Coronamaatregelen zijn niet goed doorgevoerd.

Ik heb laatst Duinrell bezocht. Ik vond het toch jammer dat ze standaard plekken hebben afgeplakt waardoor gezelschappen niet bij elkaar kunnen en hierdoor is er veel capaciteitsverlies, hierdoor komen er onnodig lange wachtrijen komen, In die wachtrij zijn de zigzags niet met schermen, hier kun je dus geen 1,5 meter houden. En dan zitten er ondertussen wel maar 10 mensen in de attractie. Ook is het jammer dat er attracties dicht zijn terwijl er wel gewoon rijen van een half uur staan. Ook het park is maar tot 4 uur open terwijl het best wel druk is. Wat mij betreft mogen ze hier het coronaprotocol aanpassen en moeten ze attracties vullen op de manier hoe Walibi Holland en de Efteling het doen. Hiermee worden de rijen korter. Verder wordt dan dus de 1,5 meter in de attractie ook met je gezelschap gehouden. Dus een tip voor jullie Duinrell: kijk hoe Walibi en de Efteling de maatregelen doorvoeren, en pas dit zelf toe! Er valt veel winst te boeken!

Erg druk met relatief weinig toiletvoorziening en slecht gemaaide kampeervelden

Allerlei bureaucratische voorzieningen zoal camping ID, overdreven veel controleurs. Waardoor in eerste instantie de indruk wordt gewekt, dat ze het hier “goed voor elkaar” hebben. De werkelijkheid is echter anders: heel slecht gemaaide kampeervelden (iedere nieuwe aankomer maakt hierover een opmerking “grasmaaier meegebracht” o.i.d.) bedroevend weinig sanitair voorzieningen voor zoveel kampeerders en poetsen daarvan op “spitsuur”. Redelijk grote supermarkt met bedroevend assortiment en veel lege plekken. Camping moet nog veel aandachtspunten verbeteren wil de score van 4,5 gerechtvaardigd zijn.

Totaal niet Corona proef!!

Wij hadden ons gister zo verheugd op een dagje Duinrell. Eindelijk een dagje weer even weg. Zoals op de site stond aangegeven, dat ze niet te veel mensen het park op zouden laten ivm de Corona. Daar was helemaal niks van te merken! Het park was hartstikke vol! Veel mensen, lange wachttijden! Alsof het een normale zomerdag in Duinrell was. Laatste 2 uur nog even naar het Tikibad geweest en daar was precies hetzelfde! Hartstikke druk! Voorlopig voor ons geen Duinrell meer! Andere parken hebben dit vele malen beter op orde!

Jammer!

Wij komen al jaren met veel plezier kamperen op de camping in Duinrell, zo ook afgelopen meivakantie. Helaas was toen het park nog gesloten, maar wij hebben het alsnog heel leuk gehad. Fijn dat we vrijkaarten kregen voor het attractiepark, zodat wij nog eens terug kunnen komen voor het attractiepark. Dat wilde ik voor aanstaande zondag boeken, maar wat blijkt? Als je je tickets nog moet aanschaffen mag je om 10 uur al komen, maar heb je al tickets, dan mag je pas vanaf 12:30 komen. Ik heb daarover opgebeld (wij willen graag de hele dag optimaal genieten) maar er kon niets voor me geregeld worden. Balen, en behoorlijk oneerlijk als je het mij vraagt.

Verwachtingen meer dan waar gemaakt

Op de camping helemaal aan het einde van het seizoen. Ik had mn bedenkingen. Maar man wat een heerlijke week. Zelfs in corona tijd zijn we niets te kort gekomen in t park. Het Tiki bad tsja meemaken is het enige wat kan uitleggen hoe tof het was. Het park top. Alles schoon. Vriendelijk. Erg goed.

Geweldig, avontuurlijk en op elk moment iets te beleven voor alle gezinsleden

We logeerden in een lodgetent, dat was geweldig. Een vakantie naar Duinrell is gewoon heel compleet. Je kan lezen en wandelen in de duinen. Je kan zwemmen, zowel voor de jonge kinderen als voor de oudere kinderen is er genoeg te beleven en wij als ouders hebben ons geweldig vermaakt. Het is 1 van onze leukste vakanties ooit en dat in Nederland. Vooral de diversiteit en de keuzemogelijkheden zijn top. Ook leuk bij slecht weer. Hele leuke herinneringen gemaakt.

uitstekend als familie trip

zoveel verschillende dingen te beleven, we vervelen ons geen minuut!

Waanzinnig, van 0 - 99 jaar, een plek voor iedereen... fantastisch

Reeds verschillende keren naar Duinrell geweest met mijn 4 kinderen...Welke leeftijd ze ook hebben..het is een supermarkt...plezier gegarandeerd...Fun..een feest om er te zijn..lekker eten... comfortabel wonen .. prijs kwaliteit...dit moet je echt gewoon doen..een vakantie in Duinrell is genieten met zijn allen...mama van 4 kids die nu 13, 16, 17 en 25 jaar zijn. Tot ziens...Inge

Combinatie zwembad, attractiepark en vakantiepark is geweldig

Vooral de combinatie van dit alles maakt, dat er altijd actie voor de hele familie is! En natuurlijk ook de prachtige omgeving.

Een ontzettend leuk park, maar erg kleine huisjes voor wat je betaald.

