Fijn de herhaalservice.... op tijd

Betrouwbaar bedrijf

Bestelling is een keer misgegaan plotseling verdwenen tijdens bezorgen dit heeft zooplus goed opgepakt. De rest vd leveringen altijd goed bezorgd en goed verpakt. Leuk spaarprogramma.

Heel handig kattenvoeding online bestellen en snel in huis.

Ik heb tweemaal een bestelling gedaan voor dagelijkse voeding voor mijn poes. Zooplus heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk doorheen kunt scrollen om te vinden wat je zoekt. Aantrekkelijke pakket-samenstelling en leuke korting. De bestelling werd keurig thuis op tijd afgeleverd. Zo kunnen wij -de kat en ik - de komende drie maanden weer vooruit met de voorraad en hoef ik niet zelf meer te sjouwen met de zware katten-voedseldozen.

Uitmuntend

Zooplus biedt een breedt assortiment aan voor verschillende dieren. Niet alleen vele voedingskeuze maar ook verzorgingsartikelen, speelgoedartikelen en andere handige producten. Ook leveren zij snel en zorgvuldig en hebben zij een leuk bonus programma waar je punten mee kunt sparen die je dan kunt omruilen voor artikelen. Ook is er de optie om jouw favoriete producten te laten leveren met zooplus gemak. Jij krijgt dan extra korting en kunt zelf kiezen binnen welke periode je de artikelen opnieuw bezorgd wilt krijgen. Ik ben meer dan tevreden over Zooplus en bestel daar regelmatig al mijn benodigdheden voor mijn lieve dierenvriendjes.

Goed, levering duurde paar dagen extra

Bestellen lukt altijd makkelijk via de app. De levering duurde wat langer dan verwacht. Deze keer hadden ze een veel grotere verpakking gebruikt dan nodig was waardoor dat er veel plastic nodig was om de lege ruimte op te vullen. Verspilling want de vorige dozen met het zelfde product in waren altijd de perfecte maat waardoor er geen leegte moest worden opgevuld.

Over het algemeen perfect

Over het algemeen ben ik erg tevreden met zooplus, Er is alleen 1 ding wat van mij echt beter kan en dat is het sneller verzenden van mijn bestellingen. Verder is het gewoon TOP !

Prima pakket Amerk Whiskaszakjes!

Vlot bezorgt in 1 doos.

Fijne webshop

Goede webshop waar ik alles bestel voor onze kittens. Ook hele goede prijzen, eigenlijk altijd goedkoper dan in de winkel.

Snelle levering. Bij problemen wordt er steeds naar een oplossing gezocht.

Snel geleverd simply content

1ste maal bestel perfect afgehandeld...snelle levering.

Vlotte verzending en ontvangst. Fijn om achteraf te kunnen betalen. Altijd goede service. Blijf hier zeker mijn hondenvoer kopen

Snelle levering en leuke spaarservice

Ik ga hier blijven bestellen omdat je het snel in huis hebt, fijne service en een goede leuke spaaracties hebt. Top tip!

Prima producten, ruim assortiment, snelle levering

Ik bestel al een aantal jaar eten voor onze poezen bij zooplus. Bevalt prima.

Makkelijke website, goede prijs. Snelle bezorging

Super fijn

Zooplus is voor mij echt heel super goede service en zeer snel in leveren En dat allemaal voor een hele mooie prijs

Bestelling komt steeds aan optijd

Good products with good prices

I've been using Zooplus for a few years. I'm satisfied with the product and the quality/price.

Pakje van 21 kg werd niet thuis geleverd, wegens "onvolledig of niet juiste adres"

Product zelf van Zooplus is dik ok maar de bezorger heeft zich niet van zijn taak gekweten. Er is wel een wijziging in de verkeerssituatie zodat je niet meer rechtstreeks de straat kan inslaan maar moet rijden tot aan het rond punt en dan terugkeren. Ik was de hele dag thuis. Er werd vroeger ook al aan dit adres geleverd door BPOST en er is geen adreswijziging. BPOST is gewoon niet langs geweest en heeft het pakket dan maar in het postkantoor gedeponeerd. Ik kon iemand optrommelen om die 21 kg naar mijn wagen te dragen, want ik kon dit zelf niet. Het product zat verpakt in een heel grote kartonnen doos met een soort plastieken lint rond wat dan nog eens in de handen snijdt en helemaal niet makkelijk is om te verplaatsen. Aanbevelen : Zooplus wel, BPOST niet

Snelle bezorging, lage prijs, en voor ieder wat wils ik bestel regelmatig via zooplus

Overzichtelijke site, snelle en adequate levering

Altijd goed

Makkelijke app om te bestellen, goede klantenservice en snelle levering. Voor elk huisdier is er volop keus!

Professioneel en klantvriendelijk .

Mijn bestelling is snel en naar wens geleverd met nog bijkomende , aangename verrassingen .

Dierenplezier in een één app!

Alle benodigdheden voor m’n hond en m’n katten in 1 app, alles tesamen. Super easy!

ik bestel altijd eten voor onze poes die heel tevreden is

Ik bestelde vroeger op een andere website, ik ben overgeschakeld naar Zooplus omdat het aanbod vrij ruim is en omdat ik bij elke bestelling punten spaar die ik dan naar wens kan gebruiken voor kattespeeltjes of korting. Regelmatig koop ik eens een artikel in promo om onze kat Patsy te laten proeven. Al bij al een tevreden klant en poes.

Perfect 10/10

Goede prijs .

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!