Filters

4

Goed park, niet naar behoren personeel en onredelijk.

Aangeraden om zelf bedlinnen mee te nemen. Zaten vlekken op. Park en Tikibad is goed op orde en is leuk om meerdere keren te beleven. De parkwachters zijn niet vriendelijk en handelen zwart op wit. Ze zien je niet als klant maar als nummertje. Ondanks je mee wilt werken. De regels snappen we als groep maar het handelen van de parkwachters niet.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slecht geregeld wb Coronamaatregelen

Het was veel te druk in het park, hierdoor lastig afstand te houden. Nergens goede vakken op de grond getekend, geen schermen, personeel zonder mondkapje, geen personeel te zien om dingen in de gaten te houden en mensen aan te sturen. Het Tikibad was helemaal dramatisch. Totaal onlogische looproutes, bomvol, wachtplekken bij glijbanen veel te klein waardoor je alsnog op elkaars lip staat. Ik vond het echt tegenvallen. Parkeerticket 10 euro? Bizar duur ook.

  • Aanbevelen? Nee
10

echt super

wat een fijne ervaring voor mijn dochter van 15 met autisme,door de autipas is alles heel soepel verlopen,het personeel werkt heel fijn mee,ze heeft echt een superleuke dag gehad,heel erg bedankt door een blije moeder!

  • Aanbevelen? Ja
8

Corona maakt het lastig

Wij zijn een dagje naar duinrell geweest en vond het nog goed te doen. Het was wel heel erg druk op het park maar veel minder druk dan dat het hoort te zijn. Ik sprak een hele vriendelijk meid en die zei tegen mij we moet ons houden aan de corona regels hoe lastig het ook is. Ik was een tijdje aan het kijken en vond het zo zielig hoe mensen zo bot kunnen zijn. Ze willen niet doorlopen, ze beginnen helemaal boos te worden en lopen alleen maar te zeuren dat ze makkelijk naast elkaar kunnen zitten. Vervolgen lopen ze wel allemaal te zeuren dat er geen 1,5 meter afstand wordt gehouden. Duinrell doet heel erg hun best en doen het super goed. Het grootste probleem ligt bij de instelling van de mens. Voor mij is en blijft duinrell een top park en erg hardwerken personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Wij zijn op dit moment in Duinrell vakantiepark huisje 574 voor een midweek. Heerlijk in het bos, rust en ruimte. Na best wel wat slechte recensies te hebben gelezen gingen we met gemengde gevoelens heen....maar wat een geweldig park! Ik begrijp bepaalde recensies echt niet, schoon sanitair, leuke accommodatie, fijn en schoon park, tuurlijk is het druk maar wat verwacht je dan? Privé atracctiepark? Als je dit boekt weet je toch dat je naar een druk bezocht park gaat en op bepaalde plekken in dit park geen rust en ruimte hebt? Wij ervaren het geweldig, met behulpzaam en vriendelijk personeel. Zit op dit moment op mijn wasje te wachten in een schone wassalon, Het Tikibad is geweldig en schoon, ook het buitenbad is super! Onze kids genieten volop en wij dus ook. Mooie omgeving en gezellige sfeer! Dus een tip wil je niet in de massa en toch een beetje rust? Boek dan heerlijk in de bossen, dan maar wat verder van het attractiepark maar wel echt genieten!

  • Aanbevelen? Ja
1

heel erg jammer

Klantenservice is werkelijk beneden alle peil. Er wordt op geen enkele manier ook maar geprobeerd om enige inspanning te doen voor de gast. geboekt is geboekt en dus betaald is betaald. Het lijkt erop dat het dan hier voor Duinrell goed is. Alles wat volgt lijkt hen niet te interesseren. Zeker geen herhaling!

  • Aanbevelen? Nee
4

Duur voor wat we hebben ervaren

We hebben een luxe lodgetent gehuurd voor een midweek. Het is letterlijk een tent en als je rust wilt is dit niet te manier. Je kan de buren horen lopen over hun dek, je hoort je buren met verhefde stem, bomen ruisen en als het regent kan je niet slapen. Het zit in een vallei wat de illusie geeft van rust. De badkamer stonk enorm naar plas en dat is niet meer weg gegaan. We miste wel een tv als je er zolang bent. We wilde luxe want dat staat in de naam. Niets is minder waar. We waren beter af geweest met een comfort cottage, meer faciliteiten in het huisje, dichterbij het park zelf en rustiger We hebben een midweek geboekt zodat we de tijd hebben om alle attracties te ervaren. We hebben alle kleuter attracties meerdere keren kunnen doen. Maar de achtbanen en grotere attracties niet, hier waren de wachtrijen belachelijk lang, minimaal 1,5 uur wachten. Het was enorm druk, de voorgeschreven 1,5 meter afstand is niet te hanteren. De lockers zijn ook belachelijk duur als je je bagage wil stallen, vooral als je het moet betalen bij aankomst en vertrek omdat je geen auto hebt waar je het in kan laten. Het zwembad was heel fijn. Genoeg te doen. Dat maakte het wel goed. Fijn dat de wc’s en de lockers weer open zijn ook. Al met al, een dikke onvoldoende voor een dikke prijs!

