Helemaal top!

Ik bestel heel vaak bij Zooplus! Echt helemaal top! Goede producten voor goede prijzen. Ik blijf hier zeker bestellen!

Fijne webshop voor onze hondenbrokken

Onze lieve Beagador houdt vanzelfsprekend van eten. Maar ik sjouw zelf liever niet met 12kg zware zakken met hondenbrokken. Via Zooplus besteld worden de brokken goedverpakt thuisbezorgd en spaar ik langzaam voor wat extra korting. Een echte aanrader!

Mooie en duidelijke overzichtelijke site

Ik bestel kattenvoer wordt super snel geleverd .ben zeer tevreden.

Goede kwaliteits producten voor een mooie prijs. Vanaf 29 euro al gratis thuis geleverd.

Makkelijk en altijd netjes bezorgd

met zoo plus is het heel gemakkelijk. Automatisch elke 8 weken levering

Snel en gemakkelijk

Producten zijn makkelijk en overzichtelijk te vinden. Levering naar keuze snel te leveren.

Snelle bezorging! Zeer tevreden van de producten!

Hond en kat zijn tevreden, zo ook de baasjes!

Ik heb bij zooplus de juiste voeding voor mijn hond en kat gevonden tegen de juiste prijs. Altijd leuk om mijn gespaarde punten te kunnen inruilen voor een nieuw speelgoedje. De permanente korting is mooi meegenomen alsook de bulkkortingen. Bestelling altijd mooi op tijd. Koop ik een nieuw product kan ik altijd rekenen op de juiste beschrijving die erbij staat.

Producten goedkoper dan in de dierenwinkel

Super vlotte service alle op tijd geleverd.

Ik ben blij dat ik zooplus heb leren kennen via mijn zoon altijd vlotte service en mooi en stevig verpakt.Ik ga zeker nog bestellen en ga het ook aanbevelen aan andere mensen bedankt.

Het kan wel beter

Wat ik storend vind is dat als ik een bestelling heb geplaatst en ontvangen er daarna ineens allerlei aanbiedingen en kortingen komen die nog beperkt geldig zijn. Op dit moment zou ik jullie nog zeker aanbevelen, maar als dit zo door gaat stel ik die mening zeker bij.

Uitstekende en vlotte service!

Ik had een bestelling gedaan van 2 hondenkommen. Bij levering bleek echt eentje van de twee gebroken. Na melding werd me onmiddellijk een nieuwe set opgestuurd.

Altijd optijd, goedkoop, en met de spaarpunten altijd leuke cadeautjes ☺️

Alles naar wens

Producten netjes verpakt, snelle levering. Er is van alles te vinden in de webshop. Goed overzichtelijk en makkelijk als je iets zoekt of informatie wilt.

absoluut top,bestellen,betalen en binnen 2dagen geleverd in belgie

altijd alles correct en ontime geleverd,ook een enorm aanbod aan producten

Goed voer en prima verpakt .

Ben heel tevreden over alle bestellingen . Komt altijd goed aan . En de artikelen zijn van prima kwaliteit.

Alles klopt.

Aanbod is goed net zo-als de bezorging .

Zooplus is super

Alleen mijn ervaringen met DHL zijn minder

Ik ben zeer tevreden met het aankoop en bezorging ik bestel wel vaak hier en nooit problemen gehad

fijne website en app

Makkelijk bestellen via je app, staat ook advies bij de produkten. Bestellingen worden bewaard en kan je makkelijk herhalen. Het spaar systeem is leuk, kost je geen extra moeite.

Erg fijne online dierenwinkel!

Al zeker twee jaar bestellen wij via Zooplus het voer en andere benodigdheden voor onze honden. Zooplus heeft een groot assortiment, leuke acties, een fijn spaarsysteem, prettige klantenservice en ze verzenden ook nog snel!

Zooplus maakt winkelen simpel

Duidelijke webshop. Prima prijs en snel geleverd. Wat wil je nog meer

Altijd zeer tevreden

Vlotte levering Mooie kortingen Prijzen zitten ook altijd goed Goede en stevige verpakking

Maar 1 werkpunt en deze online winkel is perfect

Beste, Ik ben heel tevreden van zooplus. Ik ben heel blij van de uitgebreide keuze in deze dierenwinkel. Ik vind niet gemakkelijk de ideale kattenbakvulling en ik vond deze bij jullie. Het enige wat ik spijtig vind, is de manier waarop alles soms verpakt is als ik meer dan kattenbakvulling alleen koop. Ik heb al 2 keren gehad dat mijn snoepjes open waren gekomen omdat ze niet goed waren ingepakt. Ze zouden beter in een apart doosje gezeten hebben binnenin de grote doos bij mijn kattenbakvulling. Maar ik ben ook heel blij met dat ik een klein bedrag kan geven voor extra korting per bestelling. De prijs is al heel goed, maar zo helpt het mensen die het minder breed hebben om toch het beste te kunnen geven aan hun huisdier. Dank u wel! Ik ben ook blij van de service bij hulp als er iets niet in orde is met het pakket. Dank u wel hiervoor.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Zooplus heeft een breed assortiment van goede producten, die vaak goedkoper zijn dan elders. Top!

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!