Goed advies

Goed en snel advies. Was kortdag maar allrs in sneltempo goed geregeld. Dank u!

Goede begeleiding

Direct naar de juiste raadsheer doorverwezen.

Probleemoplossend denken

Zeer snel, vlot en correct verder geholpen.

Zeer goed.

Vriendelijke stem aan de lijn, toch beloofd dat er een deskundige mij zou bellen en dat is niet gebe

Ben teleurgesteld, als ze aan de telf beloven dat iemand mij zal terug bellen dan reken ik daar op.

Was rap geholpen en met een advocaat ook

ik kreeg te horen dat ze geen prodeo advocaten hebben

Ik had een prodeo advocaat gevraagd en kreeg te horen dat ze het niet doen en alleen betalende advocaten hebben. 2 dagen later werd ik opgebeld door een advocaat en die heeft me dan weer laten weten dat ze ook prodeo doen. Het is verwarrend !

Geachte heer El Bouchikhi, We betreuren het ten zeerste dat uw aanvraag niet direct naar wens is verlopen waarvoor onze oprechte excuses. We spannen ons in om zo spoedig mogelijk een gespecialiseerde advocaat te zoeken voor alle rechtzoekenden. In uw aanvraag is helaas een vinkje verkeerd aangeklikt waardoor u werd toegewezen aan een kantoor dat geen pro deo zaken doet. Gelukkig heeft het kantoor ons direct gebeld waardoor we in staat waren om u alsnog te koppelen aan een advocatenkantoor die wel pro deo zaken behandelt. We begrijpen dat dit verwarrend is, nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen u veel succes met uw dossier. Met vriendelijke groeten, Jose Afdeling Customer support

Was heel vlotjes En alles was geregeld hoe de dame aan de mijn me het heeft doorgegeven .

super

direct contact gekregen en deze hebben dan een advocaat uitgezocht voor mij!!! aanrader,alvast bedankt omirecht

opgevolgd

Klantvriendelijk

ik werd snel en vakkundig geholpen

ik serd snel en vakkundig geholpen

Mijn ondraaglijk leed op nog geen 24 u. Lichter gemaakt.

Ik was onzeker onwetend. Had nu wel een PV. In handen maar wat nu verder. Waar moet ik beginnen en wie kan mij helpen? Door veel te lezen kwam Ik op jullie web site . Daar heb ik kort mijn verhaal kunnen doen. S morgens heb ik jullie gebeld de mensen die mij te woord stonden waren zeer beleefd meelevend en duidelijk. Advocaat Jente heeft mij die avond gecontacteerd en we zijn morgen al afgesproken. Heb terug hoop en wat energie en een beetje geloof dat dit gebeuren mij ooit niet meer beheerst .ik dank jullie allen voor jullie hulp met vriendelijke groeten Arrais Fatima

Tot nu toe "TOP" (wel eerste conact)

Kreeg direct reactie van een gespecialiseerd iemand, en die verwees me door (in `t echt heeft de sympathieke telefoniste me in contact gebracht met de persoon die ik nodig had) dus: goede service so far ... nog nog aak voor de rechtbank afwachten (licht crimineel hoor, wat ik gedaan heb .... ik wil maar eggen dat ik niet het 'onmogelijke' verwacht van mijn advokaat.

uitstekend geholpen

binnen afgesproken tijd gebeld en voldoende geïnformeerd.

Meteen terugkoppeling ontvangen.

Geen persoonlijke communicatie ......

Je komt terecht bij een helpdesk , die je vertelt dat je gecontacteerd zult worden , door een advocaat die in deze specialisatie werkzaam is ........nadien geen persoonlijk contact met de advocaat in kwestie via mail of telefoontje .......maar wel een onpersoonlijke mail met een toegewezen nummer ! Ook werd er door de medewerker van de helpdesk , blijkbaar niet goed naar me geluisterd , daar we tijdens het contact , de bevestiging vroegen , om een advocaatkantoor , gelegen in groot Leuven ........nu , we werden doorverwezen naar een advocaat te Mechelen ! Voelden ons als " een nummertje in de rij " , gezien hun onpersoonlijke aanpak ......

Geachte mevrouw, We vinden het vervelend is dat u niet naar het door u gewenste kantoor bent doorverwezen. We hebben elkaar al uitgebreid aan de telefoon gesproken. We hebben aangeboden om uw aanvraag alsnog naar het desbetreffende kantoor door te zetten. Tevens hebben we onze werkwijze uitgelegd. Wij sturen aanvragen door naar advocatenkantoren binnen ons netwerk na het gesprek met de intakebalie. U ontvangt hiervan een e-mail een bevestiging. Vervolgens gaan wij op zoek naar een beschikbaar kantoor en nadat het kantoor een aanvraag heeft geaccepteerd, zal de advocaat persoonlijk contact met u opnemen. U ontvangt ook hiervan een bevestiging per e-mail. We hadden dit wellicht beter kunnen communiceren. We wensen u in elk geval veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snelle en juiste verwijzing naar een gespecialiseerde advokaat. We werden zelf opgebeld en vriendelijk te woord gestaan. Ook heel duidelijk in hun afgorzken. Helemaal tevreden. Hartelijke dank

Crrecte opvolging, en opstart dossier

Ik werd goed geholpen, en had nog dezelde dag een afspraak

supersnel en efficiënt

Positief. Was even verrast geen advocaat aan de lijn te krijgen maar iemand die "dispatcht", maar ben supersnel in contact gebracht met een advocaat. Positief dus.

snelle response tijd en duidelijke toelichting vanaf aanvang

Deze enquete komt wel (te) vroeg gezien ik nog maar net een eerste mail heb ontvangen. Maar de responstijd is al wel een gunstig teken.

Super enthousiast

Vriendelijk, staan met raad en daar bij.

Alles perfect geregeld

Alles was goed geregeld

Voorlopig is het al goed meegevallen en ze hebben een advocaat in het juiste vakgebied gegeven

Ik werd direct geholpen.

ik werd direct geholpen, kreeg de antwoorden die ik moest hebben en van hetgeen ik nog niet weet gaan ze mij nog verder bij helpen

Snel en correct

Ik werd dezelfde dag nog door Omnirecht gebeld door iemand die zelf juridisch onderlegd was. Zij zocht een geschikte advokaat die mij de volgende dag al per telefoon contacteerde.