  • Aanbevelen? Nee
4

Slecht geregeld

Veel te druk. En geen enkele controle op voordringende jongeren. Echt geen toffe ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hebben in een bungalow op het park gelogeerd van 2/7 tot 5/7. een slechte ervaring. slecht onderhouden park, veel brandnetels wat niet kindvriendelijk is. na zo een lange tijd gesloten te zijn geweest, geen mooie ontvangst in het huisje.slecht onderhouden.Veel te duur voor hetgeen het is. de vaatwasser was nog gevuld met vaat waar de schimmel op stond. ook de kamers hebben geen frisse geur, eerder schimmel of iets dergelijks, terwijl de voorschriften zijn dat je de vaatwasser dient te ruimen. Poetsploeg ook niet gedaan. attracties in het park OK als je vroeg kan starten. Anders worden de wachtrijen véél te lang wat niet aangenaam is voor de kinderen. veel last van meeuwen die eten weggraaien.

  • Aanbevelen? Nee
1

Kansloos

Snap niet dat dit park zo een hoge score krijgt. Te druk, te lange rijen, te weinig attracties open, te duur voor wat je krijgt, te slechte medewerkers Wat mij betreft sluiten die tent, mag zich echt geen PRET park noemen, of je moet minstens 2 uur in de rij staan prettig vinden dan is dit jou pret park, veel plezier dan. Waarschijnlijk gooien ze de problemen op de corona maatregelen maar stamp dat park dan ook niet zo vol.

  • Aanbevelen? Nee
5

Het zwembad maakte veel goed.

Matige ervaring met een kind van 4,5 jaar. Lange rijen omdat attracties maar zeer beperkt gevuld worden terwijl 90% van de bezoekers kinderen zijn en die hoeven geen afstand te houden. Daarnaast ook niet alle attracties doorlopend open terwijl het goed druk was en er overal wachtrijen stonden. Verder wordt het park bijna geterroriseerd door grote meeuwen. Ik weet het die zitten aan de kust maar er wordt niets gedaan om deze besten het wat lastiger te maken (zorg dat ze nergens op kunnen zitten of plaats verschrikkers) nu kun je eigenlijk niet iets eten als je niet onder een parasol zit of staat. Aantal attracties voor kinderen <120 en zonder zwemdiploma is matig. Het Tikibad de was wel erg leuk en ook qua drukte goed te doen.

  • Aanbevelen? Nee
3

Coronamaatregelen zijn niet goed doorgevoerd.

Ik heb laatst Duinrell bezocht. Ik vond het toch jammer dat ze standaard plekken hebben afgeplakt waardoor gezelschappen niet bij elkaar kunnen en hierdoor is er veel capaciteitsverlies, hierdoor komen er onnodig lange wachtrijen komen, In die wachtrij zijn de zigzags niet met schermen, hier kun je dus geen 1,5 meter houden. En dan zitten er ondertussen wel maar 10 mensen in de attractie. Ook is het jammer dat er attracties dicht zijn terwijl er wel gewoon rijen van een half uur staan. Ook het park is maar tot 4 uur open terwijl het best wel druk is. Wat mij betreft mogen ze hier het coronaprotocol aanpassen en moeten ze attracties vullen op de manier hoe Walibi Holland en de Efteling het doen. Hiermee worden de rijen korter. Verder wordt dan dus de 1,5 meter in de attractie ook met je gezelschap gehouden. Dus een tip voor jullie Duinrell: kijk hoe Walibi en de Efteling de maatregelen doorvoeren, en pas dit zelf toe! Er valt veel winst te boeken!

  • Aanbevelen? Nee
6

Erg druk met relatief weinig toiletvoorziening en slecht gemaaide kampeervelden

Allerlei bureaucratische voorzieningen zoal camping ID, overdreven veel controleurs. Waardoor in eerste instantie de indruk wordt gewekt, dat ze het hier “goed voor elkaar” hebben. De werkelijkheid is echter anders: heel slecht gemaaide kampeervelden (iedere nieuwe aankomer maakt hierover een opmerking “grasmaaier meegebracht” o.i.d.) bedroevend weinig sanitair voorzieningen voor zoveel kampeerders en poetsen daarvan op “spitsuur”. Redelijk grote supermarkt met bedroevend assortiment en veel lege plekken. Camping moet nog veel aandachtspunten verbeteren wil de score van 4,5 gerechtvaardigd zijn.

  • Aanbevelen? Nee
3

Totaal niet Corona proef!!

Wij hadden ons gister zo verheugd op een dagje Duinrell. Eindelijk een dagje weer even weg. Zoals op de site stond aangegeven, dat ze niet te veel mensen het park op zouden laten ivm de Corona. Daar was helemaal niks van te merken! Het park was hartstikke vol! Veel mensen, lange wachttijden! Alsof het een normale zomerdag in Duinrell was. Laatste 2 uur nog even naar het Tikibad geweest en daar was precies hetzelfde! Hartstikke druk! Voorlopig voor ons geen Duinrell meer! Andere parken hebben dit vele malen beter op orde!

