Snelle levering, goede spullen

Ik bestel nu een jaar ongeveer op zooplus. De punten die je kunt sparen kun je inruilen voor leuke spullen. Hier heb ik goed voer gevonden waar mn katten op reageren. Ook krijg ik elke bestelling een kleine korting. Super fijn!!

Prijs - kwaliteit, top.

Uitgebreid aanbod aan een goede prijs met ook nog eens een snelle levering.

Kwalitatief hoogstaande producten, daarbij gezond en lekker

Als ik naar het gedrag en de 'speelsheid' van mijn dieren kijk, dan kan ik enkel besluiten dat de zeer betaalbare voeding van Zooplus ook de gezondheid van onze dieren stimuleert. Ze vinden het steeds heel lekker, kijken uit naar hun maaltijd(en) en smullen dat dan volledig op...

Altijd goed!

Je wordt volledig op de hoogte gehouden van bestelling tot levering. Iedere levering is goed ontvangen. En er zijn regelmatig leuke gratis artikelen bij bestellingen boven een bepaald bedrag!

Al enkele jaren bestel ik het voer voor mijn katten online via Zooplus. Een keer was de pakketdienst mijn pakket kwijtgeraakt maar dit werd ook supersnel opgelost door de klantenservice van Zooplus!

Mooie producten voor een goede prijs

De producten bij zooplus zijn mooi en goed betaalbaar. Onze beagle is erg blij met zijn nieuwe mand en slaapt er heerlijk in. De snacks vindt hij erg lekker!

Uitstekende prijs, kwaliteitverhouding.

Super en snel in huis

Prima kwaliteit en prima service

Fijne webwinkel voor onze honden

Er fijne en duidelijke webwinkel met een leuk en divers assortiment welke goed in de smaak valt bij onze 2 amerikaanse staffords.

Goede prijs - kwaliteit verhouding grote keuze aan producten snelle levering fijn bonusprogramma

Word niet geluisterd naar jouw probleem

Ondanks een bestelling gedaan en zoo plus dacht wij sturen het met een andere bezorgdienst die gevraagd was. Pakket kon niet op een depot bezorgd omdat het adres natuurlijk niet klopte Ze gingen er niets aan doen. Dus naar 6 dagen maar geannuleerd Echt balen en dit was al eerder gebeurt. Telefonisch ook niet goed behandeld

Fijne webwinkel

Duidelijke site, vaak leuke acties (kortingen, gratis product erbij), snelle nette levering.

Geweldig....

Elke maand het super dieetvoer voor onze joy, daarbij een orthopedische hondenmand, vega botjes. Voor de katten heerlijke brokjes en natvoer af en toe een heerlijk snoepje. Dus de keuze is reuze en mijn beesies zijn zeer tevreden. Daarnaast spaar je ook punten waardoor je ook nog eens iets lekkers kan uitzoeken of handige blik afsluit deksels. Snelle levering dus in 1 woord GEWELDIG

Altijd heel makkelijk

Heel makkelijk te bestellen. Overzichtelijk, en duidelijke catagorieën. De app is ook erg makkelijk in gebruik.

Een hele goede

staat voor zijn producten, een ruime keuze, stipt in de aflevering

Betrouwbaar en zeer tevreden met altijd leuke acties

Zeer tevreden altijd netjes op de hoogte van de levering.. en leuk actie aanbod of het aanbod m.b.t. de zoopoints!! Mag gezegd worden vind ik.. Ohw en niet te vergeten de prijzen en voordeelacties ben ik ook zeer tevreden over..6

Heel tevreden over Zooplus

Bestellingen zijn tot op heden steeds correct, vlot en foutloos geleverd

Heel positief!

Goed kwaliteit en snelle levering. Mijn katten zijn goed gelukkig met mijn aankopen.

Handige en steeds correcte bestelling,

Makkelijk in bestellen. Altijd snel geleverd en nooit beschadigd. Zeer tevreden over

Geweldig site/bedrijf

Alles echt alles wat ik nodig heb voor mijn honden / puppy hebben ze. Alles wordt netjes gezorgt aan huis. Site is zeer over zichttelijk. En met de punten die spaar al leuke kadotjes kunnen krijgen.

Laatst was een kattenbak kapot geleverd. Meteen contact opgenomen en kreeg gelijk een nieuwe op gestuurd. Snelle levering. Laatste bestelling wel een vertraging gehad, maar kreeg gelijk toen de bestelling binnen was een mailtje met daar in een excuses en zoopunten. Helemaal tevreden over zooplus.

Altijd korte wachttijd . En super dat je met je zooplus punten dingen kan kiezen.

Op en top goed!

Klantvriendelijk,kwalitatief in orde,super!

Goede producten, goede service

Altijd tevreden over levering, compleet en op tijd. Een keer een product gehad (koelkleed voor de kat) dat snel stuk was. Na contact met zooplus prima service geleverd.

Over Zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland. Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Via de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van productnieuws en ontvang je exclusieve aanbiedingen. Wij ondersteunen vele goede doelen op het gebied van dierenbescherming. In 2018, 2019 en 2020 is zooplus.nl verkozen tot beste webwinkel Huis en Tuin, in 2021 tot beste webwinkel Dieren (Shopping Awards). In 2019, 2020, 2021 en 2022 zijn wij ook verkozen tot winnaar van de Webshop Award in de categorie dierenspeciaalzaken (ABN Amro Webshop Awards). zooplus – alles voor je huisdier!