Een superfijne tijd gehad in een prachtige duingalow!

We verbleven met 5 personen in een nieuwe 6-persoons duingalow. Een prachtige bungalow met een fijne ligging: rustig en dichtbij het pretpark. Het was niet zo druk waardoor de wachttijden niet lang waren. De sfeer op het park en in het zwembad is erg prettig. Ook de omgeving is erg fijn. We hebben uitstapjes gemaakt naar onder meer Den Haag. Scheveningen en Wassenaar. Een aanrader!

Kinderen hebben er enorm van genoten. Super zwempark, leuk attractiepark. Alleen jammer dat het park reeds gesloten is vanaf 17u en de kleedkamers van het zwembad s avonds heel vies waren. Maar dit zijn de enige twee minpuntjes waar kan aan gewerkt worden. Voor de rest hebben wij er super van genoten! En komen we zeker nog eens terug!

Leuk park en net huisje

Wij verbleven in de nieuwe 6 persoons huisjes Het huisje was prachtig alleen jammer van de geur die we niet wegkregen . Ik denk dat het kwam omdat we kort bij het water lagen en de geur van het water tot binnen kwam . Voor de rest was het huisje op en top! Het zwembad leuk maar de kleedkamers slecht georganiseerd veel te druk bij het aankomen ( kunnen beter alle kleedkamers open houden zowel beneden als boven )

Prachtige binnen en buitenatractieparken

Heel leuk met de kleinkinderen.

Leuke camping met alles erop en er aan Wij komen zeker terug

Heel leuk

Samen met mijn tienerkinderen een midweekje naar duinrell geweest: fijne attracties, propere douches en toiletten, leuk stadje op wandelafstand, vriendelijk personeel.

Een leuke week met onze kleinzoon

Fantastisch!

Mooie camping, leuke attracties, ook voor kleuters. Kortom, schitterend! Hadden het geluk dat het niet druk was in het park daar het in Nederland geen vakantie was. Komen zeker nog eens terug!

Het was een aangename vakantie

Een hele fijne plek om naar toe te gaan…niet heel groot maar wel fijn…er is vanalles te doen. Het tikibad echt een aanrader heel leuk, mss wel wat druk maar voor de rest top Mss een beetje muziek door het park heen zou meer sfeer geven. Voor de rest hebben we een heel fijn verblijf gehad.

Tikibad was extreem smerig

Het park was prima, leuk verbouwd ook maar het tikibad; Al jaren ben ik klant van duinrell (van kinds af aan) ook vaak langer verbleven op de camping en in de duingalows. Altijd leuk en tevreden, afgelopen weekend was ik in duinrell, daarna gingen we naar het tikibad, wat was dat schrikken. Het seizoen is geopend maar wat was het tikibad vies. Qua hygiene; overal in de druip bakken boven dropjes water, zanderig, geel echt heel smerig. Ook lag er op de trappen (voor de starlight enz) stofranden en was het spekglad van de eerste naar de tweede trappen. De kitranden zaten onder de schimmel en waren vies. Er lagen gewoon met name boven en bij het golfslagbad kluitjes met haar. Om over de douches en de kleedhokjes nog maar de zwijgen. Hier was de grond zo vies dat het helemaal donkergeel / bruin oogde. Hygiëne was echt extreem beneden peil. Tot slot voelde ik in het golfslagbad veel viezigheid op de grond en steeds haren in/door mijn handen. Ik wil deze feedback geven in de hoop dat het huidige personeel betere hygiëne in acht neemt want dit was echt heel smerig. Want ik ben inmiddels 30, kom al sinds wat ik mij kan herinneren 8 jaar in Duinrell en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dat het zo vies was in het tikibad.

Één van de betere vakantieparken dat ik al gedaan heb

Totaal niet flexibel of meedenkend!

Als je boekt voorde Camping, hou er rekening mee dat je niet meer met data kunt schuiven. Totaal niet flexibel of meedenkend! Voor ons reden om nooit meer de Duinrell Camping te nemen.

Fantastisch weekendje weg

Echt een fantastisch weekend gehad. Kinderen hebben maximaal genoten. De Duingalows waren schoon, netjes en ruim genoeg. Zeer fijn weekend en zeker voor herhaling vatbaar. Kinderen vonden het zwemmen en het pretpark helemaal te gek.

GE-WEL-DIG

Onze 2 boys van 8 jaar vonden het echt de max! Meerdere attracties konden ze alleen dus dat vonden ze natuurlijk heel leuk

Pure nostalgie

Pure nostalgie om met je eigen kinderen naar dit mooie park te komen. De enige reden waarom ik geen 5 sterren kan geven is dat er bepaalde dingen wel erg verouderd zijn of stuk zijn. Bv de play kwek show. Hiervan werken verschillende poppen niet naar behoren. Al een geluk dat een 3 jarige hier niets van merkt en hier enorm van genoot. Het park is heel proper en voor alle leeftijden toegankelijk. Zoals altijd blijven wij terugkomen met veel plezier!

Fijn park met camping

De kinderen hebben zich enorm geamuseerd. Het park is ook vollop aan het vernieuwen op de camping. 2u zwemmen per keer mag wat meer zijn.

Behulpzaam onthaal

Na een foute doorboeking, werd ik top geholpen doçor jullie check-in. Ze zochten voor ons een mooi alternatief, zodat we alsnog op de geplande data konden verblijven in het park.

Mijn kinderen willen absoluut terug!

Mijn kinderen van 9 en 12 hebben zo hard genoten van het pretpark en Tikibad, ze verveelden zich geen moment. We willen bij zomerweer nog wel eens teruggaan om het buitenbad te testen.

Duinrell, je was een hele leuke camping!

Top voor kinderen van alle leeftijden!

Kampeerervaring ondermaats

We betaalden extra voor een eigen blokje sanitair, maar deze douche was onbruikbaar. Douchekop spoot alle kanten uit. Zwembad was wel echt top.

Brilliant stay 4 adults and 4 children

We love staying here! There’s so much to do for groups of all ages. Many of the rides were suitable for us to all go on together which was lovely. The Tiki pool has rides and slides suitable for all ages, from a lazy river to fast slides. The kids section is brilliant. The on site supermarket is well stocked and isn’t overpriced which is refreshing. Thanks Duinrell

Kaartje kopen

Heb een kaartje gekocht. Wil graag om 17.00-17.30 uur zwemmen. Dit heb ik allemaal ingevuld en ook nogmaals doorlopen. Krijg ik een bevestigingsmail met daarin dat ik om 10 uur gereserveerd heb. Dit klopt niet. Na een telefoontje blijkt dat dit niet gewijzigd kan worden en dat ik zelf maar moet oplossen. Er was geen storing gemeld dus het kon niet wat ik zei. Heel bijzonder allemaal.

Goeie service en goed verblijf leuke mensen ja was weer genieten voor het gezin

Ondanks de vele regen toch een superleuk weekend gehad op de camping.

Leuke attracties, fijn sanitair in het toiletgebouw, grote standplaats voor ons en onze vrienden

Leuk paasweekend in gedateerde duingalow

Allereerst de kinderen (5 jaar en een tweeling van 3 ) hebben genoten. 3 dagen naar het Tikibad, veel attracties voor kleine kinderen en een achtbaan waar ze alle 3 in mochten was voor hen geweldig. Als de kinderen genieten dan zijn papa en mama ook tevreden. De duingalow voor 6 personen was wat aftands. Vloer op verschillende versleten. Deur naar badkamer was kapot. De uitrusting van de keuken was wel goed. Dus leuk weekend in een duingalow die wel eens aan vervanging toe kan zijn.

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.