Leuk

Het was leuk. Maar veel te warm in de accommodatie. Vond teleurstellend dat WiFi, enkel voor een aansluiting beschikbaar was. Ik had gratis WiFi verwacht voor alle apparaten

Tikibad betaal voor 2 uur krijg max 5 kwartier

Als camping gast toegang via reservering, max 6 keer tijdens het verblijf van 10 dagen, voor 2 uur toegang. Als verrassing 6 euro pp bijbetalen, staat nergens duidelijk vermeld bij het boeken.... Vervolgens duurt het een half uur voordat je binnen bent, omdat er maar 1 kassa open is en lang duurt voordat je met je vooraf gereserveerde toegang langs de kassa bent. Wij zijn altijd van 20 tot 22 gegaan, 15 minuten voor sluiting gaan de glijbanen dicht... Dus eerst 3 kwartier in de rij voor de kassa om om half negen binnen te zijn, wel 100% betalen, terwijl je niet eens 2 uur kan zwemmen. Daarbij wel dreigen met boetes als je te lang binnen blijft, maar geen enkele korting als je niets eens de 2 uur kan maken. We betalen de volle pond voor een park met een beperkte capaciteit, waar bij de attracties minimaal worden schoon gemaakt tussen de ritten.... Wij gaan in ieder geval een compensatie claimen bij Duinrell.

Prettig met aantekeningen

Net terug van 5 dagen Duinrell, leuke plek op het middenveld. In tegenstelling tot andere reviews hier vind ik het sanitair wel schoon, er werd ook constant schoon gemaakt en ik heb de dames persoonlijk hiervoor gecomplimenteerd. Als er iets op te merken was aan het sanitair dan was de oorzaak hiervan dat kids alleen naar het toilet gaan, zonder begeleiding. Dat wordt dus een knoeiboel ! Verder hebben we 50 euro uitgegeven aan WiFi....dat hadden we beter aan iets anders kunnen besteden, dat was bagger. En dan de toegang tot het Tikibad...heel bijzonder.... Bij navraag bij de receptie mochten we ook binnen reserveren ipv buiten, er is niets genoemd over bijbetalen. Wij dus netjes online een tijdvak voor binnen gereserveerd en dan moeten we bij aankomst in het bad even 24 euro betalen ( 4x6 euro ). Dat is voor 3 dagen toch 72 euro extra ! Plaza supermarkt is duur maar voor wat kleine dingetjes goed genoeg, Jumbo vlakbij . Voorlopig even weer genoeg Duinrell gezien .

Heel slecht

we hebben ticket gekocht voor tikibad, maar we mochten niet buiten zwembad zwemmem, omdat buiten zwembad alleen voor bezoeker die daar verblijven zijn. In het binnen zwembad konden we echt niet adem halen door chloor en de ventilatie was echt nul. Omdat ze de ruimte niet goed konden ventileren, hebben ze (volgens ons)extra chloor gebruikt en door de geur van de chloor konden we niet ademhalen. We mochten twee uur blijven, maar het lukte ons niet.

lawaaierig en vreselijk smerig

Het is duidelijk dat de medewerkers bij de ontvangstbalie al jaren hetzelfde bandje afdraaien. Als je een vraagt hebt over bijvoorbeeld het reserveren van een tijdslot in het Tikibad, reageer men ongeïnteresseerd en kortaf. Dan het Tikibad zelf, er staat dat het open is tot 22:00 uur. Maar dat is niet zo! Om 21:41 (ja ik heb op de klok gekeken omdat ik het zo vreemd vond) wordt je het bad al uitgejaagd en gaat het personeel lekker dollen met elkaar. De toiletten en douches zijn van het kaliber festival. Een soort zee-containers waar het binnen altijd smerig is. En de zeep en het toiletpapier is standaard op. Tot 03:00!! 's nachts is er herrie op de camping. Schreeuwende Duitsers vooral. Als je dan wilt uitslapen kun je dat ook vergeten want om 08:30 komen de medewerkers van Duinrell met een veegwagen en bladblazer langs. De campingplekken zijn boven op elkaar en zonder een vorm van afscheiding. Haringen in een ton. En wij hadden de mazzel dat we naast de afvalbakken mochten staan die om 09:11 geleegd moesten worden.. overdag is er niemand op de camping, misschien slimmer om dit op dat moment te doen? De attractie's zijn redelijk oké maar ook niet heel bijzonder. Wel fijn dat er vanwege de Corona-tijd niet echt hele lange rijen staan. Het is duidelijk dat de van Zuylen van Nijevelt-jes vooral bezig zijn veel geld aan je te verdienen en niet bezig zijn je een bijzondere en fijne vakantie te bezorgen zoals op het Legoland resort. Dat was echt top geregeld daar!! Ik zou daar mijn vakantie boeken als u dit leest. Een zwbad met glijbanen hebben ze daar namelijk ook! Ons ziet u hier nooit meer en aan iedereen die het wil horen ga ik melden hoe vreselijk het hier is.

