Genial

Merci beaucoup pour notre séjour qui a été formidable

Echt super weekend gehad Het huisje was geweldig, goed schoon! Alleen de kraan lekt een beetje De airco’s bleven niet aan, gingen na een tijdje vanzelf uit! Geen deurstoppers, de deur gaat steeds dicht, bij een beetje wind Ondanks deze punten, komen we zeker volgend jaar weer terug!

Een geweldig fijn weekend gehad.

Mooi schoon duingalow. Alles ging zoals afgesproken. Een geweldig weekend met de kinderen en kleinkinderen.

heel leuk park zowel voor groot als klein

leuk park en zwembad elk jaar terug opnieuw een toffe vakantie waar de kleinzoon telkens naar uitziet

Perfecte combo van pretpark, waterpark, rust, natuur en zee

Zalige tijd gehad. Meest complete ervaring voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Genoten.

Het was heel gezellig.

Ik en mijn kinderen hebben heerlijke weekend daar gehad en genoten van alle alles en Tikibad was heerlijk bedankt ☺️

Heel leuk en mooie huisjes was gewoon perfect

Slechte nacht rust

Wij hebben een weekend bij jullie doorgebracht in lodgetent voor 12 personen. Wij hebben overdag volle teugen genoten van het park en het zwembad. Ook de lodgetent voldeed volledig aan onze wensen. Echter s’avonds vanaf ongeveer 21 uur begon de ellende. De stacaravans achter onze tent werden bewoond door buitenlandse mensen welke heel de nacht praten muziek draaien en auto’s lieten draaien. Wij konden hier slecht door in slaap komen. De kinderen waren bang door deze geluiden en ook de volwassen hadden er een onbestemd gevoel bij. 1 nacht heeft er zelfs iemand met een zaklamp om onze tent gelopen en naar binnen geschenen. Door deze ervaring zullen wij in de toekomst geen lodgetent meer boeken bij jullie. De rest van ons verblijf was top alleen helaas hebben onze achterburen ons vakantiegevoel erg verstoord.

Slecht

Geen sleutel voor privé sanitair Slechte aanwijzers voor parking te verlaten

Het was een leuke ervaring en zeker voor de kinderen. Het park ziet er fantastisch uit en allemaal heel netjes voor jong en oud. De attrakties en het tikibad voor jong en oud is fantastisch. De duingalows zijn mooi en praktisch alles erop en eraan. Een aanrader voor iedereen. De ideale vakantie voor iedereen.

Leuke camping met leuk attractiepark maar schandalig veel geld voor 2e wagen

Ik vindt het schandalig dat men 30 euro per dag moet betalen voor parking voor een 2e wagen terwijl we al een kleine 1000 euro betaald hebben voor een stukje gras voor onze caravan voor 7 dagen? Dat is 210 euro extra voor de vakantie voor een 2e wagen gewoon op de buitenparking te mogen plaatsen!!!! Nog een puntje, in januari geboekt met vroeg boek voordeel zogezegd... Een maand later nogmaals gekeken en toen was dit meer dan 250 euro goedkoper dan toen wij geboekt hadden. Contact met receptie, Het zijn variabele prijzen verkondigde ze ons, niks aan te toen. Schandalig dat ze de mensen zo lokken met vroeg boek korting terwijl dit helemaal niet zo is!!! Schandalig gewoon!!!!!! Ons zien ze niet meer terug!!!

Super leuk park.

We komen er graag van alles te doen. Altijd genieten op duinrell

Voor iedereen is iets te goed. Je komt niets te kort en alles is keurig bijgehouden. Complimenten

Een superfijne tijd gehad in een prachtige duingalow!

We verbleven met 5 personen in een nieuwe 6-persoons duingalow. Een prachtige bungalow met een fijne ligging: rustig en dichtbij het pretpark. Het was niet zo druk waardoor de wachttijden niet lang waren. De sfeer op het park en in het zwembad is erg prettig. Ook de omgeving is erg fijn. We hebben uitstapjes gemaakt naar onder meer Den Haag. Scheveningen en Wassenaar. Een aanrader!

Kinderen hebben er enorm van genoten. Super zwempark, leuk attractiepark. Alleen jammer dat het park reeds gesloten is vanaf 17u en de kleedkamers van het zwembad s avonds heel vies waren. Maar dit zijn de enige twee minpuntjes waar kan aan gewerkt worden. Voor de rest hebben wij er super van genoten! En komen we zeker nog eens terug!

Leuk park en net huisje

Wij verbleven in de nieuwe 6 persoons huisjes Het huisje was prachtig alleen jammer van de geur die we niet wegkregen . Ik denk dat het kwam omdat we kort bij het water lagen en de geur van het water tot binnen kwam . Voor de rest was het huisje op en top! Het zwembad leuk maar de kleedkamers slecht georganiseerd veel te druk bij het aankomen ( kunnen beter alle kleedkamers open houden zowel beneden als boven )

Prachtige binnen en buitenatractieparken

Heel leuk met de kleinkinderen.

Leuke camping met alles erop en er aan Wij komen zeker terug

Heel leuk

Samen met mijn tienerkinderen een midweekje naar duinrell geweest: fijne attracties, propere douches en toiletten, leuk stadje op wandelafstand, vriendelijk personeel.

Een leuke week met onze kleinzoon

Fantastisch!

Mooie camping, leuke attracties, ook voor kleuters. Kortom, schitterend! Hadden het geluk dat het niet druk was in het park daar het in Nederland geen vakantie was. Komen zeker nog eens terug!

Het was een aangename vakantie

Een hele fijne plek om naar toe te gaan…niet heel groot maar wel fijn…er is vanalles te doen. Het tikibad echt een aanrader heel leuk, mss wel wat druk maar voor de rest top Mss een beetje muziek door het park heen zou meer sfeer geven. Voor de rest hebben we een heel fijn verblijf gehad.

Tikibad was extreem smerig

Het park was prima, leuk verbouwd ook maar het tikibad; Al jaren ben ik klant van duinrell (van kinds af aan) ook vaak langer verbleven op de camping en in de duingalows. Altijd leuk en tevreden, afgelopen weekend was ik in duinrell, daarna gingen we naar het tikibad, wat was dat schrikken. Het seizoen is geopend maar wat was het tikibad vies. Qua hygiene; overal in de druip bakken boven dropjes water, zanderig, geel echt heel smerig. Ook lag er op de trappen (voor de starlight enz) stofranden en was het spekglad van de eerste naar de tweede trappen. De kitranden zaten onder de schimmel en waren vies. Er lagen gewoon met name boven en bij het golfslagbad kluitjes met haar. Om over de douches en de kleedhokjes nog maar de zwijgen. Hier was de grond zo vies dat het helemaal donkergeel / bruin oogde. Hygiëne was echt extreem beneden peil. Tot slot voelde ik in het golfslagbad veel viezigheid op de grond en steeds haren in/door mijn handen. Ik wil deze feedback geven in de hoop dat het huidige personeel betere hygiëne in acht neemt want dit was echt heel smerig. Want ik ben inmiddels 30, kom al sinds wat ik mij kan herinneren 8 jaar in Duinrell en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dat het zo vies was in het tikibad.

Één van de betere vakantieparken dat ik al gedaan heb

Totaal niet flexibel of meedenkend!

Als je boekt voorde Camping, hou er rekening mee dat je niet meer met data kunt schuiven. Totaal niet flexibel of meedenkend! Voor ons reden om nooit meer de Duinrell Camping te nemen.

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.