Steeds jaren goede service, aan te raden

Sinds de opstart van ons bedrijf zijn we al jaren vertrouwd met de producten van JB en zijn nog steeds tevreden. eveneens worden de materialen van JB aangeraden voor onze eigen klanten! zeer aan te raden en wij blijven steeds klant!

top!

We werken al enkele jaren samen, daarom niet steeds met de grootste aankopen, maar wel altijd met dezelfde service en flexibiliteit. Een aanpassing of maatwerk wordt met de glimlacht gedaan en steeds zo snel mogelijk. Wij kunnen ze enkel aanbevelen en hopen nog lang te mogen samenwerken.

Super! Altijd goede service

Wij hebben al enkele samenwerkingen gedaan met hen en dit was steeds vlot en goed geregeld. Een plezier om mee samen te werken.

geweldig

ik ben blij dat ik de springkastelen opgesteld kon zien, zodat ik een veel betere inschatting kan maken van de grootte , het is toch iets heel anders dan op foto.

super

ben super geholpen en op naar nog meer kastelen bij jullie mvg erwin

Waw, zoveel springkastelen !

Hier kan je uw aankoop zien !!

Duidelijke, correcte en vlotte afhandeling

Goede en duidelijke communicatie bij vragen en snelle levering van springkastelen

Super mensen met heel veel ervaring

Zeer vriendelijke mensen zij bieden de perfecte oplossing bij een probleem top springkastelen en attractie ik en mijn team zijn heel tevreden over de kwaliteit van de springkastelen. Mvg springfun Verhuur Naessinck

Leuke samenwerking

Top bedrijf

Reeds jaren klant en altijd dezelfde uitstekende service.

Super tevreden

Wij zijn super tevreden over JB. Steeds snelle reactie bij vragen! Top kwaliteit qua springkastelen. Propere afwerking. Snelle afhandeling van een bestelling. Binnen 2-3 werkdagen geleverd! Kortom zeer tevreden en we blijven alvast een tevreden klant!!

Geweldig bedrijf!!!

De opendagen waren geweldig. Veel keuze vriendelijk personeel en alle springkussens waren van top kwaliteit. Ik kan al niet wachten om mijn aankoop in april te ontvangen: doe zo voort!

Voor herhaling vatbaar

Wij kochten al een aantal springkastelen bij JB aan en waren steeds tevreden. Zowel leveren als antwoorden op mails gaat steeds snel. Geen mail is hen te veel. Een aanrader!

Topervaringen

Wij hebben al enkele keren besteld bij JB en steeds zijn we heel vriendelijk geholpen. De kwaliteit is top, niet te vergelijken met andere leveranciers. Kan helemaal niets slecht zeggen over hun. Wij zijn heel graag klant!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer bekwame, meedenkende, vriendelijke mensen bij JB Inflatable.

Ik ben zeer tevreden over JB Inflatable. Ik ben al jaren klant en de service en het materiaal zijn tip top in orde... Staan altijd klaar voor inlichtingen en je kan er met alle vragen terrecht. Fantastisch bedrijf gewoon...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Meer dan enkel een leverancier!

Ik ben al 8 jaar klant bij JB. Nog nooit een slechte ervaring gehad. Ze denken mee met de klant, communicatief perfect en dienst na verkoop meer dan top! Ik ben een zeer tevreden klant! Een echte aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service, duidelijke communicatie, kwaliteit!

Het is de eerste maal dat ik een springkasteel kocht. Bij JB Inflatables kreeg ik meteen een zeer goed gevoel dankzij de duidelijke communicatie en de zeer vriendelijke medewerker!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals steeds uitmuntende service.

Of het nu gaat om de aankoop of de herstelling van een Springkasteel/springkussen, steeds kan je beroep doen op de diensten van JB. Van de administering tot de service, alles verloopt perfect. Het is ook daarom dat ons assortiment enkel uit JB - producten bestaat.

Super exposition

Nous sommes Français et avons été étonnés par la simplicité et la gentillesse du personnel qui pu répondre à nos questions. Nous avons été impressionnés par la gratuité des frites et des boissons. Étant dans l attente de la confirmation d un nouveau projet, nous ne manquerons pas de vous consulter si ce dernier est validé. De plus nous étions avec 3 enfants qui se sont « éclatés » et ont pu nous orienter dans nos choix. Merci pour cette superbe après midi et je l espère à bientôt Rlaser Philippe ROBAEYS .

Top springkastelen

Wij gebruiken al meer dan 10 jaar de springkastelen van JB Inflatbles. De springkastelen zijn van top kwaliteit en hun service is uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige leverancier en service is top

Wij hebben al jaren ervaring met jullie . Als Belgen zijn wij topfan van JB. Zowel de service , het vertrouwen en het menselijk aspect staan voorop . Wij willen van de gelegenheid gebruik maken om ook de medewerkers een pluim te geven. Wij zijn elke keer in Wieze blij met aankopen en Harm die ons super begeleid. Dat kleine vleugje humor is een zalige extra. Zolang wij het bijberoep uitoefenen, komen we heel graag bij jullie terecht !

Ogen te kort

Door het groot aantal springkastelen aanwezig is het dikwijls moeilijk om te kiezen. Door de goede begeleiding kiezen we vlot

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekend bedrijf verstaat wat je bedoelt en komt met een oplossing op maat.

Hebben al verschillende producten gekocht en helpen altijd. Vriendelijke mensen en goede service.

Bonne organisation

L’organisation en elle même est bonne. Super de voir les châteaux en vrai. Vous avez tout prévu. C’était très bien pour l’accueil. Juste la partie vente est décevante: j’ai trouvé peu d’avantage pour la porte ouverte, je m’attendais à plus . Et les châteaux sont vendus en même temps à plusieurs tables donc au moment de payer, il n’est plus disponible.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfect match door hun advies

We kochten al meermaals springkastelen aan bij jullie Ieder jaar op de beurs te Wieze krijgen we super advies, Esmee hielp ons bij vraag van klant. Bij bezorgen van foto's aan klant voor verhuur direct reactie megacool van de tiener in huis. Gewoon super advies van jullie.

Over JB-inflatables.be

Benieuwd naar nieuwe inflatable? Neem dan weer een kijkje op onze site!