Veel geld voor de camping en echt niet coronaproof

We zitten momenteel op de camping voor 2 weken. Sanitair is niet echt schoon... eerst hongen er geen emmertjes bij de vrouwen wc..na veel klagen nu wel weer. Je boekt 2 weken en dan krijg je 8 kaartjes om.2 uur te zwemmen..en dan moet je ook nog 6 euro p.p. betalen. Dure vakantie als je al.1200 euro hebt betaald... Attractiepark harstikke druk...je loopt hutje mutje3 1.5 meter is niet waarborgen. Er is maar 1 snackbar en 1 punt voor broodjes dus je staat mega lang in de rij...kunt nog beter naar het dorp rijden...al. met al veel.irritaties en frustraties.. voor veel.geld gaan hier niet meer naar toe.

Slechte organisatie

We waren een dagje naar Duinrell op bezoek bij familie. We moeten voor een bezoekje 24,95 betalen terwijl we niet het park op wouden. Toen hebben we besloten het te doen en dachten we boeken een tiki bad ticket. Door een menselijk foutje hebben we outdoor geboekt I.P.V indoor. Wij naar de receptie toe worden we door de medewerkers slecht behandeld en kon er niks geregeld worden. WEG GELD! Telefonische zijn ze slecht tot niet bereikbaar. Via de mail of facebook moet je 3 tot 5 dagen wachten of je krijgt helemaal geen reactie. Corona maatregelen zijn er totaal niet. Op de camping sta je nog op geen meter van de andere kamperders. In het park staat een arcade hal waar iedereen bij elkaar staat en op alle knoppen drukken. Bij de douches mag je de fühn niet gebruiken.

Wegens vervroegd verlaten park fantastisch geholpen

Helaas moesten wij ons bezoek aan Duinrell vervroegd al beëindigen. Onze zoon kreeg vreselijke krampen in zijn buik waardoor er geen twijfel over mogelijk was; naar huis. Naar een dokter. Wat zijn wij waanzinnig goed geholpen in het park al. Met een karretje naar de auto begeleid, geen parkeerkosten en zelfs na anderhalve week een telefoontje hoe het nu met onze zoon gaat. Heel fijn! Hij sprong een gat in de lucht toen hij hoorde dat we zelfs nieuwe kaarten opgestuurd krijgen om de leuke dag nu echt goed over te doen. Dank voor jullie hulp, jullie betrokkenheid. Wij waarderen het enorm. Fam. Tuinfort

Wel oke

Park gezellig, leuke attracties Personeel mag wel wat vriendelijker zijn Comfort huisje - geen aanrader Slecht schoongemaakt of eigenlijk niet Oude dekens, matrassen met vlekken Een toiletrol zo bruin/oud als schuurpapier Muffe kamers, wc en badkamer Keuken en zitgedeelte mag wel vernieuwd worden, te ranzig en vieze geur Veel vliegjes en hoge gras buiten Wat mij betreft kunnen de huisjes plat en mogen er nieuwe frisse/schone huisjes komen Dit is gewoon mensen voor de gek houden Nee overnachten nooit meer, park bezoeken wel

wat een waardeloze klanten service

Kaarten via een derde partij gekocht firma tripper. Van te voren gekeken via de site of er plaatsen waren en die waren er. Kaarten gekocht en je word naar een site gestuurd via de site van duinrell naar een agenda waar derde partijen hun voucher kunnen inwisselen. Daar kun je pas eind augustus dus pas terecht. dus als je aangeeft dat dit geen optie is word er gewoon gezegd dat er niks gedaan kan worden en dat je inprincipe je geld kwijt ben. Oja je kan wel reklameren bij tripper want je kan wel voor het dubbele je kaarten via de reguliere site aanvragen want dan is er nog wel plek. Aangegeven dat het geen optie is om het eind augustus te doen word weggewuifd en handig omzeilt met u wilt woensdag dan is er geen plek meer .. maar wel via onze reguliere site Bedankt voor je hulp Corina. Je bent een aanwinst voor de klantenservice voor duinrell

Veel geld kwijt voor een slechte vakantie

De duingalows zijn heel slecht kwa hygiëne modder op het plafon huisjes worden slecht schoon gemaakt. Ook de bank en de bedden zijn van slechte kwaliteit ook is er Geen tv en koffie zet apparaat aanwezig in het huisje en Wi-Fi moet je kopen. Ook moet je online reserveren voor het tiki bad en kan je niet eens 2uur vol maken om te zwemmen en kan je maar één max aantal keer. Het eten is ook van lage kwaliteit.

