Super fijne tijd gehad met mijn gezin !

Wij zaten in het premium plus huisje en vonden het echt een top huisje. Erg modern, schoon en fijn om te vertoeven.

Leuk weekendje weg in duinrell

We hadden een weekendje weg geboekt om het Tinaweekend mee te maken. Ging ook dit jaar niet door, maar toch de keuze gemaakt om wel weg te gaan. In eerste instantie met 4 personen, maar 2 weken er voor toch nog een 5 persoon aangemeld. Dit was geen probleem na natuurlijk het inboeken van 4 naar 6 persoons duingalow. Bij aankomst bijna geen rij bij de receptie en het inchecken ging snel. De duingalow was eerst wat moeilijk te vinden, maar gelukkig na een tijdje toch bij de juiste. Duingalow zag er prima uit. Helaas was het park al om 16:00 uur dicht dus we konden daar geen gebruik meer van maken. Dan maar het Tikibad reserveren. Dit lukte en we hebben 2 uur kunnen zwemmen. De volgende dag de hele dag in het park en ' s avonds patatjes eten. Dit was wel een tegenvaller. We hebben drie kwartier moeten wachten en toen hadden we slappe niet goed doorgebakken patatjes. Daarna weer naar het Tikibad. Daar was het helaas wat drukker als de vorige avond, maar het was weer cool. De zondag nog een dagje in het park en aan het eind van de middag weer terug naar het noorden. Het was een leuk weekend met een leuk attractiepark met geweldig Tikibad. Voor herhaling vatbaar.

Top huisje

Wij hadden een premium plus huis en vonden het echt een top huis. Erg modern, alles was schoon en het was mooi licht in huis. Dit alles maakte onze vakantie erg goed. En dan kun je elke dag ook nog even het attractie park in.

Super,super,leuk en gezellig om met de familie een weekend hier te zijn.

Vroeger ging ik als kind ( ben nu 72 ) naar Duinrell. Met het lubbe busje vertrokken wij uit Zoeterwoude met de loge’s naar Duinrell. Later met eigen kinderen vertrokken met meerdere auto’s uit Roelofarendsveen voor weer een mooie dag Duinrell. Buurvrouwen gezellig bijpraten. Kinderen speelde lekker. Iedere keer schoven wij buurvrouwen met ons koek en zopie een stukje op. Aan het eind van de dag iedereen een ijsje. Nu vierde wij ons vijftigjarige huwelijksfeest met kinderen en kleinkinderen voor een weekend Duinrell. Groot en klein hebben genoten.

Ik als gezin met een Rotterdam pas ontevreden

Ik als gezin met een Rotterdam pas, wat betekend dat wij het niet zelf kunnen veroorloven, konden heel de zomervakantie en de weekende niet boeken bij duinrell. Wat natuurlijk een hele teleurstelling is voor de kids. Want het uitje naar Duinrell was ons hoogtepunt van de zomer vakantie. De doordeweekse dagen staan wel open, maar dan is het niet mogelijk om te gaan, aangezien ze naar school moeten. Vandaag zag ik eindelijk een open weekend staan, dus ik gelijk reserveren. Werkt de site niet. Terwijl ik aan het bellen was zag ik dat het weekend alweer gesloten was. Gaf dit bij het telefoongesprek aan, maar er kon niks aan gedaan worden. Vind het heel spijtig, dat de Rotterdam pas houders zo te woord worden gestaan.

Alles helemaal SUPER !

Wij hebben met de familie van 13 personen een super weekend gehad voor ons 25 jarig huwelijk, voor iedereen wat wils !!

Niet wa ik verwacht had maar

Niet wat 8k ver wacht had maar we hebben er toch een leuk vakantie van gemaakt

top park

luxe duingalow en top vakantie

Leuk park!

Ondanks dat we een budget huisje geboekt hadden, hadden we toch de nodige luxe. Het was ook proper. Tikibad is zeker een aanrader. Veel leuke glijbanen voor elke leeftijd. Ook het attractiepark is heel tof!!

Onze verwachtingen werden weer helemaal ingevuld

We hadden eigenlijk het duinhostel geboekt, omdat we met 22 waren. Omwille van het feit dat Duinrell vluchtelingen ging opvangen kon dit niet doorgaan. We hadden daarom 4 duingalows naast elkaar, we hebben een supergoed weekend gehad. Het was geweldig zo en kregen nog een hoop korting omdat we omboekten... Wij komen volgend jaar zeker en vast terug. Het enige wat spijtig was vonden we het reserveren van het Tiki-bad. Maar dat zal hopelijk volgend jaar voorbij zijn...

