Snelle , juiste informatie, moest snel gaan en had direkt de informatie die ik nodig had

Heel snel de juiste informatie die ik nodig had, tof om met jullie samen te werken

oplossingsgericht en goede service

nvt

zeer correct

Goede informatie en begeleiding bij de keuze van het product

Zelfs als je problemen hebt met een nieuwe remote die niet functioneert en je aan de andere kant van de wereld staat. Denken jullie mee op dit zo snel mogelijk op te lossen. en proberen jullie asap een andere die kant op te krijgen.

snelle service en goed mee denkend

wij hebben van u een paar oplossingen in onze fabriek en deze werken super!!

Vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige samenwerking, snelle leveringen/leveringen op tijd, bestellingen tot nu altijd goed uitgevoerd. producten van goede kwaliteit.

Prima service, snelle reactie

Binnen een uur na een offerte aanvraag de offerte mogen ontvangen. Precies zoals onze wens. Men denkt goed mee met de klant!

Betrouwbare kwaliteit en service.

Leveringstermijn van bestelling kunnen we steeds opvolgen. We kunnen rekenen op advies bij vragen. De online chat is zeer handig bij technische vragen.

Hele fijne samenwerking, goed contact en prima service!

De producten en service welke wij afnemen bij Tyro worden met de grootste zorg geleverd en behandeld. Fijne communicatie en goede samenwerking!

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Altijd zeer tevreden, ook over de snelle reacties en correcte service !

Super snel en goed

Kwam om half 9 binnen lopen en werd gelijk geholpen kreeg een kop koffie aangeboden was binnen het uur weer weg met een goed werkend systeem Nogmaals bedankt!

Denken goed mee om tot de juiste oplossing te komen.

Meestal hebben wij niet-standaard situaties. Tyro denkt goed mee en kan tot nu toe altijd een (desnoods custom-made) oplossing bieden. Goede oplossingen die precies doen wat ze moeten doen. Dus robuust en niet over-engineered of te complex. Dus ook heel goed te gebruiken door ons zeer diverse personeel met verschillende nationaliteiten/achtergronden/opleidingsniveaus.

Pluspunten

Snelle service en goede reparatie adviezen. Fijn contact en zeer gewenste partner.

Pluspunten

perfecte communicatie.

word moeilijk, weet ik geen!!!

Pluspunten

Snelle service en direct contact met de verkopers/service. Snelle levering en duidelijke afspraken. Goede en overzichtelijke site.

Misschien iets meer foto's van voorbeelden waar het te gebruiken is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tyro denkt met de klant mee. en probeert altijd een passende oplossing te vinden.

netto prijzen staan vaak voor grotere aantallen. handig is als dit ook bij een zelfde aantal maar op afroep in meerdere leveringen. (kan de klant de voorraad iets kleiner houden)

Hartelijk bedankt voor uw feedback! Wij gaan bijna over naar een nieuw ERP systeem wat mogelijkheden biedt voor raamcontracten en afroeporders. Zodra deze actief is, nemen wij graag even contact op.

Pluspunten

wordt goed en netjes geholpen correct

Pluspunten

Meedenken voor bedrijfs/productspecifieke oplossingen

Bij levering van meerdere sytemen, zitten soms zender en ontvanger met verschillende serienummer in één pakket.

Hartelijk bedankt voor deze waardevolle feedback! Wij hebben nagekeken waar dit mogelijk fout gegaan is; het lijkt er op dat dit een foutje is geweest van een van onze medewerkers in het magazijn. Onze procedure is dat sets met hetzelfde serienummer zoveel mogelijk samen verpakt worden. Onze excuses hiervoor en bedankt voor uw reactie!

Pluspunten

Snelle levering service afhandeling perfect Technische support perfect

Bedrijvenpark Twente 299 7602KK Almelo

0546 58 87 90

Over Tyro Remotes NL

Tyro Remotes ontwikkelt en produceert radiografische afstandsbedieningen voor industriële toepassingen. Uw mening is belangrijk voor ons. Zo kunnen wij u en andere klanten beter van dienst zijn en onze service optimaliseren. Kunnen wij iets verbeteren, of bent u juist erg tevreden over onze service? Wij horen het graag!