Comfortabel

Ondanks dat de attracties dicht waren hebben we genoten van het huisje en het park.

onpersoonlijk slechte directie die graag geld in zak steken

huisje geboekt, wegens lockdown vanuit Frankrijk niet kunnen komen, mijn man is park ontzegt omdat hij bleef vragen om zijn geld terug te storten bij deze onvoorziene annulering, vervolgens geen geld terug en tevens ook geen recht op voucher. Een stelletje dieven die je geld graag ontvangen en je dan het park ontzeggen voor alle 8 leden van de familie. Echt schandalig. Tijdens corona zou ik hier zeker niet boeken want bij een lockdown kan je naar je geld of een voucher fluiten.

Toch anders als alles toe is

Ben hier geweest met oud op nieuw. Dit is al de 5de keer dat ik het park bezoek. In het algemeen is het hier wel leuk maar een virusje heeft anders beslist. Toch enkele opmerkingen. Het onthaal aan de balie was echt niet vriendelijk. De ramen van de duingalow waren echt heel smerig. De zetels in de premium( vooral de één-zits) zijn echt wel aan vervanging toe, alsook de matrassen en hoofdkussens in de kamers. Voor de rest zijn de huisjes echt wel gezellig en compleet.

Slechte ervaring

Vuile dieven zijn het Nederland in lockdown We mogen omboeken zeiden ze eerst nu stuur ik een email met de andere datum en dan zeggen ze dit kan helaas niet meer Wat voor vuile dieven zijn het niet normaal Dus we zijn gewoon ons geld kwijt. Eikels Verdiend zelf geen halve ster

Huis accomodaties super. Directie flop

1 x Tikibad 1x pretpark voor weekend 8 persoons huis is wel erg duur betaald. Lockdown is idd overmacht maar het van 2 kanten bekijken is niet mogelijk. Vouchers om een ander tijd terug te komen om te zwemmen of pretpark was niet bespreekbaar. Idd fietsen was mogelijk (met 3 kleine kinderen) maar moesten gewoon fietshuur betalen en speeltuin was ook open maar alles kletsnat dus ook geen optie. Conclusie mooi park maar zeer klant onvriendelijk. Dit vonden de andere huurders van de huisjes ook die kregen ook geen enkele vorm van compensatie. IKKE IKKE EN DE KLANT KAN STIKKEN

Het waren leuke kerstdagen

Ondanks dat het park niet open was toch naar ons zin gehad. We vinden wel dat je normaal 3 dagen van het park kan genieten en het tikibad dat het erg weinig is wat je krygt 1dag voor elke persoon na wat je ervoor betaald heb

Leuke week gehad!

Ondanks de maatregelen een leuke ervaring!

Waardeloos

Ik zou hier met mijn gezin en kinderen naartoe, maar toen kwam er een lockdown. Ik was het niet eens met de gang van zaken en werd vervolgens niet te woord gestaan. Ik heb geen enkele restitutie ontvangen, nog is mij enige andere compensatie aangeboden. Voel me dan ook schofterig behandeld. Jammer dat het zo is gelopen.

Ondanks de lockdown leuk!

Wat een lieve mensen werken hier op het park zeg. Heel behulpzaam en vriendelijke mensen. Ondanks de lockdown hebben we het leuk gehad. Het mooie bos met de uitkijktoren, en de speeltuin hebben de kinderen leuk gespeeld. Leuk huisje en we kregen als compensatie voor de lockdown fietsen en skelters. We komen zeker terug als het park weer open is. En dan huren we nog langer een huisje

Duinrell leuk park!

Het park was erg leuk en het zwembad ook. Helaas kwam er lockdown en was de pretpark zondag dicht. Als compensatie kregen we skelters om door het park te rijden. Medewerkers op het park zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Klantenservice op zondag niet echt. Wifi moesten we volgens hun betalen. En dat klopt niet. Huisje had een goede tv en was best luxe. Superjammer dat het zo is gegaan, maar ik kom zeker terug.

geen qr code om te kunnen zwemmen helden!

Heerlijk bedankt Duinrell voor de mooie dag!

Zo slecht geregeld

Kom je aan met 5 mensen, moet je een pasfoto laten maken van iedereen. Op zoek naar een fotomachine blijkt deze kapot te zijn. Man achter de balie weet van niets, begrijpt niets... Kan dat nou anno 2021 niet wat handiger? Dan moet je in verband met dat tijdslot reserveren voor het tikibad. Helaas moet je dan wel eerst een speurtocht ondernemen op de website. Om gek van te worden. Dit kan en moet echt handiger Duinrell. Vul alsjeblieft ook de schappen in de supermarkt aan. Ik had nu het idee dat ik door een supermarkt in noordoost ukraine liep.

