Filters

2

Slechte website bestelling kaartjes tikibad

Je kan per keer maar 1 kaartje bestellen met het gevolg dat we geen meer kaarten op dezelfde dag meer kunnen bestellen! Formulier ingevuld voor contact geen enkele reactie. Telefonische na 5 minuten te wachten geen bericht die aangeeft hoelang het duurt en na 5 minuten wordt de verbinding verbroken! Waardeloos geen goed woord voor over!!

  • Aanbevelen? Nee
7

Leuker vakantie in een leuk park maar de rest eromheen is slecht!

De camping en het park zijn echt heel leuk, fijn om zo dichtbij het park te zijn dat je er even snel nog naartoegaag. De schoonmaak van de sanitair gebouwen en de horeca zijn echt ronduit slecht helaas. De dames van de schoonmaak lopen zogenaamd de hele dag schoon te maken, maar het enige wat ze écht doen is rondlopen met een dweil en appen/bellen. De toiletpot zelf heeft geen doekje gezien. Overal zat poep/bloed in de pot. Dode vliegen op een muurdoodgeslagen zaten er dagen later nog steeds. De horeca is veel te duur voor wat ze verkopen. Een all in ontbijt waar nog geen snee bruin/wit brood of een bolletje te krijgen is, of gewoon lekker beleg slaat nergens op. Onze dochter lust geen harde broodjes maar moest wel €7,50 afrekenen voor uiteindelijk een appel en een jus dorange

  • Aanbevelen? Nee
3

Beetje teleurgesteld

Wij zijn vandaag aangekomen. Bij aanvang kregen we te horen dat we op de toegangskaarten pasfoto's moesten laten maken. Dus wij dit braaf doen. Er waren 4 hokjes voor pasfotos en er was er maar 1 die het deed dus lange wachtrij en 6 euro lichter. Nu wil ik vanavond het tikibad reserveren maar vol voor de hele week. Kinderen erg teleurgesteld.... de toiletten hier stinken erg naar urine. Het beneemt je de adem.. Ik hoop dat we morgen wel kunnen genieten van de attracties.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Wezen kamperen . Stonden op het middenveld. Perfecte locatie, met kids jong en oud . Dichtbij plaza Engelse pub en speeltuin attracties.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gezellig en leuke attracties

Veel leuke attracties en de wachtrijen vielen ook wel mee. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer leuk park.

Mijn klein dochter van 11 jaar was van een trap gevallen in het tiki bad. De verzorging van het EHBO was heel uitstekend .Zijn naam was Mario. Minder was ons verblijf in het duingalows . Konden er maar om 17u30 in en zeer vuil heel slecht gepoetst . voor al de rest een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke midweek in Duinrell!!

Met gezin met twee kids van 8 en 10 in Duinrell midweek op vakantie geweest in augustus 2021. Fijne nette en ruime luxe chalet, park en attracties leuk voor de kinderen, eten en drinken iets aan de dure kant maar wel goed. Wij hebben genoten!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne omgeving

Op de camping gestaan. Let wel op welke plek je krijgt. Er zijn ook kleine plekken, waar je tent aan tent staat. Maar er zijn ook goede plekken. Omgeving is erg mooi. Je bent zo in Wassenaar en aan het strand. Erg mooi om te fietsen in omgeving. In de week dat wij er waren was het wel erg druk in het park. Lang wachten voor de achtbanen en de rodelbaan. Daarom is onze zoon alleen de eerste twee dagen het park ingeweest. Tikibad was goed en goed geregeld. In de ochtend waren alle tijdstippen voor de dag erop nog te boeken. Twee uur zwemmen per keer is ook lang genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk

We hebben heel erg genoten, niks te klagen en we komen zeker terug .

  • Aanbevelen? Ja
4

Eens, maar nooit meer

3 dagen na Duinrell geweest 2 overnachtingen. .Het animatie team is niet vriendelijk! Opweg na de kinderbingo stonden wij het zomertheater, met vele mensen meer, nadat we eindelijk aan de beurt waren was de bingo al om 19;00 uur vol terwijl hij om 19:15 begon. Wij waren er zelf om 19:00. Werd vertel dat er om 21:30 weer een familie bingo was. Daar kaarten voor gekocht bij de bar om 19:30 kwamen om 21:10 aan voor de bingo. Werd ons de deur gewezen omdat de bingo nogmaals vol zat om 21;00 terwijl wij gewoon kaartje hadden. Mevr van animatie was niet aardig! Reseveren voor het tikkiebad is een ramp. Alles zat vol! Ze vertelde dat we de ochtend van te voren moesten reseveren. Maar als je op woensdag aankomt om 15:00 uur kan je al niet meer zwemmen de dag erna. Beetje ***lig als je er maar 2 dagen er bent. Het park zelf is best wel vies, overal liggen , siggarten peuken en afval snoep papiertjes flesjes drinken. Lopen mensen rond met opruim stokjes maar zitten meer met elkaar te praten als te prikken. Corona regels worden niet goed nageleefd op in de actracties na. Horeca is vrij duur, we hebben 1x gegeten op het park, maar de friet was niet goed gaar en erg slap. Hadden geboekt bij eurocaps: de huisjes was verder helemaal niks mis mee netjes en schoon en personeel ook niet hebben ons uitstekend geholpen met de problemen die wij hebben ervaren. Maar het personeel van Duinrell is een ramp!

  • Aanbevelen? Nee
8

Super leuk voor de Kids!

Mooi park met een leuk attractiepark waar ze onbeperkt naar toe kunnen. Tikibad ook heel leuk. Veel te doen in de omgeving.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk ontspannen voor ieder wat wils

Heerlijke vakantie gehad. Kinderen konden hun gang gaan. Park is schoon en betrouwbaar om je kinderen zelf hun gang te laten gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk en gezellig

Zeker de moeite waard om tegaan herhaling vatbaar we komen zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
8

We hebben ons wel vermaakt

Er genoten van het park, en vooral van het Tikibad. Je moet alleen geen smetvrees hebben, want ik vond de duingalow erg vies.

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuk, wel gedateerd en in Coronotijd lange wachttijden

Personeel prima, sanitair prima, maar park is de laatste 7 jaar weinig veranderd

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppark

Het is een ontzettend leuk park voor jong en oud. Leuke combinatie van attractiepark met het Tikibad. Een echte aanrader voor gezinnen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Leuk weekend met de kids in een duingalow, maarrrr....

Leuk weekend met de kids gehad. Paar kritische noten die de sterren reviews omhoog gooien. 1. De beveiliging bij de entree mag wat klantvriendelijker en hulpvaardiger zijn. 2. Er wordt overal gerookt op het park. Dit dient in deze tijd anders moeten worden aangepakt

  • Aanbevelen? Ja
1

Vreselijk smerig

Erg jammer, we hadden een budget duingalow gehuurd. Bij aankomst lagen de plukken stof op de grond en op de planken. Na het melden bij de receptie kwamen ze de aangegeven plekken alsnog schoonmaken. Er werd duidelijk over de porto van de schoomakers gecommuniceerd dat het huisje waar wij in zaten schoon was gemaakt en gecontroleerd was, dit moet dan door een blinde gedaan zijn. Savonds kwamen wij er achter dat het servies en bestek nog smerig was, de filter nog in het koffiezetapparaat zat, douchekop stuk was en het doucheputje niet goed doorloopt en er nog meer plekken waren die (al heel lang) niet schoon gemaakt waren. voor de douche kwam er meteen iemand langs. Er lagen ook nog allerlei spullen, bijv speelgoed van voorgaande verblijvers tussen de matrassen, het was echt ontzettend smerig. Helaas hebben wij onze eerst avond besteed aan het schoonmaken van ons huisje Terwijl je hier gewoon schoonmaak kosten moet betalen. Wij hebben overal foto's van gemaakt en die de volgende ochtend bij de receptie getoond. Als vergoeding konden ze ons een wifi voucher aanbieden. Waar je in een digitaal tijdperk vrij weinig aan hebt aangezien iedereen beschikt over 4/5g. Daarnaast vonden ze het erg vervelend voor ons maar konden verder niks voor ons betekenen. Buiten het park en het tiki-bad om voor ons een dikke vette onvoldoende

  • Aanbevelen? Nee
4

Leuk park, waardeloze klantenservice.

Een paar weken terug besloten we spontaan om naar Duinrell te gaan. De dag ervoor kaartjes geboekt, maar niet goed gekeken en ipv op de volgende dag, een week erop geboekt. Onze fout natuurlijk, maar bellen of mailen ging niet meer op tijd lukken, dus besloten we toch richting park te gaan en het erop te wagen. Aan de kassa werd ons verteld (niet al te vriendelijk) dat we dan maar nieuwe kaartjes moesten boeken en dat we de andere konden annuleren via een e-mail. Volgens de medewerker aan de kassa kreeg ik mijn geld dan binnen 3 dagen terug. 3 dagen kon ik wel op wachten. Ik stuurde direct een e-mail en bestelde ter plaatse nieuwe kaartjes. Toen we eenmaal binnen waren kreeg ik een automatisch antwoord op de mail: Het is druk, wij behandelen uw email binnen 14 dagen. Belachelijk, 2 weken wachttijd op een klantenservice email voor een park. Netjes mijn 2 weken afgewacht, en geen email gehad, ondertussen zijn we 3+ weken verder en kreeg ik antwoord. Ik kreeg geen nette email, enkel een 'wij hebben uw ordernummer nodig'. Dus ik direct weer alles doorsturen, duurde het weer 2 dagen voor ik antwoord kreeg. Ik had een vriendelijke email gestuurd, maar wel laten weten dat ik het allemaal erg lang vond duren. De e-mail die ik terug kreeg bood geen excuses aan voor de lange wachttijd, of hulp, enkel de mededeling dat het me ook nog geld zou kosten om mijn geld terug te krijgen, administratie kosten. Voor welke administratie? Die onvriendelijke, langdurende, uitblijvende service? Geïrriteerd stuurde ik een mail terug dat ik hoe dan ook mijn geld terug wilde, al was het dan met administratieve kosten. Krijg ik een dom mailtje terug met: wij kunnen hier niet uithalen of u akkoord gaat. Nu duurt het nog 7 werkdagen voor ik mijn geld terug heb. Ondertussen dus meer dan een maand verder. Waardeloze klantenservice, niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
3

Tikibad, ongekend duur

Wij wouden naar het tikibad maar door corona kon dit alleen in combinatie met het pretpark wat 40 euro koste maar goed het park is redelijk leuk. Het tikibad kan je 2 uur in maar dat is inclusief omkleden dus effectief zwem je max 1.5 uur, en je moet zelf je tijd bij houden en al ben je 5 minuut te laat dan kost dit je 25 p.p extra. Voor corona had het tikibad sowieso 5 sterren gekregen want vind het echt een topzwembad, maar dit vind ik echt een slaatje uit de hele corona situatie slaan door mensen zo kort mogelijk te laten zwemmen en dus zoveel mogelijk geld op 1 dag te pakken, erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
4

Had meer van verwacht

We kwamen aan en het huisje was zoals het leek niet eens stofgezogen. Stof, etensresten en vuil op de grond. Dag 2 gingen we naar de pub en daarbij game hal. We wilde gaan kegelen waren de munten op. Uiteindelijk nog 4 munten ergens kunnen regelen. Enigste op park wat nog tot laat open is. De kastjes konden niet geleegd worden want niemand had de sleutel, allemaal lege banen. Vanaf 22.00 had je makkelijk nog vol kunnen krijgen omdat er genoeg anomo voor was. Maar de baan was ook niet heel. De kegels bleven hangen boven in. Touwtjes in de war. Daarna Gingen we maar air hockey spelen, om de have klap iemand er bij vragen omdat hij het niet deed. Laatste dag gingen we punten inleveren bij game hal. Was dat aparaat stuk die punten telt. Personeel alles met de hand tellen. Kortom, laat eerst alles even repareren.

