Correcte, tijdige levering

Idem als bovenstaande

De bestelling werd zeer snel geleverd

Prima dienst verlening

X

Correct en deskundig

Perfect.

HEEL GOED

Snel geleverd, eerste klas kwaliteit. heel goed resultaat: Omgekeerde U met toebehoren

Enige minpunt is dat ik er met de vooropgestelde hoeveelheid contactlijm nooit geraak maar dat zal eerder aan mij liggen / gebrek aan ervaring Mijn tweede klus en ging alvast weer uitstekend, prima voor doe het zelvers

Snelle volledige levering

Snelle volledige levering

Top helpdesk

Er was een probleem met de levering door de transporteur helpdesk heeft direct het mooi opgelost.

correct

Heel snelle levering van bestelde goederen, alles piekfijn verpakt aan een correcte prijs

Service met een hoofdletter

Ook al ben ik een kleine klant toch werd er naar mij geluisterd en werd een top-service geboden. Een dikke pluim voor Pascale die zorgde dat mijn levering perfect aankwam. Alle producten naar wens!

Goede info gekregen over chat , perfecte en snelle levering , zelf op een feestdag in België . Top !!!

Topie

Telefonisch ook goed geholpen

snelle bezorging

matriaal zoals beschreven

prima service

degelijk materiaal. correcte levering.

Super snel

Vlotte levering en afwerking

Toffe ervaring

Zeer snelle en correcte service

Tt

Goede communicatie/mailen. Correcte afspraken/leveringen. Top

Snelle verzorgde correcte levering. 1 woord TOP. Zal u zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

perfect

Bestelling en levering verlopen zoals het moet.

Goede en vlotte levering

Eerste maal bestelling gedaan, goede opvolging en goede levering van het product.

Snel en correct

N