Top bedrijf

Kom er al meer dan 15 jaar goed personeel correct bedrijf

Snelle service en levering van object

Normale

Abbiamo avuto dei problemi che sono stati risolti

• Ci consiglieresti? Si

Plazos de entrega rápidos

Todo perfecto al recibir el material y después de revisarlo. Lo único que se demoró un poco es el proceso de creación en el diseño de los logos, lo cual creo un poco de incertidumbre en los plazos de entrega, pero al final llego mucho antes de la fecha prevista. Volvería a confiar en ellos para futuras compras. La atención de Meylinh fue muy buena en todo el proceso.

• ¿Nos recomendarías?

La atención y profesionalidad excelente

La atención telefónica y la gestión de Meylinh ha sido impecable y gracias a ella nos decidimos a comprar este producto en su empresa. Desde el inicio de la comprar hasta la recepción del envío han nos han ido facilitando toda la información que necesitábamos. Una gestión de la compra excelente. El club está satisfecho con el producto adquirido y recomendaría a otros clubs deportivos.

• ¿Nos recomendarías?

Professionals op luchtgebied!!

Kan niets bedenken wat er verbeterd zou moeten worden. Contact is altijd goed en snel, de leveringen zijn top en als er al iets niet helemaal top is dan zijn ze er zo. Super blij met deze leverancier die ik/wij zeker aanbevelen.

Super produit, quelques difficultés de communication avec le service client

Produit reçu tardivement. C'est dommage car le rendu est vraiment top ! Service client réactif après des débuts un peu difficiles

Great service from start to finish

Dealt with kataryna , we had some custom designs made. , communication was first class she kept me informed at all stages. Would use jb again without hesitation

Auch Für „Hüpfburgen StartUps“ die beste Adresse

Wir können nur positives von JB Hüpfburgen berichten. Wir als kleines „StartUp“ wollten uns endlich weiter vergrößern und haben deshalb den Kontakt zu JB aufgenommen. Vom ersten Kontakt bis hin zum Angebot alles tip top. Wir können es kaum erwarten unsere bestellte Hüpfburg abzuholen. Danke für Euren Support Das Team von Luftschloesser Ahlen www.luftschloesser-ahlen.de

Topservice!!!

Wij kopen al jaren onze springkastelen bij JB-inflatables. Steeds heel vriendelijk en een warm onthaal. Ook weer op de beurs in Wieze. Heel tevreden over de kwaliteit van de springkastelen. En een uitgebreide keuze. Heel belangrijk! De service is TOP! Ook na verkoop, goede hersteldienst. Alvast bedankt!! Dirk & Christine Attractieverhuur LVG Rijkevorsel

Topservice

Leuk zakendoen, steeds super vriendelijk.

Verrassend

Warm onthaal Zeer duidelijke en uitgebreide info

Vlotte afhandeling

Al 6 jaar zijn we klant bij JB en daar zijn we heel blij mij. Altijd snel geholpen en een grote stock voorraad. Dit jaar opnieuw 6tal springkastelen bijgekocht en ze zijn goedgekeurd. De modellen zijn prachtig afgewerkt. Alvast bedankt en tot de volgende bestelling

Goede kwaliteit met een vlotte afhandeling.

TOP LEVERANCIER!

Al jaren kopen wij ons spingkastelen bij JB inflatables en hebben er nog geen spijt! Dit jaar terug een bestelling van 6 springkastelen gedaan, en super content van de kwaliteit, aanpak, organisatie, ... Ook kunnen we steeds op hun rekenen als er eens een herstelling moet gedaan worden. DANKUWEL! GROETEN SPRINGKASTELEN - NAZARETH

Geweldig om kinderen zulke leuke momenten te laten bleven met deze springkastelen

Veel keuze en steeds goeie service.

top!

Heel tevreden over de service. Altijd correct geholpen. Enorm tevreden van de kwaliteit. Voor ons een echte top!

Super société et super châteaux. Exposition à wieze top

Chateau baaboo

Kwaliteit en service op maat!

Kwaliteitsvolle producten. Altijd bereid om mee te denken op maat van de klant. Op elke beurs altijd een fijne babbel. Trouwe klant van jb.

Topservice van heel vriendelijke mensen

Altijd al goed en correct geholpen geweest door JB!

Goede service en een professionele uitleg

We kregen voldoende uitleg en gingen naar huis met het springkasteel dat we wouden. Heel erg bedankt voor de hulp.

High quality efficient service as always

High quality service which is customer focused all the time every time. Reply to enquiries ae always timely. The purchasing process is seamless with superb customers support. Any issues are dealt with immediately. I would highly recommend you to anyone.

Partner

Daar jb met je mee denk en schakelt. Kan ik met zekerheid zeggen dat ze niet een leverancier zijn. Maar een partner van ons bedrijf. Bedankt toppers.

Top Service

Vielen Dank für die gute und freundliche Beratung und den Top Service www.Roundabout-events.de sagt vielen Dank

JB-inflatables always reliable and prompt in what they best do!

The support I received was thorough and timely. Very communicative, precious and overall very helpful staf! I want to sent a big thank to Kateryna Vinokurova.

Sobre JB-inflatables.nl

Benieuwd naar onze nieuwste inflatables? Neem dan weer een kijkje op onze site!

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas