Wij hebben een erg leuk familieweekend gehad

Wij hebben genoten. Ons duinhuisje lag centraal gelegen en overal dichtbij. Zaterdagavond was het park mooi verlicht en hebben we genoten van de marshmallows bij het kampvuur. Zelfs op de regenachtigste dag van het jaar hebben we ons goed vermaakt in het Tikibad en de gamehal.

Super weekend

Huisje was goed.Blij met ons upgrade. Wel mogen ze bij vermelden dat er werkzaamheden zijn op het park. Ik had specifiek voor gebeld en gevraagd over feestpakket.Kost bijna €50 en er hangt maar 1 slinger.Ik had nog gevraagd wat houdt in.Noet dat er 1 slinger hangt en bij binnenkomst 1 slinger met paar ballonnen.Taart was wel lekker maar €50 is erg veel.Verder hebben wij super naar ons zin gehad.Park en zwembad top

Leuke tijd gehad

De faciliteiten van het vakantiepark waren ruim aanwezig en goed! Het zwembad en attractiepark werden zeer goed bevonden door onze kids. De vakantiehuisjes waren groot en goed ingericht. Ons huisje was bij aankomst niet proper (kruimels op tafel en grond, keuken was niet proper,...). Jammer om te zien dat de huisjes niet goed onderhouden worden (behangpapier begint overal los te komen, zetels hebben plekken, spatwand begint los te komen,...).

Onhygiënisch

We hadden met vrienden en kinderen een volle dag. Eerst pretpark, daarna 4 uur zwemmen. Aller eerst wil ik zeggen dat het personeel heel vriendelijk is. Pretpark was hartstikke leuk we hebben genoten, de toiletten daarin tegen zijn te smerig om vast te pakken kranen die niet werken zeep op etc. Daarna gingen wij zwemmen als eerste was het in de kleedkamers behoorlijk smerig, hele sporen modder, vieze poep luiers en afval papiertjes vieze wanden waar smurrie op gesmeerd was en heel veel niet werkende kluisjes ( nou kan de gast er zelf ook heel veel aan doen om zijn eigen rotzooi op te ruimen, wat een varkens) maar goed wisseling van zo veel mensen geeft zooi. Alle glijbanen waren fantastisch leuk en een groot peuterbad voor de kleintjes. voor jong, oud en jeugd veel te doen. Voor vertrek gingen we nog even een patatje eten boven in het zwembad zelf, pfff nooit meer geen enkele schone tafel, de grond bezaaid met friet mayonaise en andere vormen van etensresten, ( nee ik overdrijf echt niet) vervolgens besteld aan de balie, de man achter de toonbank veegde wat resten friet bij elkaar en gooide deze vervolgens gewoon terug in de uitdeel bak om deze opnieuw te serveren. Echt ik kan veel hebben maar dit kan echt NIET.

Een aanrader

Heerlijke midweek met de kids (9, 12 en 12) in een goed uitgekiend pretpark waar er voor iedereen wat te beleven valt. Iedereen heeft met volle teugen genoten van de buitenattracties en het Tikibad en na een lange, leuke dag is het heerlijk om uit te blazen in de comfortabele huisjes. Vlakbij de zee en niet ver van Leiden is het ook heerlijk om even de omstreken van het park te verkennen. De tijd vloog voorbij en iedereen kwam uitgebreid aan zijn trekken.

Leuke combinatie zwembad en pretpark

Leuke mix voor de kids, soms zwemmen, en lekker onbeperkt het park in. Tevens gunstige locaties in de buurt om te bezoeken

Huisje en dagje was geweldig

Qua prijs vind ik Duinrell tegenover bijvoorbeeld een Center Parcs echt wel prijzig. Al hebben onze kinderen het wel helemaal naar hun zin gehad. Ondanks dat de vrouw van de mini disco echt haar best deed valt dit tegenover bijvoorbeeld Centerparcs echt tegen en de activiteiten eromheen ook, hier mag echt wel meer aandacht aan besteed worden. De gamehal was wel echt heel erg leuk en de speeltuinen, attracties en Zwembad natuurlijk ook. Het huisje was heel erg netjes en mooi dus dit verdiend zeker 10 punten. Fijn dat je de auto echt dichtbij kan parkeren en je pakt nergens op tekort dat is fijn. We komen graag nog een keer terug al vind ik de prijzen wel erg hoog.

