makkelijk
het is een overzichtelijke website en de goederen worden netjes en snel bezorgd
Beveelt aan
1 October 2026
Ben Nijssen
Leiden
Laden reviews...
1.420 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 41.188 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1
Review overzicht
Uit de verzamelde reviews blijkt een overwegend positieve ervaring met Zooplus. Klanten prijzen snelle levering, scherpe kortingen en een breed assortiment. Er zijn ook meldingen van incidentele problemen met verpakking, levertijden of klantenservice, maar over het algemeen blijven klanten tevreden en blijven velen terugkomen.
het is een overzichtelijke website en de goederen worden netjes en snel bezorgd
Beveelt aan
1 October 2026
Ben Nijssen
Leiden
Ik koop al jaren bij Zooplus, veel keus in de produkten, prima prijs nivo en snel geleverd.
Beveelt aan
1 October 2026
Leen
Tiel
Heb weinig te klagen behalve dat de bezorging vaak te lang duurt en of vertraging heeft. Waardoor ik toch ergens anders voer moet kopen.
Beveelt aan
1 October 2026
Chantal
Enschede
ik bestel hier regelmatig voor mijn kat diva, oftewel , voor 2 weken voeding, is goedkoper als in de winkels, en snelle levering, en heb hier en daar eens nieuwe produkten geprobeerd voor mijn kat, en leukste je kunt ook sparen voor punten, en als je genoeg hebt , kun je gratis wat uitzoeken, toppie toch
Beveelt aan
1 October 2026
egm bonfrere
Maastricht
Beste EGM,
Wat fijn om te lezen dat je regelmatig bij zooplus bestelt voor je kat Diva! 😊🐱💚
Geweldig dat je tevreden bent over onze prijzen en de snelle levering. Het is ook leuk om te horen dat je af en toe nieuwe producten uitprobeert en zo ontdekt wat het beste bij Diva past. 🐾✨
Daarnaast zijn we blij dat je plezier hebt van ons spaarpuntenprogramma. Punten sparen en deze inwisselen voor leuke extra's of verrassingen maakt het shoppen natuurlijk nóg leuker. 🎁😻
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
prijzen zijn ok maar spijtig genoeg worden mijn bestellingen op een lokatie afgeleverd op !km van mijn woonplaats heel vervelend aangezien ik momenteel geen wagen heb8km gelieve het nodige te doen om mijn bestellingen opwel Paalstraat 50 2900 Schoten Belgie te leverenof ander afhaalpunt dichterbij
Beveelt niet aan
1 October 2026
Liliane
schoten
Beste Liliane,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze prijzen. Tegelijkertijd begrijpen we heel goed hoe vervelend het is wanneer je bestelling wordt afgeleverd op een afhaalpunt dat zo ver van je woonadres ligt, zeker als je momenteel niet over een wagen beschikt. 📦😔
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
We begrijpen dat een afhaalpunt op aanzienlijke afstand veel ongemak kan veroorzaken en ontvangen dergelijke feedback graag, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven evalueren samen met onze logistieke partners. 🚚
Nogmaals bedankt voor je review. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te herzien en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm. 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Al jaren uiterst tevreden. Makkelijk om te bestellen en heel snel in huis. Top
Beveelt aan
1 October 2026
Edith
Baarn
Beste Edith,
Wat leuk om te lezen dat je al jaren zo tevreden bent met zooplus! 😊💚
Fijn dat je het bestellen als makkelijk ervaart en dat je bestellingen steeds snel bij je thuis worden bezorgd. 🐾📦 We doen ons best om het onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken, dus het is erg fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd.
Bedankt voor je mooie woorden en voor het vertrouwen dat je al jarenlang in ons stelt. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏✨
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ik ben reeds een aantal jaren klant,en koop altijd dezelfde voeding voor mijn kat.Maar als jullie korting geven ,kan ik daar nooit gebruik van maken....nl Hill's Urinary Metabolica. Wil je daar in de toekomst eens aan denken?
Beveelt aan
1 October 2026
Chris
Dendermonde
Beste Chris,
Bedankt voor je review en voor je trouw als klant door de jaren heen! 😊🐱💚
Wat fijn om te horen dat je al lange tijd tevreden bent en steeds de voeding vindt die jouw kat nodig heeft. We begrijpen wel dat het jammer kan zijn wanneer kortingsacties niet van toepassing zijn op het product dat je regelmatig bestelt, zoals Hill's Urinary Metabolic.
We waarderen je suggestie hierover enorm. Promoties kunnen verschillen per merk, productcategorie of leverancier, waardoor niet alle artikelen aan acties kunnen deelnemen. We nemen jouw feedback graag mee, want we begrijpen dat vaste klanten ook graag van kortingsacties willen kunnen profiteren. 🐾✨
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring en suggestie met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening en aanbiedingen te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we heel erg! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Helaas kun je bij Zooplus alleen via DPD laten bezorgen. En dit gaat vaak fout, zo ook bij mij. Dit was al de vierde keer. DPD laat je de hele dag wachten, en laat je dan doodleuk weten dat je niet thuis was, terwijl ik wel thuis was. Gelukkig lost Zooplus dit dan wel weer netjes op door de bestelling opnieuw te verzenden. Het contact met klantenservice was zeer prettig, ook deze keer. En gelukkig ging het de tweede keer wel goed met de bezorging. Ik zou erg blij zijn als er meerdere bezorgdiensten worden aangeboden, zoals DHL of PostNL. Dan zou ik echt vaker iets bestellen bij ZooPlus, want de artikelen zijn prima en mooi geprijsd, maar de beperking in de levering weerhoudt me er nu nog vaak van. Ik wil er gerust iets extra voor betalen.
Beveelt aan
1 October 2026
Anja
Den Haag
Beste Anja,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je uitgebreide ervaring met ons te delen. 😊💚
Wat jammer om te horen dat je opnieuw problemen hebt ervaren met de levering van je bestelling. We begrijpen heel goed hoe frustrerend het is wanneer je thuis bent en er toch wordt aangegeven dat er niemand aanwezig was. 📦😔
Tegelijkertijd zijn we blij om te lezen dat onze klantenservice je naar tevredenheid heeft kunnen helpen en dat de tweede verzending uiteindelijk wel succesvol is verlopen. Het is fijn om te horen dat je het contact als prettig hebt ervaren. 🤝✨
We begrijpen ook je wens voor meerdere bezorgopties. Feedback zoals die van jou is voor ons erg waardevol en wordt intern meegenomen. We realiseren ons dat iedere klant zijn eigen voorkeur heeft als het gaat om bezorgdiensten en hoe belangrijk een betrouwbare levering is. 🚚
Bedankt ook voor je positieve opmerkingen over ons assortiment en onze prijzen. Het doet ons plezier dat je tevreden bent over onze producten. 🐾💚
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Nogmaals bedankt voor je review. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Gewoon goed en snel bezorgd
Beveelt aan
1 October 2026
Anna VELDHUIJZEN
VOGELENZANG
Beste Anna,
Wat leuk om jouw review te lezen! 😊💚
Fijn om te horen dat alles gewoon goed is verlopen en dat je bestelling snel is bezorgd. 📦🐾 Dat is precies de ervaring die we onze klanten willen bieden.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ik weet wat ik moet hebben dus kan telkens mijn herhaal bestellingen doen. Alleen een tijdje terug was vandaag bestellen en dan de volgende of een dag later binnen. Je moet nu geen haast meer hebben, hou er rekening mee dat het twee tot drie a vier dagen duurt voordat je het binnen hebt.
