Snel en goed
Echt top
Beveelt aan
28 September 2026
Roos van ravenzwaaij
Zuilichem
Laden reviews...
1.380 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 41.137 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1
Review overzicht
Uit de verzamelde reviews blijkt een overwegend positieve ervaring met Zooplus. Klanten prijzen snelle levering, scherpe kortingen en een breed assortiment. Er zijn ook meldingen van incidentele problemen met verpakking, levertijden of klantenservice, maar over het algemeen blijven klanten tevreden en blijven velen terugkomen.
Echt top
Beveelt aan
28 September 2026
Roos van ravenzwaaij
Zuilichem
altijd tevreden
Beveelt aan
28 September 2026
Nadine Moerman
Gent (Sint-Amandsberg)
Goede produkten voor mijn kat, ruime sortering, ook voor katten die speciaal voer nodig hebben Mijn bestelling bleek verdwenen bij de bezorgdienst. Zooplus stuurde mij direct een nieuwe bestelling. Dank daarvoor.
Beveelt aan
28 September 2026
Patricia
Den Haag
Snel bestelt, alles wat ik nodig heb van voer hebben jullie en prijs is zeer gunstig vergeleken bij dierenwinkels in deventer
Beveelt aan
28 September 2026
Irene Hartgers
DEVENTER
Redelijk volledige ingredientenlijsten. Goede prijzen. App en site niet intuïtief, totaal niet user centered, je moet de nukken en structuur van site en app begrijpen om m beter te kunnen benutten en je dingen te vinden. Is al jaren zo, weinig logica in te vinden, stem daarom ook nooit op ze voor webwinkel prijs. Maar de min of meer vaste dingen bestellen tegen de beste prijs lukt altijd weer en daar gaat het mij om. Levering snel zat. Spaarprogramma scheelt ook weer paar procent. Problemen in het verleden altijd goed opgelost. Aanrader, bestel er al jaren
Beveelt aan
28 September 2026
S
Tilburg
Snelle levering
Beveelt aan
28 September 2026
Dorine Grauwen
Kessel Lo
Prima gegaan
Beveelt aan
28 September 2026
Ria
Zoetermeer
Goede prijzen , vaak korting , duidelijke site , en snel bezorgd , voor mij cijfer 10.
Beveelt aan
27 September 2026
Mar
Denhaag
Ik bestel altijd per tray, en de laatste keren worden de blikjes gewoon door elkaar in 1 doos gegooid. Waardoor alles door elkaar zit en diverse blikken beschadigd zijn . Het voer is al duur genoeg, graag een beetje zuinig zijn met de producten. Ik heb hier ook al eerder hier een melding van gemaakt Ik heb evt nog foto's die ik kan doorsturen Met vriendelijke groet Jacqueline Vermuijten
Beveelt niet aan
27 September 2026
Jacqueline Angelique Vermuijten
Midwolda
Aangezien ik al lange tijd klant ben had ik toch een financiële geste verwacht.
Beveelt aan
27 September 2026
Anita
1653 Dworp
Blij met de keuze voor mijn honden. Altijd optijd bezorgd .
Beveelt aan
27 September 2026
Hannie Vermeulen
Delft
Altijd klopt alles perfect
Beveelt aan
27 September 2026
Bea
Lith
Ik bestel al vanaf dat ze in Nederland live gingen bij Zooplus, ik ben altijd erg tevreden over de kwaliteit van de producten en over de klantenservice en toendertijd nog super snelle levering. Sinds een aantal jaren is het helaas minder geworden mbt levertijden. Vaak meer dan een week en dat vind ik eigenlijk niet aanvaardbaar. Ook hebben ze het natvoer welke ik al 5 jaar kocht, sinds 2 maanden niet meer in hun assortiment, onze kat moest wennen aan iets nieuws. Ze zijn voor mijn bezorging gewisseld van pakketdienst want ik krijg nu via dpd en geen dhl waardoor een levering nóg langer duurt. Ik heb liever dhl, al vaak melding van gemaakt bij de klantenservice maar er kan helaas niets aan gedaan worden geven ze aan. Overstappen naar een andere fysieke of online dierenspeciaalzaak kan helaas niet, omdat we voer geven van een merk van Zooplus zelf. Ik ben nog steeds tevreden maar er zijn verbeterpunten.
Beveelt aan
27 September 2026
Dorien
Noord Brabant
Perfecte levering
Beveelt aan
27 September 2026
Jean
Koksijde
Beste Jean,
Bedankt voor je geweldige review! 💚😊
Wat fijn om te horen dat alles perfect is verlopen en dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. 📦🐾 We doen ons best om elke bestelling snel en zorgvuldig bij onze klanten te bezorgen, dus het is altijd leuk om zulke positieve feedback te ontvangen.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en voor je aanbeveling. Jouw feedback waarderen we enorm!
