Heel goed, erg tevreden

Goed bereikbaar en fijne producten.

heerlijk ontzorgt

Mijn vriendin werd 50 en ik heb de lunch via citybakery verzorgd. Mooi op tijd en overheerlijk

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Ruimschoots op tijd bezorgd. Heerlijk uitgebreid ontbijt voor 2 personen. Met lekkere ambachtelijke broodsoorten

Ontbijt zou lunch worden op de verjaardag v mijn 80jarige moeder

ontbijt besteld... ruim n uur later nog niet ad deur. Zou n verrassing zijn op de 80e verjaardag van ons moedertje. Afbesteld en verplaatst naar verjaardag v onze vader, vandaag. Bijna twee uur te laat!!! Zonder telefoontje, niets. Slechte bezorgservice.

Teleurstellend

Ik denk net een slechte dag getroffen gezien andere reviews. Vegan ontbijt met heel lekker brood maar smeerkaas obv melk, honing (beiden niet zo vegan), open verpakking (wel vegan) kaas, humus die net tot de dag van levering houdbaar is, taaie, zeker niet verse croissaints, geen clotted cream (of 4x clotted cream en geen boter, ons niet helemaal duidelijk wat het was) bij de scones en vrij smakeloze droge cupcakes. En als je belt of daar nog iets aan te doen valt wordt gezegd dat het allemaal onzin is en de hoorn er boos opgegooid. Daarna over de mail wel veel vriendelijker te woord gestaan en een redelijke oplossing geboden.

Matig pakket.

Als verrassing van werkgever een ontbijtpakket gehad, een heel mooi idee, alleen als het bezorgd wordt om 10.30 uur zit ik al aan de koffie, als ik het pakket gaat beoordelen vindt ik het zeer matig, ik ga er van uit dat het (gezien het aantal broodjes) bedoeld was voor twee personen, waarom dan één flesje sinaasappelsap, het beleg straalt zeker geen luxe uit een paar plakjes kaas en een paar plakjes ham en een twee kuipjes jam, héé waar is de boter?? de broodjes/bolletjes in één zak gepropt dus de kadetten leken al meer op een plakje bood als nog een bolletje, dit gold ook voor de twee croissants, en de broodjes mogen dan wel elke dag vers gebakken worden maar worden ze dan ook dezelfde dag verzonden om gegeten te worden? ik heb de indruk dat ze minimaal al een dag oud zijn, nee ik kan niet zeggen dat je er van kan genieten, sterker nog ik heb er nu dan ook geen gebruik van gemaakt en de broodjes bij het hertenkamp af gegeven de beestjes waren er wel heel blij mee.. Vriendelijke groeten, .... Arie ....

Uitstekend verzorgd en lekker

Sinds kort een paar mensen blij gemaakt met een ontbijt van Citybakerytaart. Hoge kwaliteit, ruim voldoende en zelfs de tijd van bezorgen kon worden aangepast. Kortom: geweldige service!

Bestelling gewoon niet geleverd

Jammer. Ontbijt voor onze trouwdag door omstandigheden niet geleverd. Morgen is het feest en de verassing er af.

Genoten van de ontbijtbox

Wij hebben ontzettend genoten van de zeer rijk gevulde ontbijtbox. Het was allemaal uitstekend voor elkaar! Het ontbijt was verassend veelzijdig en smaakte heerlijk!

Prachtig, top!

Heb voor het eerst besteld maar zal zeker niet de laatste keer zijn.heb een taart voor mijn man besteld. Hij was heerlijk en lekker vers. Er was geen stuk meer over. Tot de volgende keer.

Prachtig en heerlijk!

Taart voor mijn 30e verjaardag besteld en wauw wat een prachtige taart, bijna zonde om hem aan te snijden. Hij was prachtig en heerlijk. Zal hier zeker weer een taart bestellen :)

Top verzorgd

Al eerder een ontbijt ontvangen van jullie. En vandaag een high tea ontvangen het was weer in 1 woord geweldig. Super verzorgd, echt aanrader. Zo komen we de Corona tijd wel door. We zijn nog heerlijk aan het genieten. Toppers zijn jullie! Bedankt!

