Héél tevreden van service en kwaliteit

Correcte kwaliteit en service!

kwaltiteitsvolle produrcten en goeie service

ik werd super goed geholpen om mijn ideale relatiegeschenken te bestellen, van A tot Z!

snelle en correcte levering

Voldoet aan verwachting

De levering van de tasjes voldoet aan onze verwachting. De service is erg goed. Wordt goed meegedacht en is een goede opvolging. Erg prettig zaken doen!

Persoonlijke begeleiding Goed bereikbaar Snelle levering Goed contact

Super geregeld, kwalitatief perfect!

Via Loopper onze goodie-bags besteld. Kwaliteit was perfect voor elkaar, en duidelijk bedrukt! Daarnaast een snelle en kordate levering. Ondersteuning in het proces ook dik voor elkaar!

Ik ben erg tevreden over de communicatie met Loopper en de kwaliteit van het product.

Prettige communicatie, snel en vriendelijk. Behulpzaam ook. Kwaliteit van het gekozen product was ook prima!

Goede communicatie, goed op tijd geleverd,mooie duurzame fles.

Supersnelle levering

De levering was een dag eerder dan gepland. En de kwaliteit van de de producten is naar verwachting. Elke vraag met betrekking tot het ontwerp, werd vakkundig en naar tevredenheid beantwoord. Voor mij een blijvertje! Enige min punt is dat de levering gedaan werd door DHL en die waren niet voorzichtig met de spullen omgegaan. Producten waren in orde, maar de verpakkingen waren beschadigd. (anders was het 5 sterren)

Uitstekend !!

Snelle antwoorden op mail vragen. Goede begeleiding bij aankoop t/m de levering.

Zeer goede service en tijdige levering.

Zeer tevreden over Loopper.

Top en snel de afspraken na gekomen

belang van snel en goed de order uitvoeren is optimaal zakendoen. Is tijd besparend en plezierig

Positieve ervaring

Makkelijk bereikbaar, voldoende opvolging, duiding en feedback. heel bereidwillig en goede service.

Duidelijke afspraken, nette levering,

Het pakte goed uit, maar afspraken mbt de levering werden niet nagekomen. Het bestelde was prima in orde.

grandioos

Ik heb 150 bedrukte boekjes besteld, de communicatie hiervoor verliep zeer positief. En de boekjes werden snel geleverd en zien er zeer netjes uit

Prima meedenkende partij.!

Samen overlegt over product en vormgeving. Snelle productie en goede uitlevering. Zou er de volgende keer weer gaan bestellen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Mooie producten.

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerker! Fijn om mee samen te werken.

Duidelijke info en prima service!

Eerste contact was prettig en verliep soepel. Keurige levering van de producten!

helaas slechte communicatie en tweemaal produkten niet leverbaar

zie boven, dame aan telefoon zeer vriendelijk.

Zeer trage service, veel beloften - weinig daadkracht.

We zijn bij Loopper terecht gekomen omdat zij in zeer korte tijd ons product zou kunnen leveren. We hebben gebeld voor een RFID kaarthouder en wilden daar er 160 van opzij zetten. Ons werd verteld dat dit was gebeurd. De volgende dag werd er eerst een andere RFID kaarthouder aangeraden, maar toen we zeiden dat we die niet wilden, werd duidelijk dat de kaarthouder die we wilden niet meer beschikbaar was. We zijn toen de dag zelf naar een ander product gaan zoeken. angezien er haast achter zat wat betreft levering, hebben we de dag zelf gebeld. Mij werd toen allemaal over andere producten verteld die niet eens in ons budget pasten. Ik zou hier ook binnen een uur mail over krijgen, maar dit duurde een dag en ik heb uiteindelijk erachter aan moeten bellen. Mij werd gegarandeerd dat de producten op tijd geleverd zouden kunnen worden, maar omdat de communicatie aan jullie kant traag was, was dit opeens niet meer mogelijk. De producten zijn een week later geleverd dan gepland. Toen het product duidelijk was heeft het nog lang geduurd dat ik een ordebevestiging kreeg en heb ik enkele keren moeten bellen voordat ik mail zou kregen. In deze telefoontjes werd altijd beloofd dat ik binnen een half uur tot twee uur antwoord zou krijgen, dit duurde soms enkele dagen. Verder kwam de proefdruk niet overeen met het product, op de proefdruk zou het logo 2.5 keer groter gedukt worden dan dat het uiteindelijk is gebeurd. Al bij al, ben ik niet tevreden, zal ik niet meer van jullie service gebruik maken en ik zou jullie niet aanbevelen.

Beste Ava, Hartelijk dank voor je feedback. Allereerst mijn excuus dat je onze service als onprettig hebt ervaren. Ik heb inderdaad een offerte opgesteld voor een product wat niet meer op voorraad bleek te zijn. Helaas heeft ons systeem een kleine vertraging met de werkelijke voorraad, vandaar dat dit heeft kunnen gebeuren. We hebben veel contact gehad over verschillende producten. Dagelijks meerdere malen. Los van het weekend hebben hier naar mijn weten geen dagen tussen gezeten. Ik doe altijd mijn best zo snel en goed mogelijk te antwoorden. Het kan echter voorkomen dat dit soms iets meer tijd kost dan ik aangeef, omdat ik moet schakelen met onze leveranciers. Uiteraard doen wij altijd ons best om producten aan te bieden die binnen het budget vallen. Ik meen dat er in het begin nog geen duidelijk budget was, dit kan ik mij niet meer herinneren. Ik heb aangeven dat we de deadline inderdaad niet meer gingen halen. Door de lasergravure is de levertijd langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik een foto van het eindartikel met logo. Ik controleer de grote graag nog voor je. In afwachting van je reactie. Dank alvast en nogmaals mijn welgemeende excuses. Isabelle

Goede communicatie, snelle actie, vriendelijk

Goede communicatie, snelle actie, vriendelijk

4 stars: good service, well treated

Positive

Goede begeleiding, snelle service

4 stars: good service, well treated

Positive

Snelle service, goed advies en een fijn product!

Suggestions

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

snelle levering en goeie kwaliteit flessen. fijn dat we minder aantal kregen voor een mooi bedrag!