Vlugge en correcte levering

Ik ben heel tevreden over de correcte en vlugge levering. Indien nodig zeker opnieuw bestellen.

Goed en kwalitatief

Goed en kwalitatief

Super product. Enkel levering door onderaannemer ups was iets minder. Dag later dan voorzien en daardoor planning in de war

Goed geprijsd, heel goede service en snelle levering

Helemaal zoals het moet.

Vlotte levering

Vlotte levering, eerlijke prijs

goede service

alles vlot verlopen

Prima, snel en goed geleverd

Levering zoals gevraagd. Snel en correct

alles correct

niks op te zeggen alles is correct geleverd & alles was zoals besteld

perfect

goede service , tijdig geleverd

Alles ok

Aeer goed

Heel snelle service en perfect materiaal

Mijn bestelling werd hen snel behandeld en binnen de drie werkdagen aan huis geleverd. Top!!

vlotte service

zeer goede samen werking

Zeer correct

Als ik nog materiaal nodig heb zal ik niet aarzelen om terug naar jullie bestellingen te doen doe zo voort gr rudy

goede service en een vlugge levering

tevreden van mijn bestelling.

Netjes en correct geleverd

Ik moest maar een kleine strook EPDM hebben plus een waterafvoer. Dit en alle benodigdheden waren goed op te zoeken op de website. Ik heb het pakket snel geleverd gekregen en de prijs is ook heel voordelig. Niets negatiefs te melden dus!

corekt

gelijk het hoort

Snelle correcte levering !

Uitstekend !

Snelheid et goed

Onberispelijk

Ongelooflijk, maar mijn bestelling was s'anderendaags geleverd. Jammer was ze foutief. Na een mail weer de volgende dag geleverd en OK!! Dan heb ik gevraagd om de fotieve levering op te halen wat ook gebeurd is en als dank werd mij een pakettje met chocolade opgestuurd! Dit is een super organisatie

Heel erg goed

Alles is perfect verlopen. De levering was iets later dan voorzien en ze hebben mij meteen verwittigd. Niet veel later werd het dan geleverd. Ze volgen alles heel goed op en zijn erg bekommerd om hun klanten en hun eigen service / dienstverlening / tijdige levering.

Perfecte service

Is goed aangekomen in snel tempo voldoet aan beschrijving wat kunt u nog meer wensen perfect!

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Dit werd onmiddellijk door de helpdesk recht gezet. Enkele dagen later ontving ik de goederen. Perfecte service.

alles ok

alles ok