Duinrell; schaam je -vervolg-

-deel 2 ivm tekstlimiet- En ook bij het zwembad was er 0 begrip toen we aangaven wat er gebeurd was. Echt waar Duinrell, kan het niet iets vriendelijker? Maar dat is nog niet alles, want toen wij op het parkeerterrein (toen wij de natte handdoeken wegbrachten) een auto zagen die de lichten had laten branden en dit aangaven bij de kassamedewerker, keek die ons glazig aan en zei vervolgens dat wij beter even naar de informatiebalie of security konden gaan om dit te melden... Hoezo, hospitality? En tot slot, wat echt verbaasde, Duinrell hecht ook nog eens geen belang aan de naleving van de Coronaregels. 1 in- en uitgang in het La Place restaurant, geen mondkapjes handhaving in horeca of zwembad. Schande. De veiligheid van jullie bezoekers zou belangrijk moeten zijn.

Klantenservice laat te wensen over

Als park is het leuk voor kinderen maar hun klantenservice is beneden niveau. Mijn telefoon is bij de monorail in het water gevallen. Dat is balen. Maar Duinrell dregt hun sloot niet. En als toppunt wordt je afgesnauwd omdat je het maar vreemd vind dat, dat niet gebeurt. Pas toen ik zei dat ik daar niet van gediend was ging ze op normale toon verder. Kortom park top Klantenservice een flop.

Duinrell: een 10 met een griffel

Een geweldig weekend met de kleinkinderen gehad. Uitstekende ontvangst, heerlijk onderdak in de Duingalow, geweldig zwembad cq attractiepark. Vonden het jammer dat het weekend zo snel voorbij was. In het voorjaar maar weer.

Dungalow zeer vuil en oud

Park en tikibad fantastisch maar helaas onze beide dungalows ( comfort) zeer vuil en verouderd. Wel jammer voor 4dagen maar recht op 2x zwembad. Wij moesten €25.00 / pers. Bijbetalen voor extra zwemmendag.

geweldig

5 sterren service

Wij zijn opgekikkert

We hebben 13 november 2021 een geweldigge dag gehad in het Tikibad en het attractiepark. We konden genieten van het geweldigge zwembad en daarna in heel veel attracties. Ook de medewerkers zijn heel vriendelijk We komen zeker terug!!!

Zeer toffe midweek achter de rug en zeker voor herhaling vatbaar!

De glijbanen waren super leuk Als het van de kids afhangt komen we iedere jaar terug en ik denk dat ook zo zal zijn. Toffe beleving voor heel het gezin. Voor jong en oud.

Ouderwets

Huisje is redelijk schoon, ondanks de spinnerag waar mijn 2 meter lange man gelijk met zijn hoofd doorheen liep. Versleten keuken en kastjes en mini doucheruimte. Mijn man moet dwars naar de wc omdat de ruimte te smal is en als je onder de douche staat word de wc nat omdat die bijna onder de douche gesitueerd is. 1 slaapkamer heeft geen kledingkast. Wel gezellige gaskachel in de woonkamer en goed warm te maken. Helaas geen vegetarische snacks in de snackbar, ook niet bij navragen.

Super weekendje weg!!! Aanrader!!!

Gastvrij; (ook in Corona tijd) leuk park

slechter kan niet

wij zijn aan de kant gezet met ons gezin omdat wij een voorstel aan de balie hebben gedaan om onze voucher die geldig was voor de attracties om te zetten of in mindering wilde brengen voor een kaartje van het tikibad want wij hebben deze vouchers gekregen toen alles dicht was op het park vanwege corona !!!!!! dus ze mogen blij zijn dat er nog uberhaupt nog mensen komen in deze tijd en als dank krijg je een bijdehandte brutale medewerker die alleen zwart/wit kan denken en ons de les leest wat de regels zijn basta !! nou daar sta je dan met twee jonge kinderen die graag willen zwemmen en er niets van begrijpen dat we zonder enig respect zijn weggestuurd. wij boeken nooooooit meer bij duinrell bah vieze nasmaak

Familien freundlich

Gerne wieder …

Gezellig park

Gezellig park, we hebben onwijs genoten en een leuke dag gehad met ons gezin.

Fantastische vakantie gehad! Zeer vriendelijk en proper! De kinderen vonden het de beste vakantie ooit! Wij komen zeker en vast terug. Tot binnenkort Duinrell!!

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.