Ook super leuk voor de allerkleinsten!

Wij zijn met onze dochter van toen 10 maanden naar Duinrell geweest en er was veel meer voor haar te doen dan dat we hadden verwacht. Ze heeft enorm genoten van de attracties en het Tikibad. Daarnaast was de accommodatie schoon en van alle gemakken voorzien. We komen zeker nog eens terug!

Voor kinderen het einde, voor ouderen een ramp

Al twee jaar komen mijn vrouw en ik met kinderen en kleinkinderen naar Duinrell. We hebben daar héérlijke bungalows en voor onze kinderen en vooral kleinkinderen is het hun jaarlijkse einde, heerlijk en geweldig. Voor ons als opa en oma is het genieten van hen, maar niet van het park. Voor ons is het Tiki-bad een ellendige uitdaging, glad, allemaal trappen, alle zit-stoelen verdwenen en het park lawaaierig, voor ons veel te gevaarlijk en o zo druk. Maar ja, volgend jaar gaan we toch beslist weer omdat zij zo genieten. Wij houden; ons dan maar wat op de achtergrond en genieten van hen.

Superleuk weekend gehad!

Wij hebben onze kinderen verrast met een weekend weg naar Duinrell en die verrassing was zeer goed geslaagd! Twee keer naar het Tikibad geweest, dat was heel erg leuk. Het reserveren van het tijdslot ging heel eenvoudig en snel. Door het tijdslot was het zwembad niet superdruk, geen lange wachtrijen voor de glijbanen. We zijn in die twee uurtjes overal in geweest waar we wilden. Daarna het attractiepark in gegaan, op beide dagen. Wel wat langere wachtrijen dan in het zwembad, maar het viel mee. De kinderen en wij hebben enorm genoten. In het attractiepark kun je van alles te eten kopen, maar de poffertjes waren toch wel favoriet bij ons, erg lekker! De duingalow was prima. Van alle gemakken voorzien en lekker op korte loopafstand van het attractiepark. Hierdoor konden de kinderen makkelijk na sluitingstijd, nog even met elkaar (zonder ons) de speeltuin in, in het park. Je kunt op het park prima eten, dus koken is niet nodig, alles op loopafstand. De dagen waren ontzettend lang, door alle leuke dingen die we hebben gedaan gedurende de dagen. Het voelde écht als een mini vakantie, heerlijk! Dikke aanrader!

Ik vind het super geweldig in duinrell

Ik kom speciaal elk jaar terug

Goed behalve restaurant la place zwembad kort langer duur

La place restaurant alle eten koud, vieze borden, bakjes, bestek was zoeken naar schone. Smaakloze vlees. Narig om het eten koud. Voor wat je krijgt duur 30 per persoon drinken komt ook nog eens over heen 3euro per drinken. Zwemmen 2uren te kort. Belachelijk 25euro per persoon voor langer 4personen al 100 euro. RESTAURANT ETEN EN ZO IN DE BUURT IS SUPER ECHT AANRADER. Huisjes luxe, douche heel fijn. 1wc rol in huisje voor 4personen te weinig. Genoeg leuke dingen te doen zwembad, pretpark, gamehalen waren heel leuk en lekker cocktails. Goed vermaakt wat overheerste, we komen wel weer. Top service op onze eerste dag om half 12 savonds nog onze douche putje ontstopt.

Prima week gehad maar zijn zeker verbeterpu ten

Toegang tot tikibad gewoon onhandig geregeld. Het is zo simpel om per boeking een aantal kaartjes te geven zodat iedereen zijn eigen toegangsprijs kan bepalen. Betalen voor WiFi is al bijzonder maar de prijs is echt bizar. Bij aankomst sleutel gekregen en naar het huisje gereden maar dat bleek nog niet schoon. Wel al onze spullen alvast neer gezet. Aan het eind van de week vroegen we of we even een tentje op het gras mochten laten staan om een baby te laten slapen. Dat mocht niet want de schoonmaak mocht niet beginnen als er nog spullen waren!!!! Ondanks dit een gezellige week gehad. Alhoewel ik dat laatse wel een enorme domper vond.

