Geweldig
Zooplus goede service en betaalbaar.
Beveelt aan
17 October 2026
Anja Peters
Arnhem
Laden reviews...
1.570 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 41.413 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1
Review overzicht
Uit de verzamelde reviews blijkt een overwegend positieve ervaring met Zooplus. Klanten prijzen snelle levering, scherpe kortingen en een breed assortiment. Er zijn ook meldingen van incidentele problemen met verpakking, levertijden of klantenservice, maar over het algemeen blijven klanten tevreden en blijven velen terugkomen.
Zooplus goede service en betaalbaar.
Beveelt aan
17 October 2026
Anja Peters
Arnhem
ben in het algemeen tevreden , maar vind het spijtig dat er een datum vaststaat op je bespaarde zoopunten.
Beveelt aan
17 October 2026
caroline meulemeester
jabbeke
Ik ben heel tevreden als klant
Beveelt aan
17 October 2026
Lambertus
Wageningen
1 bestelling geleverd via 2 kanalen, 1 via BPost wordt daags nadien geleverd, 2e via DPD is meer dan een WEEK onderweg!
Beveelt niet aan
17 October 2026
Kris
Berlaar
Wij bestellen altijd redelijk veel in 1 bestelling en na openen van de doos zien we elke weer dat de producten "erin zijn gegooid" waardoor er deuken in blikjes zitten etc. We hebben recent ook al gehad dat producten open waren gegaan die dan direct de prullenbak in gaan
Beveelt niet aan
17 October 2026
Claudia Venema
Wilsele
Een bestelling van Zooplus wordt altijd snel bezorgd en is kwalitatief goed. De dieren en ik worden er altijd blij van.
Beveelt aan
17 October 2026
Lidy
ZOETERMEER
Prima producten en goede prijs, alleen slechte koeriers DHL. Voor mij reden om naar andere leverancier te zoeken. Jammer!
Beveelt aan
17 October 2026
Miek
Julianadorp
Ik bestel al jaren bij zooplus. Bevalt mij erg goed. Gemakkelijk, goede prijs en snelle verzending.
Beveelt aan
17 October 2026
Yil
Munnekeburen
Ookal zijn het soms zware dozen, worden ze aan de deur geleverd. Bpost doet dit zeer goed. Steeds mooie deals bij zooplus! En ook altijd leuke extra's door de puntjes die je spaart.
Beveelt aan
17 October 2026
Iris Weyts
Oudenaarde-Ename
Vrij snelle levering en verder geen opmerkingen.
Beveelt aan
17 October 2026
Harmke
Hoogezand
Ik heb goede evaring met zoo plus niet altijd met de bezorging van dpd
Beveelt aan
17 October 2026
riana beijerbacht
Alphen aan den Rijn
Ik vind dat zooplus steeds minder speciaal wordt om daar te bestellen. Het is zoveel duurder geworden dat er geen onderscheid meer is met andere winkels/webshops. Ook levertijd en de keuze waarmee je laat bezorgen of waar, heb je tegenwoordig geen keuze meer in. Het is leuk dat je een premium kunt nemen maar het is gewoon niet meer aantrekkelijk, bespaar nog geen €40 per jaar maar heb al wel €1000 uitgegeven. Maar waar ik wel echt tevreden over ben is de klantenservice en de oplossingen die geboden worden, en het ruime assortiment is ook zeker een pluspunt.
Beveelt aan
17 October 2026
Maureen
Breda
Beste Maureen,
Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide review. 😊💚
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze klantenservice, de geboden oplossingen en ons ruime assortiment. Het doet ons veel plezier dat dit voor jou nog steeds belangrijke pluspunten zijn. 🐾
Tegelijkertijd begrijpen we je opmerkingen over de prijsontwikkeling, de voordelen van het Premium-programma en de bezorgopties. We realiseren ons dat verwachtingen en behoeften van klanten in de loop der jaren veranderen, en we waarderen het dat je hierover zo open feedback geeft.
Wat betreft de levertijden: onze standaard levertijd bedraagt doorgaans 1-3 werkdagen, zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen er soms vertragingen ontstaan door externe factoren bij onze logistieke partners, verkeersomstandigheden of weersomstandigheden. Hiervoor bieden wij onze excuses aan en we monitoren dergelijke situaties nauwlettend. 📦
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt dat je ondanks deze aandachtspunten Zooplus nog steeds aanbeveelt. Jouw review stelt ons in staat onze processen en dienstverlening verder te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Goed verpakt. Prijs en kwaliteit goed van de brokjes. Punten sparen geweldig leuk voor gratis producten.
Beveelt aan
17 October 2026
Sabrina
Delden
Alles wordt op tijd geleverd.
Beveelt aan
17 October 2026
Eddy
Lochristi
Fijne producten, goede prijs. Jammer dat t bij de bezorging wat beter zou kunnen. Pakket nu een paar keer nat op de oprit gevonden ipv droog bij de voordeur
Beveelt aan
16 October 2026
Hele
Zwolle
Beste Hele,
Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. 😊💚
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten, de prijzen en de snelle verzending. 🐾📦
Tegelijkertijd vinden we het jammer om te horen dat de bezorging niet altijd naar wens verloopt en dat je pakket al meerdere keren nat op de oprit is achtergelaten in plaats van op een droge plek bij de voordeur. 😔 We begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn, zeker wanneer de weersomstandigheden niet meewerken.
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je review, die ons in staat stelt onze processen te herzien en waar nodig actie te ondernemen. We waarderen dit enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
ik bestel al lange tijd bij Zooplus. de dierenvoeding is altijd goed bevonden bij mijn hond en katten. De levering mag soms vlugger ge- beuren. al bij al :dik in orde
Beveelt aan
16 October 2026
Chantal
Meise
Mijn pakket is op het juiste adres aangekomen. Ik ben er erg blij mee, en mijn kat ook..
Beveelt aan
16 October 2026
Sylwia
Wageningen
Op 8 oktober voer besteld, Ging direct retour. Twee keer gemaild, geen reactie. Inmiddels ergens anders besteld. Was 10 euro goedkoper en pakket is wel dezelfde dag verzonden. Kocht elke maand voor 100+ euro urinary kattenvoer. Doei Zooplus!
Beveelt niet aan
16 October 2026
Roland
Groningen
Beste Roland,
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling van 8 oktober niet is geleverd, dat deze retour is gegaan en dat je bovendien geen reactie hebt ontvangen op je e-mails. 😔📦 We vonden een email van je terug op [email protected], dit is niet ons email-adres van onze klantenservice. Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice ([email protected])
We begrijpen heel goed hoe frustrerend dit is, zeker wanneer het om terugkerende bestellingen van speciaal kattenvoer gaat en je uiteindelijk genoodzaakt bent geweest om elders te bestellen. Dat is uiteraard niet de ervaring die je van zooplus mag verwachten.
Onze standaard levertijd bedraagt doorgaans 1-3 werkdagen, zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen er soms vertragingen ontstaan door externe factoren bij onze logistieke partners, verkeersomstandigheden of weersomstandigheden. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan en we monitoren dergelijke situaties nauwlettend.
Bedankt voor je review, die ons in staat stelt onze processen te herzien en waar nodig actie te ondernemen. We waarderen dit enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Mijn hondje moppie vond de snoepkes heel lekker zijn op ook de kat is blij met het muisje. Maar de voer is goed. Snele levering. Blijf bestellen voor de hond
Beveelt aan
16 October 2026
Shania
Bree
Top service
Beveelt aan
16 October 2026
Marta
Rotterdam
Dat ik ocharme slechts een cadeau krijg voor mijn 600 punten met een akje van slechts 400 gr droogvoer, is héél armtierig
Beveelt niet aan
16 October 2026
Eric Cornelus Druyts
Beveren-Waas
Beste Eric Cornelus Druyts,
Bedankt voor je review en voor het delen van je feedback. 😊
Fijn om te horen dat de levering naar wens verloopt. Tegelijkertijd begrijpen we dat je teleurgesteld bent over de beloning die je hebt ontvangen voor je gespaarde punten. 😔
We begrijpen dat je verwacht dat de waarde van een cadeau beter aansluit bij de hoeveelheid gespaarde punten. Jouw opmerkingen over het spaarprogramma nemen we serieus en waarderen we, omdat ze ons helpen de klantervaring te evalueren en waar mogelijk te verbeteren.
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je review, die ons in staat stelt onze processen te herzien en waar nodig actie te ondernemen. We waarderen dit enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Vind zooplus top
Beveelt aan
16 October 2026
Erika
HALLE 1500
Het ligt niet aan het voer, maar aan mijn kat. Eén van mijn katten is ineens erg kieskeurig als het gaat om zachtvoer, alle smaken met Beef of vis laat hij staan. Ik ben dus nog op zoek naar 1 of 2 smeken die hij wél lust. Wordt vervolgd.
Beveelt aan
16 October 2026
Martin van der Meyde
De Rijp
Nooit meer zonder brokken voor de hond en makkelijk besteld vanuit mijn luie zetel op elk moment van de dag.
Beveelt aan
16 October 2026
Kurt Eeckhout
Ardooie
Bij zooplus krijg je enkel korting als je klikt op zooplus gemak. Je bent dan wel verplicht om een leveringsplanning door te geven. Als je dus niet akkoord gaat met die op voorhand gemaakte planning krijg je dus geen korting. Vb op Facebook in het groot : 30 % korting bij Royal Canin. Wanneer je klikt merk je dan dat dit alleen geldt als je aanklikt bij zooplus.gemak. Dit klopt niet want er hangt onmiddellijk een volgende bestelling aan vast. Is niet ok
Beveelt niet aan
16 October 2026
Ann
Beveren
Beste Ann,
Bedankt voor je review en voor het delen van je feedback. 😊
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Tegelijkertijd begrijpen we je opmerkingen over de voorwaarden van bepaalde promoties en kortingen. 😔
We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een aanbieding aantrekkelijk lijkt, maar vervolgens gekoppeld blijkt te zijn aan zooplus gemak. Het doel van dit programma is om klanten extra voordeel te bieden in combinatie met automatische herhaalbestellingen, maar we begrijpen dat dit niet voor iedereen de gewenste optie is.
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je review, die ons in staat stelt onze processen te herzien en waar nodig actie te ondernemen. We waarderen dit enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België!
Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar.
Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus.
Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn.
Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting!
In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België.
zooplus – alles voor je huisdier!
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.