Altijd op de hoogte

Ik heb altijd ene goede service bij zooplus alles verloopt altijd heel vlotjes

correct en snel

vanaf eerste bestelling tot heden altijd bestelling en levering correct uitgevoerd. dank hiervoor.

Een aanrader

Van bestelling tot levering verloopt alles zeer correct en professioneel met de nodige zorg ..een echte aanrader

Uitgebreide keuze

Ik bestel heel veel hierop, voornamelijk van Hill’s. Zeer veel verschillende opties voor onze hondjes die veel darmklachten hebben. Altijd snelle service!

SUPER!!!

Wauw wat een keuze in dieren producten niet normaal. En een hele snelle levering. Tot de volgende bestelling maar weer .

Topproducten voor een super prijs.

Prima online winkel met goede service.

Steeds de beste prijs en snelle levering

Steeds de beste prijs en snelle levering. Super

Gewoon perfect

Ik kan bestellen wat ik nodig hebt is altijd beschikbaar

Vandaag besteld morgen geleverd

Uitgebreide webshop, goede prijzen i.t.t. andere webshops

Veel keus, leuke prijzen o.a. door stapelkorting. Over het algemeen goedkoper dan bij andere webshops of winkels

Beter kan niet.

Perfecte service en altijd op tijd geleverd ,

Myn ervaring in alles is geweldig en myn 2 hondjes vinden ze ook geweldig lekker,hun ontlasting is altyd vast en ze gaan er door glimmen!

Bezorging is een drama

Dozen kapot, teveel gewicht in een doos.. als je kattengrid en voer besteld komt dit met 2 verschillende auto's dus ook bezorgmomenten. Klantenservice doe er niks mee ondanks telefonisch contact.

Ruim assortiment

Vriendelijk geadviseerd via telefonisch contact, snelle, nette levering en producten zijn als omschreven. Daarnaast spaar je met elke aankoop punten welke je voor gratis producten kunt inwisselen. Ik ben zeer tevreden met deze kennismaking met Zooplus

Alles wat ik nodig heb te bestellen super tevreden over goede surves

Snelle levering goede producten

Altijd snelle levering. Bestel er voor hond en kat en heel tevreden over het voer. De extraatjes van de puntjes is ook altijd heel leuk

Lana voelt zich prima met de droge voeding van pro plan

Ik had problemen bij mijn hond qua voeding : jeuk, slechte stoelgang en geen mooie vacht. Ben toen overgeschakeld naar zooplus en voeding geprobeerd zonder granen, kip.... zij is best met pro plan met zalm. Prijs/kwaliteit is prima en bij het sparen van punten kan je de hond verwennen met leuke verrassingen.

Goede prijzen, lang wachten

Prijzen zijn goed en goede deals, maar je moet er wel altijd rekening mee houden dat het mogelijks een week kan duren eer de bestelling arriveert. Plus niet alles wordt correct ingepakt of dozen worden door de leveringsdienst (vooral dpd) gewoon op de oprit geduwd en in de gietende regen gelaten. En dat met een minimum bedrag voor gratis levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prettig besteld en geleverd gekregen

Bestellen via de site gaat heel gemakkelijk. Goede informatie over de producten en leuke kortingscodes. Prijzen iets prijzig, maar onze kat is dol op het voer. Producten worden netjes en snel geleverd. Duidelijke info via de mail over de bestellingen. Kortom, heel tevreden hier.

ruime keuze

altijd correct geleverd zeer ruime keuze in de behoefte van de dieren.

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Mijn ervaring met zooplus is zeer goed! Spullen zijn van goede kwaliteit! Bezorging is snel en duidelijk aangegeven wanneer er een pakje word bezorgd!

Heel vlugge service

Vlugge service, goede prijzen en vooral kwaliteit. Mijn honden lusten t graag.

Betrouwbaar en scherp geprijsr

Geen negatieve ervaringen.. als er iets niet goed gaat wordt dat netjes opgelost. Punt wat verbeterd kan worden is makkelijker kunnen betalen. Maak een IDeal mogelijkheid.

Beste prijs kwaliteit

Beste prijs kwaliteit . Gemakkelijke site met Rijn keuzes. Levertijd naar België mag je op 5 dagen tellen in plaats van 3 dagen.

betaalbaar en snel

prima prijzen en vlot geleverd, heel tevreden

Bedrijfsgegevens

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

[email protected]

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.