Heel snel en heel vriendelijk geholpen bij mijn zoektocht naar een geschikte advocaat.

Alles correct tot in de puntjes.

Zeer duidelijk en vriendelijk.

De intake gesprek vond ik zeer goed, er word naar je geluisterd, en zoeken voor je de geschikte advocaat, En ik heb ééntje uit de duizend, advocaat durnez is heel vriendelijk, raad ik iedereen aan.

Snel

Vlug responseen vriendelijk

Snelle reactie

Zeer snel een advocaat aangeboden gekregen. we moeten er wel nog een gesprek mee hebben om een duidelijker zicht te hebben dat ze ons de juiste advocaat hebben aangeboden.

Snelle reactie en gepaste doorverwijzing

Omnirecht contacteerde me nav mijn vraag voor dringende hulp. Contactpersoon ging dieper in op het onderwerp om alle info te verzamelen die nodig was voor correcte doorverwijzing en als input naar de partij aan wie werd doorverwezen. Doorverwezen gespecialiseerde advocaat nam ook direct contact op en vertegenwoordigt nu mijn belangen in het onderwerp van de zaak. Enige minpuntje : incorrect telefoonnr dat was doorgegeven, maar stond het snelle contact niet in de weg.

Ik wil mededelen dat mijn naam verkeerd geschreven is,mijn naam is AHMET KARLIOGLU, niet Achmet Kaslioglu! Geboortedatum 23/07/1970. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit te veranderen aub? Ik heb nog geen telefoon ontvangen van een advokaat. Het nummer waar ik op te bereiken ben 0494/16 60 55, zoals ik heb doorgegeven. Met dank

Zeer vlugge service !

Op zelfde dag van mijn vraag aan de Balie kreeg ik al vlug telefoon om meer uitleg en in de namiddag kreeg ik reeds telefoon van een advocaat. Ben al op bezoek geweest bij Mevrouw Welvaart, heb zeer goede uitleg gekregen en zij doet nu de verdere stappen en ik wordt op de hoogte gehouden. Dit is prachtig werk van jullie, Hartelijk dank !!

Vragen werden vriendelijk beantwoord en te geven gevolg is mij duidelijk.

Eerste contact is vlot verlopen, ik weet wat mij te doen staat. Nu natuurlijk hopen op een goed mondeling overleg en later een goed juridisch verloop van de aangebrachte zaak.

De persoon aan de intake-balie had meteen een luisterend oor waarbij ik het gevoel kreeg dat mijn vragen enorm serieus werden opgenomen en behandeld. Dank je wel.

Oke

snel antwoord gekregen

snel antwoord gekregen en mij goed doorverwezen

Super snel contact met de juiste advocaat

Raad iedereen aan die niet de juiste advocaat kan vinden.

Snel en vriendelijke dienstverlening

Nog geen uur na het online invullen van het document kreeg ik reeds telefoon en op dezelfde dag had ik nog een gespecialiseerde raadsman aan de lijn die heel aandachtig naar mijn verhaal luisterde en de goede oplossing probeert aan te reiken.

heel goed

getelfoneeerd, al telefonisch goede uitleg gekregen en de dag nadien werd ik al gecontacteerd door een advocaat. Snelle en goede service

Dienstverlening op z'n best !

Vriendelijk en informatief onthaal, straight to the point. Enkele uren later had ik al een afspraak met een gespecialiseerde advokaat. Waarvoor dank. Met vriendelijke groet. Richard

Solution rapide et efficace

Omnirecht m’ont assistés dans mes démarches pour pour me trouver un représentant légal pour m’assister dans mes besoins suivant le mail que j’avais envoyé pour demander un avocat de m’assister et répondre à mes questions relatives au cas dont j’étais opposé sur le plan du code pénal contre une infraction. Continuez à aider ce qui sont dans le besoin et qui ne savait pas vers qui se tourner dans se genre de situation. Merci Edmond

Correct!

Correcte en professionele service met de nodige tijdsinvestering.

Nog geen contact gehad.

Ik heb nog geen contact gehad met de advocaat die mij zal verder helpen. Ik heb gezien dat hij uit Lier komt. Ik vind dit een beetje jammer. Ik heb geen auto en Lier ligt niet dicht bij de deur. Ik had graag Tanja Smit gehad als advocaat. Omdat zij door mijn kozijn was aangeraden. Hopelijk kan dit nog veranderd worden?

Professioneel

Ik werd gelijk gebeld en meteen geholpen.

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen, ff afwachten of de advocaat nu ook voldoet aan de verwachtingen

Ontgoochelend

Supersnelle reactie van de intakebalie, maar daarna volgt alleen maar wat ik niet vraag. Ik had een voorkeur opgegeven van een advocaat en een locatie, maar krijg een heel andere toegewezen ver van mijn woonplaats. Morgen hang ik opnieuw aan de telefoon vermits op mijn mail van vorige vrijdagavond tot hiertoe geen reactie gekomen is.

Snel en kundig

Ik zocht een goede advocaat in België, en binnen 2 uurtjes had ik de gegevens en een intakegesprek. Super snel en de telefoniste weet waar ze het over heeft.

Heel vriendelijk,snel reactie en opvolging. Gewoon top.

Goede service, dezelfde dag gecontacteerd

Na het invullen van het formulier in de voormiddag werd ik op de middag al gecontacteerd. Hierop heb ik de nodige informatie meegedeeld en zou de geschikte advocaat met mij contact opnemen. Dit gebeurde reeds binnen de volgende 2 uur. De advocaat had al jaren ervaring en heeft mij gericht en correct advies gegeven. Alsook in de nabije regio en na verloop bleek dit de juiste oplossing te zijn voor mij. Ik kan niet anders zeggen dat Omnirecht de juiste kuize was! Echter aanrader!