Lunch voor bedrijf Alliander

I.v.m. de corona is het bedrijfsrestaurant gesloten. ALTERNATIEF Ik heb een heerlijke lunch laten bezorgen door Citybakery voor onze cursus dag. Heerlijke lunchdeal! Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk maar wel laat

Heerlijke slagroomtaart maar was wel helaas 1 uur later geleverd na 10.00 uur. Het zou fijn zijn als ik een bericht kreeg dat de bezorger een vertraging heeft zodat ik mij daarop kan instellen.

Het champagne verjaardagsontbijt was fantastisch!

Het was voor mij de eerste keer dat ik een champagne verjaardagsontbijt bij Citybakerytaart.nl besteld heb, maar zeker niet de laatste keer. Het was zeer goed verzorgd, heerlijke producten en het zag er feestelijk uit. Een echte aanrader!

Lekker ontbijt

Jammer dat het pas tegen half tien werd afgeleverd. Ze hadden natuurlijk al ontbeten:(

Top!!

lekker vers brood etc

Heerlijk

Disney prinsessen slagroom taart besteld. Wat echt super mooi en heerlijk. Zeker aanrader!!!

Jammie!

De donuts waren erg lekker. Genieten van de vele smaken. Erg geslaagd!

Een teleurstelling met een lekker en goed einde.

Ondanks dat het ontbijt bij ons wat tegen was gevallen, is het gelukkig allemaal naar ieder zijn wens goed opgelost. Wij hebben als kleine tegemoetkoming een heerlijke taart mogen ontvangen. Ook hebben we een billijke vergoeding gekregen. Wij zijn nu tevreden over de afloop. Hans

Wij hebben 4 taarten besteld en werd netjes op tijd geleverd. De taarten waren naar een paar dagen nog super vers. Heerlijk genoten en wij gaan er zeker nog een keer Bestellen.

Prima verzorgd

Er was iets niet goed gegaan met de bezorging, maar dit is goed op gelost.

Heeeeerlijk!

Ontzettend lekkere verse taart! En op t laatste moment besteld, helemaal top service.

Lekker gebak maar veel te laat bezorgd!

Bestelling gedaan , zou gebracht worden tussen 9 en 11 uur in Noordbeemster 11:15 gebeld maar toen reed de auto nog in Amsterdam. Zou rond 12 uur bij ons zijn. Uiteindelijk om 13:00 uur bezorgd. Het gebak was wel lekker. Maar de visite was al naar huis. Heel jammer eerste bestelling maar ook laatste keer!

Erg lekkere taart

De taart was erg lekker

Super contact vooraf en hoge kwaliteit

Voor een jarige die op een camping verbleef vroeg ik vooraf of bezorging daar ook mogelijk was. Ik kreeg snel en duidelijk via de chat antwoord dat dit mogelijk was. Dus besteld en de levering ging top. De jarige was zeer verrast en meldde mij dat de hoeveelheid, diversiteit en kwaliteit perfect was. Helemaal blij dus!!!

heerlijke producten, ruim voldoende

partner verrast. ontbijt 1 persoon. mooi op tijd geleverd, zag er heerlijk uit. zeker voor herhaling vatbaar

Helemaal geweldig , taart was super lekker , ik raad ze zeker aan , snelle service en vriendelijk personeen en bezorger . Ga zo door .

Was in 1 woord TOP!!!

Mijn vis waren ze vergeten bij de aflevering in Amsterdam zuidoost. Maar dat is ruimschoots goed gemaakt de volgende dag met een nieuw ontbijt. ;-)))

Een beetje teleurgesteld

Ik moet zeggen dat we best tevreden waren met het vaderdagsontbijt. Echter had ik expliciet in de opmerkingen doorgegeven GEEN vlees, en vervolgens toch vleeswaren krijgen. Waardoor je niet veel beleg meer overhoudt voor best veel brood wat je krijgt. Verder qua bezorging netjes optijd. Ik zou jullie wel aanbevelen, alleen lees wel graag de opmerkingen wanneer je de klant ook de optie ervoor geeft.

Supergoed gebak!

Gisteravond last minute een taart besteld en vanochtend keurig optijd om 9 uur geleverd. De taart was heerlijk!!

Alles super

Op Vaderdag kreeg ik 'n luxe ontbijt bezorgd namens mijn kinderen. Het was 'n complete verrassing en ik heb er erg van genoten. De verrassing was helemaal compleet toen het bijgevoegde kraslot Euro 50,-- waard bleek te zijn!! Mijn Vaderdag kon niet meer stuk.

Ik had het vaderdag ontbijt besteld, voor 1 persoon dit is meer dan genoeg om er 2 dagen van te ontbijten. Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor de goede service.

Alles heerlijk en vers

Geweldige ontbijtservice, alles vers en heerlijk. Je krijgt zo veel, dat je er meerdere dagen van kunt eten. Mooi op tijd geleverd. Gewoon TOP. Kan geen min puntje noemen.

Betrouwbaar bedrijf, op tijd geleverd. Lekkere taarten!

Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker vers! Kortom ik ben een tevreden klant.

Uit de kunst!

Heerlijk divers gebak, correct -en tijdig- thuisbezorgd. Aanrader!

Lekkere verse taart!

De taart was lekker, zag er goed uit en eerd op tijd bezorgt! Helemaal goed!

Breede Plat 7

1721 PS Broek op langedijk

Over Citybakerytaart.nl

De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland