Goede service en een prachtige multiplay aangekocht

Onlangs ben ik gestart met de verhuur van springkastelen en was nog op zoek naar een mooi exemplaar. Na contact te hebben gehad, heb ik besloten om een multiplay aan te schaffen en ben erg tevreden met het resultaat! Ik heb goed advies gekregen en de levering verliep snel.

Nog niks ontvangen!

Wanneer komt mij. Packet toe? Ik heb zaterdag mijn feest… mvg

Hee Frederique, Ik heb vernomen van mijn collega Mark dat het voorgevallen probleem inmiddels netjes is opgelost en het te maken had met een miscommunicatie. Mocht je nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. We helpen je graag verder!

Wat een service.

Bestelling gedaan om 7u30 maar was een foutje ingelopen. Na nog geen uur heen en weer mailen was alles in orde en klaar voor verzending. Dat noem ik een topservice. Hier kunnen nog veel bedrijven uit leren. HOUDEN ZO!

Fantastische service voor prachtige springkastelen!

Kwaliteitsvolle leuke springkastelen, goede service! Top!

Pluspunten

vlotte levering, goed contact

Ampere 10

7942DD Meppel

0522 246169

Over JB-inflatables.be

Benieuwd naar nieuwe inflatable? Neem dan weer een kijkje op onze site!