  • Aanbevelen? Nee
1

Te druk geen punten voor desinfectie en veel troep

Sorry we zijn veel al veel pretparken geweest maar dit is ons zo tegen gevallen.. het sprookjes thema.. ging nog maar daarna viel ons op dat er veel rommel op straat lag. Over de wc's maar te zwijgen die waren echt zo vies en oud.. ook weinig wc's te vinden. Bij de actractie geen desinfectie punten dus iedereen stapt erin.. wachtrijen mega lang veel te veel mensen in het park weinig personeel te bekennen. Nog nooit zo'n treurig park gezien geen leuke aankleding of een muziekje sorry we hadden er echt meer voor verwacht. Ook veel achterstallig onderhoud veel dingen stuk of deden het niet zoals het ei in het sprookjes thema, automaten met andere eieren ook niet. Maar ook de attractie hadden echt w een likje verf nodig. Al met al een park waar wij niet meer naar toe gaan.

  • Aanbevelen? Nee
6

Leuk park, veel te doen, alleen erg star

Nu voor de 4e keer naar Duinrell met de kinderen. Als alleenstaande vader met 2 tienerjongens een uitkomst omdat het niet te duur is (vooral met vroegboekkorting) dus dit jaar weer gedaan. Bij de vroegboekkorting zat dit jaar alleen gratis entree attracties en gratis toegang tikibad buiten. Eerste keer gaan zwemmen kostte niets zoals in de boeking stond. 2e keer netjes reservering laten zien en mocht ik in 1x 26 euro gaan betalen voor 2 uurtjes in het buitenbad. Receptie gaf aan dat het veranderd was en dat nu ook voor tiki buiten betaald moet worden (een gewoon klein zwembadje met 2 glijbanen) en dan ook nog de volle mep. Ik begrijp dat Corona inkomsten heeft gekost maar ben er niet blij mee dat dit op deze manier opgelost moet worden. Als alleenstaande vader is dit niet op te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Wij wilden in de zomervakantie met de Rotterdampas reserveren, maar dat kon niet omdat Duinrell de hele zomervakantie vol zat, maar als je normaal wilt reserveren (dus niet met de Rotterdampas) hebben ze opeens wel plek. Echt niet normaal, letterlijk gemeen, en als ik ze vraag hoe dat kan krijg ik geen echt antwoord.

  • Aanbevelen? Nee
1

Triest

Gemeente Den Haag heeft regelingen voor iedereen met een laag inkomen daar valt JVA Home - Stichting JVA Den Haag ook onder. Hier maak je dan gebruik van en hoor je dat deze kinderen geen gebruik mogen maken van attracties van Duinrell. En onder tussen wel lekker subsidies van gemeente Den haag incasseren?. Kinderen van JVA die in een attracties gaan worden er ook ervan afgehaald. Met een corona crisis ook had Duinrell dit beter moeten inrichten of dit helemaal moeten annuleren. Maar dit gaat Duinrell natuurlijk niet doen anders verliezen ze subsidies. Dit is gewoon weg zo triest. Een verjaardag vieren of een uitje. Het lijkt normaal dat alle kinderen in Nederland dit kunnen doen, maar niet elke ouder kan het betalen. Door de coronacrisis wordt de groep voor wie dit niet vanzelfsprekend is steeds groter. En hierom een dikke min cijfer voor Duinrell.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Duinrell 1

2242JP Wassenaar

0031(0)70 5155 255

Over Duinrell

Al meer dan 90 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.