Beveelt aan
1 October 2026
NIELS
Wognum
Beste Niels,
Bedankt voor je review en dat je jouw ervaring met ons deelt! 😊💚
Fijn om te horen dat je onze website prettig vindt en eenvoudig gebruik kunt maken van je herhaalbestellingen. Dat maakt het bestellen van je dierenbenodigdheden natuurlijk een stuk gemakkelijker. 🐾📦
Wel begrijpen we dat je de snellere levertijden van vroeger mist. Onze levertijd is momenteel 1 tot 3 werkdagen, zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen er soms vertragingen ontstaan door externe factoren bij onze logistieke partners, verkeerssituaties of weersomstandigheden. 🚚🌦️ Hiervoor bieden we onze excuses aan. We monitoren dit nauwkeurig en blijven ons inzetten om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Jouw review helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Makkelijke site en een hele snelle levering. Gelukkig werken ze samen met Riverty zodat je nooit je betalingen meer kan vergeten
Beveelt aan
1 October 2026
Ilse
Rotterdam
Beste Ilse,
Bedankt voor je leuke review! 😊💚
Wat fijn om te horen dat je onze site gebruiksvriendelijk vindt en dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestellingen. 🐾📦 We doen ons best om het bestelproces zo eenvoudig en comfortabel mogelijk te maken.
Ook leuk om te lezen dat je tevreden bent met de betaalmogelijkheden via Riverty. Het is fijn wanneer een betaalmethode extra gemak biedt en helpt om het overzicht te bewaren. 👍✨
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Mijn bestelling komen altijd goed aan en de prijzen zijn ook oké
Beveelt aan
1 October 2026
Jessica
Zevenaar
Beste Jessica,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zooplus! 😊💚
Geweldig dat je bestellingen altijd goed aankomen en dat je onze prijzen aantrekkelijk vindt. 🐾📦 We doen ons best om een breed assortiment aan te bieden tegen een goede prijs, gecombineerd met een betrouwbare levering.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
netjes op tijd geleverd goed product voor een leuke prijs
Beveelt aan
1 October 2026
Henny
De Wilp
Beste Henny,
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! 😊💚
Geweldig dat je bestelling netjes op tijd is geleverd en dat je tevreden bent met zowel het product als de prijs. 🐾📦 We vinden het belangrijk om kwalitatieve producten aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen, dus jouw positieve feedback doet ons veel plezier.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw review helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Snel geleverd en in goede orde ontvangen . Helaas wil mijn moeilijke kat voor nu niets weten van het natvoer de brokjes gaan er wel in. Maar we geven niet op . Mvg Thea
Beveelt aan
30 September 2026
Thea
Hoensbroek
Beste Thea,
Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en dat je bestelling in goede orde is aangekomen! 😊📦💚
We moeten wel glimlachen om je verhaal over je kieskeurige kat. 😸 Soms hebben katten gewoon wat extra tijd nodig om te wennen aan een nieuw natvoer, terwijl de brokjes meteen in de smaak vallen. Fijn om te horen dat die in ieder geval goed worden gegeten! 🐾
We bewonderen je doorzettingsvermogen en hopen dat het natvoer uiteindelijk ook zijn goedkeuring krijgt. Elke kat heeft immers zijn eigen voorkeuren en karakter. 😺✨
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Website is overzichtelijk waardoor bestellen eenvoudig is. Leuk dat we punten kunnen sparen voor een extra traktatie of speeltje. Steeds tijdig geleverd
Beveelt aan
30 September 2026
Deborah
Kruisem
Beste Deborah,
Wat leuk om jouw positieve ervaring te lezen! 😊🐾
Fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt en dat bestellen daardoor eenvoudig verloopt. Ook is het geweldig dat je plezier haalt uit het sparen van punten voor een extra traktatie of speeltje voor je huisdier. 🎁🐶🐱
Daarnaast zijn we blij dat je bestellingen steeds tijdig worden geleverd. Een vlotte en betrouwbare levering is iets waar we ons iedere dag voor inzetten. 📦✨
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 💚
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
goede service
Beveelt aan
30 September 2026
Marie Jacques
zaffelare
Beste Marie,
Wat geweldig om te lezen dat je super blij bent met onze service! 😊💚
Bedankt voor je mooie, positieve woorden. Het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We doen ons best om onze klanten een zo prettig mogelijke winkelervaring te bieden, en jouw feedback laat zien dat we op de goede weg zijn. 🐾✨
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw review helpt ons om onze dienstverlening te blijven evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Onze kat heeft sinds het gebruik van dit voer geen jeuk meer. Zending steeds mooi op tijd en levertijdstip makkelijk aanpasbaar.
