Kan goed zien welke producten en zeer snelle levering

Alles voor jouw huisdier

Fijne webshop waar je eigenlijk alles wat je nodig hebt kan vinden. Doordat je in je account terug kunt zien wat je eerder besteld hebt kan je makkelijk herhaalbestellingen doen. 1 keer problemen gehad met een product wat niet geleverd werd, maar dat werd snel en moeiteloos opgelost. Product werd alsnog kosteloos nagestuurd. Enige minpuntje wat ik kan bedenken was dat het in een enorme doos werd verstuurd terwijl het ging om 1 kattenspeeltje. Prima service en webshop!

mijn bestelling zijn altyd vlot thuisbezorgd zeer tevreden .en makkelijk we hoeven niet te sjouwen !

De juiste prijs en altijd op tijd geleverd

We bestellen maandelijks Hils c/d voeding voor onze hond en merken dat deze toch wel duurdere voeding (niet overal te krijgen) hier steeds beschikbaar is voor de laagste prijs en steeds geleverd binnen 3 werkdagen. Het bonuspunten systeem zorgt ervoor dat je je hond regelmatig eens kan verwennen met een leuk speeltje os snack.

Vlugge levering

Producten voldoen aan de verwachting en ik had ze snel in huis

Goede producten snelle levering duidelijke site

Bestel al mijn kattenvoer hier. Snelle levering makkelijk te bestellen. Goede verpakking

Goeie service, goeie prijzen

De artikelen die ik gebruik zijn bij jullie het giedkoopst. Dat is de reden waarom ik bij jullie bestel. Na bestelling is de levering vrij snel , wat ook een groot voordeel is. En met de gespaarde puntjes kun je bijna iedere keer iets extra bestellen :-)

makkelijk te gebruiken.

Ik kan altijd rekenen op Zooplus!! Zeker aan te raden

Perfect!!

Al meerdere keren bij zooplus besteld. Prijzen zijn steeds de goedkoopste. Steeds altijd alles perfect in orde!!

Altijd correct verstuurd en goed ingepakt

Alles top!

Vind het steeds beter worden

Ben nog niet helemaal overtuigt, maar wordt wel steeds iets meer vertrouwder met zoo plus

Snelle levering, goede producten

Heel tevreden van de producten en levering snelheid.

Altijd goed en snel geleverd Ng nooit problemen gehad Vind alles wat ik nodig heb

Super te vreden mee!

Ik ben hier super tevreden mee! De prijzen zijn goed de website is ook heel duidelijk alles staat mooi en goed omschreven van het product. En ook een hele snelle levering!

uiterst correct

Keurig & honden zijn altijd blij als de bode met 26 kilo voer komt aangedragen!!

Altijd in orde!

Ik bestel heel regelmatig bij Zooplus. Het gebeurt wel eens dat er een langere leveringstermijn is. Maar door alle voordelen dat Zooplus te bieden heeft, neem ik dat er graag bij.

Producten en prijzen zijn prima leveren lekker snel

Eigenlijk zouden ze 5 sterren moeten krijgen echter laat de bezorging vaak te wensen over dozen komen kapot aan en de laatste keer waren er zelfs blikken kapot en dat bij blikken die bijna 4 euro per stuk kosten daar wordt je niet blij van

Prima service en prijzen

Zooplus heeft steeds interessante prijzen, een groot assortiment en snelle levering

Top site

Makkelijk bestellen, snelle levering en achteraf betalen.

Uitgebreid assortiment en goede prijzen

Bestellingen zijn altijd snel geleverd, leuk om voor gratis producten te kunnen sparen engoede aanbiedingen

Super goed

Snel bezorgt als je een vraag hebt reageren redelijk snel de zelfde dag nog. Altijd op tijd geleverd.

Levering op

Levering op tijd

Wij bestellen enkel nog bij Zooplus!

Topproducten, groot assortiment, snelle levering, scherpe prijzen en leuke gratis voordelen. Wij zijn helemaal tevreden!

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!