Fantastisch weekend gehad met de kinderen

Echt een aanrader, de kinderen hebben de tijd van hun leven gehad in het tiki bad, het attractiepark, de game hal in de pub met erg vriendelijk personeel en in de mooie ruime duingalow, we kwamen tijd te kort!

Zeer teleurstellend

-overal schimmel in duingalows, stinkt, ontzettend verouderd. Waren gewoon bang voor onze gezondheid. -attracties die beloofd open te zijn, zijn dicht. Attracties zeer verouderd. Onduidelijk waar je kind nou in mag. -nergens iets te eten, zeer slechte faciliteiten op het park voor het diner. Ontzettend ongezellig. -Tikibad vreselijk druk, ontzettend koud, iedereen opgepropt in warme bubbelbad. Vreselijk lawaai door akoestiek en opgepropt met elkaar in een paar douches. Vieze boel.

Mooi park, teleurstellende dienstverlening

Samen met ons gezin besluiten we in het najaar last minute voor de eerste maal het park te bezoeken. Wij boeken een Duingalow en komen vrijdagmiddag aan. De Duingalow is in orde buiten schimmels in de badkamer. Wij konden vrijdagavond nergens terecht om te eten. Na een lange autorit moesten we zelf een maaltijd bereiden. Wanneer wij trachten te reserveren voor het Tikibad stellen we vast dat dit enkel zondag kon. Dus van de 4 dagen dat wij aanwezig waren konden wij maar 1 dag, maximum 3 uur, gaan zwemmen. Wij ontvangen een wintercadeau twv 50 euro, zoals bij de boeking ook vermeld werd. 20 euro hiervan mochten wij besteden bij de fietsverhuur. Wanneer wij ons hier aanboden kregen wij te horen dat enkel een buggy beschikbaar was voor verhuur. Daar waren we niet veel mee. Ik confronteer de receptie hiermee en vraag om een ander cadeau twv 20 euro te krijgen maar hun antwoord was: niet mogelijk. Na contact met de klantendienst vernemen we dat er WEL fietsen beschikbaar waren dus zagen zij geen reden voor een compensatie. Vreemd genoeg spreken wij dezelfde taal dus het verschil tussen 'niet beschikbaar' en 'wel beschikbaar' kennen wij wel. Het komt er dus op neer dat het cadeau 'lucht' betreft. Ook op de site staat foute info over sluiting van het Wonderland. Dit was WEL open. Eten kon je slechts op 1 plaats, waar mensen met hun jas aan zaten omwille van de koude. Het eten heeft ons allemaal maag- en darm klachten bezorgd. Door een privé event werd het Plaza gesloten en konden we nergens terecht om gezellig iets te drinken of om inkopen te doen. Zondag gaven we het eten opnieuw een kans maar deze keer besloten we het weg te gooien na een paar happen. Een medewerker die zeker wel een pluim verdient is degene die zondagavond in de pub de kinderdisco leidde. Dat was zeer plezierig. Het park is zeker mooi en ik neem aan dat in het hoogseizoen meer moeite voor zijn bezoekers gedaan zal worden. Wij zullen het omwille van deze ervaring niet opnieuw een kans geven.

Nu al aftellen naar ons volgend bezoek op Duinrell!

Voor ons is dit echt de perfecte familie vakantie. Je hebt er alles, zwembad én attracties in het park. Mooi gelegen naast de duinen om met de honden te wandelen. Wassenaar dorp is op wandelafstand voor food en shops.

Top vakantie

Leuke weekend gehad!

Zeer slecht

Als je een park open gooit in de herfst zorg dan ook dat je alle atracties geopend zijn je betaald toch een volledig entree wat een tyfus park voor je geld zeker geen aanrader

Zeer leuk en actief verblijf in jullie vakantiepark meegemaakt met het gezin voor herhaling vatbaar

Aangename vakantie in de herfst met de leuke attracties en Tikibad in jullie domein dicht bij de kust en dicht bij leuk dorp met winkels. De kids en ikzelf hebben een zeer leuke tijd beleefd ideaal voor actieve mensen en toch genieten

Zeker een aanrader voor het gezin eens allemaal samen te zijn ,er is voor ieder iets wat men wil .

