Dank zij mijn telefonisch contact met uw dienst, kwam ik terecht bij de advocaat die ik zocht.

Het doel was om mijn vraag te kunnen stellen aan advocaat Thomas Vertriest. Het is mij ook gelukt om in contact te komen met die advocaat. De persoon aan de telefoon leek enkele termen niet zo direct te begrijpen, zoals 'arbeidsgeneesheer' en "IDEWE". Maar dat was overkomelijk.

Vriendelijke, duidelijke service.

Vriendelijke en duidelijke service. Werd dag nadien al opgebeld door een advocaat met ervaring ter zake.

Vlot, behulpzaam en efficient

Efficient in die zin dat de juiste persoon wordt toegewezen i.v.m. je probleem

aangenaam gesprek

Eerste contact is positief

Positief!

Na een telefonisch gesprek waarbij ik mijn gegevens geef voor verder contact werd ik enkele minuten later al opgebeld door een advocaat die mij wou verdedigen en het nodige zou doen om mij met alles verder te helpen! Super! Ben benieuwd volgende week is de dagvaarding.. Word vervolgd .. :) Grtz Johan

Johan Durnez maakte goede indruk en gaf advies, maar is geen deskundige/specialistst.

Onze zaak is uiterst moeilijk, gezien we een schorsing hebben aangevraagd zonder daarbij een verzoek tot vernietiging aan te vragen. Anderen raadden ons aan niet verder te gaan, wat wij uiteindelijk ook aan Johan Durnez hebben laten weten. Uiteindelijk zullen we met een zelf opgestelde verantwoordingsnota proberen de RvVb te overtuigen dat we het bij het rechte eind hebben. Ik houd aan het contact met uw organisatie een goed gevoel over. Ook echt positief: u hebt direct gereageerd na onze oproep die echt dringend was.

Goed en snel geholpen

Gebeld, gegevens doorgeven, uurlater afspraak gemaakt met advocaat. Gewoon goed.

TOP

Zeer vriendelijke en to the point hulpverlening

Snelle reactie, persoonlijke benadering, zeer goede doorverwijzing

Ik contacteerde omnirecht voor een internet app waar ik gebruiksvoorwaarden voor nodig heb. Ik kreeg snel een antwoord, en tijdens het eerste contact begreep omnirecht wat ik zocht, en ik kreeg dan ook snel een zeer goede doorverwijzing naar een advokaat.

Ik denk dat er een misverstand was omdat mijn eigen advocatenkantoor werd aangewezen

Ik wil dat wel telefonisch toelichten

Via mailverkeer heel goed

Ik heb vooral meermaals mailverkeer gehad met de advocaat, door mijn onregelmatige werkuren

Snelle telefonische reactie op mijn email, vlot geholpen bij keuze advocaat.

Een zeer snelle respons die mij doorverwijst naar een advocaat in de buurt

Ik heb de advocaat gecontacteerd voor een afspraak en deze zal in de nabije toekomst plaatshebben.

Niets aan gehad

Ik had gevraagd voor een prodeo advocaat in strafrecht om mijn 8 jarige zoon zijn belangen te verdedigen ivm de dood van zijn papa. U contacteerde mij om te zeggen dat er een kantoor gevonden was... en zij contacteerden me om te zeggen dat ze niet pro deo werken. Hier heb ik dus niets aan. Bedankt

Geachte mevrouw, Het spijt ons om te horen dat het advocatenkantoor die uw aanvraag in behandeling zou nemen uw zaak niet kon aannemen op pro deo basis. Helaas is uw aanvraag bij een advocatenkantoor terecht gekomen die geen pro deo zaken doet, dat vinden we erg vervelend. We kunnen kijken of we alsnog een andere advocaat kunnen vinden op basis van pro deo. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support [email protected]

Vlot antwoord, zowel telefonisch als op mail.

Vlot antwoord, zowel telefonisch als op mail.

