Super geholpen

Goed product en super hulp bij plaatsen van order en later met de aflevering. Erg tevreden over de mensen die bij dit bedrijf werken.

Super, makkelijk, meedenkend, flexibel, correct

Snelle, correcte afhandeling en tot in de puntjes geregeld. Goed contact over en weer. Snelle opvolging. Heel tevreden!

Super ervaring!

Vlotte afstemming omtrent wat er voorradig was met bijbehorende offertes. Snelle reactie op mails. Heel tevreden met het eindresultaat en snelle levering.

Goede, snelle en persoonlijke service

Verschillende offertes opgevraagd. Professionele en persoonlijke benadering.

Mooi product en goede service

Leuk presentje dat wij hebben toegevoegd aan een zelf samengestelde goody-bag. Goede prijs- kwaliteitverhouding en over de service ben ik ook heel tevreden.

Goed geholpen

Snelle reacties, snel voorbeelden ontvangen. Kom zeker terug wanneer weer nodig.

Doen wat ze beloven

Ik belde om kerstmutsen met logo te bestellen. Dat ging niet meer door drukte en mijn late bestelling. Gewone kerstmutsen gingen wel en die lagen dan ook binnen no time op de mat! Dus top. Ik had ze liever een 10 gegeven, maar die krijgen ze als ze zich in allerlei onmogelijke bochten hadden gedwongen om mij mn mutsen met logo toch te leveren. Haha. Maar wat nu is gedaan, is gewoon goed! Prima zaak!

Iets te late levertijd maar goede service en kwaliteit van de producten

Onze bestelling kwam enkele dagen te laat aan op bestemming maar de problemen werden goed opgelost. Ze beschikken over een snelle contactlijn en de producten zijn van goede kwaliteit!

Top service!

Op heel korte tijd diende ik 600 mokken te bestellen met 5 gepersonaliseerde logo's. Direct na mijn online-contact ontving ik al een op maat gemaakte offerte. De verhoudingen van het logo dat ik doorstuurde was niet perfect, ook hierbij hebben de medewerkers van Loopper mij vlot kunnen helpen. De bestelling werd netjes ingepakt en nog sneller dan verwacht geleverd. Dankjewel Loopper!

Goede, snelle service

Goed advies, snelle reactie en snelle levering. Leuk contact met de dame. Niets negatiefs aan te merken.

Goede service men denkt met je mee en komt met alternatieven. Snelle levering.

Uitstekende service en flexibel

Zowel met chat als telefonisch direct te bereiken en konden mij helpen nog op korte termijn een grote bestelling zonnebrillen te leveren.

Snelle topservice

Via Google kwam ik uit op Loopper-nl en zoals iedereen heb je dan altijd effe vraagtekens hierbij, maar moet zeggen dat alle vraagtekens meteen weg werden genomen door de snelle reactie en actie van de klantenservice. Betaling ging makkelijk inclusief BTW factuur. Snelle levering met een track en trace erbij.

mooie stevige tasjes

de opdruk van onze basisschool staat mooi op dit stevige tasje. Ze vielen iets kleiner dan wij verwachten maar de maten staan erbij dus onze fout. Voor de kinderen op onze school prima formaat.

Goede levering en snel

fijne firma om zaken mee te doen.

Erg tevreden! Zou zo weer bestellen!

De bieropener viel iets kleiner uit dan gedacht, maar de print zit mooi op de producten en Donovan was erg behulpzaam met meedenken in welke producten er voor onze hockeyclub relevant zouden kunnen zijn.

Heel snelle service

Heel snelle service en vlotte communicatie met Loopper.

Vlot, adequaat, heel goed!

Het was een zeer goede ervaring met Loopper, Donovan dus. Zeer goed in de communicatie duidelijk, helder en vlot. Ik zou jullie bij anderen zeer aanbevelen.

Fantastische service!

Ik had op korte termijn geborduurde mutsen nodig voor een teamuitje. Donovan van Loopper heeft in dit proces goed met me meegedacht. Uiteindelijk werden de mutsen eerder geleverd dan verwacht en waren ze van topkwaliteit. Ik heb m'n collega's er erg blij mee kunnen maken. ;-) Ik raad Loopper dus zeker aan!

Snel in reactie, zeer goede service!

Bij Loopper communiceren ze persoonlijk en krijg je niet het gevoel dat je een nummer bent. Pas en week na verzending kwam ik er achter dat er 7 regenmeters beschadigd waren aangekomen. Na melding werden er direct kosteloos tien nieuwe opgestuurd. Dat noem ik erg goede service!!

Prettig en proactief meedenken

Oplossingsgericht meedenken

Aangename samenwerking

Correct naar afspraken toe en kwaliteits producten.

Duidelijke communicatie en ook goede opvolging.

Loopper helpt je om de juiste keuze te maken

Ik heb de afstemming met Loopper over de wensen die wij hadden als zeer prettig ervaren. Loopper dacht mee, waardoor de beste keuze voor ons snel helder werd. Ik had de hele tijd direct mail-contact met dezelfde accountmanager. Deze korte lijn was prettig en gaf mij het vertrouwen dat de opdracht in goede handen was. Ook in geval van eventuele toekomstige bestellingen.

Goede ervaring

Voor een best grote basisschool een flink aantal drinkbekers besteld. Naast het feit dat er is meegedacht en gezocht naar oplossingen waar nodig en dat er op tijd geleverd is ondanks de korte tijd die we hadden, is ook het eindproduct nog mooier geworden dan we hadden verwacht. Fijne ervaring en volgende keer denken we weer aan jullie!

Pieter Braaijweg 101

1114AJ Amsterdam