Mijn gezin telde 14 personen echt iedereen van genoten is voor herhaling vatbaar, waren nog niet weg en vroegen wanneer dit gingen weer boeken .

met stoere kinderen van 8 en 6 jaar erg leuk!

Goede kampeerplaats dichtbij de Plaza. En dus ook dichtbij de attractie-ingang. Handig. Volgens ons 3 jaar geleden veel lekkerder pannenkoeken gegeten in attractiepark. Keuze voor normale pannenkoek nu geheel afwezig. Dat is voor ons de reden om voor 4 sterren te kiezen.

Geweldig familiepark

Herfstvakantie doorgebracht op dit familiepark. Daar verbleven met 4 kinderen. Zij en dus ook wij hebben daar een geweldige vakantie gehad. Zowel het attractiepark als het Tiki-bad waren top. Mooi ruim park, goede sfeer en voor iedereen is er wel wat te doen. Ons is het in ieder geval zo goed bevallen, dat wij onze volgende herfstvakantie alweer geboekt hebben. Kinderen kijken er nu al naar uit.

Wat een heerlijke week weg

Tuurlijk kun je altijd iets bedenken wat beter kan. Maar over het algemeen was het een top week.

Geweldig Park maar..... Te duur.

Alles in het attractiepark is goed georganiseerd. Het Tiki bad is slechts toegankelijk gedurende 2 uren vooraf te bespreken en met extra bijbetaling van€6,50 pp als je met de camper bent. Boeken voor 5 dagen en slechts 3 dagen tickets met korting voor het Tiki bad, beetje teleurstellend. Pub is prima en animatie ook prima geregeld. Toegang camperplaatsen erg lastig door vervelend geplaatste paaltjes.

Helemaal top

Meer dan top. Kunnen het iedereen aanraden. Lekker met de kids iedere dag het park op. Alle voorzieningen op het park en erbuiten ook dichtbij. Huisje was nog niet helemaal schoon en kwam snel schoonmaak achteraan. Dan ook prima, zeker in deze tijd van personeelskrapte. Netjes park ook met leuke attracties. Een dikke 10 dus.

Zeker een aanrader..!!

Verblijf zeker eens op Duinrell..!! De combo op verlof plus attractie park & Tikibad..?? Wa wil je nog meer..?? & vanaf april word het attractiepark uitgebreid... Boek zeker maar eens..!!

Het was een heerlijk spetterende waterpretpark weekend!

We hebben genoten van ons weekendje weg met vrienden van ons in het 8pp huisje! Tuurlijk hadden we verwacht dat we vaker konden zwemmen maar dat mocht de pret niet drukken.

kinderen hebben een leuk tijd gehad maar prijzig voor wat je krijgt

De prijs vind ik aan de hoge kant voor alleen het Tikibad. Het water was aan de koude kant en de hygiëne in het gehele zwembad is zeer slecht (omkleedhokje en kluisjes erg vies) en het restaurant is ook niet schoon (vuile tafels en vloer en overvolle prullenbakken) De glijbanen zijn goed bevallen bij onze kinderen maar beter toezicht bij de glijbanen (boven bij de glijbanen) zou fijn zijn.

Onvergetelijke familievakantie

Met kinderen en kleinkinderen in geweldig familiehuis Oranjerie. Genoten van het attractiepark en Tikibad, geschikt voor alle leeftijden. Ook leuke uitjes in de nabije omgeving.

Heb het leuk gehad

We hebben genoten van onze week vakantie!

Vies zwembad en park.

