Geen persoonlijke communicatie ......

Je komt terecht bij een helpdesk , die je vertelt dat je gecontacteerd zult worden , door een advocaat die in deze specialisatie werkzaam is ........nadien geen persoonlijk contact met de advocaat in kwestie via mail of telefoontje .......maar wel een onpersoonlijke mail met een toegewezen nummer ! Ook werd er door de medewerker van de helpdesk , blijkbaar niet goed naar me geluisterd , daar we tijdens het contact , de bevestiging vroegen , om een advocaatkantoor , gelegen in groot Leuven ........nu , we werden doorverwezen naar een advocaat te Mechelen ! Voelden ons als " een nummertje in de rij " , gezien hun onpersoonlijke aanpak ......

Geachte mevrouw, We vinden het vervelend is dat u niet naar het door u gewenste kantoor bent doorverwezen. We hebben elkaar al uitgebreid aan de telefoon gesproken. We hebben aangeboden om uw aanvraag alsnog naar het desbetreffende kantoor door te zetten. Tevens hebben we onze werkwijze uitgelegd. Wij sturen aanvragen door naar advocatenkantoren binnen ons netwerk na het gesprek met de intakebalie. U ontvangt hiervan een e-mail een bevestiging. Vervolgens gaan wij op zoek naar een beschikbaar kantoor en nadat het kantoor een aanvraag heeft geaccepteerd, zal de advocaat persoonlijk contact met u opnemen. U ontvangt ook hiervan een bevestiging per e-mail. We hadden dit wellicht beter kunnen communiceren. We wensen u in elk geval veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snelle en juiste verwijzing naar een gespecialiseerde advokaat. We werden zelf opgebeld en vriendelijk te woord gestaan. Ook heel duidelijk in hun afgorzken. Helemaal tevreden. Hartelijke dank

Crrecte opvolging, en opstart dossier

Ik werd goed geholpen, en had nog dezelde dag een afspraak

supersnel en efficiënt

Positief. Was even verrast geen advocaat aan de lijn te krijgen maar iemand die "dispatcht", maar ben supersnel in contact gebracht met een advocaat. Positief dus.

snelle response tijd en duidelijke toelichting vanaf aanvang

Deze enquete komt wel (te) vroeg gezien ik nog maar net een eerste mail heb ontvangen. Maar de responstijd is al wel een gunstig teken.

Super enthousiast

Vriendelijk, staan met raad en daar bij.

Alles perfect geregeld

Alles was goed geregeld

Voorlopig is het al goed meegevallen en ze hebben een advocaat in het juiste vakgebied gegeven

Ik werd direct geholpen.

ik werd direct geholpen, kreeg de antwoorden die ik moest hebben en van hetgeen ik nog niet weet gaan ze mij nog verder bij helpen

Snel en correct

Ik werd dezelfde dag nog door Omnirecht gebeld door iemand die zelf juridisch onderlegd was. Zij zocht een geschikte advokaat die mij de volgende dag al per telefoon contacteerde.

hopelijk NOOIT meer

Ik ben zeer blij dat ik geholpen ben en hoop echt ook dat het goed mag uitdraaien, maar ik hoop vooral dat het NOOIT meer gebeurd. Hopelijk moet ik nooit meer beroep doen op een advocaat.

ik ben direct geholpen op mijn vragen en ik ben gelijk gebeld door een advocaat Gewoon top

Professioneel en erg gericht

Snelle reactie en perfecte doorverwijzing. Persoonlijke aanpak en goed advies.

Nog geen echte ervaring, wegens het annuleren van de afspraak

Recent op vrijdag 24 juli heb ik contact opgenomen met jullie diensten ivm echtscheiding en tussenkomst met een jurist familiezaken. Ik had hiervoor een afspraak bij jullie in Mechelen op dinsdag 28 juli om 10u. Wegens wijzigingen in deze zaak wens ik voorlopig nog geen beroep te doen op een van jullie juristen. Hierdoor heb ik vanmorgen telefonisch contact opgenomen met jullie bureau om deze afspraak van morgen 28 juli te annuleren. Ik heb ook een mail verstuurd hiervoor.

We worden onmiddelijk verder geholpen.

Aangezien mijn dossier nog moet opgestart worden kan ik hier niet veel van zeggen.

Duidelijk antwoord

Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ben in contact gebracht met een advocaat,die gericht is op mijn probleem. Het enige dat ik nog moet afwachten ,is een goede en gerichte hulp van de advocaat.

Een centraal punt voor miljoenen problemen

als ik het echt niet weet, wat is je recht bij wie moet ik zijn. Omnirecht is mijn oplossing. Ben serieus heel erg blij met alle hulp reeds 4 x benaderd voor verschillende geschillen. Eerste advies is gratis en dat is meestal genoeg, wetende dat als het moet de juiste mensen achter je staan.

Zeer efficiënt en to the point

Snel kunnen praten met iemand die objectief luisterde en zorgde voor een onmiddellijke doorverwijzing. De dag zelf nog contact gehad met een bemiddelaar/ advocaat.

Zeer snelle doorverwijzing.

Na doorverwijzing ook correcte aanpak van het gestelde probleem.

slecht

ik zou gebeld worden . wat ik had vragen nog steeds geen antwoordt gekregen dit is al voor de tweede keer

Geachte heer Tolud, Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het jammer om te horen dat uw aanvraag niet naar wens is verlopen en dat er geen contact met u is opgenomen. We hebben u inmiddels geïnformeerd dat er helaas geen deelnemend kantoor beschikbaar is in de directe nabijheid van uw woonplaats om uw aanvraag te behandelen. U kunt ervoor kiezen om direct contact op te nemen met het Justitiehuis in de buurt van uw woonplaats. U kunt hier in eerste instantie vrijblijvend vragen stellen. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snel en efficiënt te werk

Ze hèbben meteen contact met mij opgenomen, vertelde ook duidelijk welke stappen ze gingen ondernemen in mijn situatie en wat ik kan verwachten.

Super snelle reactie

Ze zijn bezig met mij te helpen dus kon nog niet veel zeggen maar heel vriendelijk heb er vertrouwen in dank u

Goede ervaring

Snel geholpen en advocaat in de buurt gevonden

Veel te lang gewacht en weinig hulp

ik heb zelf moeten terugbellen want ik kreeg geen antwoord. En dan werd ik in contact gebracht met een advocatenkantoor op 50km rijafstand.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat het contact niet naar wens is verlopen. We hebben uw aanvraag uitgezet bij een aantal kantoren in uw regio maar helaas was er geen advocaat in uw regio beschikbaar. Vervolgens hebben we uw aanvraag nogmaals uitgezet buiten uw regio waardoor dit langer heeft geduurd dan normaal. Uw zaak is inmiddels opgepakt door een advocatenkantoor wat verder weg ligt, afstand moet in principe geen belemmering te zijn. Belangrijker is dat uw zaak wordt behandeld door een deskundige advocaat en wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Komen professioneel over.

Heb wel gevraagd om niet via mail te communiceren en dit is wel gebeurd.