Beveelt aan
30 September 2026
Lammert Halfwerk
Olst
Beste Lammert,
Wat fijn om te horen dat jouw kat zoveel baat heeft bij dit voer! 😺💚 Het is geweldig om te lezen dat de jeuk verdwenen is sinds het gebruik van dit kattenvoer. Niets is belangrijker dan een tevreden en comfortabele kat. 🐾✨
Daarnaast zijn we blij dat je tevreden bent over onze leveringen en de mogelijkheid om het levertijdstip eenvoudig aan te passen. We streven ernaar om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. 📦😊
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we heel erg! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Veel produkten en mijn kat vind die sheba va 50 gram lekker en handig gooi niks weg watbij 85 gram wel is ze is 13 jaar oud en die van almond kip 50 gram ook lekker
Beveelt aan
30 September 2026
Clazien
Nieuwegein
Beste Clazien,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons brede assortiment! 😊🐱💚
Leuk dat jouw kat zo geniet van de Sheba-porties van 50 gram en de Almo Nature met kip. We begrijpen heel goed dat kleinere porties handig kunnen zijn, zeker voor een oudere kat van 13 jaar, omdat er dan minder voer verloren gaat en elke maaltijd lekker vers blijft. 😺✨
Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld en dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening en ons assortiment voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Kwaliteit van het eten is zeer goed, men ziet dat het stukjes zuivere kip is, onze kat eet het heel graag.
Beveelt aan
30 September 2026
Mila
Liedekerke
Beste Mila,
Wat fijn om te lezen dat jouw kat zo geniet van het voer! 😻💚
We zijn blij dat je de kwaliteit van het eten zo positief ervaart en dat je kunt zien dat het om mooie stukjes zuivere kip gaat. Natuurlijk is het allerbelangrijkste dat jouw kat er met smaak van eet, dus het is geweldig om te horen dat het zo goed in de smaak valt. 🐾🍗
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze producten en dienstverlening voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm! 😊
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Enige min punt is dat tegenwoordig ik soms een week of langer op mijn bestelde producten moet wachten. Dat was voorheen beter
Beveelt aan
30 September 2026
Yolande
Den Haag
Beste Yolande,
Bedankt voor je review en voor je fijne woorden over onze producten en service! 😊💚 Het doet ons plezier om te lezen dat je hierover tevreden bent.
Tegelijkertijd vinden we het jammer om te horen dat je de laatste tijd soms een week of langer moet wachten op je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we er alles aan doen om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, kunnen vertragingen soms ontstaan door externe factoren bij onze logistieke partners, verkeerssituaties of weersomstandigheden. 🚚🌦️ We volgen dit nauwlettend op en blijven werken aan een zo betrouwbaar mogelijke levering.
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback stelt ons in staat om onze dienstverlening te evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm. 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ik bestel al jaren producten voor onze honden bij Zooplus. Eerst via de website en tegenwoordig via de app en ik heb nog geen enkele keer moeite gehad met bestellen. Helaas hebben ze wel afscheid genomen van enkele producten maar dat hebben de winkels in Nederland ook gedaan dus dat zal wel weer met regelgeving te maken hebben.
Beveelt aan
30 September 2026
Herm
Hoogvliet
Beste Herm,
Bedankt voor je fijne review en voor het vertrouwen dat je al jarenlang in zooplus stelt! 😊🐶💚
Wat leuk om te lezen dat zowel onze website als app voor jou altijd prettig hebben gewerkt en dat het bestelproces steeds probleemloos verloopt. Dat is precies de ervaring die we onze klanten willen bieden. 📱✨
We begrijpen natuurlijk dat het jammer is wanneer vertrouwde producten uit ons assortiment verdwijnen. Soms zijn wijzigingen in het aanbod inderdaad het gevolg van factoren waarop wij niet altijd invloed hebben, zoals beschikbaarheid bij leveranciers of veranderingen in regelgeving. We doen ons best om waar mogelijk geschikte alternatieven aan te bieden. 🐾
Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te evalueren en waar nodig actie te ondernemen, en dat waarderen we enorm! 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ben al meer dan 20 jaar klant voor alles wat mijn Labrador nodig heeft. Alles altijd correct geleverd. Zou het iedereen met een huuidier aanbevelen.
