Alles perfect

Vanaf de bestelling tot aan de levering is alles perfect verlopen, 1 minpuntje: bij het bestellen gaat het dikwijls verkeerd met de betaling

Gemakkelijk

Leuke webwinkel maar je krijgt wel veel email-post in je mailbox waarvan toch een aantal dubbel en op verschillende dagen.

Gewoon goed!

Goede site met info, makkelijk bestellen, perfecte snelle levering en een tevreden hond! Gewoon fijn!

Ik ben heel te vrede met alles van zooplus

Alles wordt goed geleverd aan een eerlijke prijs en goedkoper ook

wat een vreselijke slechte service (bij retourzending

Deze online dierenwinkel zou ik niemand aanraden. Ze verdienen de titel beste online dierenwinkel helemaal niet. Wat een slechte service. Voor een retourzending wordt belachelijk veel rompslomp gemaakt en het duurt bijna 2 weken voor je het pakket terug kunt sturen met zo 'n stom retournummer, die je maar niet toegestuurd krijgt. Het kost tijd en geld om steeds maar telefonisch contact te zoeken met dezelfde vraag. SUPER SLECHT!!!!!! Bij andere bedrijven gaat het gelukkig een stuk eenvoudiger.

Prima service en goede producten.

Prima service en goede kwaliteitsproducten.

Mijn hond miet hypoallergene voeding hebben. Bij Zooplus heb ik genoeg keuze, ook voor hypoallergene snacks. Bestelling wordt snel geleverd. Top!

Steeds opnieuw zeer tevreden, goede service en snelle levering

Steeds opnieuw zeer tevreden, goede service en snelle levering

Kwaliteit prijs verhouding super

Veel betaalbaarder vergeleken met andere sites. Snelle levering en goede service. Dik tevreden.

Aanbeveler!

Duidelijke webshop, goede prijs kwaliteit verhouding, veel keuze. Goede communicatie van bestellen tot ontvangst. Punten sparen voor korting of leuke artikelen.

Fijn!

Hele fijne app. Je kan alles goed vinden. En ook de prijzen zijn een stuk goedkoper dan andere dierenwinkels :)

Super snelle levering

We bestellen altijd het eten voor onze hond op deze site. We zijn heel tevreden. Snelle levering. Prijs/kwaliteit helemaal correct. Leuk je punten kan sparen.

De aflevering van bestelling duurt te lang via DHL.

Vaker te lang wachten op levering vd bestelling.

Vlot, correcte prijs

Gemakkelijk om iets te bestellen. Correcte levering aan huis Zeer correcte prijs als je het vergelijkt met andere winkels Zooplus punten dat je spaart, leuk meegenomen Één aanrader

Altijd tevreden

Iedere aankoop was perfect voor mij . Alleen jammer dat krabpaal die ik 12 jaar geleden bij u aankocht zelfs niet meer bestaat. Was de ideale krabpaal voor mijn katjes . Stevig ,hoog , veel lig mogelijkheden. Spijtig genoeg weet ik niet meer hoe het heette . Mijn kattenvilla die ik 14 jaar geleden heb aangekocht bestaat ook nog altijd. Alleen het dakje is nu ingestort . Die ga ik proberen te herstellen . Ja altijd super content van mijn aankopen .

Prime site goed hondenvoer

Makkelijk te stellen ,wordt vlot geleverd, en zoals een echte Nederlandse stukken goedkoper dan in andere winkels

Prachtige website, uitgebreid assortiment en top service

Ik bestel het eten voor mijn hondje alleen nog op zooplus. Jullie website is zo duidelijk en ik vind jullie aanbod echt perfect. De levering gaat super vlot en door de leuke acties die jullie organiseren krijg ik vaak eens korting of een extraatje!

Bestelling Frontpro

Snelle levering en goedkoop!

Zooplus mag ZooSuperplus heten!

Vanaf het moment dat ik katten heb, ben ik in zee gegaan met Zooplus. Ik ben meer dan tevreden: ik bestel altijd voordeelzakken Royal Canin en Digestive Care, heb ook een grote krabpaal gekocht en de bezorging verloopt altijd snel en soepel. Het mooie is dat Zooplus jeen interessant spaarsysteem heeft en geregeld allerlei leuke acties. Bovendien krijg je via de app altijd 3% korting! Kortom: ik ben fan!

Goede prijs kwaliteit, leuke aanbiedingen

Goede prijs kwaliteitverhouding en erg mooie aanbiedingen voor mijn katten. Verzending is snel, website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Nog niet te maken gehad met after sales afdeling dus kan hier niet over oordelen. Tot nu toe erg tevreden en zal zeker in de toekomst hier meer aanschaffen.

Bestelling altijd mooi op tijd, wordt goed gecommuniceerd. De kortingacties zijn leuk!

Een zeer tevreden klant

Ik heb nu reeds verschillende keren besteld, ben zeer tevreden en zal blijven bestellen. Eén keer was een doos enorm beschadigd, waardoor de inhoud ook gedeeltelijk beschadigd was (o.a. doosjes met krokjes voor de katten geplet waardoor deze niet meer dicht konden, de inhoud ervan in de doos gestrooid was en de versheid niet gegarandeerd was). De beschadigde producten werden mij meteen opnieuw verstuurd. Dus top klantenservice! Ze hebben ook een spaarpuntensysteem waarmee je gratis dingen kan bestellen of punten kan schenken aan een goed dierendoel. Zeker een aanrader voor wie van zijn dierenkindjes houdt!

ZOOÖEEËPLUS VOOR ZOOPLUS

SUPER GOEDE INTERNEt SCHOP ALTIJD OP TIJD EN NOG VOORDELIGER Zoooö tevreden.

goei prijs en correcte bestellingen

mijn 9 poesjes danken jullie voor het lekkere eten dat ons baasje bij u besteld

Hoogwaardige voeding

Snelle levering aan een concurrentiële prijs.

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.