We komen al zeker 30 jaar,het blijft leuk.

Mooie duingalows,leuk park en zwembad,alles in de buurt,Scheveningen,Leiden,Wassenaarse slag enz. enz. aan te raden voor jong en oud. Gr. Wiljam

was gezellig en goed geregeld

jammer dat de bar gesloten was en er niet echt een goed alternatief was

Heerlijk

Lekker zwemmen en in het park in de attracties was ook leuk.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi park. Vriendelijke mensen. En afwisselend. Mooie ligging.

Duingalow wel wat gedateerd. Kastjes versleten in keuken ed. Zwembad: we konden er bijna niet uitkomen. Alle hokjes waren bezet, waardoor wij niet naar de centrale hal konden komen. Er zou een doorgang moeten zijn. Voelde niet echt veilig in de drukte.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Comfortabele duingalow. Fietsen in een prachtige omgeving met veel mogelijkheden.

Ramen en kozijnen aan de buitenkant waren vies en terras/tuin was rommelig. Terras was niet geveegd. Spinnenwebben rond afzuiging in de badkamer.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed verzorgd en net park en camping. schoon toiletgebouw. We hebben echt genoten van ons verblijf op de camping en in het pretpark.

personeel in de frituur en in de eettentjes op het park wat meer ervaren is en goed Nederlands spreekt. In de frituur op de camping ging het mis met de bestelling. Op het park bij het bestellen van hamburger kregen we ook de foute bestelling en er stonden geregeld mensen in de rij waar het mis was gegaan waardoor je lang moest wachten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Park is schoon en netjes

1 uur op patat gewacht. Langer dan de achtbaan (45 minuten). Bestellingen worden dubbel gebakken en daarna weggegooid zonder verder te kijken wie t nog meer besteld had. Slecht personeel. Ook zeer onvriendelijke ervaring mee... Kom niet meer terug hier

Genoeg glijbanen

Suggestions

Parkeren is belachelijk duur. entree Kaartje is boven de €30. Dan moet je ook nog is extra betalen voor de sauna wat helemaal nergens op slaat.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het is netjes en schoon en heel vriendelijk voor gehandicapten je kan je auto vlak bij parkeren wat heel fijn is en de huisjes zijn schoon en groot voor 4 personen NVT

NVT

fine, a reasonable experience

Positive

Het pretpark geef ik een 8. De frietjes en het broodje hamburger ( helaas niet besteld bij laplace maar besteld in het park zelf , waren niet te eten . Het was niet lekker. Slablaadjes op broodje hamburger waren bruin. Broodje smaakte naar plastic . De kwaliteit van de snacks was zwaar onder de maat voor wat we moesten betalen . Volgende keer gaan we naar la place . We twijfelen of de hamburger wel goed was we hebben allebij nu buikpijn .

Suggestions

Kwaliteit verbeteren van de snacks

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

We hebben een super midweekje gehad. De combinatie van het subtropisch zwembad en de attracties in het park is heel leuk en savonds de prachtige shows door het animatieteam echt top.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Er is veel te doen , proper , vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel variatie voor groot en klein, geen enkel moment van verveling tijdens onze eerste reis met de kleinkinderen. (2,5 en 4,5 jaar oud) Gelukkige kinderen = gelukkige grootouders.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Dagen vliegen om,overwegend zeer vriendelijk personeel,alles goed onderhouden,net en gezellig park in een zeer mooie wandelomgeving

Toiletten op het attractiepark,misschien standaard iemand erbij

goede service, goed behandeld

Pluspunten

geweldig attractiepark

buitenbad mooi opgeknapt

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prachtig tiki-bad Gezellig pretpark Ideaal voor de kinderen

Nachtlawaai op de camping

Suggestions

Komen er voor één nachtje. Betaal je € 108. Blij je bij aankomst nog even pasfoto's te moeten maken, natuurlijk niet gratis. En is in de e-mail communicatie niets over vermeld. Terwijl ik heel duidelijk verteld had dat we maar voor één nachtje kwamen voor kikibad en park. Hup, nog een paar tientjes er bij.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke velden.

Weinig sanitair, slecht plattegrond en snel verdwaald, het is soms heel onduidelijk waar je naar toe moet.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duinbungalows zijn erg mooi en goed ingericht.Tikibad buiten is een verbetering ,vooral bij mooi weer

veel auto's in het park

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuk voor jong en oud Genoeg te doen Prachtig zwemparadijs Vriendelijk personeel Kwam hier zelf als kind (Toen ik 9 - 16 was) en kwam deze keer met mijn eigen 3 jongens (7, 9 en 16) en het was net als vroeger; ECHT gaaf!!

NA

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het park en zwembad, ruime campingplaats. Gezellig. Veel te beleven. Overal dichtbij.

Omheiningen camping. Te smal en te hoog. Onoverzichtelijk en gevaarlijk. Ook voor caravans, te kleine doorgang met indraaien

Veel en leuke glijbanen

Suggestions

- veel te druk! Ze moeten echt een maximaal aantal bezoekets gaan toelaten of het limiet verminderen. Je kon nergens fatsoenlijk lopen zonder dat er een rij ontstond. Zelfs voor de trap naar het buitenbad (de enige manier om er te komen) stond een lange rij, want er is maar één smalle trap waar mensen omhoog en omlaag moeten. Voor alle glijbanen was uiteraard ook een lange rij. Dit had ik wel verwacht, want het is een hete zomerdag in de vakantie en ok had me er al op ingesteld. En het zou oké zijn als het klimaat binnen aangenaam was. - Het was binnen ontzettend benauwd. Ik ben meerdere snakkend naar zuurstof naar buiten gelopen! Normaal heb ik het nooit benauwd. Vanwege de sterke chloorlucht die binnen hangt kan je ook niet normaal ademhalen. Mijn zusje liep na een tijdje rond met een piepende ademhaling. Op die manier ga je niet van de glijbanen af. 1 je moet te lang in een benauwde omgeving wachten 2 als je de glijbaan ingaat ga je snel of het is nog benauwder waardoor je ook geen adem kan halen. In een zwembad, waar je heengaat van de glijbanen, is het dus niet mogelijk om van de glijbanen af te gaan zonder te snakken naar zuurstof. Ze moeten hoog nodig investeren in een betereklimaatbeheersing! - er stond een ontzettend lange rij voor de snackbar, je kan minimaal een uur in een bedompte lucht gaan wachten op je eten wat je daarna in die bedompte lucht mag gaan opeten. Buiten is eten namelijk niet toegestaan.. - alles bij elkaar was het niet het geld waard!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Elk jaar is weer een feestje met onze kleinkinderen een weekend Duinrell.

Zet een toilet juf neer en vervang de toilet brillen sommige zie er niet uit.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Once in a lifetime experience.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.