Kamperen met pretpark en zwembad zijn perfecte ingrediënten voor een familie weekend.

Ruime kampeerplekken en lekker dichtbij het pretpark.

Leuk , tevreden, pretpark druk

Tevreden van ins verblijf zeker de cottage, maar het pretpark heel druk te druk lange wachtrijen voor de attracties , zeker met kindje van 4 jaar, allemaal heel veel school kinderen die met bussen toekwamen, 4dagen elke dag super veel schoolkinderen, dat was veel minder leuk natuurlijk , zeker als je verblijft in het park en sluit om 16 u het attractiepark , 4 dagen kan je dan nog niet op bepaalde attracties omdat er teveel volk staat , zou goed zijn dat verblijvende gasten langer in het park kunnen .. maar anders wel zeer tevreden

Geweldig leuk , zoals gewoonlijk

Leuk om de kleinkinderen te zien genieten en zelf nog te genieten van attracties en tikibad

Fantastic fun, fabulous facilities.

A wonderland for all ages. Rides for the thrill seekers and the less adventurous! The Tikibad (Water park) has fantastic slides, and again suitable for all. Clean and fresh facilities, the pools both inside and out can keep your family occupied for the full 2 hours. Duingalows for every pocket, from basic to super premium. Bikes and go karts for every age and ability. Restaurants and shops. And…. the evening fun continues with bowling, arcade games and bowling in a lovely family pub. Whatever you do this summer…. Try Duinrell. We’ve been 5 times and we still love it.

Super. Zum 5. mal

Wir waren zum 5. mal in Duinrell und lieben es

Voor de 20ste keer weer een fantastisch crazy kampeerweekend gehad met onze badminton jeugd. met

Nog nooit zo'n mooie plek gehad op het middenveld; nr 82 vlak bij de ingang van het park.

Park voor alle leeftijden. Houden rekening met minder valide. Niet erg schoon en zeker niet rookvr

Veel variatie attracties voor alle leeftijden. Houden rekening met minder valide. Huisje was top. Alleen wat veel rommel op park en overal roken en zelfs joints.

Elk jaar top

Ik ga al jaren met mijn kinderen kamperen op Duinrell en het is elk jaar genieten. Mooie camping, goede voorzieningen, lekker eten, zeemmen en spelen, helemaal top!

Top!!!!

Super leuk park zeker combinatie zwemmen en pretpark!!! Leuke camping. Minpuntje: je moet reserveren voor tikibad en toch is de wachtrij daarna nog lang. Terwijl je online al betaald hebt en je de tickets gedownload hebt. Dit kan op een heel andere manier geregeld worden.

Bananakwakwa-tastisch!!

Heerlijk gekampeerd prachtig weer, genoten van de rust op het kamperrveld en de nodige adrenaline in t Tikibad en pretpark

1 woord GEWELDIG

Wij zijn met onze caravan naar de camping geweest op Duinrell! Wat hebben wij enorm genoten… We reden de slagboom door… hadden onze gegevens al verzonden dat werkt echt top anders sta je bij de receptie te wachten! Vriendelijke personeel beveiliging, zwembad schoonmakers en attracties !! De jongens (14&8) ook ontzettend genoten! Het attractiepark en chalet heeft wel een opknapbeurt nodig ff een likje verf en gezellig maken. Toiletgebouw blinkend schoon werd diverse keren schoon gemaakt de schoonmaakdames een compliment gegeven echt top we kunnen niet zonder deze mensen!! Tiki bad ook echt leuk kids enorm genoten Wij hebben een top weekend gehad bedankt daarvoor!!

Het is beter geweest

Al jaren (zo'n 15 jaar) omen we op de camping met een groep van ca. 30 personen en altijd is het een grote belevenis. Normaal gesproken staan we op het romantisch kamp, maar helaas was een andere groep ons voor, dus zijn we uitgeweken naar "het Hertenkamp" Wat een teleurstelling in camping beleving. Slechts één waterkraan op heel veel kampeerders, maar dat was ons van te voren bekend. Maar het toiletgebouw was niet eens festival waardig. Dit kan echt niet op een camping. Mijn vrouw is slecht ter been en kon de opstap naar het toilet niet eens maken. Meer dan de helft was dicht, de hele dag en als er schoon werd gemaakt was het hooguit een bezem om de troep van de grond er uit te vegen. Douchen in een zo krap mogelijke ruimte waar alles nat wordt deed er ook niet heel goed aan. Nu was er een ander toilet gebouw waar gebruike gemaakt kon worden, maar die was "in storing" of veel te heet. Dus daar kon ook niet gedouched worden. Verder is het ronduit beschamend dat tijdens een vol Pinksterweekend twee top attracties in het park dicht waren. En dit na twee jaar van corona, dus alle tijd voor onderhoud. Slechts één ijsmachine op het hele park was niet defect en het reserverings systeem voor het tikibad is één grote ramp en slaat nergens op. Nog langer rijen (tot aan de ballenbak) en gereserveerd of niet, geen idee of daar rekening mee gehouden werd. Niet een aparte ingang of zo, dus nutteloos. Het park lijkt "af te brokkelen" zoals het vlot wat er niet meer is, een van de afschiet bootjes defect, en ga zo maar door.

