Snelle levering.

Positief.

Gekregen wat ik heb besteld en ook op tijd

Zeer tevreden op tijd gekregen wat ik heb besteld

Supersnel geleverd en dik in orde! Doe zo voort, ik kom zeker terug

Het was een kleine bestelling maar evengoed werd dit snel en correct afgehandeld. Ik ben een tevreden klant

Vlotte en goede service

Correcte opvolging, snel antwoord op vragen en product werd op tijd geleverd

Zwakke dienstverlening

In weekend besteld. Aanpassing zending via email in weekend gaat op maandag niet meer. Bij levering wordt het pak over de muur gegooid. Gelukkig niet breekbaar. De levering was wel conform de bestelling. Was wel in orde.

snel en goede service

alles geleverd wat ik had besteld.

Zeer goede communicatie en degelijk materiaal. Enige minpunt geen track and trace gekregen zoals gezegd.

ok

heeft u ook kit ipv worst? Ik moet nog voor het tweede deel van het dak bij bestellen. Dank voor uw antwoord

heel goede ervaring op ieder vlak

most de UPS levering dienst een ietsjes specifieker kunnen zijn qua uur van levering zou dit nog beter zijn.

Vlotte levering, volledig volgens plan

Positief

Snel en correct

Eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd met de nodige aandacht voor de verpakking. Misschien alternatieven voor de plastiek zoeken ?

Doet wat er is beloofd

Mijn pakje is keurig op tijd gekomen, met alles wat ik had besteld. Misschien een paar foto's meer op de site van de producten, voornamelijk de daktrim had wenselijk geweest, maar dit is zeker geen dealbreaker. Zeer tevreden van het resultaat en mijn aankoop!

Alles dik in orde !!!!!

Ik raad Dakenshop aan,prijs kwaliteit Top. Bedankt voor de goede service

Correcte en snelle afhandeling.

correcte levering

correcte levering

Goede kwaliteit - correcte prijs - snelle levering

Goede kwaliteit - correcte prijs - snelle levering

Perfecte opvolging van de bestelling

contacten met de firma, zowel telefonisch als via mail, verlopen zoals het hoort. Vragen worden duidelijk beantwoord en opvolging van de bestelling verloopt eveneens naar wens.

goede service

goed en perfecte levering

Netjes op tijd en mooi ingepakt.

Nette en correcte service

zo zou het altijd (ook bij anderen) horen

TOP

SNELLE LEVERING

GOEDE AFSPRAKEN EN KWALITEIT

alles zeer snel en correct geleverd

Op zondagavond mijn bestelling doorgegeven, op maandag bevestiging gekregen en op dinsdag om 12 uur 'smiddags geleverd. Perfecte service. Zeker een aanrader.

Nog nooit zo een goede service gehad👍

Beste medewerkers, Na een aantal minder goede aankopen online via andere sites is jullie service wel uitstekend. Zelfs een probleem door mezelf veroorzaakt fijn opgelost door uw klantendienst, waarvoor dank. Jullie steken er met kop en schouders boven! Fijn met jullie zaken te doen. Zal niet nalaten positieve reclame voor jullie te maken. Met vriendelijke groeten, Steenssens Dirk

Snel en correct geleverd

Ondanks coronatijd in 2 dagen geleverd, netjes verpakt en correcte afmetingen, net op tijd doen rubber op schuin dak van tuinhuisje voor de regen

Goede kwaliteit en service

Vlot besteld en netjes geleverd, product beantwoordt 100% aan de verwachtingen, duivenpinnen kunnen gemakkelijk en mooi op één lijn geplaatst worden. Enig minpuntje was het dure transport

Van Dijklaan 17 B

5581 WG Waarle