Hele fijne samenwerking, goed contact en prima service!

De producten en service welke wij afnemen bij Tyro worden met de grootste zorg geleverd en behandeld. Fijne communicatie en goede samenwerking!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Super snel en goed

Kwam om half 9 binnen lopen en werd gelijk geholpen kreeg een kop koffie aangeboden was binnen het uur weer weg met een goed werkend systeem Nogmaals bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Denken goed mee om tot de juiste oplossing te komen.

Meestal hebben wij niet-standaard situaties. Tyro denkt goed mee en kan tot nu toe altijd een (desnoods custom-made) oplossing bieden. Goede oplossingen die precies doen wat ze moeten doen. Dus robuust en niet over-engineered of te complex. Dus ook heel goed te gebruiken door ons zeer diverse personeel met verschillende nationaliteiten/achtergronden/opleidingsniveaus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en goede reparatie adviezen. Fijn contact en zeer gewenste partner.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

perfecte communicatie.

word moeilijk, weet ik geen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en direct contact met de verkopers/service. Snelle levering en duidelijke afspraken. Goede en overzichtelijke site.

Misschien iets meer foto's van voorbeelden waar het te gebruiken is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tyro denkt met de klant mee. en probeert altijd een passende oplossing te vinden.

netto prijzen staan vaak voor grotere aantallen. handig is als dit ook bij een zelfde aantal maar op afroep in meerdere leveringen. (kan de klant de voorraad iets kleiner houden)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

wordt goed en netjes geholpen correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meedenken voor bedrijfs/productspecifieke oplossingen

Bij levering van meerdere sytemen, zitten soms zender en ontvanger met verschillende serienummer in één pakket.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering service afhandeling perfect Technische support perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Tyro Remotes NL

Tyro Remotes entwickelt und produziert Funkfernbedienungen für industrielle Anwendungen. Ihre Meinung ist uns wichtig. Sie ermöglicht es uns, Sie und andere Kunden besser zu bedienen und unseren Service zu optimieren. Können wir etwas verbessern oder sind Sie mit unserem Service sehr zufrieden? Sagen Sie es uns!

Filter op Taal