geweldig !

ZOOplus heeft alles waar een dier op zit te wachten! Ik slaag er altijd. En gaat er eens iets mis dan wordt het netjes opgelost. Mijn complimenten.

Goede producten

Al meerdere keren besteld, altijd goed. De enige keer dat het fout ging lag aan de bezorger, door zooplus snel opgelost. Top

Zeer goed bedrijf

Ben al enkele jaren klant bij hun en wil er ook niet meer weg. Ben zeer tevreden over hun met de speciale kattenvoer in Bulk altijd netjes bezorgd en optijd. En ook de zooplus punten om te sparen is erg leuk.

Totaal geen klachten

Krijg de bestelling op de afgesproken tijd thuis echt super

Een echte aanrader!

Zooplus heeft een hele ruime assortiment met goede informatie, voor ieders budget en leuke acties! Snelle levering. Ik winkel hier graag voor mijn kater en kan het een ieder dier eigenaar aanraden om hier te shoppen. Ze zijn hier voordeliger dan andere dierenwinkels.

Zooplus is een duidelijk en overzichtelijke website!!

Zooplus is een leuke website, maar ook een fijne website, met leuke kortinge duidelijke omschrijving van het product en een leuke toevoeging is dat je een foto van je hond kunt plaatsen met het product wat je gekocht hebt. Kortom een zeker een aanrader!

Prachtige website en goeie productens

Ik vindt het fijn om bij jullie te bestellen. De bestelling is altijd snel binnen. En de producten zijn geweldig. Mijn beestjes zijn blij, dus dan ben ik het ook.

Een aanrader!

De produkten zijn goed, voordelig en hebben een lange vervaldatum. Men kan punten sparen, waarmee men dan gratise produkten kan uitkiezen. Gedurende het jaar biedt men ook verrassingen aan, die extra bij de bestelling gevoegd worden. De leveringen zijn altijd correct. Ik raad Zooplus aan iedereen aan met één of meerdere huisdieren.

Zooplus, Zoofijn.

De webwinkel is overzichtelijk en alle producten zijn inhoudelijk duidelijk en Nederlandstalig omschreven. Mijn bestellingen worden altijd binnen 2 dagen bezorgd in een super stevige verpakking. Ik heb dus nooit last van beschadigingen aan de door mij bestelde producten. Een leuke bijkomstigheid is dat er soms een aardigheidje voor onze kat Loki meekomt. Last but not least, geniet ik enorm van mijn prijsvoordeel. Vooral met producten die hier anders uitsluitend bij de dierenarts verkrijgbaar zijn.

Super. Zo makkelijk

Doen gewoon wat ze moeten doen

Duidelijke webshop, goede voorraad

Prima service en snelle levering

Altijd is altijd prima in orde, snelle levering en als er al eens iets fout loopt wordt je vlug geholpen. Ook de promo’s zijn interessant en als je je inschrijft op het programma voor de 3% korting, die heb je er zo uit. Ook de punten die je spaart zijn heel leuk, dan kan je je diertjes gratis verwennen met iets lekkers.

geweldig

goede aanbiedingen snelle levering goede service

Hele goede, snelle service!

Hele goede en snelle service!

Goede levering

Tot nu toe altijd een snelle levering gehad, moest de levering langer duren krijg je hier een mail voor. Top service

positief

Spijtig dat royal canin kat zo duur wordt!!

Super service!

Niks aan toe te voegen..

voor veel verbetering vatbaar

Tot 2 x toe emnsen aan de telefoon die niet kundig en terzake weten te helpen. Wil graag met mijn Nederlandse bankkaart betalen via Ideal. Dat is bij veel bedrijven al mogelijk, ook als mijn adres in Belgie is. kan niet bij Zoo plus, wat een gemiste kans is omdat er veel Nederlanders in Belgie wonen. Als ik direct betaal via mijn bank, Nederlandse ING staat het geld binnen 2 minuten op de rekening van Zoo plus. Ik heb hierover een mail gestuurd omdat ik haast had met het bestellen van een nierdieet voor mijn kat die daarmee net gedianogtiseerd was. Geen reactie. Heb aangegeven dat ik niet 3 tot 4 dagen wilde wachten met levering vanwege milieu ( deze keer toch niet), maar het pakket werd desondanks nog net op vrijdagmiddag geleverd. Maandag bestellen en direct betaald ( en bijgeschreven op Zoo plus rekening) en vrijdagmiddag geleverd krijgen. Kortom, geen enkele aangename, kundige, service gerichte ervaring gehad.

Heel tevreden!

Ik ben al ruim 2 jaar klant bij Zooplus. De website is overzichtelijk en de beoordelingen van andere klanten vind ik enorm waardevol, ze helpen me om de juiste beslissing te nemen. Ook de productomschrijving vind ik een meerwaarde, zo vind ik een product dat bij mijn kat past! Mijn bestellingen worden altijd keurig geleverd en zijn met zorg verpakt. Het kiezen van een geschenkje met verzamelde Zooplus punten is een toffe extra. Kortom ik raad iedereen met huisdieren Zooplus aan!

Ik koop alles voor mijn poezen op Zooplus. Zeer overzichtelijke website. Zeer snelle levering. Ben zeer tevreden over de service.

Goede producten snelle levering

Bestel hier al een tijdje en mijn hond vind tot nu toe het meeste wat ik bestel lekker. Was dus eerst uitproberen wat bij mijn hond past en nu ik dat weet is het makkelijk bestellen. De levering is goed en snel

Had een zak voer besteld van 10 kilo. Keurig verpakt en optijd bezorgd. Ga zeker weer bestellen!

Super snel geleverd

Uitstekend!

Goede snelle levering!

Snelle levering van kwaliteitsvolle producten aan scherpe prijs

Over Zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland. Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Via de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van productnieuws en ontvang je exclusieve aanbiedingen. Wij ondersteunen vele goede doelen op het gebied van dierenbescherming. In 2018, 2019 en 2020 is zooplus.nl verkozen tot beste webwinkel Huis en Tuin, in 2021 tot beste webwinkel Dieren (Shopping Awards). In 2019, 2020, 2021 en 2022 zijn wij ook verkozen tot winnaar van de Webshop Award in de categorie dierenspeciaalzaken (ABN Amro Webshop Awards). zooplus – alles voor je huisdier!