Perfect bedrijf, Goede en snelle service en heel vriendelijk personeel. Ik heb graag met dit bedrijf te doen. Bedankt voor alles!!

Graag gedaan!!! Tot snel! 🥳

Topsnelheid in beantwoorden van mails!

Superteam! Bij vragen kan je ze mailen en vooral heel snel antwoord terug verwachten. Ze helpen je waar nodig en indien het niet meteen lukt, zoeken ze het verder uit tot ze je een sluitend antwoord kunnen geven. Daarnaast koop je ook nog eens topkwaliteit. Mooie springkastelen waarvan je op voorhand weet dat het toppers worden in de verhuur!

Risposta del proprietario dell'attività

Heel graag gedaan en bedankt voor je toffe review. Daar doen we het allemaal voor: een blije klant en voor de klant hele blije kinderen! Wat een mooi vak is het toch 🥳

Altijd een goede service na verkoop. Heel erg tevreden!

Bedankt!!! 😃

Goede springkussens en super service!

Je voelt je als klant echt welkom. Bij Vragen gelijk antwoord en bij problemen meteen een oplossing! Super kwaliteit kussens.

Goed en zeer behulpzaam personeel.

Onze ervaring met jb is zeer goed en we ervaren het als prettig. De afhandeling na het kopen van een kussen of opblaasfiguur is dik in orde. Stel je vragen zijn ze goed bereid om ook antwoord te geven en denken goed met je mee. De kwaliteit van de producten is goed al moet alles wel van pvc zijn. Met vriendelijke groet, Jamie Opblaasverhuur Twente

Risposta del proprietario dell'attività

Bedankt voor je fijne review. Wij willen onze klanten op een goede manier helpen en de beste producten leveren. Zo te lezen zijn jullie daar erg tevreden over! Tot snel!

Zeer goed.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

🤩 Bedankt!!

Geweldige service en kwaliteit!

Super service!

Yes! Met dank aan ons verkoop- en service team! 🥳🤩

zeer mooi bedrijf

Uitstekende producten en fijn klantcontact

👍🏻🤩🥳

Beste contact, beste springkastelen kwaliteit

Bedankt voor je review! 🤩

Tevreden met de kwaliteit en service!

Goed geholpen en uitgebreid assortiment.

Bedankt! We zien je hopelijk snel weer 🥳

Positive

Er is geen twijfel over mogelijk dat u hier moet zijn voor de beste service tijdens en na de aanschaf, vakmanschap en zeer goede kwaliteit producten. Ik raad het iedereen aan. Ze hebben mij in al die jaren zeer goed geholpen!

Risposta del proprietario dell'attività

Beste John, bedankt voor je fijne review. We zijn blij dat je tevreden bent. Als we je nog eens kunnen helpen horen we het uiteraard graag!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Eerst was ik tevreden,vriendelijk en behulpzaam!! tot ons net van shooting springkasteel scheurde en niet eenmaal maar tweemaal!!

kwaliteit van netten in mijn geval. Afspraken van terug levering worden niet gerespecteerd en springkasteel wordt dan maar gewoon aan hekken gelost terwijl we op reis zijn!!

Risposta del proprietario dell'attività

Beste Tijl, We vinden het vervelend dat het product niet naar wens is en daarvoor nemen we telefonisch contact met je op. Tevens gaan we achterhalen wat er mis is gegaan met de aflevering! Met vriendelijke groeten, het JB team

Pluspunten

Positieve mensen en een superservice!

Bedankt!! 🥳

Pluspunten

Goede Service en afwikkeling van de kleine dingetjes! Open en eerlijk en horen het graag als iets niet naar wens zou zijn! Kleine aanpassingen naar eigen wens doen ze vaak niet moeilijk over. Ik ben tevreden en zie geen reden naar een ander te gaan.

Actieve voorraad op internet (website) mag beter. Soms wil je een kussen hebben en staat er op voorraad maar is het er niet. Dat is jammer en kost extra tijd. Verbetering kan altijd maar dan zou het over verlaging van de prijs gaan......

Pluspunten

Super service en goede producten. Word altijd netjes en snel geholpen.

Artikelen direct in webshop bestellen en afrekenen.

Pluspunten

JB inflatables is een zeer goei springkasteel bedrijf voor te kopen van springkastelen leveren altijd optijd en als je problemen hebt met iets lossen ze het voor jou zo snel mogelijk op met herstellingen enz

Risposta del proprietario dell'attività

Bedankt voor de review en het mooie cijfer!

Positive

Uitstekende service!!! Echt een aanrader.

Risposta del proprietario dell'attività

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Bedankt voor de mooie waardering!

Positive

Altijd meedenken en goede service

Vertegenwoordiger die is langskomt

Risposta del proprietario dell'attività

Bedankt voor de review. Wij zullen de verbeterpunten met ons team overleggen.

Pluspunten

- Snelle levering - Vriendelijkheid - Goede service

Positive

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met JB Inflatable. Ben al meerdere jaren klant bij JB en wordt altijd goed geholpen. Als er eventuele problemen zijn met artikelen/bestellingen dan wordt dat keurig netjes en in alle redelijkheid opgelost. Ook doet JB absoluut niet moeilijk over reparaties aan kussens met schade.

Suggestions

De laatste jaren zijn producten aanzienlijk is prijs gestegen, vermoedelijk door grondstofprijs. De prijsstijgingen (en de redenen daarvan) zouden gecommuniceerd kunnen worden.

Positive

Snelle service ook met reparaties

Positive

Top producten, snelle service en ook nog met een glimlach.

Pluspunten

Goede kwaliteit Service is prima

geen

4 stars: good service, well treated

Positive

Leuk bedrijf met zeer creatieve manier van aanpak. Gaan altijd mee om samen een stapje extra te doen voor nieuwe unieke producten en rekenen hiervoor ook interessante prijzen. Complimenten over de aftersales en service! Doen zeker goed hun best om problemen goed en snel op te lossen!

Suggestions

Let zeker op de kwaliteit!, Laat in sommige gevallen wat te wensen over (Zeker de losse onderdeeltjes). Jullie doen zeker heel erg je best dit wel op te lossen (Pluspunt!) Hou klanten wat beter op de hoogte over de voorderingen van productie. Ik krijg soms het gevoel te moeten "zeuren" om antwoord te krijgen op bijvoorbeeld ontwerptekeningen.

Positive

Mooi bedrijf met goede producten.

Suggestions

Vertegenwoordiger die bij de klanten langs gaat vraag hoe het gaat of nieuwe ideeën presenteren.

A proposito di JB-inflatables.nl

Benieuwd naar onze nieuwste inflatables? Neem dan weer een kijkje op onze site!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire