Laden reviews...
Laden reviews...
516 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een overwegend positieve Beleving voor gezinnen, met veel aandacht voor het attractiepark en het Tikibad. De netheid van de huisjes en de omgeving wordt regelmatig genoemd, net als de centrale ligging nabij het strand. Enkele opmerkingen gaan over prijs-kwaliteit en wachttijden bij populaire attracties.
Mooi weekend tot de laatste dag. Wat een verjaardagsfeest moest worden, werd op de laatste dag verpest, omdat de jarige, mijn man en ik het park niet in ochten, terwijl onze kinderen en kleinkinderen al in het park waren. Zonder afscheid van ze te kunnen nemen, zijn wij vertrokken. Voorts was er brandalarm tijdens ons diner. Wij moesten naar buiten Na een half uur zijn wij vertrokken. Het eten was koud en niet meer te eten. We hadden al betaald. Kregen geen informatie en compensatie. Bar slecht. 11 personen x een maaltijd....
Beveelt niet aan
7 June 2026
Olga
Leusden
Heel leuke vakantie gehad! Het Duinrellpark pretpark is heel leuk en mooi en zorgt ervoor dat er altijd wat leuks te doen is om de hoek. Een huisje icm een pretpark om de hoek is ons bijzonder goed bevallen. Leuk park ook voor onze peuter. Al zijn er ook veel attracties (reuzenrad, bootjes) waar ze helaas net te jong voor is dus met 4+ wordt het nog leuker. Tikibad vonden wij ook een heel gaaf zwembad en keurig, prima personeel en publiek ook, in tegenstelling tot veel recensies. Ik denk dat het vooral aan de drukte van weekendenen & hoogseizoen ligt, dan zou het mij niet meer leuk lijken. Omgeving (Nationaal landschap Hollands Duinen en Wassenaarse strand waren ook super. Echt een groene oase. Laat je niet afschrikken door de randstad/drukke route er naartoe, je belandt heerlijk in t groen. Huisje was leuk en rustig gelegen, met beschut terras en tuin. Dat was ook top. Als zie ik hier ook veel huisjes die dicht op elkaar staan op een kaal veld, oogt als een stel barrakken dus daar zou ik niet graag zitten. De huisjes zonder airco (zoals de onze) worden gauw oventjes dus leuk nu in mei maar in de zomer zou ik het hier niet uithouden. Dat er geen raamhorren zijn vind ik ook wel vervelend. De magnetron en afwasmachine waren van belabberde kwaliteit dus maaltjes in de pan opgewamd en afwas met de hand gedaan. Snap dat je geen topkwaliteit kiest maar dit heb ik nog niet meegemaakt en kan niet de bedoeling van een vakantie zijn dus dat vinden we nog wel een aandachspuntje.
Beveelt aan
7 June 2026
Mineke Goudswaard
Klaaswaal
Ondanks de negatieve reviews die ik op voorhand las hebben wij een topweekend gehad: vriendelijk personeel, propere Duingalow, uitgebreid aanbod in de winkel, ... Het enige wat spijtig was, was dat je per verblijf allemaal samen naar het Tikkibad moest en dat de tijd beperkt was. En de mieren ... tja die hebben we thuis ook en dat kan je oplossen. Wij komen alleszins terug!
Beveelt aan
6 June 2026
Heidi
Heusden-Zolder
Great compact site in a wonderful location. Theme park good size with fun for everyone, water park good fun if a little crowded. Lovely beaches nearby and great town with lovely restaurants & ice cream shops.
Beveelt aan
5 June 2026
Charlotte
Eastleigh
Ik ging hier vroeger heel graag zwemmen maar nu lijkt het meer op een bruin bad dan een Nederlands zwembad. Volk dat zich als apen gedraagt, rondlopen ,spuwen agressief gedrag , iedereen voorsteken in de rijen....... Het plezier is er voor mij af om hier nog te komen
Beveelt niet aan
5 June 2026
John Leemans
Opwijk
Met 6 personen verbleven wij in een zogeheten 'comfort duingalow' Deze duingalows zijn verschrikkelijk klein en gedateerd. Gelukkig hadden we mooi weer en konden we veel buiten verblijven want binnen met 6 man is gewoon niet te doen. Verder blijken deze huisjes geen parasols te hebben en op ons plekje was geen enkele schaduw. Kortom de prijs voor deze duingalow is veel te hoog en zeker ook dat je voor de auto parkeren 15 euro per dag bij moet betalen! Verder hebben we veel last gehad van een groep Polen die ondanks waarschuwingen s'nachts tot 4 uur bleven zuipen met veel kabaal en de radio aan. We zijn zelf gaan vragen of het mischien iets rustiger aan kon maar kregen een grote bek met de opmerking dat we maar thuis moesten gaan slapen. De volgende ochtend hebben we onze klacht hierover gedaan bij de receptie. Hun beloofden dat de bewaking dit in de gaten zou gaan houden. Helaas die avond weer tot 2 uur onrustig gebleven en pas om half drie kunnen slapen. Het pretpark is ok maar de Gamehal is verschrikkelijk duur en verleid kinderen om hele grote bedragen uit te geven waar ze niets voor terug krijgen. Zo worden ze verleid met zogenaamde hoofdprijzen waarbij ze veel punten winnen. Al die hoofdprijzen bijelkaar leverde meer dan duizend punten op waarmee ze dan hun hoifdprijsjes konden uitkiezen. Deze prijsjes bestaan uit de grootste goedkope troep waar de kinderen alleen maar teleurgesteld door worden. Kortom dit was de laatste keer Duinrell. Veel te duur, en absoluut niet comfortabel.
Beveelt niet aan
4 June 2026
Eric
Limburg
voor ieder wat wils
Beveelt aan
4 June 2026
ans
Voorschoten
Echt aangenaam park met korte wachtrijen en prachtig zwemcomplex. Veel recreatieve en moderne mogelijkheden.
Beveelt aan
3 June 2026
Jurgen Enghien
deerlijk
We komen regelmatig terug maar we verbleven deze keer voor het eerst in de 8‑persoons duingalow. De woning is zeer mooi en beschikt over ruime slaapkamers. Het enige minpunt is het gebrek aan privacy: op bepaalde plaatsen zou een haag of afscherming welkom zijn zodat je minder inkijk hebt van naburige huisjes. Het pretpark is erg leuk om te doen. Er is een ruime keuze aan attracties. De meeste zijn relatief kort maar dat zorgt er net voor dat de wachttijden beperkt blijven. Voor ons grootste minpunt ligt bij de flexibiliteit rond het aquapark en het buitenzwembad. Ik begrijp dat er met tijdsloten en een maximumcapaciteit gewerkt wordt gezien het park uit zijn voege geborsten is. Het is echter jammer dat het hele gezelschap samen moet naar OF het aquapark OF het buitenzwembad. waarom is het bijvoorbeeld niet mogelijk om op hetzelfde tijdslot met 4 te kiezen om naar het buitenzwembad te gaan en met 4 naar het aquapark? Enige flexibiliteit hierin zou de ervaring aanzienlijk verbeteren. De ligging van Duinrell dicht bij de zee blijft voor ons een grote troef en is één van de redenen waarom we vanuit België blijven terugkomen. Alleen al de weg naar de zee is prachtig!
Beveelt aan
3 June 2026
Hilde
België
Overzichtelijk park, kinderen van 10/12/14/15 konden vrij hun ding doen en genieten en waar zo terug te vinden. Ook nog even naar het strand gewandeld. Tent wel overdag heel warm!
Beveelt aan
2 June 2026
Jacob
Nieuwpoort
We hebben een heerlijk weekend gehad in een Duingalow. Alleen jammer dat klachten worden weggewimpeld. We waren met 6 volwassenen en een kind onder 2 jaar. Je verwacht dan dat het verplichte beddengoed hier op afgestemd is, maar we kregen gewoon 7 x beddengoed voor volwassenen. Gelukkig hadden we zelf ook beddengoed voor het kinderbedje, maar we hebben nu wel 12,50 voor niets betaald. Ook hadden we last van een lekkende airco. De medewerker van de technische dienst die hiervoor langs kwam vertelde dat deze lekkage al bekend was. Waarom dit niet vooraf gemeld werd of een andere duingalow werd aangeboden is mij nog steeds een raadsel. Ook op de klant via email werd naar mijn mening niet echt klantvriendelijk gereageerd.
Beveelt aan
2 June 2026
Gerrit
Schijndel
Slechte bewijzering, reserveren
Beveelt niet aan
2 June 2026
Fred
Deventer
Nostalgie en vernieuwing gaan goed samen! Mooi groen en bosrijk park. In mijn optiek uniek park
Beveelt aan
2 June 2026
Fabian Wijen
Haarlem
Vrijdagavond Tikibad top! Zaterdagavond Tikibad overvol, onprettige sfeer. Groepen jongens die met elkaar aan het zwemmen zijn en zich totaal niet aan de regels houden. Staan schijn gevechten te houden in de rij. Niet iets wat ik zoek in een attractiepark voor kinderen. Zoek naar een oplossing met bijvoorbeeld gezichtsherkenning en verplichte legitimatie en treed op. Er loopt zelfs beveiliging in het zwembad op zaterdagavond. Dit zou niet nodig moeten zijn! Zelf in botsing gekomen met jongens die zich verstop hadden in de trechter van een glijbaan. Het park was overigens om de overige dagen erg leuk voor onze dochters.
Beveelt aan
1 June 2026
Sander
Limmen
We hebben een leuk verblijf gehad op de camping. Een groot ruim plek, en dicht bij het sanitair. Sanitair wordt de gehele dag goed bijgehouden. Helaas was de ervaring met het zwemmen verschrikkelijk, een grote vechtpartij met politie en ME waardoor zwemmen niet prettig was met onze kinderen door de grimmige sfeer binnen, wij voelde ons ook genoodzaakt te vertrekken. Bij melding ervan bij de receptie werd aangegeven dat ze hier niks mee konden doen, wat natuurlijk teleurstellend was omdat je er toch nog flink voor moet betalen en niet hebt kunnen gebruiken.
Beveelt aan
1 June 2026
Angela
Oosteind
We visited with 3 children under 8 and they absolutely loved it as did we. So much to do and explore, the value can’t be beaten in our opinion.
Beveelt aan
1 June 2026
Paul
London
De camping bestaat uit ruime plekken met uitstekend en vaak achoongemaakte toiletvoorzieningen. De directe toegang tot het park is erg prettig. Leuke wandelgelegenheid in duingebied. Jammer is dat voor de fiks4 prijs het tikibad slechts een korting opleverde. Zit niet hij de prijs inbegrepen.
Beveelt aan
1 June 2026
H van Ool
Tilburg
Alles verliep naar wens. Enig minpunt was dat de openingsuren van de Arcade niet werden gerespecteerd en we verzocht werden de speelhal om 21u30 te verlaten ipv 22u . Hierdoor hadden we niet de kans ons krediet op te gebruiken. Dit had gecommuniceerd moeten worden bij de aankoop .
Beveelt aan
1 June 2026
Micheline
798
Mega relaxed weekje gehad. Voorzieningen op de camping zijn top, bezoek aan het park is super laag drempelig. Voor iedere leeftijd is er genoeg te doen. Het enige minpunt is dat je na een week op het park gezeten te hebben, alsnog moet betalen voor de laatste vrijdag op de parking.
Beveelt aan
31 May 2026
Bart
Weert
Alleen erg jammer dat voor de toch wel hele dure niet al te oude 8 persoons huisjes er erg veel mis mee was en niet goed schoongemaakt
Beveelt aan
29 May 2026
Jessica
Heerhugowaard
Het was een zeer leuke ervaring, ook zeer tof dat je na sluitingstijd het park nog kan bezoeken. De supermarkt op de camping heeft een mooi aanbod aan normale prijzen. Enkel minpunt is in de arcadehal dat er maar 2 schermen zijn om je prijzen in te wisselen waardoor er zeer lange wachtrijen kunnen ontstaan. fantastische ervaring.
Beveelt aan
28 May 2026
Jan
Ranst
Wij hebben een heerlijk weekend met kleinkinderen doorgebracht in een lodgetent. Heerlijk veel ruimte en van (bijna) alle gemakken voorzien. Lekker dicht bij het attractiepark en heerlijk 2 maal naar het zwembad geweest. De attracties zijn leuk voor klein en groot. Het was weer een feestje.