Teleurstelling en slechte service

Wij hadden een paar dagen op de camping geboekt. Op zich een ruime plek, voldoende sanitaire voorzieningen. Maar de camping was overvol, hierdoor veel geluidsoverlast en geen handhaving hierop, mensen die om 01.30 gaan afwassen of 5.00 gaan douchen en dan hard praten/schreeuwen. Routewijziging, op de camping als op het park, is onduidelijk. Park zelf is grotendeels verouderd en slecht onderhouden. Het voelde als vergane glorie. Gelukkig wel aantal nieuwe attracties bij die wel leuk zijn. Ondanks de Corona maatregelen in de attracties, is er moeilijk afstand te houden omdat er veel mensen in het park aanwezig zijn. Geen looproutes en afstand in de rij is ook lastig omdat de rij te kort hiervoor is. Dit gaf een onprettig gevoel. Zwemmen (binnen) was ook een teleurstelling omdat je 120 min incl omkleden hebt. De kluisjes gesloten zijn en dus overal tassen staan. Er geen banden voor de lazy river aanwezig waren en ook onduidelijke looproutes. Buitenbad was wel echt leuk. Service receptie is voornamelijk onvriendelijk en medewerkers komen ongeïnteresseerd over. Restaurants zijn slecht op de hoogte van allergieën en is de prijs erg hoog ten opzichte van de kwaliteit. Helaas gebruik moeten maken van de EHBO post. Hier was een onervaren en onwetende medewerker aanwezig. Hierover een klacht ingediend ter verbetering, daar bij een EHBO post echt ervaren en geschoolde medewerker noodzakelijk is. Op deze klacht een zeer klant-onvriendelijke reactie gehad van de manager Sasha. Wat de zaak eigenlijk kwalijker maakt en dit ons een onveiliger gevoel geeft. Wij gaan hier niet meer naar terug, en zijn mijn leuke jeugdherinneringen veranderd in een teleurstelling.

Zonde van het geld

we komen al jaren naar duinrell maar dit jaar was het bijzonder slecht geregeld. Duinrell verschuilt zich achter corona maar maakt beslissingen iov de regering en de rest moeten de park bezoekers zelf maar uitzoeken. De rijen bij de attracties gewoon hutje mutje op elkaar, toiletten en douches ronduit smerig, en de medewerkers ongemotiveerd en veelal onvriendelijk. Geen enkele redelijke compensatie voor het feit dat we ons vroegboekvoordeel niet konden gebruiken, 3 uur per persoon per dag tikibad. Desinfecterende middelen waren vaak leeg. Eten bij la place was niet goed. We hebben dit jaar niet veel het park bezocht vanwege de drukte en hierdoor de onveiligheid. De bingo was leuk, helaas wel ook weer een ongecontroleerde rij waarin niemand zich aan de gewenste afstand hield.

Slechte hygiëne, te massaal

Veel te veel mensen, afstand wordt niet in acht genomen en niemand let er op. Veel te weinig desinfectie zuilen. Zeep in toiletten continu op. Ik zou hier niet meer naartoe gaan in deze tijd:

Een schande !

We hadden tickets gekocht via Tripper en blijkbaar mochten we daarmee niet in het tikibad terwijl wij wel een tijdslotreservering hadden voor het tikibad . Speciaal 2,5 uur gereden om daar dan te horen dat we niet konden zwemmen . Ons dochter huilen met tuiten natuurlijk (ja wat wil je ...) dusja even in het pretpark zelf gelopen en dat was ook allesbehalve aan te raden . Social Distance werd helemaal niet gerespecteerd en geen enkele parkmedewerker dat daar op reageerde ! Ook veel te weinig gelegenheid om je handen te wassen of te ontsmetten ! Echt een heel vuil park ! We kwamen daar toe om 10.30 u maar ons eigen veiligheid terug naar huis gegaan om 12.30 u . DIT NOOIT MEER !!! Totaal geen organisatie ! Echt een schande ! #zonde van het geld .