Heerlijk weekend

Genoten van Duinrell. Fijn park, leuke attracties. Tikibad was erg leuk. En de stacaravan was erg schoon. Een super weekend gehad.

Te duur voor aantal attracties, maar verder prima

Zijn medio feb 2024 geweest. Heel veel was gesloten, en sommige attracties gingen eerder dicht. Prijs-kwaliteitverhouding klopt hierin gewoon absoluut niet (35,-geloof ik pp) Informatievoorziening kan ook beter hierover, met name bij de kassa en wellicht bij wat informatieborden. Attracties die nog open waren (3 of4?) na 16u waren wel leuk. Omdat het niet druk was daar veel in geweest. Dat maakte veel goed. La Place was koud en met defecte toiletten.

Zeer goed verzorgd

Amazing place to stay

Went there in February not knowing what to expect and I was so glad I took the chance to book and stay in Duinrell. Everything from the minute we arrived was great. The accommodation was so clean, the amusement park was so much fun and the indoor pool and slides kept us entertained for hours. Would definitely recommend going here. We will be back in 2025.

Slechte klantenservice

Een leuke actie op pepper gezien dacht ik... zwemactie, 2 personen voor 25 euro. Er stond geen datum bij. Tickets geboekt en toen kwam ik erachter dat ze alleen geldig zijn op valentijnsdag. Dan kan ik niet. Tien heb ik vervolgens een mail gestuurd. Ik kreeg mijn geld niet terug en een compensatie konden ze ook niet bieden. Op de website staat wel dat tickets geannuleerd kunnen worden, maar dat gold niet voor deze actie. Naja niet erg vriendelijk dat er geen oplossing wordt geboden. Ik ga hier dan ook niet meer zwemmen!

Ik vond het een super weekend met leuke activiteiten op zaterdag!!

Gezellig

Heel mooie huisjes, proper, warm, goed zwembad

Leuk maar duur

In kort!! Leuk maar duur!! Eten kan beter. Parkeren mag goedkoper

Mooi park, met goede faciliteiten.

Leuk park, met mooie huisjes, netjes, vriendelijk personeel, attractiepark goed en alles prima te belopen, Tikibad, mooi en netjes, was wel erg druk, ondanks de drukte heerlijk gezwommen en genoten van de glijbanen.

Onze 5 klein-zonen hebben zich super geamuseerd! Ze straalden, dus opa en oma gelukkig...

Wifi en horeca te verbeteren

Huisje 38 geen wifi drie dagen aan het bellen geweest met speciaal nummer ( en dan heb je vakantie!) niet opgelost ! Statiegeld in het tikkie bad moet je betalen maar je kan daar niet je statiegeld terugkrijgen dan moet je je blikje meenemen en inleveren bij de supermarkt op het park en die is dan dicht na 18 uur . Lekker handig. Park leuk maar te vroeg dicht . Verder dan weinig te doen

Prima weekend

Positief: schoon huisje, parkvoorzieningen zijn prima, eten en drinken prima, pretpark erg fijn (wel sommige zaken erg verslechterd denk aan poppen van de voorstelling playkwekshow), personeel vriendelijk, informatievoorziening is prima. Fijn dat je zo in en uit het park kon lopen. Negatief: Onvoldoende parkeer- en rijruimte op het park. Zeker bij aankomst gaat iedereen tegelijk het park op en er is geen ruimte om elkaar fatsoenlijk te passeren. Parkeren was ook niet mogelijk nabij het huisje, dus moest met alle spullen een heel stuk worden gesjouwd. Ruimte babybed: Het is in geen van de slaapkamers mogelijk om fatsoenlijk het babybed neer te kunnen zetten.