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Vaak zijn de producten beschadigd en veel te zwaar verpakt voor de bezorger.
Beveelt niet aan
27 September 2026
Jolanda
Essen
Beste Jolanda,
Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. 💚
Fijn om te horen dat je het gemak van zooplus waardeert. Tegelijkertijd vinden we het jammer om te lezen dat je bestellingen vaak beschadigd aankomen en dat je de pakketten als te zwaar ervaart voor de bezorger. 📦
Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We begrijpen dat beschadigde producten teleurstellend zijn en nemen dergelijke meldingen serieus. Jouw feedback helpt ons om onze verpakkings- en verzendprocessen te blijven evalueren en waar nodig verbeteringen door te voeren.
Bedankt voor je feedback. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren en we waarderen dit enorm. 🐾
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Veel keuze, gemakkelijk te vinden, goed verpakt. Snelle bezorging
Beveelt aan
27 September 2026
Lianne
Loon op Zand
Ik bestel al jaren op Zooplus. Steeds alles correct. Loopt er eens iets mis, staat de klantendienst steeds klaar met de correcte oplossing. Hier zeker een tevreden klant.
Beveelt aan
27 September 2026
Lisbeth Jans
Mol
Beste Lisbeth,
Wat fijn om te lezen dat je al jaren tevreden bent over zooplus! 😊💚
We zijn erg blij dat je bestellingen steeds correct verlopen en dat je goede ervaringen hebt met onze klantendienst. Natuurlijk kan er af en toe eens iets mislopen, maar het is geweldig om te horen dat je onze oplossingen dan als correct en behulpzaam ervaart. 🐾✨
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen en voor je aanbeveling. Jouw feedback waarderen we enorm en motiveert ons om elke dag de best mogelijke service te blijven bieden.
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Al jaren bestel ik voordelig speciaal dieet brokken voor onze hond. Snel geleverd en goede service.
Beveelt aan
27 September 2026
Carla
Hoogeveen
Beste Carla,
Bedankt voor je mooie review! 💚😊
Wat fijn om te horen dat je al jarenlang je speciale dieetbrokken voor je hond bij zooplus bestelt. We zijn blij dat je tevreden bent over ons ruime assortiment, de voordelige prijzen, de snelle levering en onze service. 🐶📦
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag weer ons best te doen voor jou en je huisdier. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en voor je aanbeveling. 🐾✨
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
ow wow woeffel de woef, lekkerr !! k wil nergens anders nog eten van , mijn Wolf diners zijn heerlijk en zooplus verdient een plusplus altijd netjes snel geleverd ! dankoewoeffelwel, mvg. Sykes (bijna 15 , en kieskeurige herdershond)
Beveelt aan
27 September 2026
mieke
Gierle
Beste Mieke,
Wat een heerlijke review om te lezen! 😄🐶💚 Geef Sykes maar een extra aai van ons!
We zijn ontzettend blij om te horen dat de Wolf of Wilderness diners zo goed in de smaak vallen bij deze kieskeurige herdershond van bijna 15 jaar. "Woeffel de woef, lekkerr!!" is volgens ons een van de mooiste complimenten die we kunnen krijgen. 🦴🐾
Daarnaast vinden we het geweldig dat je tevreden bent over onze snelle leveringen en service. Jouw positieve woorden betekenen veel voor ons en motiveren ons om iedere dag ons best te blijven doen voor onze klanten én hun trouwe viervoeters.
Bedankt voor je leuke review en voor je aanbeveling. We wensen jou en Sykes nog heel veel smakelijke maaltijden toe! 😊🐕
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Je moet wel geduld hebben op de levering
Beveelt aan
26 September 2026
pauwels jos
Hasselt
Beste Jos,
Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. 💚
Fijn om te horen dat je uiteindelijk tevreden bent met je bestelling, maar we begrijpen dat het vervelend kan zijn wanneer je langer moet wachten op de levering dan verwacht. 📦
Onze standaard levertijd bedraagt doorgaans 1 tot 3 werkdagen, zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen er soms vertragingen optreden door externe factoren bij onze logistieke partners, verkeerssituaties of weersomstandigheden. We begrijpen dat dit jouw ervaring niet minder vervelend maakt en bieden hiervoor onze excuses aan. We volgen dergelijke situaties nauwlettend op en blijven werken aan een zo betrouwbaar mogelijke levering. 😊
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je feedback. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze dienstverlening te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm. 🐾
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Je besteld iets voor 70 euro en uiteindelijk betaal je 95euro omdat je dan verplicht met een cc moet betalen. Zeer onduidelijk en oneerlijk. Was mijn laatste aankoop. Ga weer terug naar de winkel dan maar iets duurder maar wel eerlijkheid.
