Verkeerde advocaat

Ik kreeg een advocaat die mij niet kan helpen.

Geachte mevrouw, Wij hebben reeds contact gehad over uw aanvraag. Het bleek dat de advocaat die uw zaak in behandeling nam geen pro deo zaken aanneemt, waar we niet van op de hoogte waren. Inmiddels hebben we uw aanvraag hebben we doorgestuurd naar een andere advocaat die pro deo zaken behandelt. Succes met uw zaak! Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Hele vriendelijke telefoniste

De telefoniste was heel vriendelijk, behulpzaam en geruststellend.

super !!!

snel, vriendelijk, goeie service .... niets dan goed !

Gratis inhoudelijk intake-gespek heeft nooit plaatsgevonden

Ik wil derhalve niet een doorverwijzing krijgen met / doorverbonden worden naar een advocatenkantoor die mogelijk het allereerste telefonisch gesprek meteen in rekening brengt zonder dat ik daarover afspraken op voorhand kan maken met datzelfde advocatenkantoor. Alle pogingen om omnirecht.be daarop aan te spreken lijken automatisch geblokkeerd te worden. Zowel via e-mail alsmede via telefoon lijk ik automatisch geblokkeerd te worden door omnirecht.be

Geachte heer Sprangers, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We vinden het jammer dat het niet naar verwachting is verlopen. Onze medewerkers van de intakebalie hebben met u een eerste vrijblijvend intake gesprek en op basis van de informatie die zij ontvangen, zullen zij u doorverwijzen naar een advocaat binnen ons netwerk. Zij hebben aangegeven dat er een eerste vrijblijvend contact moment zal zijn om onder andere in te gaan op de kosten. U kunt daarover afspraken te maken met de advocaat en dat raden wij ook altijd aan om verrassingen te voorkomen. Bij vragen zijn wij bereikbaar via telefoon 03/ 808 52 29 of e-mail [email protected] Met vriendelijke groet, Marjolein

helaas niets geworden..

Ze vinden een advocaat op basis van toevoeging, maar uit eindelijk doet die advocaat dat niet. Jammer..

Geachte heer, bedankt voor uw beoordeling. We hebben naar aanleiding van uw review contact opgenomen met de advocaat die uw zaak in behandeling heeft genomen. We hebben begrepen dat er meerdere malen contact is geweest tussen u en de advocaat en dat ze hebben aangegeven dat ze waarschijnlijk wegens de complexiteit van uw zaak en het belang van de zaak deze niet op pro deo basis in behandeling kunnen nemen. Daarnaast was het nog niet duidelijk of u in aanmerking zou komen voor pro deo bijstand. Met vriendelijke groet, Marjolein

Ben heel goed geholpen

Heb mijn mail verstuurd, en door u heeft mijn oude advocaat contact opgezocht met mij.

Snel geholpen voor dagvaardiging

Zeer snel en vriendelijk .

Zeer snel en duidelijk geholpen. Een echte aanrader !

Op een zondag gebeld voor info en onmiddellijk geholpen. De dag erop al terug contact opgenomen met mij

Snel gecontacteerd

Ik heb met de kantoor gecontacteerd, snelle reactie, goede contact.

Zeer fijn geholpen

Fijn geholpen en goed door verwezen. Zeer tevreden. Nogmaals bedankt

2 x gebeld maar geen reactie

Nog niks ontvangen of gehoord

Gerustgesteld

Werd goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd vriendelijke advocaat.

Perfecte uitleg gekregen

Perfect geholpen door de advocaat en hele goede uitleg en vriendelijke man

Direct goed geholpen ..juiste advocaat hoop ik mvg

Thijsen werd mij toevertrouwd en uitgekozen had ik zelf ook al gezien dus is perfect..nu in lock down met ook nog een verkoop...hopelijk vind ik hier de steun die ik ga nodig hebben ..bedankt

heel snel en goed advies

heel snelle reactietijd. dezelfde dag nog afspraak met advokaat.

zeer vriendelijk en snel antwoord

na telefonisch contact ben ik zeer vriendelijk geholpen en vlug doorverwezen naar de gevraagde advocaat

Heel vriendelijk medewerkers en vrij snel geholpen. Hartelijke dank.

Ik belde met mijn probleem en diezelfde dag belde een advocaat bij terug. Zeer beleefd werd ik geholpen.

Goed advies

Goed en snel advies. Was kortdag maar allrs in sneltempo goed geregeld. Dank u!

Goede begeleiding

Direct naar de juiste raadsheer doorverwezen.

Probleemoplossend denken

Zeer snel, vlot en correct verder geholpen.

Zeer goed.

Vriendelijke stem aan de lijn, toch beloofd dat er een deskundige mij zou bellen en dat is niet gebe

Ben teleurgesteld, als ze aan de telf beloven dat iemand mij zal terug bellen dan reken ik daar op.

Was rap geholpen en met een advocaat ook

ik kreeg te horen dat ze geen prodeo advocaten hebben

Ik had een prodeo advocaat gevraagd en kreeg te horen dat ze het niet doen en alleen betalende advocaten hebben. 2 dagen later werd ik opgebeld door een advocaat en die heeft me dan weer laten weten dat ze ook prodeo doen. Het is verwarrend !

Geachte heer El Bouchikhi, We betreuren het ten zeerste dat uw aanvraag niet direct naar wens is verlopen waarvoor onze oprechte excuses. We spannen ons in om zo spoedig mogelijk een gespecialiseerde advocaat te zoeken voor alle rechtzoekenden. In uw aanvraag is helaas een vinkje verkeerd aangeklikt waardoor u werd toegewezen aan een kantoor dat geen pro deo zaken doet. Gelukkig heeft het kantoor ons direct gebeld waardoor we in staat waren om u alsnog te koppelen aan een advocatenkantoor die wel pro deo zaken behandelt. We begrijpen dat dit verwarrend is, nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen u veel succes met uw dossier. Met vriendelijke groeten, Jose Afdeling Customer support

De Keyserlei 50 60

2018 Antwerpen