Zeer slecht eten !!!!!

Na een leuke middag gehad te hebben bij het Tikibad besloten wij te gaan eten bij het restaurant in het Tikibad. Nou dat was mij nog wat ! Eerst werd er te veel afgerekend, maar dit werd teruggedraaid. Toen het eten: ronduit RANZIG !! De patat was niet goed gebakken, was slap en vies vet ! Bij de patat hadden wij kaassoufle's besteld en deze waren nog slechter ! Ze waren gewoon nog in het midden koud en als je de kaassoufle openmaakte zag je vies deed en gekorrelde kaas (volgens mij hoort in een kaassoufle gesmolten kaar te zitten). Het was echt vies en daar werd verder niets aan gedaan. Na de maaltijd gedeeltelijk te hebben opgegeten hebben wij dit ranzige gebeuren maar wegggegooit. Betaal je nu een appel en een ei in dat restaurant, kan ik misschien mij daar nog iets bij voorstellen, maar dat wij 4,10 euro moesten afrekenen per portie smerige patat was echt de limit ! Het is onvoorstelbaar dat er zo mee werdt omgesprongen en neen de volgende keer wel lekker zelf broodjes mee! In de avond waren ij nog misselijk en deze "overheerlijke" maaltijd, echt een domper op deze verder leuke dag !!!

Zeer slechte vieze accommodatie! Rookmelder zonder batterijen!

Nog nooit in zo'n vies, oud, achterstallige accommodatie verbleven. Het stonk al bij binnenkomst. Grond vies, muren vies, allemaal raggen en spocht plekken. Ga hier nooit meer naar toe. Tikibad was leuk en kids vonden park ook leuk ondanks dat er veel dichtzat.

December in Duinrell is af te raden!

Veel geld betaald maar heel weinig attracties open en 1 pannenkoek restaurant voor eten of drinken. Zo jammer dit!!!

Top vakantie gehad, komen zeker nog een keer terug!

De kinderen hadden lol. Ik had echt vakantie.

Voor de eerste keer een weekendje op Duinrell geweest en wat was het leuk! De kinderen hadden het hele weekend lol bij alle attracties, het Tikibad en het entertaiment team organiseerde echt hele leuke activiteiten. Maar ook voor mijn man en mij was er genoeg te doen: wandelen, fietsen, lekker eten en stiekem ook net zo hard gillen in de attracties en glijbanen.

Een vakantiepark waar voor iedereen iets te beleven is

Samen met mijn gezin naar Duinrell geweest voor een vakantie. Omdat dit de allereerste keer was vonden we het best spannend. Van vrienden hoorden we dat ze een leuke vakantie hebben gehad. Op hun aanraden hebben we een Duingalows voor 6 personen geboekt dichtbij het attractiepark. Dit was ideaal, want wij waren elke ochtend onze kinderen kwijt. De locatie is echt perfect dicht bij de attracties. Het entertainment was geweldig mijn kinderen kregen geen genoeg van Aladin de musical. Bij goed weer gingen we naar het buitendbad met glijbanen. Echt ideaal!

Ideaal!

Heerlijk midweekje weggeweest. Prachtige ligging zo vlak bij de duinen en het bos. Kinderen hebben heerlijk kunnen spelen in het park en het Tikibad. Al met al echte aanrader voor ieder gezin, midweekje duurde te kort!

Top vakantie!

Wij hebben een hele leuke mini-vakantie gehad, mooie Duingalow en perfecte ligging. Voor de kids helemaal geweldig dat het attractiepark zo dichtbij is zodat ze lekker zelf konden gaan. Tikibad ook echt super en Playa was leuk voor onze jongste van 6. Den haag en Leiden om de hoek dus ook nog even een dagje daarheen geweest. Echt een top vakantie!

Bungalows zijn heel

Slechtste vakantiepark die er bestaat! Kijk uit voor de leuke en prachtige foto’s die ze laten zien van het vakantiepark. Bungalows heel erg smerig en vochtig, niet geschikt voor kinderen en meedenkend zijn ze helemaal niet. Uiteindelijk van de drie dagen (700 euro), maar één dag gebleven. Ter compensatie bieden ze 15% korting op het volgende verblijf, lachwekkend dus! Nou, wij hoeven er niet meer naar toe! Laat je niet in de maling nemen door deze malafide praktijken! Wij voelen ons in ieder geval belazerd. Op internet zijn duidelijk genoeg negatieve reviews te lezen. Spijtig dat we ze niet van te voren hadden gelezen, want wij hadden veel meer verwacht van een bekende vakantiepark.

Voor herhaling vatbaar

Mooi park, attracties in de natuur, uitgebreid zwembad. Alleen jammer van de beperkte openingsuren bv van de rodelbaan. Horeca is ook nog wel vatbaar voor wat verbetering. In het Tikibad kan je weinig gezonde dingen kopen. Duingalow was vernieuwd en de verwarming werkte deze keer ! :)

Tof!

Super leuk! Uitstekende zwembad!

