GE-WEL-DIG

Onze 2 boys van 8 jaar vonden het echt de max! Meerdere attracties konden ze alleen dus dat vonden ze natuurlijk heel leuk

Pure nostalgie

Pure nostalgie om met je eigen kinderen naar dit mooie park te komen. De enige reden waarom ik geen 5 sterren kan geven is dat er bepaalde dingen wel erg verouderd zijn of stuk zijn. Bv de play kwek show. Hiervan werken verschillende poppen niet naar behoren. Al een geluk dat een 3 jarige hier niets van merkt en hier enorm van genoot. Het park is heel proper en voor alle leeftijden toegankelijk. Zoals altijd blijven wij terugkomen met veel plezier!

Fijn park met camping

De kinderen hebben zich enorm geamuseerd. Het park is ook vollop aan het vernieuwen op de camping. 2u zwemmen per keer mag wat meer zijn.

Behulpzaam onthaal

Na een foute doorboeking, werd ik top geholpen doçor jullie check-in. Ze zochten voor ons een mooi alternatief, zodat we alsnog op de geplande data konden verblijven in het park.

Mijn kinderen willen absoluut terug!

Mijn kinderen van 9 en 12 hebben zo hard genoten van het pretpark en Tikibad, ze verveelden zich geen moment. We willen bij zomerweer nog wel eens teruggaan om het buitenbad te testen.

Duinrell, je was een hele leuke camping!

Top voor kinderen van alle leeftijden!

Kampeerervaring ondermaats

We betaalden extra voor een eigen blokje sanitair, maar deze douche was onbruikbaar. Douchekop spoot alle kanten uit. Zwembad was wel echt top.

Brilliant stay 4 adults and 4 children

We love staying here! There’s so much to do for groups of all ages. Many of the rides were suitable for us to all go on together which was lovely. The Tiki pool has rides and slides suitable for all ages, from a lazy river to fast slides. The kids section is brilliant. The on site supermarket is well stocked and isn’t overpriced which is refreshing. Thanks Duinrell

Kaartje kopen

Heb een kaartje gekocht. Wil graag om 17.00-17.30 uur zwemmen. Dit heb ik allemaal ingevuld en ook nogmaals doorlopen. Krijg ik een bevestigingsmail met daarin dat ik om 10 uur gereserveerd heb. Dit klopt niet. Na een telefoontje blijkt dat dit niet gewijzigd kan worden en dat ik zelf maar moet oplossen. Er was geen storing gemeld dus het kon niet wat ik zei. Heel bijzonder allemaal.

Goeie service en goed verblijf leuke mensen ja was weer genieten voor het gezin

Ondanks de vele regen toch een superleuk weekend gehad op de camping.

Leuke attracties, fijn sanitair in het toiletgebouw, grote standplaats voor ons en onze vrienden

Leuk paasweekend in gedateerde duingalow

Allereerst de kinderen (5 jaar en een tweeling van 3 ) hebben genoten. 3 dagen naar het Tikibad, veel attracties voor kleine kinderen en een achtbaan waar ze alle 3 in mochten was voor hen geweldig. Als de kinderen genieten dan zijn papa en mama ook tevreden. De duingalow voor 6 personen was wat aftands. Vloer op verschillende versleten. Deur naar badkamer was kapot. De uitrusting van de keuken was wel goed. Dus leuk weekend in een duingalow die wel eens aan vervanging toe kan zijn.

Geweldig.

All in pakket , pretpark zwemparadijs sporten eten en drinken keuze uit verschillende accommodaties. Wijzelf met de camper kids in een lodgetent De kleinkinderen willen al terug, dit is voor ons een jaarlijks familieweekend.

Leuk park

Leuke huisjes om te overnachten. Zwembad was super , attractiepark mag hier en daar vernieuwd worden.