Sommige dingen vielen tegen

We vonden het erg jammer dat er geen vuurwerkshow was, toen wij gingen reserveren, stond er op de website dat er ook een vuurwerkshow zou zijn, ook 1 van de redenen om bij jullie oud en nieuw te vieren, een paar dagen voor vertrek kreeg ik een mailtje dat er toch geen vuurwerkshow komt. bij de receptie zeiden ze dat jullie er geen vergunning voor kregen.. dan vraag ik me af waarom jullie het wel op de website neerzetten dat het er is, daar ben ik wel boos over, want je betaal er ook naar.. Op vakantie wil je natuurlijk ook lekker uit kunnen slapen, dan hoor je elke ochtend vroeg al muziek over het park heen galmen. We dachten gezellig mee te doen met de bingo, de bingo prijzen sloegen echt nergens op, en zeker niet voor dat geld wat je ervoor moet betalen, dan verwacht wel een tafel vol met leuke prijzen, maar deze prijzen waren slechter dan de kringloop, bv een wespenvanger waarvan het doosje helemaal verkleurd was een paar simpele naaigaren en vlaggetjes en een zakje water ballonnetjes meer was het dan ook niet. We hebben dan ook niet meegedaan, daar waren we niet de enige in, hele groepen die gingen weer weg, die eigenlijk ook wel bingo wilden spelen. Verder hebben we een leuke vakantie gehad, het zwembad was leuk en het attractiepark ook, wel jammer dat het attractiepark om 16.00 alweer dicht ging. Ik zou het evengoed aanbevelen vanwege het zwembad en het attractiepark..

Superleuk park, alles centraal

Accomodatie dicht bij attracties en Tikibad. Erg leuk voor alle leeftijden en groot pluspunt; bijna geen wachtrijen. Leuk voor uitstapjes ook naar Scheveningen of de grote Mall in Leidschendam. Wij komen graag nog een keer terug.

Heerlijk weekendje en topomgeving

Heel erg leuk tussen het strand, Den Haag, leiden en ook rotterdam.heel veel leuke dingen te doen. Park zelf is niet supergroot maar genoeg leuks ook in de winter 3 achtbanen voor ieder wel 1 geschikt en rond oud en nieuw kon je zo doorlopen of blijven zitten.verder gamehal,zweefmolen rodelbaan, botsautos enz open. Met grotere kinderen minder keus maar ook doe vermaken zich echt wel. Tikkiebad natuurlijk helemaal top. Stacaravan had wat dingetjes bijv. senseo die wat versleten was en daardoor met gebruiksaanwijzing dicht moest maar wij storen ons daar niet aan. Eigenlijk niks te mopperen een vuurwerkshow was wel leuk geweest maar nu naar Den Haag geweest en dat ging ook heel goed. Enige jammere vind ik de mini bowling die is niet zo bijzonder maar je betaald 4 euro per persoon voor 1 spelletje bowlen dat zijn 10x2 ballen gooien ben je 16 euro verder met 4 personen wij waren misschien max 15 minuten verder. Zonde van je geld. Supermarkt prima. Cafetaria en pizzaria zoals overal op campings te duur voor wat je krijgt. Kun je beter, meer keus en goedkoper pizza halen bij restaurant da alfio waar wij heerlijk gegeten hebben.

Voor de kleinkinderen ideale vakantie

Geboekt met eindejaar comfort duingalow 6 pers geboekt deze zijn eerder te klein voor 6 pers ook het vuurwerk maken aan de bungalows vind ik niet ok ! zeeeer gevaarlijk!!

Slecht

Ik ben oud en nieuw met de gezin van 8 persoon gebleven in de Premium plus We kwamen en het huisje was helemaal nat en viesz de slaapkamer van boven waren niet gestofzuigd van de vorige die daar bleven, We kregen maar 1 coupon voor de tikibad wanneer ik ben gaan klagen voor mij gevoel geloofde de baliemedewerker me niet, ik ben heel vaak naar Duinrell geweest maar dit keer was het wel me laatste keer echt een slechte ervaring gehad we hadden nog ook gedoe bij de tikibad we vroegen hoelang we mogen blijven hebben we een slechte informatie gekregen maar goed geen duinrell voor ons meer

Slechste vakantie ooit

Wij gingen voor 2e keer terug met oud nieuw dit jaar huisje heel vies slechte entertainment programma belagelijk dure vraagprijs voor bingo boekjes geen vuurwerk show en hier door niet spoedig op de hoogte gebracht je krijg niet voor het aantal dagen dat je er bent zwemkaartjes rond uit nooit meer voor zoveel geld en het geen wat je er voor krijgt ook klacht ingediend maar compesatie zat er niet in van hun kant uit dus niet klant vriendelijk dus wordt met het jaar slechter en een bouwput met werkzaamheden voor je huisje en ook daar niet van op de hoogte gebracht op een tegemoetkoming voor gekregen

Over Duinrell

Al meer dan 85 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.