Snel en correct

N

héél goede service

zeer tevreden, zelfs bij foute levering, directe correctie. vriendelijke aanpak.

in orde

Niks op aan te merken

Vlotte levering

Vlotte levering en materiaal goed ingepakt

Snel en correct geleverd , top

bedankt voor de goede service

Snelle levering. Goede en veilige verpakking

Goede kwaliteit

snelle levering, afterpay zeer handig.

degelijk materiaal .klein probleempje met bestellen maar opgelost.

probleem is vlug opgelost ben zeer tevreden met oplossing van Klantendienst .

Beste kwaliteit en een perfecte service

Al wat je nodig hebt betreffende EPDM vindt je terug bij jullie en de beste kwaliteit! Ik kan het enkel aanbevelen hetgeen ik ook doe. Op tijd besteld met wat geluk de dag erna geleverd. Maar daar zijn jullie afhankelijk van de express bedrijven. Die zijn niet steeds even nauwkeurig

Levering is zeer vlot verlopen en goede service.

Perfect verlopen

Snelle en correcte levering

Super goeie service

Excellent advies prima opvolging van de bestelling en levering

Zeker een aanrader !

Top service en een snelle levering

Goede na-service, behulpzaam

Tijdens de levering ontbrak er een artikel, dadelijk een bericht gestuurd. Na een paar minuten al reactie en werd het artikel nagestuurd.

Goede kwaliteit en levering .

Goede levering en kwaliteit is goed.

Goede kwaliteit en supersnelle service

Daar waar ik in een winkel na meer dan 2 maanden te horen kreeg dat het bestelde stuk EPDM niet meer verkrijgbaar was, heb ik dit na 1 dag mogen ontvangen. Super tevreden dus. Pluim voor deze webshop Steven

Ik heb nog niets aangekregen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte klant, Het spijt ons te moeten vernemen dat u uw order nog niet ontvangen heeft en jammer dat u ons dit niet telefonisch liet weten, dan hadden we het onmiddellijk voor u uitgezocht. Uw bestelling werd op 31/08 door UPS opgehaald in ons magazijn. Er zou een mislukte afleverpoging gedaan zijn en het pakket ligt nu in een UPS afhaalpunt, alwaar u het kan afhalen. De gegevens vindt u in de T&T en de mail die wij hebben gestuurd. Wij vinden dit oprecht erg vervelend, nogmaals onze excuses!

zeer goede service

alles was perfect in orde

Correct en snel geleverd. Reeds 2e keer gelukkige klant.

prima kwaliteit

vlugge levering, gemakkelijk te leggen, alles was in orde

Bestelling binnen de 3 dagen geleverd - zoals beloofd via de website. Een onderdeel van de bestelling was er niet bij. Maar één telefoontje moeten doen naar dakenshop - al geïnformeerd door hen na een uurtje en de dag erna werd de "manco" geleverd. Top.

Avis sur Kiyoh