Hoezo Corona maatregelen?

Mid weekje Duinrell met 4 tieners geboekt. Het premium huisje was het enige pluspunt aan ons verblijf, maar we boeken Duinrell voor het attractiepark en het Tikibad. Het park was abnormaal druk, de hele week. Voor vrijwel iedere attractie sta je anderhalf uur in de rij en zijn de Corona maatregelen ver te zoeken, aangezien het niet voor de rijen geldt. Daar staan we in elkaars nek te hijgen. Dat ze de regels hanteren in de attracties is prima, maar heb niet het idee dat er een beperkt aantal bezoekers is toegestaan. In het park zelf is het onmogelijk afstand te houden. We hadden gelukkig wel toegang tot het Tikibad maar in 5 dagen mochten we welgeteld 3x 2uur zwemmen. Al met al een zware teleurstelling en ook niet in verhouding met de som die we hebben neergeteld.

Jammer

Ik heb van de Nationale postcodeloterij kaartjes gewonnen die ik ook bij jullie kan verzilveren. Echter krijg ik bij jullie niet de keus om daar gebruik van te maken op de dagen wanneer ik wil. Als reden geven jullie aan dat er voor dat soort kaarten een ander capaciteit geldt. Nu zit het zo dat mijn familie as zaterdag 25 juli naar Duinrell gaan (het gaat om een groep van bijna 25 man). Nu kan ik helaas niet mee omdat ik geen gebruik kan maken van de kaart die ik al heb verzilverd via de Postcodeloterij (dat is 1 kaartje) dus dat zou betekenen dat ik voor as zaterdag een losse ticket moet kopen (ter waarde van € 25,95 die momenteel ook nog gewoon beschikbaar is) en een ander dag alleen gebruik kan maken van mijn gratis kaartje. Om te beginnen vind ik het niet fijn om alleen te gaan op een ander dag. Graag hoop ik dat u iets voor mij kan betekenen hierin. Ik heb al geprobeerd te bellen met jullie maar tevergeefs. Ik sta heel lang in de wacht en daarna wordt automatisch de verbinding verbroken.

Heel slecht geregeld qua Corona virus

Hebben 21-07 het park bezocht voor de attracties. Nergens desinfecterende middelen hangen voor de gasten. Bijna geen medewerkers bij de lange rijden om mensen te attenderen op de afstand. Maken geen zitplaatsen schoon terwijl er net genoeg mensen hebben voor gezeten. Staan genoeg regels op de site maar nergens zie je ze behalve de groene strepen en de stickers. Kortom teveel mensen in het park en totaal geen overzicht.

Ondanks alles toch genoten met z'n allen

Bij aankomst volledig verkeerd geïnformeerd door de medewerkster vd receptie. Nadat wij hierop terugkwamen werd er niet meegedacht aan het oplossen vd verkeerde info verstrekking maar alleen gezegd zo werkt het niet! Wij hadden dag gasten en die mochten zwemmen moesten we online regelen. Geprobeerd, echter geen extra kaartjes te boeken. Bij navraag bleek dit dus niet te mogen. Een extra auto bijgeboekt (40 euro voor een weekend) voor bij het huisje aangezien we met 2 gezinnen in een premium duigalow zaten. Deze was op het park, bij navraag bleek dit niet bij het premium luxe duingelow te zitten maar op een parkeerplek bij de lodgetenten, helemaal aan de andere kant vd duingalows. Hier wel 10 euro per dag voor betaald om een 2e auto bij het huisje te mogen parkeren. Maar bleek achteraf geen optie te zijn. Daarna internet wifi bundel gekocht, 5 apparaten met hoge snelheid. Niemand heeft het weekend goed internet gehad, nu hoorde ik toevallig de receptie medewerkster fluisteren dat het internet al 3 weken zeer slecht is (incl een storing bij de kabelmaatschappij waardoor de Tv het niet deed in ons huisje, welke savonds wel gemaakt was)h geld terug gekregen á 29,50 euro. Mijn moeder werd 65 en haar beste vriendin zou even langskomen voor haar verjaardag (woont op 5 km rijden), geen enkel probleem, alleen even aanmelden bij de receptie. Bij de aanmelding bleek ineens dat ze moeten registreren dat ze er zijn en dat kan alleen via het kopen van een ticket voor duinrell zelf á 20 euro.p.p.v 1 uurtje koffie drinken....mensen zijn zelf ook 65 plus, ze gaan echt niet in een attractie!!! En registreren hoeft toch niet 20 euro p.p. te kosten!!! De inhoudelijke kennis en informatie verstrekking was bar slecht, medewerksters erg ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. De "tijdelijke" COA op het park met een bizar groot hek erom heen was een raar aangezicht zo midden op een park. Het is dat de kinderen het heel leuk in het park hebben gehad, dat heeft het weekend nog mooi gemaakt!!

