ZEER GOEDE SERVICE

TEVREDEN MET GOEDE SERVICE

valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product

Zelfs als je problemen hebt met een nieuwe remote die niet functioneert en je aan de andere kant van de wereld staat. Denken jullie mee op dit zo snel mogelijk op te lossen. en proberen jullie asap een andere die kant op te krijgen.

snelle service en goed mee denkend

wij hebben van u een paar oplossingen in onze fabriek en deze werken super!!

Vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige samenwerking, snelle leveringen/leveringen op tijd, bestellingen tot nu altijd goed uitgevoerd. producten van goede kwaliteit.

Prima service, snelle reactie

Binnen een uur na een offerte aanvraag de offerte mogen ontvangen. Precies zoals onze wens. Men denkt goed mee met de klant!

Betrouwbare kwaliteit en service.

Leveringstermijn van bestelling kunnen we steeds opvolgen. We kunnen rekenen op advies bij vragen. De online chat is zeer handig bij technische vragen.

Hele fijne samenwerking, goed contact en prima service!

De producten en service welke wij afnemen bij Tyro worden met de grootste zorg geleverd en behandeld. Fijne communicatie en goede samenwerking!

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Super snel en goed

Kwam om half 9 binnen lopen en werd gelijk geholpen kreeg een kop koffie aangeboden was binnen het uur weer weg met een goed werkend systeem Nogmaals bedankt!

Denken goed mee om tot de juiste oplossing te komen.

Meestal hebben wij niet-standaard situaties. Tyro denkt goed mee en kan tot nu toe altijd een (desnoods custom-made) oplossing bieden. Goede oplossingen die precies doen wat ze moeten doen. Dus robuust en niet over-engineered of te complex. Dus ook heel goed te gebruiken door ons zeer diverse personeel met verschillende nationaliteiten/achtergronden/opleidingsniveaus.

Pluspunten

Snelle service en goede reparatie adviezen. Fijn contact en zeer gewenste partner.

Pluspunten

perfecte communicatie.

word moeilijk, weet ik geen!!!

Over Tyro Remotes NL

Tyro Remotes ontwikkelt en produceert radiografische afstandsbedieningen voor industriële toepassingen. Uw mening is belangrijk voor ons. Zo kunnen wij u en andere klanten beter van dienst zijn en onze service optimaliseren. Kunnen wij iets verbeteren, of bent u juist erg tevreden over onze service? Wij horen het graag!