positief

Een betrouwbare shop met goed materiaal . In mijn geval had ik te weinig lijm besteld en heb ik 2 liter elders besteld want 20 euro verzendkosten leek me wat veel .

Perfect materiaal aan gunstige prijzen

Makkelijk bestellen, pefect geleverd

Vlugge en correcte levering

Vlug en correct

Slechtste webshop ooit gezien

Hun foto's op de website is niet juist. Ze sturen en andere product en als je retour vraagt moet je zelf betalen. Geen Belgische webshop, retour naar Eindhoven.

Wij vinden het heel vervelend dat het product dat u voor ogen had, niet het product is wat u besteld heeft. Dit laatste is voor een totaal andere toepassing geschikt. Uiteraard nemen wij uw artikel retour en krijgt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, maar voor retournering moet u inderdaad wel zelf zorgdragen.

Kwaliteitsvolle materialen, mooi op tijd geleverd en aan een goede prijs!!

Zie titel

zeer handig om te bestellen . Voor een juiste prijs prijs. En een zeer vlugge levering. TOP.

Snel en effiënt

Goede telefonische informatie- snelle afhandeling - correct product-correcte prijs.

Goede levering volgens vooropgestelde datum van mooi materiaal, prima dus

stipte en correcte levering

zie voorgaande

Correcte, tijdige levering

Idem als bovenstaande

De bestelling werd zeer snel geleverd

Prima dienst verlening

X

Correct en deskundig

Perfect.

HEEL GOED

Snel geleverd, eerste klas kwaliteit. heel goed resultaat: Omgekeerde U met toebehoren

Enige minpunt is dat ik er met de vooropgestelde hoeveelheid contactlijm nooit geraak maar dat zal eerder aan mij liggen / gebrek aan ervaring Mijn tweede klus en ging alvast weer uitstekend, prima voor doe het zelvers

Snelle volledige levering

Snelle volledige levering

Top helpdesk

Er was een probleem met de levering door de transporteur helpdesk heeft direct het mooi opgelost.

correct

Heel snelle levering van bestelde goederen, alles piekfijn verpakt aan een correcte prijs

Service met een hoofdletter

Ook al ben ik een kleine klant toch werd er naar mij geluisterd en werd een top-service geboden. Een dikke pluim voor Pascale die zorgde dat mijn levering perfect aankwam. Alle producten naar wens!

Goede info gekregen over chat , perfecte en snelle levering , zelf op een feestdag in België . Top !!!

Topie

Snelle service.