Het park en vooral het tikibad zijn erg leuk met kleine kinderen, zelfs met mijn dochtertje van 2,5 hebben we ons geweldig vermaakt! Het huisje was alleen allesbehalve goedkoop, maar echt heel erg klein, zeker ook voor het aantal personen wat erin zou moeten kunnen verblijven. Dat was erg jammer! Ook jammer dat we maar zo kort in het tikibad mochten.

Het was weer heerlijk.

Altijd fijn om een weekend op Duinrell te zijn met de kleinkinderen. Nog niet alles was open maar we hebben ons weer uitstekend vermaakt.

Leuk park, mooie luxe tent

Leuk park voor een week plezier. De kids kunne lekker hun gang gaan met de attracties en een paar keer naar het tikibad geweest. Vooral binnenbad is een uitdaging met al die glijbanen. Tent was mooi en voorzien van kachel (was nodig i.v.m. de vocht en regen)

Been comming to Duinrell for years and we love it!

Its clean, well priced and the kids love it what more do you want? how about a theme park on premises!

Top vakantie met de kids!

Wij hebben het erg leuk gehad in Duinrell. Genoeg te doen, lekker elke dag zwemmen en pretpark. De kids hebben de tijd van hun leven! De caravan waar we in verbleven was prima, niet heel groot en best warm hartje zomer maar voor een midweekje prima. Gaan het zeker nog eens boeken.

Wij hadden een schitterende tijd in Duinrell!!

Wij logeerden met 4 in de luxe lodgetent. Dit was super! De kinderen amuseerden zich in het park of het zwembad en wij genoten van een drankje op ons leuke terras. Wat ons opviel was dat alles heel proper was en goed onderhouden. Ook de omgeving kon ons bekoren. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fijn weekend gehad!

Het Pinksterweekend in Duinrell was volop genieten. Ondanks het weer, heel veel regen, was er genoeg te doen. Jammer genoeg was het Tikibad nog niet open. Je kon wel buiten zwemmen, maar met 11 graden was dat echt afzien.... De attracties waren allemaal open. De kids hebben genoten. Dat het park 's avonds open is, ook al zijn de attracties dicht, is erg leuk. Lekker steppen door het park of in het bos rondstruinen. De locatie is prachtig. Fietsen mee en lekker op de fiets naar het strand. Even wat boodschapjes doen kan ook prima op de fiets. Voor ons was dit de derde keer in Duinrell en zeker nog niet de laatste keer!

Heerlijk

Wij vonden het altijd heerlijk om gebruik te maken van het ER OP UIT arrangement. Dat was een weekend of een midweek, nu is het alleen een week. We kijken wel wat wij volgend jaar gaan doen. Wij konden er altijd heerlijk fietsen en genieten van de omgeving.

super

een super week gehad

Heerlijk pretpark voor groot en klein!

Het pretpark is leuk, maar ook de campings eromheen. Heerlijke daguitstapjes gehad, maar vorig jaar ook een leuke minivakantie.

Helemaal top!

Ideale vakantie: verblijf en attractiepark in één!

Geweldige ervaring en belevenis voor ons hele gezin. Met voor iedereen wat wils.

Allereerst werd ik telefonisch écht super goed geholpen om een mooie 1, 2 of 3 daags verblyf te regelen. Hieraan merkte ik dat het heel netjes ging en er goed werd meeged8 en geadviseerd. We hebben er de verjaardag van onze oudste zoon gevierd met ons gezin en ondanks het coronatydperk hebben we een top dag gehad. Ik ben geen durfal maar myn man en onze 2 zoons wel. Toch HEERLYK en hilarisch om de foto's te zien nadat we uit de Dragonfly kwamen. Myn mannen gingen in vele attracties en genoten. Het personeel was vriendelyk. We hebben het als 1 groot avontuur beleefd. Pop up tentjes mee en de volgende dag weer wat attracties bezocht en gezwommen. Ook een leuke ervaring. Wy komen zéker terug.

Fantastisch leuke ervaring ontspannend

Wij vonden het een fantastisch ervaring .zowel het park als het zwembad en de attractie het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam . Het huisje was ook proper en gezellig. Heb het ook aangeraden aan vrienden en familie .we zouden zeker nog eens terug komen beoordeling was een top vakantie

Heel erg naar me zin gehad bij jullie

Mijn kleinkinderen zijn er dol op

Fijne kampeerplek met de attracties op 200 meter afstand !!

Het was een gezellig weekend. Toiletgebouw werd intensief gebruikt. Hierdoir waren de toiletten wat minder fris. De doucheruimtes zagen er schoon uit. 's Morgens konden we een half uur eerder naar de attracties zodat je minder lang hoefde te wachten. We hadden pech dat door de corona maatregelen de attracties minder gevuld konden worden. De rijen waren hierdoor nog steeds lang. Gelukkig hadden we tijd zat omdat we er 3 dagen waren.

Een midweek die wij nooit meer zullen vergeten

Wat hebben we vorig jaar enorm genoten van onze midweek bij Duinrell. De kinderen waren direct enthousiast na het boeken van deze vakantie, ik moest nog even wennen aan het idee om de hele week in een pretpark te verblijven. Maar al de eerste dag wist ik dat dit een hele goede keuze was. Wat hebben wij genoten van alle faciliteiten! En ook het natuurgebied rondom het park is prachtig en zo fijn om dit ook eens gezien te hebben, bij een dagje Duinrell kwam dit er nooit van. Het was een hele fijne week, waarbij de actie van het park, het zwemmen in het zwembad en de mooie natuur ons een hele fijne week hebben bezorgd.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.