Goed en altijd netjes te woord gestaan

Prima dus

Correcte service

Een vlotte bestelling en levering.

Mijn bestelling was beschadigd.

Mijn bestelling is slecht afgeleverd, de kattenbak was in de doos niet beschermd waardoor hij beschadigd werd bij het manipuleren. Normaal wordt een product beschermd door de holle ruimte tussen doos en het product op te vullen met bv papier.

Snelle levering. En de prijs is goed betaalbaar. En je krijg wat lekkers er bij voor je dier. Dat is altijd leuk toch.

Goede winkel, Royal canin voor de poezen koop ik hier het voordeligste Vlotte verzending Regelmatig mooie kortingen

Voordelig, snelle levering

Ruim assortiment en voordelig. Snelle levering.

Snel en makkelijk

Ruime keuze, mooi acties en snelle levering. Ik bestel hier regelmatig mijn spullen voor de hond en kat. Leuk spaarprogramma ook en 3% korting actie!

Top service!

Goed en uitgebreid aanbod. Goede prijzen en regelmatig aanbieding of vouchers te gebruiken. Zoopoints erg leuk om te sparen om zo wat extra's mee te kunnen bestellen. Zeer snelle en goede service.

Zooplus is klantvriendelijk, voordeliger en snellere levering - Fantastisch

Ik ervaar dat ze voordeliger zijn, de levering altijd snel en correct is. Ook zijn ze erg klantvriendelijk, hebben leuke en goede deals en een fijn punten spaarprogramma, waarmee je leuke gratis dingen kunt bestellen of punten kunt doneren.

Groot assortiment aan goede prijs.

Ik vind altijd wat mijn hond en katten graag lusten.

Easy-to-use and very convenient pet-shopping website

I really enjoy using Zooplus to ensure I get my labrador's correct food delivered to me on time and with little fuss. The points system on the website is a lovely touch that makes it feel like users are rewarded nicely for their loyalty to the brand. Zooplus also ensures on sending updates and deals regularly to make sure we get the best service. I highly recommend Zooplus.

Hele goede service

Mijn heilige Birmanen vinden en lusten de keuze van Smilla natvoer Helaas niet. Terugsturen was niet nodig. Kreeg geld terug. Mijn dank voor deze actie Vriendelijke groeten Van Joek van Leeuwen

Snelle bezorging en fijn dat het kattenvoer in grote aantallen verpakt is. Mijn kat is er blij mee.

Zeer tevreden!

Handige app om te bestellen, scherpgeprijsde artikelen met regelmatig extra kortingsacties. Razendsnelle en correcte levering.

Super goedkoop en heel snel verzorgd

Heerlijke winkel Overzichtelijke site Goedkoop maar dan echt goedkoop

Ik bestel nu al langere tijd producten bij zooplus. Eigenlijk vanalles, van brokken tot vlooienbandjes en van speeltjes tot snoepjes. Ik krijg het altijd netjes en snel bezorgd en ook zijn er vaak goede acties. Ik raad zooplus aan.

Leuke speeltjes voor de honden!

Altijd op voorraad en snelle bezorging

Mijn kat heeft nierziekte en bij ZooPlus kan ik in bulk bestellen. De service is uitstekend, de prijs is normaal, de artikel informatie is volledig en duidelijk. Ik bestel graag bij ZooPlus

Vriendelijke klantenservice

Alles op tijd binnen

Goede service goed verpakt alles snel prima winkel

Duidelijke website en snelle levering!

Zooplus is een geweldige website. Snelle levering, lekker aan huis!

Had hondevoer besteld maar was nooit aangekomen terwijl post.ml bericht stuurde dat het was geleverd door de brievenbus!!! Dus ik had niks ontvangen en jullie hebben mij een nieuw pakket hondevoer van 7 kilo verstuurd. Wel wat later waardoor mij. Hond even wat anders moest eten maar zeer netjes van jullie opgelost.

Snelle en correcte levering

Het bestelde hondenvoer had ik de volgende dag al binnen.

goed bedrijf

altijd heel goed prima geregeld netjes verpakt altijd op tijd geleverd ga zo door

Compleet assortiment.

Alles wat je nodig hebt voor je dier. Veel keuzes en actieprijzen.

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.