Very professional and helpful.

I purchased the IPS/Hit Playsystem with “continuous charging.” I had many questions and Katharina answered all of them and very thoughtful patient manner.

Prima prijs kwaliteit

Uitstekende service en goede kwaliteit kussens en figuren.

Topper onder de leveranciers!!

We zijn zeer tevreden. Zeer goede leverancier die correct is in leveringen en ook stock heeft. Ook bij de garantie kan ik zeggen dikke pluim. Zeer goede afhandeling en zeer snel. Tot hier geen problemen ondervonden dus 10/10

Eerlijke mensen staan altijd voor je klaar en proberen je zo goed mogelijk te begeleiden bij een aankoop

Top product en snelle service!

Bij JB Inflatables een airtrack aangeschaft voor onze turnvereniging. We konden deze eerst uittesten in de showroom. Hierdoor konden we een goede keuze maken voor het juiste formaat en de goede dikte. In deze tijden zijn de airtracks super populair en daarom vaak een lange levertijd, maar wij kregen hem de volgende dag tot in de gymzaal bezorgd door JB Inflatables. Super geregeld. Alle leden en de trainster zijn er heel erg blij mee.

Mijn ervaring met JB inflatable is zeer goed.

Er zijn bijzonder veel producten waaruit gekozen kan worden en er zijn zeer regelmatig ook nieuwe producten. Je wordt goed om de hoogte gehouden van nieuwe items en ze denken ook mee als je naar iets om zoek bent dat zij nog niet in het assortiment hebben. En als er iets gerepareerd moet worden staan ze direct voor ons klaar. Wij zijn dus zeer tevreden over JB inflatable

Zeer goed en vriendelijk personeel met ruime kennis van de producten die ze aanbieden. Denken altijd goed mee met de klant.

Geweldige service

Al 10 jaar klant bij JB-Inflatable door kwaliteit service en prijs.

Top bedrijf, goede service

Goede service,goede kwaliteit producten

Professioneel meedenkend bedrijf

Mijn ervaring met JB-inflatables is uitstekend. Voor mijn werk mocht ik een springkussen opmaat laten maken. Met een simpele schets ben ik in gesprek geweest met het design team, dat een open en creatief gesprek met mij heeft gevoerd. Hierin hebben wij alle mogelijkheden en opties besproken en was er een heleboel mogelijk. Na een paar dagen was het eerste model af en hebben we deze nogmaals besproken. Indien er aanpassingen nodig waren was dit geen enkel probleem en alles werd tot in de puntjes goed uitgewerkt. Het eindresultaat is een super gaaf springkussen geworden dat boven mijn verwachtingen goed is gelukt. In een zin samengevat, een top bedrijf om mee samen te werken en die meedenkt in wat jij wilt.

Top service!

De designers van JB denken met je mee. Elke aanpassing aan je ontwerp, hoe klein deze ook is, is geen probleem. De communicatie verliep erg soepel, en het personeel zeer aardig. Kan niet wachten tot de productie klaar is!

Excellent

Prima bedrijf, luisterend, raadgevend, meedenkend, innovatief en gedreven personeel, 10+

Behulpzame, meedenkende, flexibele organisatie dit denkt in mogelijkheden

Prettig, samen kom je verder dan alleen. Voor alles vinden we een oplossing.

Geweldig.

Leuke mensen, geweldig dat de kinderen gewoon kunnen spelen en wij rustig konden overleggen. Super leuke springkussens gekocht, en morgen gelijk ophalen. Top!

Uitstekende Service

JB is een bedrijf met goede service oog voor de klant. Ook wanneer de opdracht wat complexer is is er een scherp team dat met je mee denkt aan de beste oplossing.

Fantastische en eerlijke samenwerking!!

Zeer goede en vlotte samenwerking. Goed op hoogte gehouden en goede communicatie ivm de springkastelen en de levering.

Goede service en snel handelen

We worden altijd goed en snel geholpen en problemen worden snel opgelost de klant komt echt op nummer in van verkoop tot service er staan altijd mensen voor je klaar

Goeie service & Persoonlijk.

Geweldige persoonlijke service. Ze weten wie je bent denken met je mee en voor alles is een. Oplossing. Zou me geen betere kunnen leverancier wensen. Thanks!!!

Oplossingsgericht! Meedenkend met de klant! Snelle service Betrouwbaar

Goede samenwerking

Nu al enkele jaren op grote schaal aan het samenwerken met JB. Loopt in 2 richtingen erg goed.

Goede service, klantgericht en denken mee!

Een prima ervaring, denken graag met je mee en denken in oplossingen. Ook prachtig materiaal in het assortiment.

Hoge kwaliteit producten met goede service

Producten van JB-Inflatable zijn allen van een hoge kwaliteit om jaren mee te kunnen gaan. Wanneer er toch een schade is ontstaan kan je bij JB-Inflatable terecht voor een goede en snelle schade afhandeling.

Bedreven medewerkers met altijd een passende oplossing

We zijn al jaren klant bij JB en we hebben ook wel eens gewinkeld bij een andere partij. Echter de service van JB is niet te evenaren! Mooie producten, snel geleverd en bij een probleem wordt er snel een antwoord én oplossing geboden. Grootste plus zijn de dames aan de telefoon van afdeling verkoop, altijd vriendelijk en je hebt altijd het gevoel dat je elkaar kent. Dat werkt prima, zo'n persoonlijke benadering!

Al een paar artikelen besteld bij JB en steeds correct en snel geleverd. Geven snel antwoord op een vraag. Gewoon fantastisch. Goeie en snelle service na verkoop! Ik ben alvast zeer tevreden!!

Super service. Snel en correct!

Super service bij JB. Snelle antwoorden op mails, tels., correcte afhandeling, echt heel goed. Doe zo verder!

Über JB-inflatables.nl

Benieuwd naar onze nieuwste inflatables? Neem dan weer een kijkje op onze site!

Kiyoh Bewertungen