Correct

Goede service en vlotte levering.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prijs kwaliteit heel goed. Snel geleverd door vriendelijke chauffeur.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Doen wat ze beloven

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd. Toppie

Aanrader.. Ook al ben je een leek. Gemakkelijk zelf te plaatsen.

Prijs/kwaliteit

Snelle en correcte levering, materiaal was zoals het omschreven stond, voordelige prijs.

Telefonisch goed geholpen en bestelling snel thuis

zeer professioneel en correct !

Zeer correcte en professionele service. zeker aan te bevelen !

Snelle en goede levering!

Snelle en correcte levering

supersnel

Correct verpakt, werkelijk supersnelle levering. Perfect eigenlijk.

Snelle levering, top kwaliteit en goede prijs

Top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en vlot geleverd

Bestelling en levering vlot en snel. EPDM zeer lijm in spuitbussen is duur en waardeloos.

Levering volgens afspraak

Goede kwaliteit en snelle levering

Makkelijke productkeuze, vlot bestelprocess en snelle levering

De bestelling verliep makkelijk via de overzichtelijke webwinkel. Bevestiging, betaling en facturatie waren correct. Snelle levering en de producten waren conform mijn verwachting.

alles goed verlopen.

chauffeur verdient in mijn ogen wel n centje opslag. ik echt fijne en vriendelijke man. mvg

super snel en goed!

Zoals een online-winkel zou moeten zijn.

alles zoal het moet

correcte dienst , nieks te verbeteren alles gaat zoals het moet

Correcte samenwerking, TOP!!!

Correcte samenwerking, TOP!!! Zeker een aanrader

Correcte levering, snel geleverd, goeie prijs

Niet flexibel genoeg met beschikare folie keuzes

Levering van bestelde materialen snel en OK. Wat ik mis is beschikbaarheid van een gamma EPDM folie in verschillende breedtes en op lengtes volgens noodzaak : vb een baan van 50 cm breed en 3m lang. Wat doet ge met de overschot en noodzaak van andere noodzakelijke panden, dat hebt ge wel sommige doe het zelf zaken en vroeger bij Darubo en dat vind ik zeer spijtig. Daar is verbetering nodig om het voor de partikulier aantrekkelijker te maken.

Geachte Kris, Wij doen ons uiterste best ons gamma voor de particulier aantrekkelijk te maken en danken u voor uw input. Het klopt dan onze stroken van 50 cm breed alleen op volle rol geleverd worden (30mtr). Als alternatief, met minder snijverlies, kunt u kiezen voor maatwerk EPDM op 3,05 breed met een minimale afname van 1 meter. Dan heeft u ook snijverlies, maar aanzienlijk minder. Wij hopen u in de toekomst toch weer in onze shop te mogen verwelkomen. Team EPDMmarkt

Perfecte service

De levering was vroeger dan verwacht

Tip top in orde

Tip top in orde leveringen goed verpakt en binnen de aangegeven tijdspanne geleverd TOP

Correcte levering. Correct product.

Binnen de 24 uur geleverd. Goed dat ik de maat van de epdm ruim heb opgegeven want het was met de schaar scheef afgesneden. Ik kreeg een trapezium met ongelijke zijden ipv een rechthoek.

Super snelle levering TOP

Keurige website en zeer vlot geleverd aan een eerlijke prijs. Eén product was van de pakbon verdwenen en na melding de volgende dag al in de bus... Super !

Prijs, kwaliteit is dit top, inclusief snelle levering

Van Dijklaan 17 B

5581 WG Waalre