Snel gecontacteerd

Ik heb met de kantoor gecontacteerd, snelle reactie, goede contact.

Zeer fijn geholpen

Fijn geholpen en goed door verwezen. Zeer tevreden. Nogmaals bedankt

2 x gebeld maar geen reactie

Nog niks ontvangen of gehoord

Gerustgesteld

Werd goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd vriendelijke advocaat.

Perfecte uitleg gekregen

Perfect geholpen door de advocaat en hele goede uitleg en vriendelijke man

Direct goed geholpen ..juiste advocaat hoop ik mvg

Thijsen werd mij toevertrouwd en uitgekozen had ik zelf ook al gezien dus is perfect..nu in lock down met ook nog een verkoop...hopelijk vind ik hier de steun die ik ga nodig hebben ..bedankt

heel snel en goed advies

heel snelle reactietijd. dezelfde dag nog afspraak met advokaat.

zeer vriendelijk en snel antwoord

na telefonisch contact ben ik zeer vriendelijk geholpen en vlug doorverwezen naar de gevraagde advocaat

Heel vriendelijk medewerkers en vrij snel geholpen. Hartelijke dank.

Ik belde met mijn probleem en diezelfde dag belde een advocaat bij terug. Zeer beleefd werd ik geholpen.

Goed advies

Goed en snel advies. Was kortdag maar allrs in sneltempo goed geregeld. Dank u!

Goede begeleiding

Direct naar de juiste raadsheer doorverwezen.

Probleemoplossend denken

Zeer snel, vlot en correct verder geholpen.

Zeer goed.

Vriendelijke stem aan de lijn, toch beloofd dat er een deskundige mij zou bellen en dat is niet gebe

Ben teleurgesteld, als ze aan de telf beloven dat iemand mij zal terug bellen dan reken ik daar op.

Was rap geholpen en met een advocaat ook

ik kreeg te horen dat ze geen prodeo advocaten hebben

Ik had een prodeo advocaat gevraagd en kreeg te horen dat ze het niet doen en alleen betalende advocaten hebben. 2 dagen later werd ik opgebeld door een advocaat en die heeft me dan weer laten weten dat ze ook prodeo doen. Het is verwarrend !

Geachte heer El Bouchikhi, We betreuren het ten zeerste dat uw aanvraag niet direct naar wens is verlopen waarvoor onze oprechte excuses. We spannen ons in om zo spoedig mogelijk een gespecialiseerde advocaat te zoeken voor alle rechtzoekenden. In uw aanvraag is helaas een vinkje verkeerd aangeklikt waardoor u werd toegewezen aan een kantoor dat geen pro deo zaken doet. Gelukkig heeft het kantoor ons direct gebeld waardoor we in staat waren om u alsnog te koppelen aan een advocatenkantoor die wel pro deo zaken behandelt. We begrijpen dat dit verwarrend is, nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen u veel succes met uw dossier. Met vriendelijke groeten, Jose Afdeling Customer support

Was heel vlotjes En alles was geregeld hoe de dame aan de mijn me het heeft doorgegeven .

super

direct contact gekregen en deze hebben dan een advocaat uitgezocht voor mij!!! aanrader,alvast bedankt omirecht

opgevolgd

Klantvriendelijk

ik werd snel en vakkundig geholpen

ik serd snel en vakkundig geholpen

Mijn ondraaglijk leed op nog geen 24 u. Lichter gemaakt.

Ik was onzeker onwetend. Had nu wel een PV. In handen maar wat nu verder. Waar moet ik beginnen en wie kan mij helpen? Door veel te lezen kwam Ik op jullie web site . Daar heb ik kort mijn verhaal kunnen doen. S morgens heb ik jullie gebeld de mensen die mij te woord stonden waren zeer beleefd meelevend en duidelijk. Advocaat Jente heeft mij die avond gecontacteerd en we zijn morgen al afgesproken. Heb terug hoop en wat energie en een beetje geloof dat dit gebeuren mij ooit niet meer beheerst .ik dank jullie allen voor jullie hulp met vriendelijke groeten Arrais Fatima

Tot nu toe "TOP" (wel eerste conact)

Kreeg direct reactie van een gespecialiseerd iemand, en die verwees me door (in `t echt heeft de sympathieke telefoniste me in contact gebracht met de persoon die ik nodig had) dus: goede service so far ... nog nog aak voor de rechtbank afwachten (licht crimineel hoor, wat ik gedaan heb .... ik wil maar eggen dat ik niet het 'onmogelijke' verwacht van mijn advokaat.

uitstekend geholpen

binnen afgesproken tijd gebeld en voldoende geïnformeerd.

Meteen terugkoppeling ontvangen.