Geboekt voor Pasen 2020 geanulleerd wegens Corona, geen terugbetaling

Wij boekten voor Pasen 2020 en kregen eerst een voucher die maar geldig was na de zomer tot voor Pasen. Er ging trouwens eerst nog eens 60 euro kosten af Daar was ik niets mee een vroeg mijn geld terug. Dan kreeg ik plots een mail dat het toch van de zomer tot november kon. Ook al was ik niet akkoord met een voucher, toch had men er geen oren naar. Intussen zijn we 1 jaar verder en een paar lockdowns verder en ook niet essentiële reizen zijn nog steeds verboden van België naar Nederland. Opnieuw mijn geld teruggevraagd, opnieuw geweigerd. Ik verkies om nu vakanties te boeken in eigen land, en later kan ik dan wel eens naar Duinrell gaan, maar ze hypotekerendit mijn door mijn geld in te houden Vakantieparken zijn verplicht om dit terug te betalen. Mijn advocaat zou graag een aantal klachten groeperen om zo de druk op te voeren. Wie is nog in die geval en wil een gezamelijke klacht indienen? mvg Koen

Heerlijke vakanties

Drie jaar op rij gingen we met Pinksteren een lang weekend camperen op Duinrell. Maar in 2019 kloeg mijn dochter dat zo'n weekendje véél te kort was, dus boekten we voor 2020 een week in de zomer. Ondanks corona hadden wij een heerlijke, gevarieerde vakantie. We genoten van het attractiepark (3x na elkaar in de Dragon Fly en 's avonds nog in de botsboten) en het Tikibad, maar maakten ook mooie fietstochten - naar de zee, Meijendel, Den Haag, ... en genoten van het bos en de duinen.

Telleur gesteld

Personeel wou niet meewerken om problemen op te lossen met een reservering in het Tikibad. 1 bungalow was proper; het andere hadden we last van vuile badkamer en ongedierte (ratten). We zaten naast een gedeelte van asaielzoekers waar luide muziek werd afgespeeld. Alle klachten verdwenen in dovemansoren. Triest... wij kwamen al 7 jaar met een groep van 8 tot 14 personen. Door de slechte reacties/opvolging was dit ons laatste jaar. Ik geef nog 2 sterren voor de afgelopen jaren die leuk waren. Het laatste jaar verdiende 0.

Alles wat je wilt op vakantie vind je bij Duinrell

Wij gaan voor het derde jaar op rij naar Duinrell. Leuk pretpark, fantastisch binnen zwembad en een prachtig nieuw gebouwd buiten zwembad. Goed ingericht op de huidige Corona- maatregelen. Zoals: een tijdslot voor het zwemmen. Hierdoor vind je zelfs in een drukke periode heerlijk de rust!

fantastische vakantie met veel plezier voor iedereen

Tweede jaar op rij dat we voor Duinrell hebben gekozen. Dit jaar was door de maatregelen wel wat anders, oa dat je vooraf moest reserveren voor het zwemmen. Maar ook dat de attracties minder mensen toelieten. Dit was even een aanpassing, vooral voor de kinderen maar dit heeft geen afbreuk gedaan aan de vakantie. Naast het fijne park is er in de omgeving veel moois te zien. Nadeel is dat Wifi niet standaard is bij elke accommodatie.

Hele fijne camping

Mooie campingplekken in een prachtige omgeving. Echt even lekker er uit zonder uren te hoeven reizen.

Ik vind Duinrell helemaal geweldig! Wij hebben hier een aantal keren een huisje gehuurd. De kinderen vermaken zich prima in het park, super veel glijplezier in het Tikibad en s'avonds ook erg gezellig bij de Plaza. Ook de omgeving vinden wij erg prettig. Den haag en vooral Wassenaarsslag. Mooie gezellige tijden gehad, wij komen zeker terug!

Superfantastisch

Wij vonden het super leuk, het huisje netjes, leuke omgeving, leuk pretpark, super zwembad, vriendelijk personeel!!! Echt top

Perfecte plek

Mooi schoon park en een ideale uitvalsbasis voor het strand en de stad Omgeving is zeer afwisselend. Perfect voor zonner, fietser of wandelaar.

