimenten. Communicatie was erg goed. Dus niet twijfelen: doen!!

alles zo goedkoop mogelijk

Oud brood. Niet luxe. Vleeswaren net nog een dag voor de houdbaarheids datum. Bonbon niet luxe maar het goedkoopste wat ze konden vinden. Melk nog een dag voor de houdbaarheids datum. Vorig jaar ook besteld toen was het wel goed. Is hard achteruit gegaan in kwaliteit.

Tijdstip van bezorgen klopte niet. Maar wel opgelost!

Bestellen was geen probleem, betalen ook niet. Op tijd bezorgen was helaas niet gelukt, een ontbijt om 10:10 uur, is wel erg laat, ook omdat er geen verdere communicatie had plaatsgevonden. Naar aanleiding van mijn klacht is het allemaal goed opgelost en hebben ze hun werkwijze aangepast. Kortom, is een incident en is opgelost!

Heerlijke gebakjes, we hebben er van gesmuld!

10 heerlijke gebakjes werden bij ons afgeleverd en waren echt Verrrukkkelijk!!! En prima op tijd bezorgd!! We hebben er geweldig van genoten en zullen het zeker aan anderen doorgeven!!

super leuk moederdagontbijt helemaal compleet

keurig op tijd

Toppie

Na een ontbijt nu ook een high tea bezorgt gekregen.Heerlijke verrassing en zeker voor herhaling vatbaar. Dank aan de mensen van Citybakerytaart.

Ontbijt zag er schitterend uit. Je komt echt niets te kort. Reden om het door te geven aan anderen en het nogmaals te doen.

Super !!!!

Voor 1e paasdag twee ontbijten laten bezorgen. Was erg goed, producten waren echt heerlijk vers, erg uitgebreid. We hebben er van genoten ❣

Super leuk ontbijt!

Keurig op tijd, aardige chauffeur, kortom voor herhaling vatbaar

Champagne ontbijt was fantastisch. Veel keuze, en meer dan genoeg!

Vanmorgen mooi op tijd een super ontbijt gekregen, met allemaal verse producten. In een woord "geweldig" een echte aanrader.

het was Fantastisch ...dik tevreden!

Het was super lekker en vers en heb er van genoten met mijn zoon. Wij konden er wel 2xvan eten zoveel . Zeker een aanrader om iemand mee te verrassen! Lekker al die verwennerij en prima op tijd bezorgd.Joke

redelijk product (verjaardagsontbijt) maar te laat bezorgd

Leuke verrassing moest het zijn, maar zo jammer dat we tot 10.15u moesten wachten op het feestontbijt, waarbij ik aangegeven had dat we het graag om 9u geleverd zouden willen. En ook jammer dat er geen harde broodjes bij zaten. Wel ruim voldoende, en gevarieerd beleg. Elk plakje in plastic verpakt, helaas.

Prima!! Zeker voor herhaling vatbaar

Het was een keurig verzorgde high tea, erg lekker en precies genoeg. Alleen jammer dat er geen thee bij zat, zoals er op de website wel gemeld werd. Hierover goed contact gehad per telefoon. Hierbij werd verteld dat er geen thee bij geleverd word ....excuses werden aangeboden en er werd verteld dat het op de website gaat veranderd worden.... Maar ondanks dat ben ik blij dat ik de high tea besteld heb...

Genoten van een heerlijk ontbijt.

Alles lekker vers. En ruim voldoende. Het was heerlijk! Groetjes Elna

Heerlijke lunch, makkelijk geregeld!

Hebben op 1,5m in de natuur geluncht. Gezien reistijd moesten de pakketten voor 10:00uur geleverd zijn. Zo afgesproken, zo gedaan! Om 8:15 een zeer vriendelijke chauffeur met prachtige kartonnen dienblaadjes met verantwoorde, heerlijke lunch! Waarom geen tien? Weet niet hoe het anders moet maar naar de lunch was er wel erg veel plastic over. Leeg flesje water, bakjes, folie. Zou mooi zijn als dit anders kan.

Top ontbijt en heerlijk vers.!!!

Voor 2 personen ontbijt besteld nou dat is heel veel voor 2 mensen dus de kinderen konden ook prima mee eten. Heerlijk vers en keurig op tijd. Echt een aanrader.!!!

Breede Plat 7 1721 PS Broek op langedijk

Over Citybakerytaart.nl

De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland