Zeer vriendelijk en behulpzaam! Mooie producten.

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerker! Fijn om mee samen te werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke info en prima service!

Eerste contact was prettig en verliep soepel. Keurige levering van de producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

helaas slechte communicatie en tweemaal produkten niet leverbaar

zie boven, dame aan telefoon zeer vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer trage service, veel beloften - weinig daadkracht.

We zijn bij Loopper terecht gekomen omdat zij in zeer korte tijd ons product zou kunnen leveren. We hebben gebeld voor een RFID kaarthouder en wilden daar er 160 van opzij zetten. Ons werd verteld dat dit was gebeurd. De volgende dag werd er eerst een andere RFID kaarthouder aangeraden, maar toen we zeiden dat we die niet wilden, werd duidelijk dat de kaarthouder die we wilden niet meer beschikbaar was. We zijn toen de dag zelf naar een ander product gaan zoeken. angezien er haast achter zat wat betreft levering, hebben we de dag zelf gebeld. Mij werd toen allemaal over andere producten verteld die niet eens in ons budget pasten. Ik zou hier ook binnen een uur mail over krijgen, maar dit duurde een dag en ik heb uiteindelijk erachter aan moeten bellen. Mij werd gegarandeerd dat de producten op tijd geleverd zouden kunnen worden, maar omdat de communicatie aan jullie kant traag was, was dit opeens niet meer mogelijk. De producten zijn een week later geleverd dan gepland. Toen het product duidelijk was heeft het nog lang geduurd dat ik een ordebevestiging kreeg en heb ik enkele keren moeten bellen voordat ik mail zou kregen. In deze telefoontjes werd altijd beloofd dat ik binnen een half uur tot twee uur antwoord zou krijgen, dit duurde soms enkele dagen. Verder kwam de proefdruk niet overeen met het product, op de proefdruk zou het logo 2.5 keer groter gedukt worden dan dat het uiteindelijk is gebeurd. Al bij al, ben ik niet tevreden, zal ik niet meer van jullie service gebruik maken en ik zou jullie niet aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ava, Hartelijk dank voor je feedback. Allereerst mijn excuus dat je onze service als onprettig hebt ervaren. Ik heb inderdaad een offerte opgesteld voor een product wat niet meer op voorraad bleek te zijn. Helaas heeft ons systeem een kleine vertraging met de werkelijke voorraad, vandaar dat dit heeft kunnen gebeuren. We hebben veel contact gehad over verschillende producten. Dagelijks meerdere malen. Los van het weekend hebben hier naar mijn weten geen dagen tussen gezeten. Ik doe altijd mijn best zo snel en goed mogelijk te antwoorden. Het kan echter voorkomen dat dit soms iets meer tijd kost dan ik aangeef, omdat ik moet schakelen met onze leveranciers. Uiteraard doen wij altijd ons best om producten aan te bieden die binnen het budget vallen. Ik meen dat er in het begin nog geen duidelijk budget was, dit kan ik mij niet meer herinneren. Ik heb aangeven dat we de deadline inderdaad niet meer gingen halen. Door de lasergravure is de levertijd langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik een foto van het eindartikel met logo. Ik controleer de grote graag nog voor je. In afwachting van je reactie. Dank alvast en nogmaals mijn welgemeende excuses. Isabelle

Goede communicatie, snelle actie, vriendelijk

Goede communicatie, snelle actie, vriendelijk

Goede begeleiding, snelle service

Positive

Snelle service, goed advies en een fijn product!

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

snelle levering en goeie kwaliteit flessen. fijn dat we minder aantal kregen voor een mooi bedrag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Positive

Nette service en goede kwaliteit

Positive

Zeer vlotte service! De beachballen die we bestelden, zijn heel mooi. Super.

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

The good service, quick response by mail or phone.

Suggestions

the quality of the shirts I ordered can be improved

Positive

Zeer goede ervaringen met het Loopper. Ze hebben meerdere keren voor ons bedrijf een order geplaatst die snel geleverd werd en we werden ook van elke stap goed op de hoogte gehouden.

Positive

Mooi product Na betaling, snelle levering

Betalen na levering

Positive

Goede kwaliteit opdruk, goede communicatie over het design en snelle levering!

Suggestions

We kregen bij de levering twee soorten mutsen, wat grotere en wat kleinere. Dit was vooraf niet gecommuniceerd. Achteraf konden we onze medewerkers een leuke keus bieden, maar wel handig als dit vooraf gecommuniceerd zou worden :)

Positive

- Drukwerk (logo) scherp op de muts - Stof van bestelling van goede kwaliteit (prijs-kwaliteit verhouding) - Telefonisch goed bereikbaar

Suggestions

- Het was niet helemaal duidelijk wanneer de bestelling geleverd werd en hoelang productie zou duren - afmetingen op de site misten gedeeltelijk. (de mutsen zijn uniform in omtrek, maar dit zegt niet zoveel over de lengte).

3 stars: fine, a reasonable experience

Snelle levering Goede customer service

Suggestions

Logo geprint op de muts had iets duidelijker mogen zijn.

Positive

Ik ben erg tevreden over Loopper. Mijn offerte aanvraag werd zeer snel in behandeling genomen en er werd goed meegedacht met mijn wensen. Mooi adres om in de toekomst onze gifts te bestellen!

Suggestions

Pluspunten

Zeer tevreden met de producten en heel snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele fijne begeleiding tijdens het bestelproces. Producten zijn precies zo geworden als wij zelf in gedachte hadden. Levering was mooi op tijd. Wij komen zeker terug bij dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Positive

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik bestel zeker nog een keer bij jullie!

Positive

Zeer mooie bedrukte bidons ontvangen en goede service. Ook kwamen de producten verassend snel aan.

Positive

Received great water bottles! Great service!

Positive

Goede service en snelle levering. Erg mooie producten

Over Loopper-nl

Filter op Taal