Beveelt aan
30 September 2026
gerard
Hasselt - Belgie
Beste Gerard,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat je al meer dan 20 jaar klant bent en dat we al die jaren deel mogen uitmaken van de zorg voor je Labrador! 🐕💚
Dank je wel voor je mooie woorden over onze service en leveringen. Het geeft ons veel plezier om te horen dat je bestellingen steeds correct zijn aangekomen en dat je zo tevreden bent over je ervaringen met zooplus. 😊
Ook waarderen we het enorm dat je ons zou aanbevelen aan andere huisdiereigenaren. Jouw vertrouwen en loyaliteit betekenen veel voor ons en motiveren ons om elke dag weer de beste service te bieden.
Bedankt voor je review. Dankzij feedback zoals die van jou kunnen we onze dienstverlening blijven evalueren en verbeteren. Dat waarderen we enorm! 🌟
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ik bestel al vele jaren met grote tevredenheid het voer voor mijn honden en katten. Soms is een verpakking kapot wat kan gebeuren maar word altijd vriendelijk mee gedacht in een oplossing
Beveelt aan
30 September 2026
Patricia
Zevenaar
Hoi Patricia, 😊
Hartelijk dank voor je mooie review en voor het vertrouwen dat je al vele jaren in zooplus hebt! 💚 Het doet ons veel plezier om te lezen dat je tevreden bent over onze service en het voer voor je honden en katten.
Natuurlijk vinden we het jammer om te horen dat er af en toe een verpakking beschadigd aankomt. Hoewel dit soms tijdens het transport kan gebeuren, zijn we blij dat onze klantenservice samen met je naar een passende oplossing heeft kunnen zoeken. 🤝
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jouw feedback waarderen we enorm, omdat het ons helpt onze dienstverlening continu te blijven verbeteren.
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Volop keuze en goede prijs.
Beveelt aan
30 September 2026
Loes Feenstra
Rotterdam
Beste Loes,
Bedankt voor je geweldige review! 😊 Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het ruime assortiment én onze scherpe prijzen. 🐾💚
We doen elke dag ons best om een uitgebreide keuze aan producten aan te bieden, zodat ieder huisdier precies krijgt wat het nodig heeft. Het is daarom extra leuk om te horen dat dit door jou wordt gewaardeerd! ✨
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren en wordt enorm gewaardeerd. 🙏
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Ik bestel al heel lang bij Zooplus. Altijd goede kwaliteit en vaak aanbiedingen. Alleen de laatste keer dat ik bestelde, werd de aankoop van een zak kattengrit voorgesteld. Die had ik nog niet nodig. Toen ik verder ging in het proces om af te rekenen, "lag" de zak kattengrit ineens in mijn mandje. Ik kon het niet meer terugdraaien. Dat was mijn eerste onaangename verrassing bij Zooplus.
Beveelt aan
30 September 2026
Gerda
Groningen
Beste Gerda,
Bedankt voor je review en voor je jarenlange vertrouwen in zooplus. 💚😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en onze aanbiedingen. Dat waarderen we enorm. 🐾
Tegelijkertijd vinden we het jammer om te lezen dat je bij je laatste bestelling een minder prettige ervaring hebt gehad. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een voorgesteld product onverwacht in je winkelwagen terechtkomt en je het gevoel hebt dat je dit niet meer kunt aanpassen. 😔
Jouw feedback hierover nemen we serieus. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze website en het bestelproces te evalueren en waar nodig verbeteringen door te voeren.
Mocht je hierover nog vragen hebben of je ervaring verder willen toelichten, neem dan gerust contact op met [email protected]. We helpen je graag verder. 😊
Bedankt voor je feedback. Dat waarderen we enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België!
Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar.
Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus.
Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn.
Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting!
In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België.
zooplus – alles voor je huisdier!
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.