  • Aanbevelen? Nee
2

Jammer!

Wij komen al jaren met veel plezier kamperen op de camping in Duinrell, zo ook afgelopen meivakantie. Helaas was toen het park nog gesloten, maar wij hebben het alsnog heel leuk gehad. Fijn dat we vrijkaarten kregen voor het attractiepark, zodat wij nog eens terug kunnen komen voor het attractiepark. Dat wilde ik voor aanstaande zondag boeken, maar wat blijkt? Als je je tickets nog moet aanschaffen mag je om 10 uur al komen, maar heb je al tickets, dan mag je pas vanaf 12:30 komen. Ik heb daarover opgebeld (wij willen graag de hele dag optimaal genieten) maar er kon niets voor me geregeld worden. Balen, en behoorlijk oneerlijk als je het mij vraagt.

  • Aanbevelen? Nee
3

Verwachtingen meer dan waar gemaakt

Op de camping helemaal aan het einde van het seizoen. Ik had mn bedenkingen. Maar man wat een heerlijke week. Zelfs in corona tijd zijn we niets te kort gekomen in t park. Het Tiki bad tsja meemaken is het enige wat kan uitleggen hoe tof het was. Het park top. Alles schoon. Vriendelijk. Erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, avontuurlijk en op elk moment iets te beleven voor alle gezinsleden

We logeerden in een lodgetent, dat was geweldig. Een vakantie naar Duinrell is gewoon heel compleet. Je kan lezen en wandelen in de duinen. Je kan zwemmen, zowel voor de jonge kinderen als voor de oudere kinderen is er genoeg te beleven en wij als ouders hebben ons geweldig vermaakt. Het is 1 van onze leukste vakanties ooit en dat in Nederland. Vooral de diversiteit en de keuzemogelijkheden zijn top. Ook leuk bij slecht weer. Hele leuke herinneringen gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

uitstekend als familie trip

zoveel verschillende dingen te beleven, we vervelen ons geen minuut!

  • Aanbevelen? Ja
10

Waanzinnig, van 0 - 99 jaar, een plek voor iedereen... fantastisch

Reeds verschillende keren naar Duinrell geweest met mijn 4 kinderen...Welke leeftijd ze ook hebben..het is een supermarkt...plezier gegarandeerd...Fun..een feest om er te zijn..lekker eten... comfortabel wonen .. prijs kwaliteit...dit moet je echt gewoon doen..een vakantie in Duinrell is genieten met zijn allen...mama van 4 kids die nu 13, 16, 17 en 25 jaar zijn. Tot ziens...Inge

  • Aanbevelen? Ja
9

Combinatie zwembad, attractiepark en vakantiepark is geweldig

Vooral de combinatie van dit alles maakt, dat er altijd actie voor de hele familie is! En natuurlijk ook de prachtige omgeving.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een ontzettend leuk park, maar erg kleine huisjes voor wat je betaald.

Het park en vooral het tikibad zijn erg leuk met kleine kinderen, zelfs met mijn dochtertje van 2,5 hebben we ons geweldig vermaakt! Het huisje was alleen allesbehalve goedkoop, maar echt heel erg klein, zeker ook voor het aantal personen wat erin zou moeten kunnen verblijven. Dat was erg jammer! Ook jammer dat we maar zo kort in het tikibad mochten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het was weer heerlijk.

Altijd fijn om een weekend op Duinrell te zijn met de kleinkinderen. Nog niet alles was open maar we hebben ons weer uitstekend vermaakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuk park, mooie luxe tent

Leuk park voor een week plezier. De kids kunne lekker hun gang gaan met de attracties en een paar keer naar het tikibad geweest. Vooral binnenbad is een uitdaging met al die glijbanen. Tent was mooi en voorzien van kachel (was nodig i.v.m. de vocht en regen)

  • Aanbevelen? Ja
8

Been comming to Duinrell for years and we love it!

Its clean, well priced and the kids love it what more do you want? how about a theme park on premises!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top vakantie met de kids!

Wij hebben het erg leuk gehad in Duinrell. Genoeg te doen, lekker elke dag zwemmen en pretpark. De kids hebben de tijd van hun leven! De caravan waar we in verbleven was prima, niet heel groot en best warm hartje zomer maar voor een midweekje prima. Gaan het zeker nog eens boeken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Duinrell 1

2242JP Wassenaar

0031(0)70 5155 255

Over Duinrell

Al meer dan 90 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Over Duinrell

Al meer dan 75 jaar is Vakantie- en attractiepark Duinrell een spetterende vakantiebestemming voor het hele gezin. De Duingalows, bungalows van Duinrell, en de grote familiecamping liggen letterlijk naast het attractiepark en het tropische Tikibad. Het attractiepark biedt naast veel spectaculair vermaak ook veel plezier voor de kleintjes in de leuke doe-attracties. Gelegen in de Randstad, midden in het bos- en duingebied, is Duinrell de perfecte uitvalsbasis voor stedentripjes, het strand en de Bollenstreek. Ieder jaar verwelkomt Duinrell 1,4 miljoen gasten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.