Als ik thuis kom van een weekendje Duinrell ben ik weer helemaal opgekikkert

De hele dag met de kinderen plezier hebben en mooie herinneringen maken!

Wij zochten een vakantiepark dichtbij onze woonplaats Delft, waar ook de kinderen een fijne tijd zouden hebben. Die plek hebben we zeker gevonden! Hoewel het al 6 maanden geleden is dat we er waren wordt er nog regelmatig over gesproken. Als eerste in de Falcon, mad Mill of dragon fly, als je zo je dag al begint is het goed. Dan nog in de middag zwemmen in het Tikibad met de super gave glijbanen maakt het feest compleet! En dan ‘s avonds na het eten nog een wandeling door het park heeft ook iets heel erg bijzonders. Het was echt genieten!

Een gezellig, vriendelijk, mooi, gemoedelijk, goed georganiseerde dag? Naar Duinrell!

Ik geniet elk jaar weer samen met mijn kleinkinderen een aantal dagen van onze kampeervakantie op Duinrell. Ze verheugen zich er al in de winter op en vragen minstens 1 x per maand wanneer we weer gaan. Het heeft voor alle leeftijdsgroepen wat, de sfeer is gezellig en de Duinrell medewerkers zijn super vriendelijk. Kortom, we laten ons dit niet afpakken, ook Corona houdt ons niet tegen.

Er is met alles rekening gehouden voor zowel jong en oud. Heel rustige omgeving en mooi huisjes. Altijd vriendelijke mensen en steeds behulpzaam

Onvergetelijk!

Een zeer gezellig vakantie - en attractiepark voor jong en oud. Het zwembad met de ontelbare glijbanen is onvergetelijk en zeer indrukwekkend. De bungalows zijn voorzien van het nodige comfort, incl. terras met tuinmeubelen. De winkel is voorzien van al het noodzakelijke. De ligging is top, niet alleen het gezellige Wassenaar, doch ook diverse fantastische uitstappen heel dichtbij!

Kids vonden het fantastisch

Onze kinderen en kleinkinderen wonen in Engeland. Voorheen boekten wij een hotel als zij kwamen, maar vorig jaar een Duingalow geboekt voor een aantal dagen. Zo hoefden de kleinkinderen zich niet te vervelen als de (groot)ouders zaten bij te kletsen. Zij zijn dol op water en konden zich helemaal uitleven. Het was rond Kerst / Oud-Nieuw, dus niet echt lekker om buiten te spelen, maar een volgende keer vragen we ze in de zomer en boeken dan zeker weer een Duingalow. Dank en hopelijk tot ziens, Margreeth Bergman

Glamping Duinrell is a magical place

Dear Rick de Kikker when I went to glamping in Duinrell I did lots of fun things but I am going to tell you about my favourite things… One of my favourite things was the roller coasters because I love the feeling of roller coasters. The second thing was the pool because there were lots of slides. The third thing is the glamping tents because they are humongous and fun and if it is raining your tent will not collapse. With me coming from England it was hard to make friends at first but I manged because there are lots of neighbourly neighbours. My name is Dauna Arani Perez Rodriguez Age 9 Thank you for a wonderful experience

Voor iedereen is er iets te doen

Wij zaten in een geheel nieuw huisje met een fijne tuin. Het was er goed onderhouden, netjes en schoon. Het pretpark en het zwembad kunnen op diverse plekken wel een opknapbeurt gebruiken. De ligging van het park zorgt er voor dat er naar het pretpark en het zwembad genoeg te doen is. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Voor iedereen aan te raden

