zeer tevreden

Ben zeer goed geholpen geweest door de contact persoon toppie De producten zijn goed en snel geleverd

Zeker een aanrader

Super goed

correcte afhandeling

correcte afhandeling

Levering zoals medegedeeld. Qualiteit top. Plaatsing zoals weergegeven... heb top. Bedankt . Lek gedicht... check.

uitstekend

zeer goede afhandeling na bestelling. dakrubber netjes op maat en verpakt in doos . zeker een aanrader.

reeds gelegd en werkt vlot

mooi resultaat beter als roofing

Verzending kan beter

Geen melding gekregen dat goederen waren geleverd. Ben dan op eigen initiatief naar verzamelpunt gereden om goederen af te halen gezien er bijna 2 weken voorbij waren vanaf de bestelling

Wat vervelend te horen en onze excuses voor het ongemak! Volgens onze gegevens (en de track & trace) heeft UPS het pakket, na een mislukte afleverpoging op uw adres, naar een accesspoint gebracht. Dit is ook per mail bevestigd. Heel vervelend als u deze informatie niet heeft ontvangen. Wij verzoeken u ons een volgende keer te contacten; wij kunnen dit dan voor u nakijken.

Snelle verzending en juiste product.

Ok

Zoals ik gewend ben, uitstekend!

Meerdere malen een en ander besteld en altijd binnen een paar dagen bezorgd!

Niets op aan te merken

Vlugge levering en TOPMATERIAAL

Mooie duidelijke site. Zelf ben ik een leek in het EPDM leggen maar eigenlijk is het poep simpel. Super zachte rubber en écht sterke lijm. Werken met handschoenen is noodzakelijk anders kleven de vingers aan elkaar :)

Supersnel en degelijk

Mooi verpakt, goed versneden, degelijk van kwaliteit.

Prijs, kwaliteit en levering was WEER top

Nog nooit een slechte ervaring gehad en nu weer alles dik in orde

perfect

berekening van het nodige materiaal heel goed, levering op tijd en goed geleverd, het verwerken kinderspel gemakkelijk.

Top kwaliteit

Top kwaliteit en snelle service

Snelle levering en klantvriendelijk is het motto

Eerste keer dat ik epdm toepas op een dak. Ik had dus enkele vragen en werd daarbij vlot geholpen via de chatdienst. Voor 12 u besteld en 2 dagen erna werd er al geleverd. Top!

Goed en snel

Zou het zo weer bestellen bij dit bedrijf

Producten en levering top

correcte service en snelle levering

correcte service en snelle levering

Snelle levering, goed verpakt, proffesioneler kwaliteit

Super service!

De ene middag besteld, de volgende dag reeds geleverd. Top!

Goed product eenvoudige plaatsing

Vlugge leverinģ enkel een plaatsing instructie handleiding ontbreekt .

was OK

Verzending was eerste maal misgelopen maar door tussenkomst van EPDM markt is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Gelukkig had ik het materiaal niet direct nodig wegens slecht weer,

Alles is goed en vlot verlopen

Alles is goed en vlot verlopen