Niet bezorgd

Ontbijt besteld voor mijn moeder . Er is niets geleverd en ook niet gebeld door city bakery taart!! Superslechte zaak en super teleurgesteld in hun. NOOIT MEER!!

Overdadige heerlijkheden

Verrast door het ontbijt van onze kinderen. Heel veel lekkere broodjes en andere heerlijkheden

Inhoud goede kwaliteit, slechte service

Als je klanten een tijdstip laat doorgeven waarop een bestelling bezorgd moet worden, moet je je daar aan houden en niet 2 uur eerder op de stoep staan.

Taart was helaas niet zoals verwacht!

We hadden oma's vlaai besteld. Helaas kwam de taart niet tussen 8 en 10 uur. Na bellen werd de taart om 11.15 bezorgd. De visite had de koffie al even op. Wel kregen we als excuus speculaas! In de beschrijving van de taart stond dat er bosbessen jam zou zitten, dit was al niet het geval. De schuimbrokken waren wat bol en niet lekker knapperig. Gevuld met bankerbakkersroom, dit was helaas een klein laagje. Al met al viel de taart wat tegen. Jammer, jammer.

In 1 woord: GEWELDIG!!

Geweldig verzorgd, heerlijk vers, we hebben genoten! Een dikke 10!

Niet voor herhaling vatbaar!!

Ik vond dat de cupcakes totaal niet leken, als hoe het op de website staat afgebeeld. Room/topping smaakte overheersend naar roomboter. Dit leidt enorm af qua smaak. In het vervolg misschien meer smaak/extraxt toevoegen. Was zeker niet voor herhaling vatbaar, best jammer!

Super! Alles tot in de puntjes geregeld: van het samenstellen van de bestelling tot bezorging.

CityBakery denkt met je mee en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Snelle communicatie, heerlijke producten en een accurate bezorging, top!

Top de echte tompouce

Eerste keer online geprobeerd, Levering perfect. Heerlijke echte Banketbakkers tompoucen. Super zeker voor herhaling vatbaar.

GEWELDIG

Ben zo verrast gister op mijn verjaardag 2mensen hadden hier als verrassing voor mij besteld ...voor mij als 1 pers dus erg VEEL maar het bedrijf kwam aan om de volgende dag het gewoon nog 1x te brengen dit vind ik toch zo netjes ook kost het heen en weer rijden hun geld en hiernaast dat ze dit voorstellen ik vind dit TOCH zo bijzonder echt pluim Het was ook keurig verzorgt en ook echt véél echt waar voor je geld! Ik kon dit helemaal niet maar mijn nicht die verweg woont en mijn zoon wel Het was echt een feest en heerlijk Lieve mensen en bezorger BEDANKT

Heerlijke taart

Precies op tijd gebracht. Heerlijke taart met een mooie afbeelding erop. voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

super taart

Goeie service heerlijke leuke kindertaart

Topservice, superlekker én supervers!

Laatst voor de eerste keer een bestelling zoete lekkernijen besteld, gratis bezorgd door een zeer vriendelijke Meneer. Het was kakelvers en ontzettend lekker, we hebben gesmuld! Door deze goede ervaring weer besteld en gister voor de tweede keer een bestelling aan de deur bezorgd gekregen. Dat ging deze keer mis, Er werd maar een deel van de bestelling bezorgd. Maar het werd meteen opgelost en kort daarna alsnog bezorgd! (Ook de dame aan de telefoon was uiterst vriendelijk) Helemaal top! De broodjes waren allemaal heerlijk! Vers, knapperig en de broodjes bal waren zelfs Nog warm! Een absolute aanrader! We gaan snel..., lees nu ;-) weer bestellen!

Bezorging keurig op tijd. Goede service, prettig contact.

Breede Plat 7 1721 PS Broek op langedijk

Over Citybakerytaart.nl

De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland