Zooplus heeft een heel breed assortiment.! Ik vind er alles wat ik nodig heb Van voeding tot speelgoed en verzorging! Perfect geleverd. Stevig verpakt. Geen lange wachttijd. En af en toe nog een extra cadeautje erbij door punten te sparen. Aan huis geleverd. Zeer tevreden klant!

Gewoon goed

Zeer tevreden, alles klopt en levering gewoon goed volgens afspraak

Gewoon top !

Eenvoudig bestellen aan een top prijs/kwaliteit verhouding, gekoppeld aan een snelle en vlotte levering.

Kat is er blij mee

Bestellingen worden soms niet geleverd of elders afgegeven in open doos, waardoor de helft van de order mist. Postbezorging kan beter. Goede klantenservice. Verder tevreden over de producten.

Good service

Everything arrived on time and works well!

Ben zeer tevreden

Bestelling was snel en goed geleverd en ben tevreden over het product

Correcte levering en veel keuze in dierenvoeding en andere producten

Correcte levering en veel keuze in dierenvoeding

Handige kortingen, en altijd heel snelle levering!

Ik bestel altijd voedsel voor mijn kat, veel goedkoper bij jullie dan telkens kleine porties te kopen in de supermarkt. Ook meer keuze op jullie website, ik ben fan!

Snel bezorgd.

Mijn eerste bestelling gedaan, snel had ik de kitten brokjes in huis. Goed verpakt. Tot de volgende bestelling.

Supergoed

Snelle levering en netjes verpakt.

Bestelling werd snel geleverd, goede kwaliteit, ruime keus, voor ieder budget. Een vraag die ik had is snel en naar tevredenheid beantwoord

Goedkoop en altijd snel geleverd

Ben zeer tevreden van zooplus, breed assortiment, goede prijzen, een reward systeem voor de klanten.

Zeer uitgebreid en snelle levering

Ik heb nu een aantal keer wat besteld en ben erg tevreden. Ook leek het sparen voor punten waar je dan spullen voor kan uitzoeken, laatst 2 zonnetjes (stuiterballen) uitgezocht en de katten zijn er helemaal weg van. Uitgebreid assortiment en je hebt de spullen snel in huis!

Geweldig !!!

Zeer tevreden !!!

Snel in huis en volledig aanbod tegen scherpe prijzen!

Ik bestel regelmatig producten voor onze katten bij Zooplus en ik ben erg tevreden. De bestelling is altijd snel in huis, goed en netjes verpakt en ook vind ik de prijs bij Zooplus erg goed, regelmatig ook leuke aanbiedingen! Dus ik zal Zooplus zeker aanbevelen!

Accurate levering en goede prijs

Nette levering: produkten goed ingepakt. De prijzen zijn scherp!

Voldoende

Levering gebeurt zoals verwacht

Gewoon heel erg goed geholpen en geen klachten ze helpen heel erg goed

Perfect!

Onze bestellingen worden snel geleverd, en het punt spaarsysteem is heel erg handig! Ook contact met Zooplus is prettig!

Producten zijn goed. Enkel de zakken met katteneten en kattenbakvulling zijn soms stuk. Daarom is er soms een deel uit de verpakking verdwenen

Ik ben een heel tevreden klant.

Ik ben een heel tevreden klant, er is veel variatie in jullie aanbod en ben erg tevreden over de brokken die ik altijd bestel voor mijn katten. Het enige wat ik soms jammer vind is dat ik kort na mijn bestelling een kortingscode krijg die niet zo heel lang geldig is. Het is dan voor mij maar de vraag of ik deze kan verzilveren aangezien ik dan net een grote zak met brokken besteld heb,

Goede service en levering

Goede prijs en goede kwaliteit

Ik bestel bijna elke maand wel voer hier. Soms hebben ze leuke acties en het gratis sparen van puntjes is helemaal top en kan je soms een lkkr snackje uitkiezen voor je huisdier. Verzending is ook altijd netjes verpakt en komt snel aan.

Snelle correcte levering voor een beste koop.

Tevreden over hoe de bestelling en levering is verlopen.

Duidelijkheid over het product

Ik twijfelde over welk product ik moest nemen, maan aan de hand van de omschrijving en duidelijkheid over het product was het eenvoudig om te kiezen

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!