Super lekker en vers!

Voor ons 25 jarig verkeringsjubileum een heerlijke Brunch aangeboden gekregen! Wat een verassing en het was allemaal zo onwijs lekker en heel erg vers! Een hele aardig en vrolijke meneer kwam het bij ons afleveren en we hebben er heel erg van genoten, zowel van de verassing als van de heerlijke uitgebreide brunch. We raden dit echt aan!

Top geregeld allemaal .

Al veel ontbijtjes en taarten besteld ,heel tevreden klant en ga zeker vaker bestellen .

Vriendelijke mensen, ontbijt goed en voldoende ( de eigenaar snapt deze) nette feedback

Wat een royaal en heerlijk ontbijt

Citybakery maakt de belofte meer dan waar.

het was een prima ontbijt.

Top service!

Op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger, veel keuzes in het ontbijtpakket, zeker voor herhaling vatbaar

Qua verpakking ziet het er nu beter uit

Vorig jaar een verjaardagsontbijt voor 2 personen besteld wat goed is bevallen. Dus ik dacht we gaan er weer voor, een Valentijnsontbijt. Ik moet zeggen dat de verpakking in vergelijking met het verjaardagsontbijt er veel beter uit zag. Een apart dienblaadje met een ruime keuze aan broodjes, geen crackers of roggebrood deze keer. Echter geen bestek of servetten waardoor het net niet af is. Alles apart verpakt, denk aan broodjes, beleg etc. Corona proof.

Nou voor t eerst besteld , en t is geweldig de hoeveelheid der in de box zit ! Dit word niet alleen een ontbijtje maar hier kunnen we heel de dag van eten haha Zo ook genoeg broodbeleg hartig zoet noem maar op of t zit der in ! Hier ga ik vaker bestellen Dank je wel voor de goede service Omdat t gisterenavond bezorgd is zitten der afbak broodjes bij, maar zit geen briefje bij van hoelang en welke temperatuur, op de site gekeken maar ook daar niks te vinden Nu kom ik daar wel uit hoor is alleen maar een tip .

N.a.v. Champagne Ontbijt op Zondag 7 februari j.l. voor mijn 82e verjaardag voor 2- personen.

Voor 2 leden die veel voor onze Golfclub de Zandvoortse hebben gedaan i.p.v de saaie fles wijn en bloemen een champagne ontbijt laten bezorgen. Ondanks code Rood perfect op tijd en prachtig en overvloedig gevuld. Bezorger heel attent 1 lid deed niet open (te vroeg) belde mij keurig op en heeft alles geregeld. Had zelf eerder een ontbijt gekregen maar wederom top. Bedankt en voor herhaling vatbaar. Groet Peter Bruining.

super!

ontbijt besteld voor mijn 50 jarige vriendin in Haarlem. bezorgtijd kon tussen 8-10. Ik heb de notitie erbij vermeld dat ze om 7 uur opstaat en of het rond die tijd gebracht kon worden. Vandaag om half 8 kreeg ik een berichtje van mijn vriendin met een foto van haar met het ontbijtje op bed. geslaagd dus: SUPER!

Goede verzorging!

Ik had voor mijn vriendin een verjaardagsontbijt bestelt. Stond om stipt 8 uur al op de stoep. Ondanks de ijzel. Top geregeld.

Niet bijna 30 euro waard

Bezorging en verdere logistiek/berichten keurig alleen mijn taart was zeker het geld niet waard.

We hebben de klant hierover gebeld ze gaf aan dat de smaak niet voldeed aan haar verwachtingen. De taart was verder vers en op tijd geleverd.

Mijn bonus moeder was jarig en ik bestelde een verjaardags ontbijd, deze was goed gevuld en kwam optijd. Hartstikke leuk. Dank jullie wel lieve mensen.

nadat ik eigenaar had gesproken, goed gekomen!

Ben meer dan een uur bezig geweest om bestelling te plaatsen. Steeds kwam er weer te staan dat ik huisnummer moest invullen, wat ik natuurlijk wel gedaan had. Toen prive 06 nummer gekregen van overkoepelend orgaan. Toen ik dat nr belde, was de boodschap: BEN ER EVEN NIET! Eigenaar belde me zelf terug met excuses voor al het ongemak! Aanvaard! En uiteindelijk is alles goed gekomen voor mijn 79jarige vriendin! Dus maak ik van de slechte review een goede review!

Vanochtend heerlijk ontbijt mogen ontvangen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Goed gesorteerd en veel!!!!

Heerlijk vers en erg lekker!

Heel lekker en vers! Meer dan genoeg. Echt een top ontbijt

Top en super om te bereiden

Mijn ouders verrast met een shared dinner voor 2. Hebben het voor hun verder verzorgt. Was top en super lekker. Netjes ingepakt en uitleg op de producten. Een echte aanrader.

Heerlijk vers alles en meer als voldoende ! Heerlijk gesmikkeld!!! Voor dit weekend weer besteld!

Geweldig opgelost

Na mijn review heeft de eigenaar direct contact opgenomen, hij betreurt het tenzeerste en had nooit mogen gebeuren, hij heeft het ook direct intern opgenomen. Heeft het voorstel gedaan om het bedrag terug te storten, heeft hij inmiddels gedaan. Hoop dat het intern opgelost wordt, zodat dit niet meer voorkomt.... Dank voor de goede afhandeling Gisteren een verjaardagsontbijt gehad, eerste keer dat ik hier besteld had was benieuwd maar een super teleurstelling. Deed de doos open en schrok behoorlijk wat een rommelig zooitje, alles zat in zakjes en ze hebben er het zo ingeflikkerd. Zag er niet uit.... Dit was eenmalig toch weer terug naar de ontbijtservice weet ik zeker dat ik een mooi ontbijt krijg.

Heerlijk!

Al meerdere malen genoten van overheerlijke ontbijtjes en gebak. Gemak dient de mens, altijd een punctuele bezorging en lekkere verse producten!

Zag er goed uit. Alleen jammer van de vergeten champagne

De ontbijt boxen zagen er goed uit. Alleen erg jammer dat voor het 50 jarig huwelijk de bestelde champagne was vergeten.

Slecht

Kerstlunch van mijn werk bezorgd. Broodje kaas was beschimmeld, broodje filet american met rucola wat nat en verschrompeld was. Broodjes waren verpakt als broodjes van een tankstation, niet vers!!! Er kon ook een flesje water vanaf. Schandalig voor een kerstlunch. Nooit meer!!!! Bah!!!

Wat een verrassing een heerlijk ontbijt op je verjaardag !

Voor de verjaardag van mijn zoon ( 25 jaar) een ontbijt laten verzorgen incl champagne !! Hij was er heel blij mee , echt een enorme verrassing . Echt een aanrader!!! Hartelijk dank !!

Aanrader!

Zeer genoten van de high tea!

Over Citybakerytaart.nl

De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland