Zeker een aanrader..!!

Verblijf zeker eens op Duinrell..!! De combo op verlof plus attractie park & Tikibad..?? Wa wil je nog meer..?? & vanaf april word het attractiepark uitgebreid... Boek zeker maar eens..!!

Het was een heerlijk spetterende waterpretpark weekend!

We hebben genoten van ons weekendje weg met vrienden van ons in het 8pp huisje! Tuurlijk hadden we verwacht dat we vaker konden zwemmen maar dat mocht de pret niet drukken.

kinderen hebben een leuk tijd gehad maar prijzig voor wat je krijgt

De prijs vind ik aan de hoge kant voor alleen het Tikibad. Het water was aan de koude kant en de hygiëne in het gehele zwembad is zeer slecht (omkleedhokje en kluisjes erg vies) en het restaurant is ook niet schoon (vuile tafels en vloer en overvolle prullenbakken) De glijbanen zijn goed bevallen bij onze kinderen maar beter toezicht bij de glijbanen (boven bij de glijbanen) zou fijn zijn.

Onvergetelijke familievakantie

Met kinderen en kleinkinderen in geweldig familiehuis Oranjerie. Genoten van het attractiepark en Tikibad, geschikt voor alle leeftijden. Ook leuke uitjes in de nabije omgeving.

Heb het leuk gehad

We hebben genoten van onze week vakantie!

Vies zwembad en park.

Gisteren met ons gezin geweest het was al jaren dat wij er niet geweest waren,wat een afgang zeg het park is zeer onverzorgd. Bij de frietkraam leek het wel kwa stank of de friet in afgewerkte olie was gebakken. Nu het zwembad ik sta er niet raar van te kijken als je daar met voetschimmel mee naar huis komt de vloer was gewoon ontzettend vies normaal gesproken mag je niet met je schoenen op de vloer lopen bij de kleed hokjes. Ook de toiletten in een woord smerig maar ja de opmerking zal wel zijn personeel tekort maar voor mij geen reden dat de toiletten zo vies zijn. Als dit zo ook op de Camping is mij daar niet gezien.

Leuk park en zwembad met een maar....

Best een leuk attractie park en zwembad. Zelfs als je er een week bent. Je raakt pas na een week uitgekeken. Maar de eetgelegenheden in de plaza zijn het absoluut net niet. En dan bedoel ik niet de prijs. Dat weet je in zo'n park. De snackbar, je kunt er amper zitten. Als we terug naar de accommodatie moeten lopen is alles koud. Het restaurantje hetzelfde. Je moet een heel dienblad volladen met eten. En dan betalen. Wij waren er in de herfstvakantie dan is het zo druk. Krijgen ze het niet geregeld. Met lang wachten tot gevolg. En koud eten. Maar dat was ook gebeurd als het betalen iets sneller ging. Als Duinrell zorgt dat de mensen eerst betalen en dan hun eten opscheppen. Scheelt iets van ellende. De smaak en versheid was goed! Maarja lauw of koud. Snackbar in het zwembad ziet er goed uit. Daar gaat niemand naar toe omdat je maar 2 uur de tijd hebt. Toiletten kunnen iets vaker gepoetst worden. Dit zal wel komen door krapte aan personeel.

We hebben het heel erg leuk gehad!

De attracties liggen niet te ver uit elkaar en goed onderhouden. De wachtrijen waren goed te doen. Veel leuke attracties, zowel voor kleine kinderen als de wat oudere.

Teleurstellend

Veel attracties in onderhoud of gewoon gesloten (personeelstekort?). La Place bij de Falcon heeft 3 koffieautomaten staan, waarvan 2 buiten gebruik omdat personeel niet weet hoe die dingen werken. De 3e geeft geen cappuccino. Wij zijn echt fan van Duinrell maar vandaag gaan we voor het eerst op tijd naar huis. Ondertussen wel de normale prijs moeten betalen...

Leuk gezellig park geschikt voor alle leeftijden.

Alles netjes en gezellig. Kwaliteit restaurant 's avonds was een minpunt.

Mooie ervaring

Wij, mijn kinderen en kleinkinderen vonden het geweldig

Park super für die Kids, Unterkunft ein Disaster

Der Park ist sehr schön für Kinder. Viele verschiedene Attraktionen für groß und klein. Auch das Schwimmbad bietet mit seinen vielen Rutschen und einem Wellenbad ausreichend Abwechslung. Dann hört es ber schon auf mit den positiven Eindrücken. Wir waren in einem Duingalow. Nach Anreise mussten wir erstmal 2 Stunden putzen, weil dieses Haus definitiv für sehr lange Zeit keine Putzkolonne gesehen hatte. Essensreste in der Mikrowelle, übler Geruch nach Schimmel, Haare und Dreck in der Dusche, eine völlig abgeranzte Couch, dreckiges Geschirr... Könnte jetzt noch ein bißchen weiter machen lasse, es aber sein. Bei unserer Beschwerde keinerlei Entgegenkommen vom Park. Man könne den Putztrupp ja nochmal schicken. DANKE NEIN!! Für uns der letzte Besuch in Duinrell, obwohl unsere Kinder eine Menge Spaß im Park hatten. Vielleicht sollten die zahlreichen negativen Bewertungen zum Thema Schmutz/Schimmel etc. mal ernst genommen werden. Tot ziens.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Feest voor kinderen

Prima. Kleine huisjes matig.

Mooi verblijf, leuk attractiepark en zwembad. Topweekend gehad.

Erg leuk om een weekend op Duinrell te zijn. Voor de kinderen is er van alles te doen. Jammer alleen dat het attractie park door de week al om 16.00 sluit.

fantastisch

wij komen al jaren voor Tina festival Duinrell voor mijn dochter 30 jaar met beperking.

Tina Festival

Wat een tof weekend. Op vrijdag aangekomen en gelijk een rondje attracties gedaan. Omdat het nog rustig was kon je blijven zitten. Wat onze dochter fantastisch vond. 's Avonds nog even zwemmen in het Tikibad. En dan zit de 1e dag er al weer op. Op zaterdag eerst broodjes halen in het winkeltje en daarna naar het Tina Festival. Wat een feest (ondanks de regen). Eind van de dag weer attracties en zwemmen. Op zondag wederom een regenachtige dag, maar dat mag de pret niet drukken. Opwarmen kon in het chalet dat we hadden geboekt. Lekker friet halen bij de snackbar. Kortom een top weekend.

La placa waardeloos

Het park is prima de huisjes top ruim schoon en prima uitgerust .maar 2 x gegeten bij la placa en het liep werkelijk voor geen meter .totaal geen leiding en de mensen deden maar wat eerst betalen toen weer noet en toen weer wel vervolgens eas het eten lauw Jammer dus advies liever zelf koken of buiten het park eten

Zeker aan te bevelen !!!’

We hebben met 7 personen ,waarvan 4 kinderen genoten van een heerlijk weekend bij Duinrell.Mijn complimenten over het huisje wat schoon en comfortabel was .Het zwembad was top ,wat hebben mijn kleinkinderen genoten ,helemaal geweldig . Ook het attractiepark was super ,voor elke leeftijd wat wils !We kwamen tijd te kort !! Fijne supermarkt die niet eens zó verschrikkelijk duur was. Kortom ,wij hebben een geweldig weekend gehad en komen zeker nog eens terug .

goed vezorgd

Wij hadden een duingalow voor 8 personen. Geweldig en ook zeker een compliment voor de schoonmaak, het zag er keurig uit!! Het tikibad en het attractiepark zijn spectaculair. We hebben genoten!

Altijd een feest voor jong en oud

Wij komen al jaren naar Duinrell, en de kinderen kijken er elke keer naar uit (en niet alleen de kinderen). Zowel in het attractiepark als in het Tikibad is er voor elke leeftijdsgroep wel iets leuks te vinden. Terwijl onze jongste (8 jaar) graag op de botsbootjes, het kikkerrad en de dragonfly zit, mag het voor onze tieners (17 en 19 jaar) al iets avontuurlijker zijn (Falcon, Wild Wings, Waterspin). Maar dan moet je weten dat onze oudsten opgegroeid zijn met de Trollentrein en de Kwakus Kwebbel Show (dat ze intussen al luidkeels kunnen meezingen). En ook in het Tikibad groeien ze mee. Voor de jongsten is er de Playa voor kids, en de rustigere familieglijbanen en lazy river, terwijl onze tieners al meer door de uitdagende glijbanen vliegen. Ook qua verblijf hebben we elke keer een proper huisje, waar je kan kiezen hoe luxueus je je verblijf wenst. En zelfs de hond is blij, want ook die kan mee en leeft zich uit in de omliggende bossen.

heb genoten van mijn vakantie

Huisje vol met schimmel

Blijf hier weg!, Hoe wij onze 'Duingalow" aantroffen: Vol met schimmel en stof , hele huisje was vergeven van de schimmellucht, een plek waarin je jouw kinderen absoluut niet wilt wassen. Na klacht geen compensatie want niet op tijd aangemeld. Jammer, voor ons dus de laatste keer.

Voor alles wordt een oplossing gezocht.

Verblijf in superschone Plus-Duingalow voorzien van alle comfort! Zeer geschikt voor grote groepen van diverse leeftijden. Oplossinggerichtheid ++++!

Fantastisch leuke ervaring met top service!

Wat hebben we genoten! Vanaf het boekingsproces tot aan het moment van uitchecken was de service en klantvriendelijkheid van het personeel uitmuntend. De combi attractiepark, camping en tikibad was heel plezierig en had een erg aamtrekkelijke prijs. Dikke vette aanrader!! Oók voor mensen zonder kinderen.. ;-)

Duinrell is fantastisch het park zwembad bossen

Wij hadden 2 Duingalows bij elkaar alles was heel netjes het zwembad is een echt zwemparadijs voor groot en klein. Het park is heel leuk voor de kinderen en heel mooie speeltuin waar ze kunnen spelen. Je kan er in bos mooie wandeling doen. S avond is er ook plezante animatie goochelaar. Bingo karaoke avond. Gezellig pup. Dus ook ideaal voor de jeugd. Wil je een dagje Scheveningen strand het kan. Is dicht bij.

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.