Ideale vakantie in Nederland: vakantiepark+attractiepark+bezienswaardigheden

Onze vakantie op Duinrell was heerlijk. Relaxen op het vakantiepark bij onze Duingalow Comfort. Fijne bedden. BBQ-en, badmintonnen, speeltuin in de buurt. Veel plezier gehad in het attractiepark. Lekker gegeten bij de Plaza. Lol gehad in de gamehallen. Spannend en ontspannen gegleden en gezwommen in het Tikibad. Ter afwisseling uitjes gemaakt naar de nabij gelegen steden Leiden, Scheveningen en Den Haag. Kortom: onze vakantie was geslaagd.

Redelijk

Gisteren dagje attractiepark. Zo jammer dat de binnenattracties funfactory al om 2 uur dicht gingen. Vooraf niet gemeld anders hadden we de dag anders ingedeeld. Veel sigarettenpeuken op de grond bij de bankjes en dat al in de vroege ochtend. Waarom roken in een park voor kinderen?

Prachtige omgeving en leuke attracties!

Heel mooi en schoon huisje, bedden top, attracties leuk. Vooral voor de grotere kinderen ons ons. Mooi groen (park). Tikkie bad alleen een nadeel dat je nergens lekker kunt neerploffen behalve het kleine restaurant boven.

Pubers heerlijk bezig en wij heerlijk wandelen

Er was genoeg vertier voor onze twee pubers en hun vriendjes. Op en om de camping kun je heerlijk wandelen met de hond. Personeel was adequaat en vriendelijk. De campingplaats was rustig en prettig. Voor het privé sanitair hoefde we niet veel bij te betalen. Was voor ons de eerste keer en het is erg goed bevallen! Douche was heerlijk warm en met goede waterdruk.

Super leuk weekend gehad

Was super leuk, schoon huisje, en de rest was ook top.. goede service

Heerlijke week, genoten van het pretpark en Tikibad!

Heerlijk park! Ons huisje was mooi schoon, dichtbij de plaza en de ingang van het pretpark. Reserveren voor het Tikibad vond ik spannend, maar pakte goed uit. Het was door de reservering vrij rustig in het zwembad, dus geen lange rijen. Het pretpark is uitdagend genoeg voor grote kinderen. Jammer vond ik dat er nergens op het park plastic apart kan worden weggegooid, dat zou ik heel fijn vinden.

In een woord geweldig

Wij hebben zo genoten van u park ,we hadden onze 40 jarige bruiloft te vieren en dachten het mag zeker wel wat luxer dit keer Dus hadden we 2 grote huizen van 8 personen nr 822 en 823 geboekt In een woord top alles was aanwezig wat n genot om daar in te mogen verblijven ik kan ook niet een minpunt opnoemen wat er niet aanwezig in was, wel vonden wij het n beetje lastig om al onze spullen in het huis te brengen omdat je de auto op het parkeer terrein moest zetten en vandaar uit alles naar de huizen brengen Dit stond niet zo vermeld op de site, daar stond dat je 2 auto’s bij de woning mocht zetten dus dat was n klein minpuntje zeker omdat we nogal met velen waren dus veel op en neer moesten lopen. Het pretpark en zwembad lag op 5 min lopen afstand van onze huizen dus alles kort bij. Er waren heel veel attracties aanwezig zowel voor de oudere kinderen 10 en 11 jaar als voor de kleinste van 3 jaar oud. Wij waren daar de laatste week van aug. En het enige minpuntje vonden wij dat je op de plaza waar ook de super markt was niet in de middag of morgen een kopje koffie of drankje kon nuttigen dat was niet mogelijk. Verder een top midweekje gehad.

Fantastisch verblijf met vermaak

Wij hebben met z'n allen genoten van het verblijf bij jullie. Wij hadden een premium cottage geboekt wat van alle gemakken is voorzien. Het was ook schoon en de bedden lagen prima. De kussens hadden wat steviger gemogen. De regendouche was voor ons echt luxe! Het attractiepark is geschikt voor klein en groot. De kinderen kregen er geen genoeg van. Ook het tikibad viel in de smaak. De twee uurtjes zijn misschien krap maar je mag gelukkig vaak meerdere keren gebruik ervan maken. Ook was er voldoende aanbod van eetgelegenheden en zelf een supermarkt. Al met al hebben wij een ontzettend fijne tijd gehad.

vet gezellig

ja het was leuk en het tikibad was een coole ervaring. Hidde als je dit leest ik durfde je info niet te vragen maar erg gezellig dat je even een babbeltje kwam maken!

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.