Vies en oud

Vreselijk vol park, veel afval en vies overal te weinig personeel Vieze tafels, vieze wc’s en veel gesloten horeca En te veel mensen in park Corona? Nergens toch??

Park houd zich niet aan de coronaregels

Op dit moment zijn we een week in een huisje op duinrell. De corona regels zijn hier niet aan de orde het huis was zeer vies niet aan de hygiëne gehouden. Aangezien er niet teveel mensen in het park mogen zit het bomvol de wachttijden zijn bij de attracties een 45 min tot een 60

Super leuk voor het hele gezin, goed voor elkaar ondanks Corona maatregelen

Top vakantie door de combinatie van attractiepark, tikibad, vakantiepark met animatie en de omgeving. Goed was dat er gewoon voldoende gezwommen kan worden en het park niet te druk was. Huisje was ook goed schoongemaakt. Het onderhoud van het huisje had wel wat te wensen over vooral op de badkamer, verroeste delen, zwarte kitnaden en hoog gras met onkruid. Animatie was er wel, maar communicatie rondom Rick de Kikker leide vaak tot teleurstelling bij de kinderen, omdat we hem niet zagen. Als dit wordt opgelost scoort Duinrell een 9.

Kan beter

Kampeerplaats heeft veel ruimte. Zwembad en attracties op loop afstand. Toiletgebouwen worden goed schoongehouden. Eten op de camping is niet echt wat je verwacht. Prijsverhouding Camping speciaal gekozen voor attracties en zwembad. Attracties vrij toegankelijk. Kampeerplaats geboekt en daarna krijg je per post 4 bonnen met code's die je pas een paar dagen voor vertrek ontvangt. Voor 8 dagen vakantie krijg je per bon een zwemtijd van 2 uur. (4 bonnen x 2 uur = 8 uur) dus niet 8 dagen iedere dag 2 uur. Dat was wel fijner geweest dat je per dag 2 uur kan zwemmen. Je kan ook niet de volledige 2 uur zwemmen zoals ze vermelden. Stel je reserveert 2 uur van 13:00 tot 15:00 dan moet je eigenlijk om 14:50 al afdrogen en zorgen dat je voor 15:00 buiten bent. Doe je dat niet dan staat daar een boete op van € 25,00. Wil je dan 2 uur zwemmen dan moet je voor binnenkomst nog eens € 6,00 pp entree betalen voor Tikibad binnen terwijl je al geld betaald hebt voor je staanplaats. Wij hebben al meerdere campings bezocht waar de zwemgelegenheid volldig was inbegrepen. Dus voor zo ver het volgend mogelijk weer lekker naar het buitenland.

Niet heel goed

We kwamen aan bij Duinrell en hadden deze camping geboekt om te kunnen zwemmen in het binnen tikibad. Helaas toen we aankwamen hebben wij geen gebruik kunnen maken van het binnenbad. Alles was vol. Alleen het buitenbad niet, maar daar was het veel te koud voor. Jammer dat als je een weekendje boekt, je dus niet gebruik kan maken van het zwembad. Camping plek was heel groot en ruim genoeg voor auto & 8 persoons tent!

Veel geld betaald, slechte service en afhandeling

Twee huizen gehuurd voor een weekend. Totaal 1400 euro. Er waren geen handdoeken en theedoeken en de kaartjes voor drie dagen Tikibad konden niet ingewisseld worden, omdat het bad op maandag gesloten was. Dit was ons niet verteld. Zeer onaardige en onprofessionele afhandeling door een zekere Sacha die geen zin had het probleem op te lossen of ons nieuwe kaartjes voor een andere dag te geven. De man bij de poffertjeskraam kan beter vervangen worden: begon ons uit te scheiden toen we met poffertjes én patat op zijn terras gingen zitten. Het park is verder erg leuk en je kunt er goed wandelen, maar prijs-kwaliteitverhouding is uit balans.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.