kan niet beter

perfect

Problemen met levering professioneel aangepakt.

Mijn bestelling was in 3 pakketten verstuurd. Twee pakketten waren 2 dagen later al geleverd, het 3de pakket kwam er niet door. Na 5 werkdagen een telefoontje gedaan naar de Klantendienst, en ze hebben een nieuw stuk EPDM opgestuurd dat de volgende dag geleverd is. Dus wel wat problemen bij de levering, maar zeer professioneel opgelost. Het materiaal is van goede kwaliteit, geen opmerkingen op dat vlak.

Super service!

Snelle levering, correcte prijzen en geweldige klantenservice!

Vlotte afhandeling met tussentijdse bewerkingen en levering

Voor herhaling vatbaar.

Snelle en correcte levering !

Snelle en correcte levering !

oke

sup

Vlotte levering, problemen met EPDM-sealer

Zeven van de negen kokers EPDM-sealer waren reeds verhard aan de bovenkant wat het tot een verschrikkelijke knoeiboel maakte om de lijm eruit te krijgen. Jammer, want de rest van de producten was prima in orde!

Geachte Tim, Zoals telefonisch besproken, vinden wij het heel vervelend dat een aantal kokers was uitgedroogd waardoor uw werkzaamheden vertraging hebben opgelopen. Onze excuses! Naar aanleiding van uw melding hebben wij onderzoek gedaan en nu blijkt dat dit probleem zich voordoet in een geleverde productie badge. Wij hebben hier inmiddels actie op ondernomen.

Wederom een feilloze service!

Waren alle site maar zoals die van jullie! Zeer tevreden geen nadelen op te noemen.

Snelle levering.

Positief.

Gekregen wat ik heb besteld en ook op tijd

Zeer tevreden op tijd gekregen wat ik heb besteld

Supersnel geleverd en dik in orde! Doe zo voort, ik kom zeker terug

Het was een kleine bestelling maar evengoed werd dit snel en correct afgehandeld. Ik ben een tevreden klant

Vlotte en goede service

Correcte opvolging, snel antwoord op vragen en product werd op tijd geleverd

Zwakke dienstverlening

In weekend besteld. Aanpassing zending via email in weekend gaat op maandag niet meer. Bij levering wordt het pak over de muur gegooid. Gelukkig niet breekbaar. De levering was wel conform de bestelling. Was wel in orde.

snel en goede service

alles geleverd wat ik had besteld.

Zeer goede communicatie en degelijk materiaal. Enige minpunt geen track and trace gekregen zoals gezegd.

ok

heeft u ook kit ipv worst? Ik moet nog voor het tweede deel van het dak bij bestellen. Dank voor uw antwoord

heel goede ervaring op ieder vlak

most de UPS levering dienst een ietsjes specifieker kunnen zijn qua uur van levering zou dit nog beter zijn.

Vlotte levering, volledig volgens plan

Positief

Snel en correct

Eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd met de nodige aandacht voor de verpakking. Misschien alternatieven voor de plastiek zoeken ?

Doet wat er is beloofd

Mijn pakje is keurig op tijd gekomen, met alles wat ik had besteld. Misschien een paar foto's meer op de site van de producten, voornamelijk de daktrim had wenselijk geweest, maar dit is zeker geen dealbreaker. Zeer tevreden van het resultaat en mijn aankoop!

Alles dik in orde !!!!!

Ik raad Dakenshop aan,prijs kwaliteit Top. Bedankt voor de goede service

Correcte en snelle afhandeling.

correcte levering

correcte levering

Goede kwaliteit - correcte prijs - snelle levering

Goede kwaliteit - correcte prijs - snelle levering

Perfecte opvolging van de bestelling

contacten met de firma, zowel telefonisch als via mail, verlopen zoals het hoort. Vragen worden duidelijk beantwoord en opvolging van de bestelling verloopt eveneens naar wens.