Heel slecht

Vrijdag 25 oktober ben ik naar het tikibad gegaan ben weggestuurd omdat hij vond dat ik aan het voor dringen was terwijl andere mensen in de rij dat niet vonden en ben door een kale beveiliger ben ik gediscrimineerd slechte pret park ooit

Een grote teleurstelling

Van de rodelbaan is maar 1 baan open en niet alle rodels worden ingezet, wat lange wachtrijen veroorzaakt. Mijn zoontje van 9 is geweigerd op lengte, terwijl andere kinderen van dezelfde lengte wel in de attractie mochten. Bij de monorail waren ook een groot aantal wagentjes buiten gebruik. De schoonmaak in het huisje was slecht, want onder de bank en bedden lagen nog spullen van eerdere gebruikers.

onverantwoordelijk

Mijn zoon, schoondochter en 2 kleinkinderen hebben heel lang moeten sparen om een keer naar het tikkibad te kunnen. €122,50 was het in totaal voor 5 pers. Geen stoel vrij een uur duurde het voordat je het veel te dure eten kreeg. Fijn als je diabetes hebt. Als je vraagt of je even gebruik mag maken van een stopcontact om je bloedsuikermeter op te laden kan dat niet. Veel te druk voor kleine kinderen een kaartverkoop moet echt minder voor iedereen zijn veiligheid. Oma ga je mee zwemmen vraagd mijn kleinzoon nee jongen ik kan mijn bloed niet meten dus is het erg gevaarlijk voor oma om in deze absurde drukte te gaan zwemmen. Leg dat een kind maar uit als we er al een half jaar naar toe spaarden. Na anderhalf uur weer vertrokken teleurgesteld op zoek naar een stopcontact. Voor ons niet meer.

alles was goed

alles was goed juist 2 uur tikkibad is wat weinig en bepaalde delen zijn aan renovatie toe maar voor de rest alles ok

Super toffe glijbanen

Voor het eerst weer in het park / Tikibad na 25 jaar en met mijn zoontje. Het Tikibad was geweldig zoals ik me ook kon herinneren maar het restaurant hoort eerder een friettent genoemd te worden. En dan nog een slechte friettent! Mega lange rijen (onnodig vind ik persoonlijk als je met zo veel personeel achter de balie staat) Personeel komt op mij over als dat ze het allemaal vermoeiend vinden om te werken daarom wisselen ze met 7 mensen af op 1 kassa. Hoezo?? De keuze van het assortiment is net zo groot is als de keuze waar uit je mag kiezen op een kinderfeesten van een klasgenootje. En als je dan eindelijk na een uur wachten een hap zet in de broodje kroket. Is hij koud, de mayonaise is zo veel dat het overal op is gevallen, helaas ook geen servetten en de kroket smaakt raar. Heb ik spijt van het geld wat ik heb uitgegeven voor dit eten.

Geen Halloween in het park! Heerlijk!

Bij een dagje pretpark in de herfstvakantie kun je bijna niet om Halloween heen. Mijn kinderen vinden het doodeng en daarom waren we superblij dat er in Duinrell geen sprake was het Halloweenthema.

Aardig maar oplichters

Camping en park zijn best oké. Je moet reservering kosten betalen, ook als je niet gereserveerd heb. Neigt naar oplichting. Je moet ook pasfoto’s laten maken voor op een pasje. Zeer lang wachten bij de snackbar van La place. Had in minder tijd naar het dorp kunnen gaan

We komen al zeker 30 jaar,het blijft leuk.

Mooie duingalows,leuk park en zwembad,alles in de buurt,Scheveningen,Leiden,Wassenaarse slag enz. enz. aan te raden voor jong en oud. Gr. Wiljam

was gezellig en goed geregeld

jammer dat de bar gesloten was en er niet echt een goed alternatief was

Heerlijk

Lekker zwemmen en in het park in de attracties was ook leuk.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi park. Vriendelijke mensen. En afwisselend. Mooie ligging.

Duingalow wel wat gedateerd. Kastjes versleten in keuken ed. Zwembad: we konden er bijna niet uitkomen. Alle hokjes waren bezet, waardoor wij niet naar de centrale hal konden komen. Er zou een doorgang moeten zijn. Voelde niet echt veilig in de drukte.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Comfortabele duingalow. Fietsen in een prachtige omgeving met veel mogelijkheden.

Ramen en kozijnen aan de buitenkant waren vies en terras/tuin was rommelig. Terras was niet geveegd. Spinnenwebben rond afzuiging in de badkamer.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed verzorgd en net park en camping. schoon toiletgebouw. We hebben echt genoten van ons verblijf op de camping en in het pretpark.

personeel in de frituur en in de eettentjes op het park wat meer ervaren is en goed Nederlands spreekt. In de frituur op de camping ging het mis met de bestelling. Op het park bij het bestellen van hamburger kregen we ook de foute bestelling en er stonden geregeld mensen in de rij waar het mis was gegaan waardoor je lang moest wachten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.