vogens afspraak.

meer moet het niet zijn. perfect !

Dik in orde

Zeer tevreden. Snel geleverd. Top!

niets op aan te merken

snelle levering, alles zoals gevraagd

Super service, correct en efficiënt bedrijf

Alles werd tijdig geleverd, degelijk materiaal voor een zeer concurrentiële prijs! Toen het traceren van het pakket mij niet lukte kreeg ik ik zeer snel antwoord op mijn mailtje.

Correct

Correct en prijs kwaliteit in orde

Materiaal en levering zijn in orde!

Materiaal en levering zijn in orde!

Alles geleverd hoe besteld. Met goed advies

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame klantendienst en goede prijzen!

Kwaliteit en snelle levering

Dakenshop leverde binnen de twee dagen, wat voor ons ideaal was. En de kwaliteit van het materiaal is uitstekend.

correct en snelle behandeling

zeer goed

Ongeloofelijke hulp.

Hebben meegezocht achter een oplossing van een bestaand probleem. Enorme klantvriendelijkheid!!!

Zeer goede service. Snel geleverd. M.I.

Goede service.

Alles verzorgt en op tijd toegekomen.

profesioneel

mijn bestelling vlug en profesioneel ontvangen

Alles netjes en op tijd geleverd volgens afspraak!

Alles netjes en op tijd geleverd volgens afspraak! Goede telefonische service.

Snelle levering en aan de correcte prijs. Als je naar de klanten service belt heel vriendelijk helpen ze u onmiddellijk.

ok

ok

positief

Een betrouwbare shop met goed materiaal . In mijn geval had ik te weinig lijm besteld en heb ik 2 liter elders besteld want 20 euro verzendkosten leek me wat veel .

Perfect materiaal aan gunstige prijzen

Makkelijk bestellen, pefect geleverd

Vlugge en correcte levering

Vlug en correct

Slechtste webshop ooit gezien

Hun foto's op de website is niet juist. Ze sturen en andere product en als je retour vraagt moet je zelf betalen. Geen Belgische webshop, retour naar Eindhoven.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Wij vinden het heel vervelend dat het product dat u voor ogen had, niet het product is wat u besteld heeft. Dit laatste is voor een totaal andere toepassing geschikt. Uiteraard nemen wij uw artikel retour en krijgt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, maar voor retournering moet u inderdaad wel zelf zorgdragen.

Kwaliteitsvolle materialen, mooi op tijd geleverd en aan een goede prijs!!

Zie titel

zeer handig om te bestellen . Voor een juiste prijs prijs. En een zeer vlugge levering. TOP.

Snel en effiënt

Goede telefonische informatie- snelle afhandeling - correct product-correcte prijs.

Goede levering volgens vooropgestelde datum van mooi materiaal, prima dus