Goede prijs en service

Goed product en als er een reparatie uitgevoerd moet worden gebeurt dit altijd snel en correct

Er wordt snel gereageerd op een vraag. Een offerte had ik eveneens snel binnen en de spullen zijn mooi op tijd en wederom snel en netjes geleverd.

gewoon okeeee

Word altijd meegedacht....

duidelijke en goede service, ook bij problemen.

duidelijke en goede service, ook bij problemen

Snel, gemakkelijk, informeel maar toch professioneel

Snel, gemakkelijk, informeel maar toch professioneel

vlot geleverd zonder vragen

Goed contact en uitstekende service

Waarin bij ons wat vragen waren kon Tyro antwoord bieden. Problemen zijn goed opgepakt en opgelost.

Als het iets flexibeler kan, zou het perfect zijn

Technische storingen houden geen rekening met interne procedures van Tyro Remotes, lang niet altijd is er spoed maar als dit er wel is, is het van belang dat leveranciers bereid zijn ook een stapje extra te zetten, of op zn minst de indruk wekken de urgentie te begrijpen en niet de interne procedure altijd leidend laten zijn. In onze wereld bevestigd een uitzondering de regel, als nood aan de man is.

redelijk

we gebruiken ze in combinatie in de vriezer en daar buiten er toch wel redelijk vaak 1 stuk

Super, zelf in de vakantie heel snel geholpen

Probleem met afstandsbediening van een dierenverblijf.

Ik gebruik sinds 2001 in volle tevredenheid een Tyro remote control voor het op en af rijden van mijn sloep op een boot helling. Per jaar circa 250 keer. Het ontvanger gedeelte is ondergebracht in een kist die buiten in weer en wind staat. Op aanraden van Tyro heb ik indertijd een extra antennekabel geïnstalleerd. Dit geeft de vrijheid om de lierinstallatie varend van wel 100 meter afstand te kunnen bedienen. Wat echt erg goed is van Tyro, is dat nu 20 jaar later het betreffende product nog steeds ondersteund wordt, althans een nieuwe set batterijen kon worden geleverd. Tenslotte wat ook een compliment verdient is het feit, dat zowel zend-, als ontvangstunit nog steeds prima werken. Kortom een alleszins aanbevelenswaardig product ook voor privé gebruik.

Snelle reactie

Uitstekend geholpen

Product snel ontvangen , goede verkoop adviseur.

ZEER GOEDE SERVICE

TEVREDEN MET GOEDE SERVICE

valt tegen

we hebben nu al 4 x een afstandsbediening moeten opsturen en dat binnen een jaar valt mij tegen

Heel hartelijk bedankt voor uw waardevolle terugkoppeling op onze producten. We zijn er ontzettend bij gebaat om dit soort feedback terug te krijgen zodat niet alleen u, maar ook andere klanten een product krijgen die (meer dan) voldoet aan de verwachtingen. Een van onze collega's zal telefonisch contact met u opnemen om te onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe we dit kunnen verbeteren.

Netjes geholpen. Eerlijke prijzen

Een hoesje besteld voor de afstandsbediening en naar de hand nog een nieuwe afstandsbediening. Nette eerlijke prijs gekregen

Goed product met een uitstekende en snelle service

netjes geholpen en daarna een snelle levering. zelfs met ons logo op de afstandsbediening. top

redelijk goed

redelijk goed

Goed geadviseerd en vlot geleverd

Goed en deskundig advies, en achteraf gezien ook echt de juiste keuze gemaakt. En vlot geleverd. Ook herhalingen altijd snel geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service en een zeer veelzijdig product

Snelle reactie op vragen en een prima afhandeling van de bestelling.

Zeker kundig en behulpzaam; aanrader

Voor project een eenvoudige 2-knops bediening benodigd. Daar er ook enkele veiligheidspunten mee spelen zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, binnenkort de implementatie en testen, kijk er naar uit...

Een persoonlijke,snelle en uitstekende service

Een op maat gemaakte service.

prima, ik werd direct geholpen en heb de juiste onderdelen gekregen. niet eerst het hele verhaal doen en dan 3x doorverbonden worden etc en dan nog het verkeerde krijgen.

Over Tyro Remotes NL

Tyro Remotes ontwikkelt en produceert radiografische afstandsbedieningen voor industriële toepassingen. Uw mening is belangrijk voor ons. Zo kunnen wij u en andere klanten beter van dienst zijn en onze service optimaliseren. Kunnen wij iets verbeteren, of bent u juist erg tevreden over onze service? Wij horen het graag!