Snelle reactie

Na mijn mail werd ik binnen enkele uren opgebeld en doorverwezen naar de juiste persoon om mij te helpen.

Zeer onvriendelijk en slechte communicatie

Ik stuurde een bericht voor een vraag naar advies. Ik werd na 10 min opgebeld door een vrouw. Zij stelde zich niet voor, duidde niet vanuit welke positie ze belde, stelde meteen heel directe vragen en was enorm onvriendelijk. Ik was helemaal van mijn melk. Iemand zou mij contacteren, maar ik kreeg enkel een mail. Moest ik dan nog zelf bellen? Werd ik opgebeld? Absoluut niet duidelijk. Sorry, dit is voor mij geen dienstverlening.

Geachte heer, We vinden het jammer om te horen dat u niet de service heeft ervaren zoals rechtzoekenden van ons gewoon zijn. Onze oprechte excuses hiervoor. In het gesprek dat u had met de medewerker van de Intakebalie werd aangegeven dat een advocaat contact met u zou opnemen. Rechtzoekenden ontvangen na het gesprek met de medewerker ook een email met de gegevens van het advocatenkantoor die de zaak in behandeling neemt. Daarna neemt het advocatenkantoor zelf contact met u op. We hadden dit wellicht beter moeten communiceren. Wij wensen u succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

SNELLE REACTIE EN DIRECT KERN VAN DE ZAAK

Dinsdag aanstaande ga ik dan naar de geselecteerde advocaat ter bespreking

Niet goed geholpen

Niet goed geholpen dagen wachten san krijg je al de rekeni G terwik ze niks gedaan heben integendeel vroeg ik een prodeo niet om te betalen en dan zdgen ze succes bij een ander

Beste Belinda, Wat vervelend dat u niet goed geholpen bent! Zoals ik eerder u per e-mail schreef is het gebruikelijk dat een kantoor binnen 24 uur contact met u opneemt om te kijken of ze u verder kunnen helpen. Het is dan ook jammer om te horen dat u lang moest wachten voordat u geholpen werd. In uw aanvraag staat dat u om een pro deo advocaat heeft gevraagd, heeft het advocatenkantoor u niet verder kunnen helpen bij uw aanvraag? We horen graag van u, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Marjolein - Customer Support [email protected]

Onmiddellijke reactie en supersnel een gepaste advocaat toegewezen

De intake gebeurde op zondagmiddag, en de maandagmorgen 8u15 had ik mijn advocaat, gespecialiseerd in de betrokken problematiek, aan de lijn om de zaak te bespreken. Ik heb er goede hoop door gekregen.

Vriendelijk

Zeer snel verder geholpen

Een zeer juiste behandeling en vlot verder geholpen.

Ondermaats

Interpretatie van gratis intake = ik noteer uw vraag en stuur deze door naar een aan Omnirecht gekoppelde advocaat. Dit is niet wat ik verwachtte van dienstverlening. Eigenlijk gewoon een manier om dossiers toe te leiden naar aan Omnirecht gerelateerde advocaten die onmiddellijk facturen. Let goed op.

Geachte heer, We vinden het jammer dat het niet naar uw verwachting is gelopen. U heeft contact gehad met een van onze medewerkers van de Intakebalie. Dit adviesgesprek is kosteloos. De advocaat die u heeft geholpen heeft ons laten weten dat er een afspraak is gemaakt en dat er een adviesgesprek plaats heeft gevonden, dit is echter niet vrijblijvend. Deze advocaat heeft u vooraf gaande aan dit gesprek medegedeeld hoe de tussenkomsten aangerekend worden. Wij vragen onze advocaten om duidelijk te zijn over de werkzaamheden en afspraken te maken over kosten om verrassingen achteraf te voorkomen. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Werd goed geholpen met het vinden vd juiste advocaat.

Contact met mij was efficient

Ik werd direct gecontacteerd door even advocaat om een dossier op te maken. Ben super blij