Bestelling altijd mooi op tijd, wordt goed gecommuniceerd. De kortingacties zijn leuk!

Een zeer tevreden klant

Ik heb nu reeds verschillende keren besteld, ben zeer tevreden en zal blijven bestellen. Eén keer was een doos enorm beschadigd, waardoor de inhoud ook gedeeltelijk beschadigd was (o.a. doosjes met krokjes voor de katten geplet waardoor deze niet meer dicht konden, de inhoud ervan in de doos gestrooid was en de versheid niet gegarandeerd was). De beschadigde producten werden mij meteen opnieuw verstuurd. Dus top klantenservice! Ze hebben ook een spaarpuntensysteem waarmee je gratis dingen kan bestellen of punten kan schenken aan een goed dierendoel. Zeker een aanrader voor wie van zijn dierenkindjes houdt!

ZOOÖEEËPLUS VOOR ZOOPLUS

SUPER GOEDE INTERNEt SCHOP ALTIJD OP TIJD EN NOG VOORDELIGER Zoooö tevreden.

goei prijs en correcte bestellingen

mijn 9 poesjes danken jullie voor het lekkere eten dat ons baasje bij u besteld

Hoogwaardige voeding

Snelle levering aan een concurrentiële prijs.

Bestelling word goed verzorgd goed verpakt en afgeleverd

Het is makkelijk om via de app een bestelling te plaatsen en de levering is snel.

correct

je suis satisfaite des promotions offert par zoo plus c'est à se moment là que je commande de plus grande quantité, la livraison est plus intéressante que dans mon pays donc je compare à chaque fois. Je recommande à mes collègue de travail.

Alles is mooi op tijd geleverd en goed verpakt. Goede communicatie. Doe zo verder

Snelle service en aantrekkelijke prijzen

Bestelling wordt vaak daags erop bezorgd en de prijzen zijn aantrekkelijker dan andere websites. Hebben een ruim assortiment.

Altijd correcte prijs en snelle levering

Altijd de goedkoopste, veel aanbiedingen en correct,snel en net afgeleverd

Bestel hier regelmatig voedsel en speeltjes voor mijn katten. Groot aanbod en altijd netjes bezorgd!

perfect

snelle levering kat vind eten en speelgoed tof klonterend kattezand heel goed

Goede online shop

Wij bestellen steeds bij Zooplus, vinden er steeds wat we nodig hebben. Er is een ruime keuze en een breed assortiment en meestal is alles voorradig. Goede klantenservice, als er eens iets niet naar zin is of fout geleverd (dit laatste is gelukkig nog maar 1x voorgevallen) dan kunnen we dit zonder problemen retourneren). Ik vind ook het puntensysteem de max waar je kan sparen voor gratis spullen. Laatst heb ik alle punten gebruikt en kreeg een pakket vol gratis spulletjes, onze kat was natuurlijk super blij en wij ook. onlangs had ik helaas een slechte ervaring met de klantendienst mbt een actie waar we niet van konden genieten terwijl we hele goede klant zijn en in mijn ogen er wel recht op hadden. Ik kreeg een vaag antwoord en geen antwoord op mijn vraag via de klantendienst. Daar verliezen ze 1 ster van ons. Onze leveringen komen wel altijd aan in 2 zendingen. Daar zullen ze waarschijnlijk wel een reden voor hebben. Voor ons is dit niet storend want zo hebben we sommige dingen sneller.

Goed geleverd en netjes het adres aangepast Wel jammer dat de DPD niet echt snapt dat mensen werkelijk thuis zijn en men gewoon niet aanbellen.

altijd netjes berzorgd bezorgd

heb geen klachten, alles gaat "automatisch", dat is denk ik wel de beste reklame dat je er niet bij stil hoeft te staan!!

geweldig !!!

besteld , zeer snel geleverd , alles in orde een sterke aanrader !!!

Goede producten en snelle levering

Netjes verzorgde levering en producten zijn prima. Ben zeer de tevreden en mijn hond ook

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, alle producten die we nodig hebben tegen een redelijke prijs te verkrijgen. De punten die je kan verzamelen voor een cadeautje is een leuke bijkomstigheid

Uistekend

Ik had een krabpaal besteld en die bleek achteraf veel te klein.ik kon het pakje laten afhalen en mijn geld stond enkele dagen later al terug op de rekening.mooi aanbod en makkelijk te bestellen.

Goed product. Netjes verpakt, voor bezorging.

Snelle levering en goede prijzen

Snelle service van topproducten!

Ruim aanbod van producten met een snelle levering. Ideaal voor de speciale voeding die onze twee raskatten nodig hebben.

Goede prijzen, kwaliteit

Waar voor je geld, correcte levering, makkelijk aan huis.

Gewoon Prima in orde

B Heb brokken besteld netjes op de geplande tijd bezorgd en ook nog eens voor n prijs die je nergens anders vindt en erbij ook nog spaarpunten Ook n Flexi Gigant professionele rollijn gekocht van 10mtr / 50kg , product exact als omschreven , super kwaliteit product met automatische oprol en zeer reflecterend gele sterke band(geen draad) voor in t donker.

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!