Mooi weekend gehad

Mooi attractiepark , wij stonden met 2 campers 1 caravan en 1 tent op veld duinvallei was goed geregeld stonden mooi bij elkaar . Wel een min punt sanitair 2 toiletten en 2 douches en die waren ijskoud. En niets om op te hangen alles werd nat . Dus voor ons was het sanitair gebouw een dikke onvoldoende. En wat ik ook jammer vindt heb per plaats €100 borg betaald . Ik als als hoofd boeker €400 borg . Moet je wel 10 werkdagen op wachten . Snap niet goed dat het zo lang moet duren. Wel een mooi weekend gehad .

zeer goed

mooie camperplaats

Geweldig.

Duinrell is een prachtig attractiepark met leuke attracties met mooie en schone Duingalows. We hebben een heerlijke week gehad alleen het inchecken moet veranderd worden. Gewoon online, zoals het ook op andere parken gaat. Dit voorkomt een enorme lange wachtrij. Verder was alles echt top! Familie Heemskerk.

Superleuk weekend gehad!

Leuk weekend gehad met vriendenkoppel. Premium Duingalow was helemaal in orde. Het was schoon en een fijne ruimte. Attractiepark was voor ons niet dag vullend, maar gelukkig is daar omheen genoeg te doen. Ook in de avonduren hebben wij ons goed kunnen vermaken op het vakantiepark. We waren groot fan van de mini-bowling, karaoke en bingo! Vonden het alleen jammer dat de nieuwe arcade op zondag al om 17:00 dicht ging.

heel slecht

We hadden een dagje tikibad en duinrell. Het park is oud en kan wel een update gebruiken. De trapkikkers zijn enorm zwaar, in de speeltuin kraakt en piept alles, het treintje was kapot en de kindjes moesten in het donker er zelf uit lopen. Het tikibad, erg onduidelijk waar je in de rij moest en hoe groot je moest zijn. Onze dochter (6 jaar en al haar zwemdiploma's) wordt door een badmeester uit het bad gehaald en naar een extra meetpunt gebracht. Daar is ons verteld dat ze 1.18 is en dus zwembandjes aan moet. Wij waren enorm verbaasd. De pret was dus voorbij en we zijn naar huis gegaan. Buiten aangekomen om 17.30 was alles dicht in het park, dus geen knuffel, eten of drankje meer helaas. Verder heel veel luidruchtige hang jeugd. Maar dat zou voor mij niet de reden zijn om weg te blijven. Maar komt de sfeer zeker niet ten goede.

Hele slechte service

Datum niet meer kunnen omboeken naar een andere dag, heel slecht geholpen.

Matig

Vele dingen gesloten en of vroeg dicht. Bij aankomst weinig kunnen doen park was dicht. Zaterdag dan park gehad en zwemmen. Zaterdag avond zou alles langer open zijn op de website stond dat dit geldt voor meerdere attracties het waren er maar 3. Zondag alles vroeg dicht. En maandag de dag dat we weg gingen hadden we nog recht op park maar park was dicht en zwembad ook. Goed in de speeltuin gaan zitten na het opleveren van je huisje. NERGENS NERGENS een wc open. JA buiten t park op de parkeerplaats?! En dit met kinderen. Niks niks open sorry dit is mijn laatste keer laag of hoog seizoen… ps. In t huisje moest ik bleek kopen omdat de wc stonk niet normaal en mijn slot was eigenlijk versleten! Werkte amper!!

Geweldig voor de kids

Mooi schoon park en voor elk wat wils. Komen zeker nog een keertje terug met de kleinkinderen.

Gezellig weekend vol activiteiten

Buiten het seizoen naar duinrell bevalt ons heel goed geen lange wachttijden in het park. Tikibad wel druk maar wel heel veel plezier gemaakt. Huisje was in orde. Schoonmaak had wel iets grondiger kunnen schoonmaken maar het was acceptabel.

Goede accomodatie

Accomodatie was goed, niets op aan te merken. Jammer dat de openingstijden niet goed op elkaar aansluiten en niet echt aansluiten bij de behoefte van kinderen die smiddags naar bed moeten.

Zoals steeds was het weer top!

Leuk huisje en super tijd in het zwembad + attracties.

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.