Gisteren met ons gezin geweest het was al jaren dat wij er niet geweest waren,wat een afgang zeg het park is zeer onverzorgd. Bij de frietkraam leek het wel kwa stank of de friet in afgewerkte olie was gebakken. Nu het zwembad ik sta er niet raar van te kijken als je daar met voetschimmel mee naar huis komt de vloer was gewoon ontzettend vies normaal gesproken mag je niet met je schoenen op de vloer lopen bij de kleed hokjes. Ook de toiletten in een woord smerig maar ja de opmerking zal wel zijn personeel tekort maar voor mij geen reden dat de toiletten zo vies zijn. Als dit zo ook op de Camping is mij daar niet gezien.

Leuk park en zwembad met een maar....

Best een leuk attractie park en zwembad. Zelfs als je er een week bent. Je raakt pas na een week uitgekeken. Maar de eetgelegenheden in de plaza zijn het absoluut net niet. En dan bedoel ik niet de prijs. Dat weet je in zo'n park. De snackbar, je kunt er amper zitten. Als we terug naar de accommodatie moeten lopen is alles koud. Het restaurantje hetzelfde. Je moet een heel dienblad volladen met eten. En dan betalen. Wij waren er in de herfstvakantie dan is het zo druk. Krijgen ze het niet geregeld. Met lang wachten tot gevolg. En koud eten. Maar dat was ook gebeurd als het betalen iets sneller ging. Als Duinrell zorgt dat de mensen eerst betalen en dan hun eten opscheppen. Scheelt iets van ellende. De smaak en versheid was goed! Maarja lauw of koud. Snackbar in het zwembad ziet er goed uit. Daar gaat niemand naar toe omdat je maar 2 uur de tijd hebt. Toiletten kunnen iets vaker gepoetst worden. Dit zal wel komen door krapte aan personeel.

We hebben het heel erg leuk gehad!

De attracties liggen niet te ver uit elkaar en goed onderhouden. De wachtrijen waren goed te doen. Veel leuke attracties, zowel voor kleine kinderen als de wat oudere.

Teleurstellend

Veel attracties in onderhoud of gewoon gesloten (personeelstekort?). La Place bij de Falcon heeft 3 koffieautomaten staan, waarvan 2 buiten gebruik omdat personeel niet weet hoe die dingen werken. De 3e geeft geen cappuccino. Wij zijn echt fan van Duinrell maar vandaag gaan we voor het eerst op tijd naar huis. Ondertussen wel de normale prijs moeten betalen...

Leuk gezellig park geschikt voor alle leeftijden.

Alles netjes en gezellig. Kwaliteit restaurant 's avonds was een minpunt.

Mooie ervaring

Wij, mijn kinderen en kleinkinderen vonden het geweldig

Park super für die Kids, Unterkunft ein Disaster

Der Park ist sehr schön für Kinder. Viele verschiedene Attraktionen für groß und klein. Auch das Schwimmbad bietet mit seinen vielen Rutschen und einem Wellenbad ausreichend Abwechslung. Dann hört es ber schon auf mit den positiven Eindrücken. Wir waren in einem Duingalow. Nach Anreise mussten wir erstmal 2 Stunden putzen, weil dieses Haus definitiv für sehr lange Zeit keine Putzkolonne gesehen hatte. Essensreste in der Mikrowelle, übler Geruch nach Schimmel, Haare und Dreck in der Dusche, eine völlig abgeranzte Couch, dreckiges Geschirr... Könnte jetzt noch ein bißchen weiter machen lasse, es aber sein. Bei unserer Beschwerde keinerlei Entgegenkommen vom Park. Man könne den Putztrupp ja nochmal schicken. DANKE NEIN!! Für uns der letzte Besuch in Duinrell, obwohl unsere Kinder eine Menge Spaß im Park hatten. Vielleicht sollten die zahlreichen negativen Bewertungen zum Thema Schmutz/Schimmel etc. mal ernst genommen werden. Tot ziens.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.