Beveelt aan
26 May 2026
Nel
Waddinxveen
Om te beginnen - financieel pijnlijk geweest. We kwamen net aan - en dit had ik beter niet gedaan - maar ik check de prijzen voor het O'hara huisje dat we geboekt hadden. Ik had 1400 euro betaald voor 6 dagen. Ik ga online en check de last minutes. De andere O'hara huisjes gingen voor 700-800 euro. OUCH! Vroeg boeken is NADELIG. Het park en zwembad waren super! Heel leuke attracties en net groot genoeg. Het zwembad heeft geweldige glijbanen! Ik zou ze zelfs uitdagend durven noemen. Tevens zijn er genoeg opties om te relaxen ook! Voor elks wat wils. De drukte is niet te voorspellen. Dit vooral door bezoekende scholen. 2 dagen hebben we het park en zwembad quasi voor onszelf gehad - dat was echt genieten - andere dagen moesten we onze handen op onze oren houden in de wachtrijen van de attracties door de grote hoeveelheid kinderen. Het eten was super - we hebben zowat elke eettent geprobeerd van de Turkse Pizza tot de Chicken en Ribs - echt lekker eten! Het systeem in het zwembad begrijpen we ook niet. Je krijgt een tijdslot van 2 uur om het in het zwembad te vertoeven. Dat deden we dan ook en toen gingen we eten in het Jungle restaurant in het zwembad. Dat laatste telt dus nog mee voor je totale tijdslot! Dat ontdekten we later omdat we bij het verlaten van het zwembad even 10 euro mochten bijleggen omdat we een hapje te eten hebben gehad. Ik ben blij met mijn bezoek maar er zijn toch wat pijnlijke uitschieters geweest in de ervaring waardoor ik een 2e bezoek toch kritisch moet overwegen.
Beveelt niet aan
26 May 2026
Mario
Schoten, Belgie
Zaterdag 23 mei Wilde mijn jongste zoon op zijn 8e verjaardag naar duinrell attractie park en naar de tikibad Attractie park was geweldig, nieuwste Attractie de Drifter zijn mijn zonen een paar keer in geweest! Ook zijn we in de Duinrel express geweest een leuk treintje De Aqua swing vond mijn oudste zoon geweldig En ook de Rodelbaan viel in de smaak bij mijn beide zonen, en de botsboten Ze waren in de reuzenrad gegaan maar mijn jongste zoon was bang en wilde eruit, de medewerker vond ik niet echt begripvol Na er heen te gaan, werd eindelijk mijn zonen eruit gehaald! Daarna gingen we naar de tikibad Ik schrok dat het zo druk binnen was Leek wel of er meer mensen binnen waren dan toegestaan!je kon amper zwemmen zo druk! In de avond ging een groep jongeren met een jongen in gevecht mijn jongste zoon zag het gebeuren en ik, en raakte in paniek omdat de jongen neer werd geslagen op de grond, zo hard dat hij bewusteloos was en slap Allemaal politie binnen! We wilde gelijk weg maar we konden ons niet omkleden omdat meerdere mensen weg wilde gaan!we zijn met ons badkleding weg gegaan! Veiligheid gaat voor alles! Ik vind het jammer dat deze dag uiteindelijk zo is afgelopen! We gaan vollopig niet meer naar de tikibad! Overal kan dit gebeuren Met zoveel mensen Maar dit had volkomen kunnen worden Als er minder mensen waren en betere beveiliging!!
Beveelt niet aan
25 May 2026
Tamara
Capelle aan den ijssel
Ik kom reeds als trouwe klant een 10 tal jaren naar Duinrel! Dit nog nooit meegemaakt! Wij komen aan, laat op de avond rond 21u30 met 4 kleine kinderen. Heel onze verblijfplaats was vergeven van de mieren. OVERAL! Zelfs tot in de frigo. Gemeld aan de receptie, sturen ze iemand met spuitbussen tegen ongedierte. Dit wilden we niet aangezien wij hier met 6 een uurtje later in moesten slapen. Terug naar de receptie, we konden verhuizen naar een glapingtent maar daags nadien zouden we opnieuw moeten verhuizen, dus terug alles inpakken, bedden opmaken etc. Een andere verblijfplaats was ook mogelijk maar was veel kleiner (ook goedkoper!) en we zouden maar 100€ korting krijgen. Dat om weer de dag nadien te moeten verhuizen. Rondomrond onze verblijfplaats stonden veel huisjes leeg. Wanneer we vragen of we daarin mogen, krijgen we doodleuk tehoren dat ze het niet kunnen maken om andere mensen morgen dan in ons huisje te laten met mieren!! Maar wij dan wel??? Echt schandalig dat er niet meer toegeving/ hulpbereidheid was en dat het personeel boos werd op ons omdat we ‘zogezegd’ moeilijk deden! Nadien zijn mensen van de security dan toch wat mierenvalle komen plaatsen. Deze mensen schrokken zelfs van de overdaad aan mieren, maar konden niet ingaan tegen de beslissing van de directie/receptie We hebben meerdere foto’s en filmpjes van de mierenplaag.
Beveelt niet aan
25 May 2026
Dana
Sint-Katelijne-Waver
Al meer dan 90 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties.
Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.
Duinrell 1
2242JP Wassenaar
Branch
Recreatie, Toerisme
Specializations
Pretpark, Recreatie
Overige bedrijven