Prijs/kwaliteit top

Kwalitatieve springkastelen tegen een correcte prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Springtastisch geweldig bedrijf met super service!!!

Jb is een super bedrijf, dat geweldige kastelen heeft en ook met je mee denkt voor het aan te passen aan jou verwachtingen. Ze hebben ook super service, gewoon weg , jb is springtastisch;)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Reeds vele jaren klant!!!!!!!

Al jaren kopen we onze kastelen bij Jb , Costum Made is er geen enkel probleem. Kwaliteit is nog altijd zeer hoog!!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd blij met de kwaliteit en service!

Goede service en kwaliteit van springkastelen.

Leuk!

Goede samenwerking

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij verhuren nu een aantal jaren springkastelen. De service die JB je geeft vind je nergens. Top kwaliteit van gekeurde springkastelen. Ze kunnen jaren mee en je wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kop koffie ;)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het was een geweldige ervaring met Jb inflatables in wieze !!!

De kwaliteit van de springkussens zijn perfect. Vriendelijk personeel. Ik ga in de toekomst nog meer aankopen doen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel mooie en stevige springkastelen die voldoen aan alle veiligheidsnormen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

JB-inflatables evenement waar verschillende springkastelen stonden. We hebben heel wat ideeën kunnen opdoen. Veel variëteiten en verschillende mogelijkheden. Je kon ook kinderen zien spelen en de springkastelen testen. Indien er vragen waren konden we deze stellen en werden we verder geholpen. Één toffe uitstap om met je gezin te doen en tegelijkertijd voor de ouders nieuwe ideeën opdoen en kopen natuurlijk.

Adembenemend

Eerste keer dat we in contact kwamen met JB-inflatables was in de oktoberhallen in Wieze. We hadden al gehoord dat jullie super vriendelijke mensen waren met een topservice! En dit klopt ook! Warme ontvangst en spontaan een praatje komen maken.

Niet te missen event!

Ontzettend vriendelijk en een geweldige service! Echt een evenement om elk jaar opnieuw te doen!

Unieke ervaring

Zeer leuk evenement met tal van springkastelen. Een echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer kwalitatieve springkussens en leuke attracties.

Wij zijn een 14 jaar geleden begonnen in de verhuur. Vanaf dag 1 hebben wij springkussens bij JB gekocht, elk jaar opnieuw. Ruim gamma, ruime service en zeer vriendelijke communicatie. Een aanrader voor elke verhuurder.

Altijd top bediening

Goede service en beleefd staan altijd klaar om te helpen.

Geweldige service en meedenkend

Er Werken vakkundige mensen die goed meedenken.

Bien chouette et agréable

Amusant

Excellent produit

Château de qualité Produit correcte , matériels au top

Super génial

Trop cool bien présenter

Excellent

Château de qualité , matériels au top

Fournisseur de confiance

Châteaux gonflables de qualité, personnel accessible et fournissant de de bons conseils

Genial

Un fournisseur au top

Super heel mooie kwaliteitsvolle springkastelen

Leuke samenwerking heel vriendelijk sociaal leuke uitleg

Super springkastelen !

Langs geweest op de beurs in Wieze… leuke dag gehad !

Springtastisch

Zeer correct, goeie service

Perfecte service!

Super goed geholpen bij de herstelling van ons springkasteel. Warm ontvangen en gezellige babbel tijdens het wachten.

Ampere 10 7942DD Meppel

0522 246169

Over JB-inflatables.be

Benieuwd naar nieuwe inflatable? Neem dan weer een kijkje op onze site!