Camping was goed pretpark minder 5 atractie's gesloten

Het is achteruit gegaan met het pretpark sinds corona, .....

Niet zo goed

Wij kregen eigen sanitair waar we niet om gevraagd hebben. De kaartjes voor het zwembad per app moeten dat is voor ouderen heel lastig en dat zijn toch heel veel mensen op jullie park. bij de receptie zijn er mensen die er niet moeilijk over doen maar, anderen doen heel vervelend

Wij komen al enkele jaren op vakantie bij duinrell maar dit jaar was het toch minder en voor de kids minder plezierig. Veel atracties waren niet open zowel in pretpark als in zwembad Ook onze bungalow was niet zo proper als vorige jaren ,

Lang op verheugd maar veel te druk overal!

Hele lange wachtrij bij het inchecken en vanaf toen het hele weekend in wachtrijen gestaan. 's ochtends voor de broodjes een enorme wachtrij en ook in het park overal wachtrijen. Toen we wilden gaan zwemmen, waarvoor we gereserveerd hadden, stond er een wachtrij van 50 meter buiten de deur. Toen we in het zwembad ware stonden opnieuw voor iedere glijbaan lange wachtrijen. Onze stacaravan was niet schoon en ook stonk het binnen naar hond en buiten naar riolering. Jammer! Hier hoeven wij nooit meer naartoe.

Leuk, veel te doen

Zijn reeds 16 keer gekomen maar het wordt er drukker en drukker... Ook jammer dat er maar 3 keer 2u mag zwemmen is inbegrepen...

Amusement voor groot en klein

Super leuk zwembad! Mooie huisjes en Prachtig attractiepark

Afwisselend en prachtige lodge

Jammer dat er veel attracties stuk waren waardoor de wachttijden te lang werden. Maar ons verblijf met 8 personen in de lodge was heerlijk, echt een aanrader. Dichtbij de zee is ook een pluspunt en betaalbaar padellen was ook leuk. Glijbanen zijn fantastisch. Al 3 keer geweest dus dat betekent dat t daar goed is!

Duinrell is een aanrader

Wij waren daar met onze kleinkinderen echt een goede aanrader om naar toe te gaan

geweldig weekeindje gehad met de kleinkinderen

Na 9 maal op het eiland te camperen nog steeds geweldige plek.

Super komen al 22 jaar

Altijd netjes en schoon personeel heel vriendelijk beveiliging ook altijd zeer vriendelijk gewoon een park waar we al ieder jaar terug komen super

zeer veilig en net familiepark

Een zeer prachtig ervaring park, voor alle leeftijden.

Heerlijk gekampeerd en de hele dag toegang tot de attracties!

Wij hebben een heerlijk familieweekend gehad op de camping en genoten van de attracties. Omdat wij drie dagen toegang hadden konden wij alles op ons gemak beleven. Er waren geen lange wachtrijen en alles werd uitstekend geregeld. Bij vragen of problemen, bijvoorbeeld voor het reserveren van het Tikibad, stonden de medewerkers ons uitstekend te woord en wisten zij alles goed op te lossen.

Viel dit keer erg tegen .

Wij komen al jaren op duinrell bijna nooit geen problemen helaas dit Hemelvaart weekend geweest en wat viel het ontzettend tegen. We hadden met vroegboekkorting geboekte 3 uur Tikibad nu zeiden ze je mag 2 uur gratis zwemmen nou dat hadden we de andere jaren ook gewoon dus niks geen vroegboekkorting. maar bij aankomst was dat in ene niet meer zeer misleidend ze doen er niks aan het enige wat ze zeiden sorry dat is er niet meer geen compensatie helemaal niks. De drukte bij de attracties en Tikibad was zo extreem druk jammer je moest met tijdsloten naar binnen dan verwacht je dat het wel wat rustig is maar helaas . Om 5 over 6 wilde we met een groep van 13 man nog een ijsje halen vrouw achter de balie zei helaas deze 5 mensen voor jullie zijn de laatste . Kids teleurgesteld dan maar in het dorp ijs gehaald . Jammer dat er een aantal attracties dicht waren . Eten bij la plaza was zeer slecht eten was koud en hebben er 72 euro voor betaald voor met 2 volwassen en 2 kinderen te eten aangeven dat het eten koud was ze deden er niks aan erg jammer wij gaan hier dus nooit meer eten. Hopen dat volgend jaar een beter jaar gaat worden.

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.