Goed en snel

Goede producten met leuke kortingen en altijd snel geleverd

Voordeliger dan bij dierenarts

Je kan hier mooi punten sparen

Super tevreden!

Ik ben super tevreden. Ik doe al mijn bestellingen voor mijn huisdieren bij Zooplus. Altijd goede en snelle levering en perfecte service.

ruime keus en nette bezorging

Er is een ruime keus uit producten, een leuk spaarsysteem voor trouwe klanten en het wordt altijd netjes bezorgt. Fijn dat je kan aangeven dat het niet perse de volgende dag bezorgt hoeft te worden maar het ook een dag later mag. Dat ik zo anderen niet opjaag terwijl ik zelf geen haast heb.

Snelle service, ben super content

Ben super tevreden, bestel altijd brokjes van hill's voor mijn hondje en is er dolgelukkig mee

goede service

goedkoop en snelle levering

Groot assortiment, snel geleverd

Producten zijn op voorraad en worden snel geleverd.

Goede spullen voor een goede prijs

De artikelen die ik bestel, zijn altijd goed en netjes verpakt. Ook leuke en goed acties. Zijn er een keer problemen door de vervoerder die het pakket terugstuurt, dan is één telefoontje genoeg om het op te lossen.

Goede kwaliteit en service

Reeds paar bestellingen geplaatst en alles is altijd goed verlopen. Goede service en kwaliteit alsook de levering gaat vlot.

Goed en altijd netjes te woord gestaan

Prima dus

Correcte service

Een vlotte bestelling en levering.

Mijn bestelling was beschadigd.

Mijn bestelling is slecht afgeleverd, de kattenbak was in de doos niet beschermd waardoor hij beschadigd werd bij het manipuleren. Normaal wordt een product beschermd door de holle ruimte tussen doos en het product op te vullen met bv papier.

Snelle levering. En de prijs is goed betaalbaar. En je krijg wat lekkers er bij voor je dier. Dat is altijd leuk toch.

Goede winkel, Royal canin voor de poezen koop ik hier het voordeligste Vlotte verzending Regelmatig mooie kortingen

Voordelig, snelle levering

Ruim assortiment en voordelig. Snelle levering.

Snel en makkelijk

Ruime keuze, mooi acties en snelle levering. Ik bestel hier regelmatig mijn spullen voor de hond en kat. Leuk spaarprogramma ook en 3% korting actie!

Top service!

Goed en uitgebreid aanbod. Goede prijzen en regelmatig aanbieding of vouchers te gebruiken. Zoopoints erg leuk om te sparen om zo wat extra's mee te kunnen bestellen. Zeer snelle en goede service.

Zooplus is klantvriendelijk, voordeliger en snellere levering - Fantastisch

Ik ervaar dat ze voordeliger zijn, de levering altijd snel en correct is. Ook zijn ze erg klantvriendelijk, hebben leuke en goede deals en een fijn punten spaarprogramma, waarmee je leuke gratis dingen kunt bestellen of punten kunt doneren.

Groot assortiment aan goede prijs.

Ik vind altijd wat mijn hond en katten graag lusten.

Easy-to-use and very convenient pet-shopping website

I really enjoy using Zooplus to ensure I get my labrador's correct food delivered to me on time and with little fuss. The points system on the website is a lovely touch that makes it feel like users are rewarded nicely for their loyalty to the brand. Zooplus also ensures on sending updates and deals regularly to make sure we get the best service. I highly recommend Zooplus.

Hele goede service

Mijn heilige Birmanen vinden en lusten de keuze van Smilla natvoer Helaas niet. Terugsturen was niet nodig. Kreeg geld terug. Mijn dank voor deze actie Vriendelijke groeten Van Joek van Leeuwen

Snelle bezorging en fijn dat het kattenvoer in grote aantallen verpakt is. Mijn kat is er blij mee.

Zeer tevreden!

Handige app om te bestellen, scherpgeprijsde artikelen met regelmatig extra kortingsacties. Razendsnelle en correcte levering.

Super goedkoop en heel snel verzorgd

Heerlijke winkel Overzichtelijke site Goedkoop maar dan echt goedkoop

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.