Normaal gaan wij in de goedkope huisjes. Als je dan in de winter gaat is het lekker rustig, goedkoop en je kunt de hele dag zwemmen. Dit keer hebben we gekozen voor iets meer luxe en hebben we 1 van de nieuwe huisjes geboekt met sauna. Uiteindelijk betaalde we ongeveer 100 euro per persoon voor 4 dagen en 3 nachten. Helaas konden we door corona niet de hele dag in het zwembad, maar op zich hadden we het na een aantal uur ook wel gehad. Wat wel jammer was dat als je al een keer geweest was, je niet 's avonds nog een duik kon nemen. Het huisje was van alle gemakken voorzien. We hadden 2 woonkamers, heel veel tv's en een vaatwasser. zaterdag avond was er een soort lichtjes festival, we konden gratis fietsen huren en hadden zelf een heleboel spelletjes mee, dus we vermaakte ons verder prima. Als ik 2 minpuntjes moet noemen: er zouden meer stopcontacten in het huisje kunnen (voor de switch, opladen telefoons etc) en we kregen tot 3 keer toe het verkeerde lakenpakket. Verder leuk en niet duur, zeker omdat je verder geen kosten aan uitjes kwijt bent, omdat er genoeg te doen is. Wel een tip: ga niet in de vakanties, dan is het veel te druk.

Fantastisch, heerlijk genietend!

Met ons gezin genoten van een heerlijke vakantie, het zwembad met glijbanen, en het heerlijke warme water. Ook het pretpark om je te vermaken, lekker te wandelen, en het is vlakbij de zee. Echt een aanrader! Alles goed geregeld, schoon huisje, wifi, tv, alle nodige voorzieningen. Top! We denken er nog vaak aan terug, en hopen binnenkort weer te mogen gaan, voor totale ontspanning met ons gezin.

geweldig

Wij gingen altijd met de Er Op Uit boeking al jaren dat kan nu niet meer. Alleen maar een weekend of een week heel jammer. Waarom is dat veranderd. Heel jammer

Een fantastische ervaring voor iedereen!

Wij waren met 2 volwassenen en twee jonge tieners een midweek te gast in Duinrell. De accomodatie was super (luxe lodgetent)! Iedereen heeft enorm genoten van het attractiepark, het Tikibad, ondanks de Corona maatregelen. Er is ook voldoende te beleven in de omgeving. Een echt aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

Het was FANTASTISCH!!

We zijn voor de 2e keer naar Duinrell geweest en het was FANTASTISCH. Ondanks de corona maatregelen hebben we heerlijk genoten. Tikibad is super en de attracties erg leuk voor onze kinderen (2 en 4 jaar). Personeel is vriendelijk, attractie- en vakantiepark netjes en schoon en de bewegwijzering is duidelijk. Ook in de omgeving van Duinrell van alles te doen.

Ideaal gezinsuitstapje

Dit pretpark is echt een aanrader. Je kan er verschillende leuke attracties combineren met verblijf in een bungalow, alsook dagelijks het zwembad bezoeken waar ieder zijn gading kan vinden! Je kan zelf koken, maar je kan ook eten afhalen in het restaurant of in het restaurant eten. Er zijn verschillende mogelijkheden, van snack tot een volwaardige maaltijd. Een echte vakantie voor het hele gezin!!!!

Tof pretpark, wauw zwembad en goede bungalows

De bungalows zijn niet ruim, maar wel proper en alles wat je nodig hebt, is er. De bungalows zijn ook best gezellig. Het pretpark ligt vlakbij en is zeer leuk, vooral voor kleuters en kleine kinderen. Het pretpark is ook best groot dus je zal er je niet vervelen. Onze kinderen wilden iedere dag naar de show gaan kijken en zingen nu thuis nog steeds "Poedele in het water" en "Ik ben een vegetariër". Die liedjes zijn echte hits geworden bij ons thuis! Het Tikibad (zwembad) is verbluffend! Het aantal glijbanen is niet te tellen en ze zijn zeer divers. Hoewel het zwembad vooral geschikt is voor grote kinderen en volwassenen, was er voor onze kleine kinderen toch ook genoeg vertier. We hadden een fantastisch verblijf in Duinrell en komen zeker nog terug! An uit België.

TOPWEEKEND!!!

Goede accommodatie, prachtig zwembad, tof pretpark en prachtige omgeving. Zeker niet onze laatste keer.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.