Prijs kwaliteit zeer goed .

Het enige minpunt vond ik dat de levering moest gaan afhalen op een leverpunt in de buurt alhoewel er de ganse dag iemand thuis was op het opgegeven leveradres .

goede dienstlevering

Door de goede levering van de stukken kan ik bij droog weer beginnen aan de afvoering. Bedankt

Top materiaal en snel geleverd

Goede service met ondersteuning naar technische vragen toe en correcte afhandeling. De spraybond lijm is echt de betere kwaliteit en het dak is terug in prima staat.

Super tevreden!

Vlotte levering! Super tevreden, goed product

Epdm bestelhulp

Bij het kiezen van isolatie dikte worden vijzen voorgesteld van dezelfde lengte. 10 cm isolatie => 10 cm lengte vijzen.

Snel en correct

Zeer snelle en complete levering. zondag besteld, dinsdagmiddag in huis. Degelijke materialen

Was in orde, zijn tevreden

Op tijd geleverd, geen problemen wat de elders anders ervaren hebben

zeer klantvriendelijk

Je telefoneert en krijgt iemand aan de lijn die zegt dat haar collega gaat terugbellen. Zal wel zeker... Maar toch, in een paar minuten heb je een behulpzame dame aan de lijn. En enkele minuten later staat de offerte al klaar in je winkelmandje. Zeer klantgericht, gemakkelijker dan dit kan niet! Verder een goede levering en top product. Zeer tevreden dus, daarom kwam ik hier terug als klant...

SUPER

Snelle levering-goede prijs-uitstekende tecn.bijstand

beloofd is beloofd

Levertijd is goed nageleefd. De informatie op de website is goed. In mijn geval niet echt gevonden : aansluiting pannendak

Correcte en tijdige levering

Scherpe prijzen . Goederen steeds in voorraad

snel en goed TOP !

Na een telefonisch contact (heel professioneel) Zeer snelle levering

zeer goed

Enig minpunt: de leverancier UPS had laten weten dat hij op 5/8 tussen 8:30 en 9:45 zou leveren maar kwam pas na de middag en alhoewel wij thuis waren heeft hij niet aangebeld en zijn we finaal de zending in een afhaalpunt moeten gaan ophalen.

klasse

bestellen is versturen

In orde

Ok

uitstekende service

Tot op heden, alleen maar goede ervaring gehad met dit bedrijf.

Duidelijke site en snelle levering !!

Jammer dat ik géén bedrag zie waarop franco geleverd wordt ?

kan niet beter

perfect

Problemen met levering professioneel aangepakt.

Mijn bestelling was in 3 pakketten verstuurd. Twee pakketten waren 2 dagen later al geleverd, het 3de pakket kwam er niet door. Na 5 werkdagen een telefoontje gedaan naar de Klantendienst, en ze hebben een nieuw stuk EPDM opgestuurd dat de volgende dag geleverd is. Dus wel wat problemen bij de levering, maar zeer professioneel opgelost. Het materiaal is van goede kwaliteit, geen opmerkingen op dat vlak.

Super service!

Snelle levering, correcte prijzen en geweldige klantenservice!

Vlotte afhandeling met tussentijdse bewerkingen en levering

Voor herhaling vatbaar.

Snelle en correcte levering !

Snelle en correcte levering !

oke

sup

Vlotte levering, problemen met EPDM-sealer

Zeven van de negen kokers EPDM-sealer waren reeds verhard aan de bovenkant wat het tot een verschrikkelijke knoeiboel maakte om de lijm eruit te krijgen. Jammer, want de rest van de producten was prima in orde!

Geachte Tim, Zoals telefonisch besproken, vinden wij het heel vervelend dat een aantal kokers was uitgedroogd waardoor uw werkzaamheden vertraging hebben opgelopen. Onze excuses! Naar aanleiding van uw melding hebben wij onderzoek gedaan en nu blijkt dat dit probleem zich voordoet in een geleverde productie badge. Wij hebben hier inmiddels actie op ondernomen.

Wederom een feilloze service!

Waren alle site maar zoals die van jullie! Zeer tevreden geen nadelen op te noemen.

Van Dijklaan 17 5581 WG Waarle

+31 88 0306210