Voorlopig is het al goed meegevallen en ze hebben een advocaat in het juiste vakgebied gegeven

Ik werd direct geholpen.

ik werd direct geholpen, kreeg de antwoorden die ik moest hebben en van hetgeen ik nog niet weet gaan ze mij nog verder bij helpen

Snel en correct

Ik werd dezelfde dag nog door Omnirecht gebeld door iemand die zelf juridisch onderlegd was. Zij zocht een geschikte advokaat die mij de volgende dag al per telefoon contacteerde.

hopelijk NOOIT meer

Ik ben zeer blij dat ik geholpen ben en hoop echt ook dat het goed mag uitdraaien, maar ik hoop vooral dat het NOOIT meer gebeurd. Hopelijk moet ik nooit meer beroep doen op een advocaat.

ik ben direct geholpen op mijn vragen en ik ben gelijk gebeld door een advocaat Gewoon top

Professioneel en erg gericht

Snelle reactie en perfecte doorverwijzing. Persoonlijke aanpak en goed advies.

Nog geen echte ervaring, wegens het annuleren van de afspraak

Recent op vrijdag 24 juli heb ik contact opgenomen met jullie diensten ivm echtscheiding en tussenkomst met een jurist familiezaken. Ik had hiervoor een afspraak bij jullie in Mechelen op dinsdag 28 juli om 10u. Wegens wijzigingen in deze zaak wens ik voorlopig nog geen beroep te doen op een van jullie juristen. Hierdoor heb ik vanmorgen telefonisch contact opgenomen met jullie bureau om deze afspraak van morgen 28 juli te annuleren. Ik heb ook een mail verstuurd hiervoor.

We worden onmiddelijk verder geholpen.

Aangezien mijn dossier nog moet opgestart worden kan ik hier niet veel van zeggen.

Duidelijk antwoord

Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ben in contact gebracht met een advocaat,die gericht is op mijn probleem. Het enige dat ik nog moet afwachten ,is een goede en gerichte hulp van de advocaat.

Een centraal punt voor miljoenen problemen

als ik het echt niet weet, wat is je recht bij wie moet ik zijn. Omnirecht is mijn oplossing. Ben serieus heel erg blij met alle hulp reeds 4 x benaderd voor verschillende geschillen. Eerste advies is gratis en dat is meestal genoeg, wetende dat als het moet de juiste mensen achter je staan.

Zeer efficiënt en to the point

Snel kunnen praten met iemand die objectief luisterde en zorgde voor een onmiddellijke doorverwijzing. De dag zelf nog contact gehad met een bemiddelaar/ advocaat.

Zeer snelle doorverwijzing.

Na doorverwijzing ook correcte aanpak van het gestelde probleem.

slecht

ik zou gebeld worden . wat ik had vragen nog steeds geen antwoordt gekregen dit is al voor de tweede keer

Geachte heer Tolud, Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het jammer om te horen dat uw aanvraag niet naar wens is verlopen en dat er geen contact met u is opgenomen. We hebben u inmiddels geïnformeerd dat er helaas geen deelnemend kantoor beschikbaar is in de directe nabijheid van uw woonplaats om uw aanvraag te behandelen. U kunt ervoor kiezen om direct contact op te nemen met het Justitiehuis in de buurt van uw woonplaats. U kunt hier in eerste instantie vrijblijvend vragen stellen. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snel en efficiënt te werk

Ze hèbben meteen contact met mij opgenomen, vertelde ook duidelijk welke stappen ze gingen ondernemen in mijn situatie en wat ik kan verwachten.

Super snelle reactie

Ze zijn bezig met mij te helpen dus kon nog niet veel zeggen maar heel vriendelijk heb er vertrouwen in dank u

Goede ervaring

Snel geholpen en advocaat in de buurt gevonden

Veel te lang gewacht en weinig hulp

ik heb zelf moeten terugbellen want ik kreeg geen antwoord. En dan werd ik in contact gebracht met een advocatenkantoor op 50km rijafstand.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat het contact niet naar wens is verlopen. We hebben uw aanvraag uitgezet bij een aantal kantoren in uw regio maar helaas was er geen advocaat in uw regio beschikbaar. Vervolgens hebben we uw aanvraag nogmaals uitgezet buiten uw regio waardoor dit langer heeft geduurd dan normaal. Uw zaak is inmiddels opgepakt door een advocatenkantoor wat verder weg ligt, afstand moet in principe geen belemmering te zijn. Belangrijker is dat uw zaak wordt behandeld door een deskundige advocaat en wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Komen professioneel over.

Heb wel gevraagd om niet via mail te communiceren en dit is wel gebeurd.

Directe hulpverlening

Ik werd binnen de 2 dagen verder geholpen

Heel snel beholpen advocaat nam direct contact

Niet correcte informatie omtrent tarieven op website.

Ben teleurgesteld in Omnirecht. Op de website staat : 'Eerlijke tarieven. 45 minuten consultatie met een advocaat. U mag alles vragen. Geen verdere kosten of verplichtingen.' Omnirecht verwijst me naar een advocaat in Westerlo terwijl ik in Tervuren woon. Dat is 1u rijden. Als ik na het eerste gesprek met de advocaat per mail laat weten dat ik niet met haar zal samenwerken, wordt ik gevraagd 90 euro te betalen. Na storting zal mij een factuur overhandigd worden. (1) Wat verstaat Omnirecht onder 'zonder kosten en verplichtingen' als ik 90 euro moet betalen voor een eerste gesprek ? (2) Waarom moet ik eerst betalen om nadien een factuur te kunnen krijgen. Dat is toch de omgekeerde wereld ? En is dit wel wettelijk ?

Geachte, Spijtig om te horen dat u niet naar wens bent geholpen. We begrijpen dat u in eerste instantie in de veronderstelling was dat er geen verdere kosten aan waren verbonden. Als u verder klikte op het kopje 45 minuten consultatie met een advocaat dan was daar wel duidelijk zichtbaar dat deze service kosten met zich mee brengt. OmniRecht is het grootste advocatenplatvorm in België en bij onze intake balie worden rechtzoekenden eerst te woord gestaan en wordt er gekeken naar een passende oplossing. Als er een advocaat aan te pas dient te komen dan schakelen wij een advocaat in die gespecialiseerd is in het betreffende rechtsgebied. Inmiddels bent U te woord gestaan door een advocaat. Normaal gesproken vindt de betaling plaats na ontvangst van de factuur. U dient deze bij de advocaat op te vragen. Met vriendelijke groet, Marjolein OmniRecht Customer Support

adequate reactie

Het kantoor van de advocaat ligt niet geheel in mijn buurt. (Riemst - Antwerpen)

Ik moet wel di nog voor een eerste afspraak naar de doorverwezen advocaat...

snelle advocaat toegewezen

na mijn laatste bericht via omnirecht ben ik op zeer korte tijd geholpen om een advocaat toegewezen te krijgen ik zal indien ik het nodig vindt toch via omnirecht mijn zaken tot zijn recht te laten komen

Snelle service !

Ik ben zeer tevreden met het zsm een advocaat te vinden die gespecialiseerd is in waarvoor ik hem nodig had.