Waardeloze organisatie!

In maart 2020 lavendelplantjes besteld en betaald. Nu in mei 2020 nog geen plantje gezien! Meer dan 10 herinneringsmailtjes gestuurd en alleen een bevestiging van ontvangst ontvangen. Dus waardeloze organisatie! Zal vast niet worden geplaatst!!

Ronduit superslechte ervaring

Laptop besteld op 26/08 en zelfde moment betaald. Levering was beloofd binnen de 4-5 werkdagen. Tot op heden geen enkele reactie, ook niet na talloze mails. Ik vrees het ergste en heb totaal geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf. Totaal geen respect voor de klant ! Hoop nu snel enige reactie te krijgen .....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bij een bestelling ontvang je een kortingscode van € 5,- voor een volgende bestelling.

Het bedrijf werkt ondoorzichtig en communicatie moet beter. De aflevering duurde veel te lang (meer dan een halve maand) Uiteindelijk een mail verstuurd met een vraag naar de status. Nooit reactie gekregen. Na verloop van tijd mail ontvangen dat de bestelling was afgeleverd (wat niet zo was) en of ik blij was met de bestelling. Zelf maar weer een mail gestuurd waarop ook nog nooit een reactie is gekomen. Bij dit bedrijf moet het in één keer goed gaan anders lijkt je geld verdwenen. Ronduit slecht en ik koop hier nooit meer uit angst dat mijn bestelling nooit geleverd zal worden en ik niet weet waar ik terecht kan.

Pluspunten

Snelle hartelijke service. Onze bestelling was stuk afgeleverd, maar na 1 telefoontje, een foto en een mail, is de nieuwe al onderweg! Heel fijn!

De telefoon mocht wel sneller opgenomen worden.

slechter dan verwacht

2 sterren: slechter dan verwacht

pakketje met heel veel vertraging toegekomen kan veel beter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

TV Keurig geleverd binnen een week. Ook nog even contact opgenomen wanneer ik de zending kon verwachten. Kreeg binnen 1 dag keurig antwoord terug hierover.

Ben tevreden, dus geen verbeterpunten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen, de korting die toegepast werd, moest ik met verzendkosten weer terugbetalen! ‘k Had net zo goed naar een winkel kunnen gaan!