Zeer vriendelijk, snel en discreet

Ik heb zeer snel telefoon gekregen en nadien de gegevens van kantoor die ons zou kunnen helpen. Dank u wel

Goed advies en doorverwijzing

Omnibus was correct en vriendelijk en zeer accuraat. Doorverwezen naar een gedreven kundige advocaat die goed emoties van feiten kon scheiden en op een duidelijke manier procedures en verwachtingen kon schetsen

Goed en snel geholpen, direct de juiste raadsman die mij na 10 minuten opbelde. Bedankt

Na contact met omnirecht en de nodige informatie te geven waarom ik ik iemand nodig had, beloofde men mij dat er een raadsman mij dezelfde dag of de volgende dag zeker iemand contact zou opnemen. 10 minuten later werd ik reeds opgebeld om verhaal te doen en hebben wij beiden beslist over een afspraak en daar zullen dan de nodige stappen besproken worden.

Goede service,vlug geholpen

Vlug geholpen

Snelle afspraak

Ik heb een juridisch probleem dat ik nooit had durven dromen, maar naar jullie gebeld, vriendelijk ontvangen en snel een afspraak kunnen maken. Ik hoop dat dankzij jullie dit allemaal goed afloopt voor mij.

Na veel geduld toch snel verder geholpen

Ik stuurde verschillende berichten via whatsapp-zoals gevraagd- maar daar kwam geen reactie op (wel een automatisch bericht) Heb dan uiteindelijk zelf het initiatief genomen om te bellen Persoon aan de andere kant vd lijn was zeer nors en zeer onvriendelijk Ze heeft wel teruggebeld de dag nadien zoals afgesproken Ik heb ook bericht gekregen van een advocaat en gelijk een afspraak gemaakt

Efficiënt en adequaat

Geduldig en paraat de juiste advocaat

Zeer goede ervaring

Ben direct geholpen

Snel service

Heel vriendelijk begrip hulpzaam

Vriendelijke en snelle doorverwijzing.

Reeds twee keer gebruik gemaakt van Omnirecht. Telkens werd er goed geluisterd en werd ik snel verder geholpen.

Heel tevreden voor het intake gesprek

Ben direct geholpen

Gebeld en de dag zelf bevestiging en contact gekregen samen

Heel professioneel Goede service

HEEL slecht

op de website zeggen ze ALTYD BEREIKBAAR/ doch u krijgt geen advokaat direct vast / ik vind het niet eerlijk ,,, terug 10 dagen bezig geweest voor niets in een HEEL dringende zaak...../ wie verliest??? allen ik .../ dank dit is gewoon de WAARHEID .

Geachte heer Vergauwen, Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft, u heeft eind juni contact met ons opgenomen en wij hebben uw zaak direct doorgezet naar een advocaat. Gezien de korte termijn en de gevorderde staat van de zaak liet het de advocaat niet toe nog nuttig te kunnen optreden. Wanneer u in een eerder stadium contact met ons had opgenomen, had de advocaat u wellicht van dienst kunnen zijn. Mochten we u nog van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Zeer snel en efficiënt geholpen.

Ik heb hen een mail verzonden in het weekend met de vraag of ze me konden helpen met mijn zaak en maandag werd ik al door hen gebeld en werd er mij een advocaat doorgegeven die mijn zaak wilde volgen.

omnirecht doet ,binnen haar recht,wat ze kan

Telefonisch gesprek

duidelijk en snel juiste advocaat toegewezen na uitleg situatie

Shocked!!!

De botheid en het rauwe materialisme van de door U voorgestelde "advocaat" tart elke verbeelding. Ik ben dan ook geschokt, zwaar teleurgesteld en UITERMATE ONTEVREDEN! U mag me gerust contacteren, OF via mail OF via mijn vast nummer

Zeer snel geholpen echt super!

Zeer snel ontvangen,veel begrip voor mijn zaak. Zeer lovende hierover!

Duidelijk en gedetailleerde toelichting

Duidelijke toelichting, reeds voorbereid voor gesprek.

Snel geholpen

Niet veel later na mijn vraag om een advocaat kreeg ik al antwoord.

Snel doorverwezen

De dag zelf werd ik nog gebeld door de balie en een geselecteerde advocaat

Snel geholpen

Dag na versturen mail al antwoord en paar dagen later al afspraak met advocaat .

Fijn en direct een advokaat aan de lijn

Snel en direct een advokaat aan de lijn great job