Goede kwaliteit en supersnelle service

Daar waar ik in een winkel na meer dan 2 maanden te horen kreeg dat het bestelde stuk EPDM niet meer verkrijgbaar was, heb ik dit na 1 dag mogen ontvangen. Super tevreden dus. Pluim voor deze webshop Steven

Ik heb nog niets aangekregen

Geachte klant, Het spijt ons te moeten vernemen dat u uw order nog niet ontvangen heeft en jammer dat u ons dit niet telefonisch liet weten, dan hadden we het onmiddellijk voor u uitgezocht. Uw bestelling werd op 31/08 door UPS opgehaald in ons magazijn. Er zou een mislukte afleverpoging gedaan zijn en het pakket ligt nu in een UPS afhaalpunt, alwaar u het kan afhalen. De gegevens vindt u in de T&T en de mail die wij hebben gestuurd. Wij vinden dit oprecht erg vervelend, nogmaals onze excuses!

zeer goede service

alles was perfect in orde

Correct en snel geleverd. Reeds 2e keer gelukkige klant.

prima kwaliteit

vlugge levering, gemakkelijk te leggen, alles was in orde

Bestelling binnen de 3 dagen geleverd - zoals beloofd via de website. Een onderdeel van de bestelling was er niet bij. Maar één telefoontje moeten doen naar dakenshop - al geïnformeerd door hen na een uurtje en de dag erna werd de "manco" geleverd. Top.

Snel en correct!

Correcte service en snelle levering

Vlotte transactie

Alles vlot verlopen

Het artikel dat we bestelde was wat we ervan verwachte. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit van materiaal.

Snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal.

Vlotte, snelle en correcte service.

Materialen geleverd zoals verwacht.

in orde

alles naar wens, alleen een mailtje de dag voor de levering (zoals beloofd) had leuk geweest.

Ervaring met Dakenshop uitstekend. Verzending met UPS serieus misgelopen.werd een

Summary: Het pakket is om een onverklaarde reden verloren gegaan bij UPS. De trackingcode bleef vermelden dat UPS nog wachtte op het pakket, toen het reeds meerdere dagen in hun bezit was. Op zondag 27 juni een pakket nieuwe dakbedekking besteld voor het tuinhuis. Vermits een levering 'binnen de drie werkdagen' wordt vermeld, was de plaatsing voorzien op zaterdag 3 juli. 28 juni bericht van Dakenshop dat pakket bij UPS was + de trackingcode van UPS. UPS site dagelijks gecheckt. Bleef ma, di en woe vermelden 'gegevens verzamelen'. De virtuele assistent van UPS geeft daarbij als uitleg 'dat er nog gewacht wordt op het pakket'. Donderdagmorgen 1 juli nog steeds hetzelfde. De leveringstermijn van 3 dagen ruim overschreden, Hebben ten einde meteen Dakenshop gemaild. Een prompte reactie van mevr Pascale Bens dat ze meteen het nodige zou doen. De dame heeft zeer veel moeite genomen, en ontdekte dat het pakket bij UPS onvindbaar was. Meteen hebben wij de twee jonge plaatsers last-minute afgezegd voor zaterdag 3 juli, geen nieuwe datum afgesproken, en elk een kleine goodwill-compensatie (2x15 euro) gegeven. Mevr. Pascale Bens heeft dan nog de vrijdag 2 juli een tweede pakket aan UPS overgemaakt. Dat pakket is bij ons aangekomen op dinsdag 6 juli. De plaatsers meteen opgeroepen, en vorige zaterdag 10 juli is de dakbedekking geplaatst. Gelukkig was het weer even goed als op de eerder voorziene 3 juli. Kortom, een parcours met blutsen, voor ons en voor Dakenshop, wat mevr Pascale Bens beaamde 'Dat kan u inderdaad wel stellen...een echt hindernissenparcours.' Dakenshop heeft er een tweede zending voor moeten klaarmaken, wat zij allicht op de verzekering van UPS kunnen verhalen. Ons (twee 70+'ers ...) heeft het de kopzorg gekost plus 30 euro extra om de 'goodwill' van de plaatsers niet te verspelen. Over enige compensatie is tot op vandaag met geen woord gerept, niet door UPS, evenmin door Dakenshop ... . Vandaar mijn 'neen' bij aanbevelen. Jan Lefevere

Uitmuntend .

Top qua kwaliteit en service.

good quality, fast delivery, good prices

good quality, fast delivery, good prices

alles oké

Snelle levering en alles correct verlopen.

Was probleemloos.

Hebben ontvangen wat we moesten hebben en na 1 dag al geleverd.

Goede producten, scherpe prijzen

Heel tevreden van mijn laatste bestellingen.

Top service dakenshop.BE

Na een slechte levering van de bezorgdienst UPC heeft dakenshop.BE dit zeer goed en professioneel opgelost echt hele fijne service en een goed contact met mij gehad

Geachte Bram, Onze excuses voor de slechte service van betreffende bezorger. Normaliter wordt een tweede afleverpoging ondernomen alvorens het pakket bij een access point wordt neergezet. Wij hebben na telefonisch overleg met u een klacht bij de pakketdienst ingediend en zullen u de transportkosten restitueren. Team Dakenshop

Correct en snel geleverd

Goede service!

Reeds verschillende bestellingen gedaan bij drakenschip en we zijn heel tevreden van de service. Alles goed verpakt en volledig in orde.

Snel en Correct

Laatst een EPDM besteld. Was supersnel hier maar er was door de automatisch afhandeling teveel aan verzendingskosten aangerekend. Met een klein mailtje was dit zonder enig probleem rechtgezet.

Super !

Alles perfekt.

Alles perfect

Alles is vlot verlopen met mij bestelling

Alles zeer goed en vlot verlopen

Doe Zo verder