Beveelt niet aan
26 September 2026
Carlo
Wervershoof
Beste Carlo,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚 Het spijt ons te horen dat je het bestel- en betaalproces als onduidelijk en oneerlijk hebt ervaren.
We begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer het uiteindelijke bedrag hoger uitvalt dan je had verwacht. Transparantie is voor ons belangrijk en daarom vinden we het jammer dat je deze indruk aan je bestelling hebt overgehouden. 😔
Onze Zooplus Gemak service (met bijbehorende kortingen) is alleen beschikbaar i.c.m. bankpas/creditcard of Paypal. Er zal binnenkort opnieuw contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je feedback. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze dienstverlening en communicatie te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dit waarderen we enorm. 🐾
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Sinds een paar maanden is wiskas ocean delight veranderd. Vroeger vonden me katten het lekker nu dat het een duo zakje is geworden vinden ze er weinig meer aan .het zelfde met het droogvoer had sinds me katten 12 weken waren het een en de zelfde droogvoer Royal Canin Savour Exigent is ook veranderd willen ze ook niet meer .dus ik ben niet tevreden met het veranderde aanbod !!!!
Beveelt niet aan
26 September 2026
Petrus Dijkstra
Gouda
Beste Petrus,
Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. 💚
Wat jammer om te horen dat je katten niet meer zo enthousiast zijn over de vernieuwde Whiskas Ocean Delight en Royal Canin Savour Exigent. We begrijpen heel goed hoe frustrerend dit kan zijn, zeker wanneer je katten deze producten jarenlang graag hebben gegeten. 😿
Helaas kunnen fabrikanten soms wijzigingen aanbrengen in recepturen, samenstellingen of verpakkingen. Hoewel deze aanpassingen bedoeld zijn om de producten te verbeteren, begrijpen we dat huisdieren gevoelig kunnen reageren op veranderingen en dat niet iedere wijziging even goed wordt ontvangen.
We waarderen het dat je dit onder onze aandacht brengt. Feedback zoals die van jou helpt ons om het assortiment en de ervaringen van onze klanten beter te evalueren. 🐾
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Nogmaals bedankt voor je review. We waarderen je feedback enorm en nemen je opmerkingen serieus.
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Laatste bestelling slecht aangekomen. Klacht met foto's gemaild maar tot op heden geen reactie ontvangen. Gr. Susan
Beveelt aan
26 September 2026
S
ZOUTKAMP
Beste klant,
Bedankt voor je review en voor het delen van je ervaring. 💚 Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent, maar het is natuurlijk jammer dat je laatste bestelling niet in goede staat is aangekomen.
We begrijpen dat het frustrerend is wanneer je een klacht met foto's doorstuurt en vervolgens nog geen reactie hebt ontvangen. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten en hiervoor bieden we onze excuses aan. 📦
Er zal binnenkort contact met je worden opgenomen vanuit onze klantenservice.
Bedankt voor je feedback. Reviews zoals die van jou helpen ons om onze dienstverlening te evalueren en waar nodig actie te ondernemen. Dat waarderen we enorm. 🐾
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Goede service, kwaliteit, redelijke prijs
Beveelt aan
26 September 2026
Marga Douma bontjer
WILDERVANK
Beste Marga,
Bedankt voor je mooie review! 💚😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, de kwaliteit van onze producten en onze prijzen. Dat is precies waar we ons elke dag voor inzetten. 🐾✨
Jouw positieve feedback waarderen we enorm en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen voldoen.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en voor je aanbeveling.
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
Vlotte afhandeling van mijn bestelling.goed van prijs en kwaliteit
Beveelt aan
26 September 2026
Johan
Waregem
Beste Johan,
Hartelijk dank voor je positieve review! 💚😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de vlotte afhandeling van je bestelling. Ook je complimenten over de prijs-kwaliteitverhouding waarderen we enorm. 🐾📦
We doen elke dag ons best om onze klanten een ruim assortiment, scherpe prijzen en een goede service te bieden. Daarom is het extra leuk om te lezen dat je dit zo ervaart.
Bedankt voor je aanbeveling en voor het delen van je ervaring. Jouw feedback motiveert ons om op dezelfde weg verder te gaan! ✨
Vriendelijke groet,
Team zooplus 💚
zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België!
Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar.
Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus.
Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn.
Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting!
In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België.
zooplus – alles voor je huisdier!
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.