Fijne samenwerking!

Altijd een vlotte communicatie met Loopper. Hartelijke en correcte hulp bij vragen. Bij problemen actief zoeken naar alternatieven en oplossingen voor gestelde vragen. Je kan hier met een gerust hart gepersonaliseerde producten bestellen. Heel fijne service.

Top service!

Snelle service. Enorm flexibel en snelle reacties. Met de bestelling zijn we ook erg tevreden. Ons logo erop is ook erg mooi bedrukt.

Snelle en fijne communicatie en een mooi product!

Wij moesten op korte termijn kelnersmessen met ons logo regelen. Via Looper werd dit snel opgepakt en onze producten werden op tijd geleverd. Ze doen wat ze beloven. Zeker aan te raden!

Snelle en persoonlijke service

Wij hadden een last minute order en deze werd snel en op tijd verwerkt door Loopper. Fijn contact met Jessica zorgde ervoor dat alles op tijd geleverd werd voor onze beurs. Top!

Leveren wat is beloofd

Goed contact met accountmanagers en goed geholpen met een alternatief op het moment dat het beoogde product niet meer leverbaar was. Vlotte afhandeling.

Super snelle en vriendelijke service!

Snel en vriendelijk geholpen en snelle levering uit voorraad. Kortom top!

Goede service!

Er wordt goed meegedacht in mogelijke ontwerpen, goede designs en vriendelijk en behulpzame communicatie met Remco als accountmanager. De producten worden in etappes geleverd, inmiddels alles binnen en erg tevreden! Ik zou er zo weer bestellen.

prima kwaliteit, verloop opdracht zoals afgesproken

prima kwaliteit, verloop opdracht zoals afgesproken. Levertijd was wat aan de lange kant

Super snel en transparant!

Door leveringsproblemen bij een andere leverancier moest ik opzoek naar een andere partij. Loopper heeft me echt onwijs uit de brand geholpen en binnen het time-frame ons kunnen voorzien van nieuwe USB-sticks! Fijn en snel contact met Remco die alles op een rijtje zette! Aanradertje!

Zeer nette klantenservice

Er was een fout in de bestelling maar dit is heel netjes opgelost. Zeker een reden om nogmaals bij u te bestellen.

Professioneel bedrijf !!

Loopper hanteert een hoog level van communicatie gecombineerd met prima klantgerichtheid. Geen verborgen boodschappen, gewoon doen wat je de klant verteld. Heel plezierig.

Uitstekende service en begripvolle medewerking

Voor het afscheid van de kinderen van groep 8 van de basisschool had ik een superleuke powerbank gevonden op Loopper.com. Eigenlijk was ik te laat met bestellen gezien de levertijd… het afscheid was namelijk al over een paar dagen… Telefonisch contact opgenomen met Loopper en de medewerkster heeft meegedacht en meegeholpen, zodat de powerbankjes tijdig werden geleverd. Top! Mede dankzij het snelle contact, het begrip voor de situatie, de mails met updates en status van de bestelling en bezorging, hebben de kinderen van groep 8 op de afscheidsavond hun cadeautje kunnen uitpakken. Zij blij en dus ik blij… Kwam alles toch nog goed; wat een geruststelling! Loopper bedankt!

Mooie producten en prima aanvullend advies met snelle terugkoppeling!

Voor onze organisatie heb ik rugtassen met logo besteld. Prijs/kwaliteitverhouding is prima en heel geschikt voor onze promotiedoeleinden.

Van mooi naar fantastisch

Op zoek naar een mooie herinnering voor alle leerlingen en leerkrachten van een school. Het oorspronkelijke ontwerp bleek na niet oké en zou ook niet oké worden. In goed overleg is er een oplossing gezocht. Het resultaat is super mooi! Een mooie duurzame herinnering. Alle contactmoment kwamen snel tot stand en waren vriendelijk en correct.

Goede service en communicatie omtrent de levertijden..

Mijn bestelling was een aantal dagen later dan aangegeven, ik kreeg keurig een mailtje, en de belofte dat ik het wel op tijd binnen zou krijgen. Ik had dan ook voldoende op tijd besteld. Werd keurig op de hoogte gehouden, dat vind ik fijn, zo weet je waar je aan toe bent. Het bestelde product voldeed keurig aan de verwachting.

Heel vlot en correct verloop

vlotte communicatie, snelle reactie, ontwerp aanpasbaar, mooi resultaat.

Super geholpen

Goed product en super hulp bij plaatsen van order en later met de aflevering. Erg tevreden over de mensen die bij dit bedrijf werken.

Super, makkelijk, meedenkend, flexibel, correct

Snelle, correcte afhandeling en tot in de puntjes geregeld. Goed contact over en weer. Snelle opvolging. Heel tevreden!

Super ervaring!

Vlotte afstemming omtrent wat er voorradig was met bijbehorende offertes. Snelle reactie op mails. Heel tevreden met het eindresultaat en snelle levering.

Goede, snelle en persoonlijke service

Verschillende offertes opgevraagd. Professionele en persoonlijke benadering.

Mooi product en goede service

Leuk presentje dat wij hebben toegevoegd aan een zelf samengestelde goody-bag. Goede prijs- kwaliteitverhouding en over de service ben ik ook heel tevreden.

Goed geholpen

Snelle reacties, snel voorbeelden ontvangen. Kom zeker terug wanneer weer nodig.

Doen wat ze beloven

Ik belde om kerstmutsen met logo te bestellen. Dat ging niet meer door drukte en mijn late bestelling. Gewone kerstmutsen gingen wel en die lagen dan ook binnen no time op de mat! Dus top. Ik had ze liever een 10 gegeven, maar die krijgen ze als ze zich in allerlei onmogelijke bochten hadden gedwongen om mij mn mutsen met logo toch te leveren. Haha. Maar wat nu is gedaan, is gewoon goed! Prima zaak!

Iets te late levertijd maar goede service en kwaliteit van de producten

Onze bestelling kwam enkele dagen te laat aan op bestemming maar de problemen werden goed opgelost. Ze beschikken over een snelle contactlijn en de producten zijn van goede kwaliteit!

Top service!

Op heel korte tijd diende ik 600 mokken te bestellen met 5 gepersonaliseerde logo's. Direct na mijn online-contact ontving ik al een op maat gemaakte offerte. De verhoudingen van het logo dat ik doorstuurde was niet perfect, ook hierbij hebben de medewerkers van Loopper mij vlot kunnen helpen. De bestelling werd netjes ingepakt en nog sneller dan verwacht geleverd. Dankjewel Loopper!

Pieter Braaijweg 101 1114AJ Amsterdam